Napsal: stř 01.02.2012 11:45
A8 D3 neni spatne auto. Proti E65 ma i vyznamne vyhody, takze bych rekl ze je to na vkusu kazdeho soudruha.caknakis píše:To by radši spáchal asistovanou sebevraždu, než by si koupil A8
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
A8 D3 neni spatne auto. Proti E65 ma i vyznamne vyhody, takze bych rekl ze je to na vkusu kazdeho soudruha.caknakis píše:To by radši spáchal asistovanou sebevraždu, než by si koupil A8
Napriklad:JaraX píše:jo a jaky?
E65/66 s bezklicovym startovanim? Tak to jsem nikdy nevidel, vsechny E65 co jsem potkal mely startovani systemem strc krabicku do diry a zmakcni tlacitko, nejdebilnejsi system vubec, to uz je lepsi normalni klic.JaraX píše:modernost? dyt ma uplně malej display, display mezi budikama pusobi dojmem že sedím ve fabii, zrovna o modernosti bych u audi vubec nemluvil, v neděli jsme kupovali E66 2003 a normalně ma bezkličovy startovani, aktivni tempomat apod, ukaž mi A8 2003 ktera ma keyless, aktivni tempomat, stolečky vzadu, strop v alcantaře, to auto ma snejk, takže žadnej smyšlenej fake, prostě E66 z roku 2003 ktera ma přimo do vyroby keyless, CD changer, DVD changer, Logic 7, masáže apod, takle vybavenou A8 jsem ještě neviděl, tak mi nějakou ukaž
Kazde treti auto? To asi nestaci, na celem Tipcars jsou aktualne slovy dve benzinove predfaceliftove E65 2003+, z toho jedna v dvanactivalu a jedna 735. Osmivalcovych A8cek 11 kusu!JaraX píše: no nevím teda, ale u 745i jsou comforty, L7 a plna klima uplně běžna věc, řekl bych že tak každy 3ti auto tudle kombinaci nema. navíc nevidim duvod proč kupovat E65 2004+, to auto je uplně stejny jak 2002, stači koupit vybaveny zachovaly auto
Tak to je chyba BMW, ze jejich 4x4 system je nepouzitelny vsude jinde nez v SUVckach, xdrive u E60 je opravdu naprd, ale Quattro funguje docela dobre.JaraX píše: - quattro je pro většinu lidi spíš nevyhoda, ja jezdím jen ze zadkama, vadí mi 4x4 (jakykoliv) . Tchan ma e60 xdrive a strašně mě tam sere že citím ve volantu plyn, a kupovat si A8 kvuli zimě nema cenu, radši budu trochu s autem zapasit přes zimu, než s nim zapasit celej rok skrz quattro.
Kilo navic bezpecnosti nepridava, naopak bezpecnosti ubira. To co pridava bezpecnosti je material na deformacni zony. Nicmene Audi A8 neni lehci proto, ze by mela toho materialu mene, ale proto ze je pouzity lepsi material, konkretne hlinikova slitina. Takze pri zachovani stejne ci vyssi pevnosti ma mensi hmotnost. To samozrejme ma pozitivni dopad nejenom na bezpecnost, ale i na chovani auta. Vozit sebou 200kg navic jen proto, ze se vyrobce rozhodnul pouzit levnejsi ocel je zbytecne.JaraX píše: to si děláš prdel? to že je A8 lehčí má byt jako vyhoda? každy kilo navíc ti přidá bezpečnost. stejně pokud vím tak 4,2 žere víc jak 745i, tak pokud je to auto lehčí a ještě víc žere tak je to teda pěkná mrdka. idealni je když ma sedma tak 2,5 tuny a víc, málo žere, a dobře se chova na cestě, a BMW dokazalo že to není vyloučitelná kombinace.
Pretoze mas 2-zonovu klimu?Moribundus píše:Proč mám čtyři čudlíky na topení když v zadu nemám lednici?
se zadní lednicí to nemá nic společnyho, tady se bavíme o přední ledniciMoribundus píše:Proč mám čtyři čudlíky na topení když v zadu nemám lednici?
ani přední?Moribundus píše:Aha. Tak mám dvouzonovou klimatizaci, to je jasný, ale lednici nemám.
v loketce, otevří si přední loketku a podívej se jeslti v ni není takovy kolečko 0,1, 2Moribundus píše:Já nevím, a kde je? Vím že mám chlazený a vyhřívaný sedačky, adaptivní tempomat apod...ale přední ledničku fakt nevím kámo..