To nejsou v kraji motivovaný mladý kluci, co k tomu mají vztah? Tzn. jezdí starým autem, spravujou si ho sami, chtěj se něco naučit? Vždyť u Tebe to musí být neskutečná škola, kde jinde se naučí o BMW víc?JaraX píše:ale sežeň takový lidi,
to ti řeknu kde je problém, mechanici na 6 přijdou, v 15 hodin odchází, nic víc je nezajímá, aby byla 7mýho výplata na učtě a dal jim je všecko jedno. vůbec si nedovedu představit že bych jim dal třeba výplatu týden po, to už by asi utekli.
no a to ti jeden mechanik zapomene zapojit kostru cívky, šup budíky za 5k v prdeli, týden na to jde, vrazí hlavou do zářivky v nouzovému průchodu, zářivka se zvedne a vrazí do repasovaného řízení co je na vrutech nad ní, to spadne na zem a praskne na půl, šup -8k, pak se ti vrátí 750Li s měsíc přetěsněným motorem a z vany vypustíš 30L "oleje", protože jim asi spadlo těsnění prs (todle ještě nemame jisty tak nevyvozuju žadné dusledky dokud to nebude jisty), pak ti druhej mechanik nasadí kryt na motor (N52) tak že ti pak hlásí zákazník že nemůže otevřít víčko oleje, jo na N52 je to blbě řešeny, ale todle měl zkontrolovat. Takže já mezi něma celý dny běhám, kontroluju je a hledám jejich průsery. a když pak je potřeba jít do práce v sobotu a dodělat nějaké resty, kolik myslíš že jich přijde? nikdo!
Radši bych zaměstnával někoho kdo nemá tolik zkušeností, ale baví ho to, takový mechanik s potenciálem
