Stránka 10 z 22

Re: E65-760i

Napsal: pon 23.09.2019 21:15
od petr3141
JaraX píše:ale sežeň takový lidi,
to ti řeknu kde je problém, mechanici na 6 přijdou, v 15 hodin odchází, nic víc je nezajímá, aby byla 7mýho výplata na učtě a dal jim je všecko jedno. vůbec si nedovedu představit že bych jim dal třeba výplatu týden po, to už by asi utekli.
no a to ti jeden mechanik zapomene zapojit kostru cívky, šup budíky za 5k v prdeli, týden na to jde, vrazí hlavou do zářivky v nouzovému průchodu, zářivka se zvedne a vrazí do repasovaného řízení co je na vrutech nad ní, to spadne na zem a praskne na půl, šup -8k, pak se ti vrátí 750Li s měsíc přetěsněným motorem a z vany vypustíš 30L "oleje", protože jim asi spadlo těsnění prs (todle ještě nemame jisty tak nevyvozuju žadné dusledky dokud to nebude jisty), pak ti druhej mechanik nasadí kryt na motor (N52) tak že ti pak hlásí zákazník že nemůže otevřít víčko oleje, jo na N52 je to blbě řešeny, ale todle měl zkontrolovat. Takže já mezi něma celý dny běhám, kontroluju je a hledám jejich průsery. a když pak je potřeba jít do práce v sobotu a dodělat nějaké resty, kolik myslíš že jich přijde? nikdo!
To nejsou v kraji motivovaný mladý kluci, co k tomu mají vztah? Tzn. jezdí starým autem, spravujou si ho sami, chtěj se něco naučit? Vždyť u Tebe to musí být neskutečná škola, kde jinde se naučí o BMW víc?
Radši bych zaměstnával někoho kdo nemá tolik zkušeností, ale baví ho to, takový mechanik s potenciálem :)

Re: E65-760i

Napsal: pon 23.09.2019 21:39
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: pon 23.09.2019 21:44
od horan
Nevím, jak je to s bezpečností u e66 oproti novým malorážkám, ale raději budu sedět v tom dvoutunovym autě. :lol:

Re: E65-760i

Napsal: pon 23.09.2019 21:58
od horan
Jinak dneska jsem měl v práci f11 525d. Venku sice bílá, ale uvnitř hnědá, komforty, výhřevy předek a zadek, větrání předek, HUD, dověry !!!, keyless, panorama, kamery kolem dokola, zataceci zadní naprava :shock: ..... Tak jsem se těšil na projížďku. No a ten motor to úplně zabil. Jsem se po pár stech metrech otočil. K tomu utržený silentbloky motoru. Každý přidání rána u noh.
Na budikach 316000km.
Co mě ještě zaujalo pod autem byl výfuk. Byl tak divně obouchanej.
Důvod jsem se dozvěděl od majitele. Údajně mu na dálnici uletěla předni hardyna. Prý bez varování. Byla tam ta "negumová s klecí" a že se rozlomila. Tak to tam kardan trošku obouchal.

Re: E65-760i

Napsal: pon 23.09.2019 23:02
od zzeli
Cheater:
Ano, ptal jsem se sam sebe uz x-krat. Podivej se kolik takovy aspon trochu pouzitelny auto stoji novy. Nesmysl. Podivej se, kolik stoji ojety. Porad vic nez ta sedma. A krome dobrych LED svetel (a ktery auto opravdu dobry LED svetla ma) a krome stop and go tempomatu (nemel jsem moznost ozkouset a v recenzich to je o nicem test) me nenapada nic co bych chtel. Nechci hlidani v pruzich a skubani mi s volantem. Nechci start stop! Hlidani mrtvyho uhlu dobry, ale az to jednou neukaze spravne, tak se stane nestesti. Stejne bych si to hlidal i tak sam. Ty antikolizni asistenty no koment. Mozna 360 kamera by se sikla, ale v drtivy vetsine se obejdes se senzorama, zrcatkama. Nataceci zadni naprava, dekuju nechci se dozit servisu tyhle veci.
V8 zadnej trhac asfaltu neni, je to motor na normalni zatim jeste dustojne jezdeni. V12 jsem nejel, ale podle cisel je to jako ta E500 a je fakt, ze podlaha se tam musi pouzivat opatrne.

Re: E65-760i

Napsal: pon 23.09.2019 23:08
od Filozof
horan: Babička říkávala nahoře húj dole fůj ...neboli krásné auto na první pohled....ale na druhý pohled je to hujda... jak píšeš.
Zázrak že to dalo 316tis km aniž by se rozletěl motor... :)

Jaraxi taky se divím proč u tebe nepracují mladí nadějní nadšenci pro BMW ? Ti mladí kluci mají 10-15let potenciál a radost z práce.
Jako když mají mladou krásnou kočku co by pro ni neudělali.

Navíc většina servisů dělá staré hujdy převážně ...ale opravovat BMW 7er je prostě pocta ... Já bejt blíže chodím aspon na výpomoc a brigády k tobě mimo práci bylo by to zajimavé.

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 08:14
od Pilsner
V rakousku bezny pozice beznych lidu,jste radi ze vydelate 1500-2000,-euro. Par let sem tam delal,delal jsem tam jako remeslnik zamestnanec. Remesla jsou tam pomerne dobre placeny,diky kolektivni smlouve,kterou rakousko ma,kde je psano kolik minimalne ta a ta pozice musi mit,ale i tak sem se s dietama dostal na 2300-2600,- . Kdyz si odectete naklady na cestu,atd,tak jako remeslnik v cz vydela vic. Neni to co to bejvalo pred 20-30 lety,kdy tam kamarad vydelal stejne jako dneska...
Delat tam jako ziivnostnik sam pro sebe je lepsi,tam pak na hodinu si uctujou 25euro,zadna cena, a normalni firma bere za zednika mezi 50-60 eur za hodinu.
Proto se nekdy stalo ze sis na firmu psal o hodinu min a zbytej ti davali domaci na ruku,treba dvacku na hodku sis rekl,a vsichni spokojeni,tys vydelal,oni usetrily.

Naklady tam u neceho stejny,u neceho ne. Jidlo stejny neli levnejsi,benzin stejny, pronajem bytu stejny jako u nas,akorat ty sluzby maj drahy no,viz to povinko apod...

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 08:48
od Filozof
Se pak nedivím že ty české firmy tam mají žně. Borec maká za 11-14euro na hodinu a makají jak bulhaři od rána do večera na stavbách a že to má rovnou na ruku v čistém. Je příhranicích a sváží je dodávka jak u nás ukrajince rovnou na stavbu a pak domů zase zpátky za hranice.
Firma si účtuje mnohem více. No těch 60-70k čistého tam má ale je šikovný a nadře se hodně... sám říkal že to není pro všechny a že to tam má snad jako jeden s mála protože dělá i 10-12h na stavbě a má zodpovědnost za práci není to nějakej hejhulák co dělá za 7eur.
Navíc prý hodně firem platí méně lidem a dělají skoro jak v ČR nebo je ruzně ojebává ... klasika česká.

Ve Vídni asi budou jiné platy jako třeba někde v chudší části Rakouska. Jinak jo co píše Pilsner to odpovídá realitě... kolem těch 2K což je 54tis ...

Zase opak je u Polska jeseníky a kolem v okolí kde si berou polské dělníky dělají za polovinu peněz co český dělník a dělají prý dobře a poctivě. Navíc české lidi skoro nejde sehnat ...samé výmluvy a špatná domluva...

Jelikož téma je 760i tak dodám že takový šikovný dělník se sice nadře ale věřím že by si klidně 760ku mohl pořídit. Avšak rozumější je postavit si spíše barák rovnou.
A raději 750i s LPG a koulí vzadu kam připojí vozík s věcma na stavbu ... což jej vyjde daleko líp. :)

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 13:46
od Stepan1
Kdybys věděl, jakej je vomrd dodávat do Rakouska nebo Německa jenom zboží, nedejbože služby na který musí bejt papíry, tak by tě to přešlo :)
Říct rakušákovi, že "hale woe, prostě tady bude za půl roku barák a kdo ho postaví, to se nestarej" tak tě vyhodí už ze dveří. S rakouskou/německou sociálkou a blbečkama z BOZP problém fakt mít nechceš.

Nehledě na to, že rakušák/němec sežene Ukroše líp než Čech (taková mrdačka jako dostat ukroše na papírech do CZ, no to nemají ani v polsku), takže jako levnou pracovní sílu už Čechy/český firmy nepotřebuje :)
Navíc prý hodně firem platí méně lidem a dělají skoro jak v ČR nebo je ruzně ojebává ... klasika česká.
To je co za větu?

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 18:03
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 21:30
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 21:47
od bouloclo
cheater píše:Jinak by mě docela zajímaly nějaký aktuální ceny těch E65 s udělaným motorem a nějakou normální výbavou.
Třeba ta scooterova 750tka za 265k? Jinak by i mě zajímal Snejkuv ceník sedmiček na prodej. :D

Re: E65-760i

Napsal: úte 24.09.2019 22:25
od Jaris330D
cheater píše:Do 760i se dává taky sníženej termostat?? Co jsem koukal tak tyhle krámy mají všichni stejnej termostat i Rolls. Docela by mě zajímalo jestli ta teplota vadí těm V12 stejně jako V8.
Co bys rekl? Pokud je pracovni teplota kolem 103 °C, tak si odpovez sam. Gumove hadice, tesneni, olej. Stejny veci se stejnymi VLASTNOSTMI.

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 07:00
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 07:15
od JaraX
+ to není nijak extra vybavené, proto se o to lidi nervou.
podle mě je blbost řešit jeslti je nebo není přetěsněný motor, resp je to malé plus, ale prostě mě zajímá jeslti ten motor teče nebo neteče, pokud neteče, tak ještě třeba 5 dalších let nemusí.
no a pěkná 750 se dá koupit od 200k když si hodně počkáš, přes 250k tak nějak nemusíš moc dlouho čekat, za 300k skoro hned, Long je cca +50k a Individual + 100k

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 07:48
od matiz
Jenze za ty prachy to uz nikdo nechce... Vsichni by chteli ten individual za tech 150k, s nove udelanym motorem a s vybavou ktera je silne nadprumerna a s najezdem nejlip lehce pres stovecku. No a ty dlouhodobe nejsou -) Pak se tomu neco stane, nejaky skrabanec a pojistovna z toho udela totalku protoze ty vraky jdou koupit prave uz za tech 130k.

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 07:52
od JaraX
pojištovně mužeš klidně dokazovat že máš noční vidění, intercom apod, když se to dopředu zadokumentuje, tak ti to pak může zohlednit. a na Individual normálně hledí, ale 400k ti za něho nikde nedaj, ale 250-300k za face jo.

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 08:36
od matiz
Jestli to zohledni tak jako jedno amg tady u nas, tak ten soud se tahne uz asi ctyri roky kde byla skoda vycislena autorizakem za cca 270k kc na predku, odsral to naraznik, svetla, acc, kapota, nic moc rana. Nejdriv ze je to totalka s cenou 70k a nejel pres to vlak. Oprava resena opravou snad do 20k ze za to zaplati, takze naraznik povarit, svetla povarit, ryhy v nich pry uz asi byly, acc nejspis taky nebyl funkcni a same sracky. Jelikoz to nikam nevedlo, kooperativa to odmitala zaplatit tak opraveno za sve a ted probiha soud. Jelikoz to mam z prvni ruky tak muzu zodpovedne rict ze to je katastrofa, soud si vyzadal znalecky posudek, znalec zcela nekompetentni jehoz posudek tam rozcupovali, takze soud urcil jineho znalce, dalsi rok v prdeli. Uz se tam ani nejedna tolik o vysi skody jako o to kdo zaplati soudni vylohy. Mila kooperativa by uz pristoupila na smir, snad uz nabidli nejakou ze smysluplnou castku na opravu, jenze nechteji platit pravnika, ze zaplati skodu a pravnika kazdy sam na coz dotycny samo ze kasle. A nejvic na tom vydela pravnik, tech ukonu tam je velmi mnoho tim ze se to tak vlece, pravnik snad z ostravy, soud v praze, bude to hoooodne velka castka. A pravnik taky nema zajem aby to skoncilo rychle, cim vic se to potahne, tim vetsi naklady.

Takze tak nejak pri likvidaci starych vraku. Byt to novy vrak, ani nemrknou okem a zaplati.

Dalsi auto, skrabnuta sestka, opravu vycislili na 60k ze zaplati neautorizaku. Za tu cenu nesly koupit ani dily!!! Takze autorizak a stalo to pres tri kila... Co se pojistoven tyce, jsou to neskutecne kurwy.

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 08:43
od JaraX
ale tu cenu auta musíš zadokumentovat pojištovně před nehodou, ne po ní.

Re: E65-760i

Napsal: stř 25.09.2019 09:02
od zddan01
tak výbavu auta ví pojišťovna dopředu podle vin, takže tady k tobě přijde někdo od pojišťovny a bude to nějak zkoumat, nebo si na to auto budeš nechávat dělat ocenění od znalce, nebo jak to myslíš? :)
matiz píše:Jenze za ty prachy to uz nikdo nechce... Vsichni by chteli ten individual za tech 150k, s nove udelanym motorem a s vybavou ktera je silne nadprumerna a s najezdem nejlip lehce pres stovecku...
prodá se líp opravený auto za adekvátní cenu, nebo neopravený ale ok a se všema rizikama za menší cenu? obávám se, že auta 15 let starý už moc nezájímaji lidi, který nekoukaji primárně na cenu :(