
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jde o to, jestli do toho započte pořizovací cenu tiskárny 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tlumiče a vstřiky z 3D tiskárny budou novým hitem bazoše, hned po sníženém termostatu. Vyšší počáteční investice se plynuje rozloží v odpisech alokovaných k jednotlivým prodaným kusům. Navíc, vzhledem k neskutečnému komerčnímu potenciálu, lze předpokládat rychlé dosažení limitu pro registraci k DPH a tedy možnost uplatnění odpočtu i na pořízenou tiskárnu. #profit vy kamílci.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Zde trochu tápu, zda tu 3D tiskárnu myslel Láďa de Filozof jako prdel, ale trochu se bojim, že to myslel vážně, že s tim jako ušetři na servisu
Je to mega píčovina a úlet, ale na druhou stranu překvapuje to někoho?
Prostě Filozofovo logika - proč něco nechávat draze opravovat u někoho, kdo to sice zná a umí, ale nakupuje běžný náhradní díly. Vždyť to je zlodějna. Takže logicky se posouváme od vození si vlastních náhradních dílů do servisu k výrobě vlastních náhradních dílů. To přece bude levnější a spolehlivější. A když už si to člověk sám vytiskne tak si to už rovnou sám voservisuje a vymění
More na co si tu furt hrajem, sup 2 je tvůj strop. Bramboráka už si nekoupíš, jsou dražší a vždy budou dražší a mají dražší servis. Passat B8?
Nikdy nekoupíš, drží si cenu což ty nekousneš.



Prostě Filozofovo logika - proč něco nechávat draze opravovat u někoho, kdo to sice zná a umí, ale nakupuje běžný náhradní díly. Vždyť to je zlodějna. Takže logicky se posouváme od vození si vlastních náhradních dílů do servisu k výrobě vlastních náhradních dílů. To přece bude levnější a spolehlivější. A když už si to člověk sám vytiskne tak si to už rovnou sám voservisuje a vymění

"Při nejlepšim superb 2" A co je jako ty blázne na superbu 2 špatnýho když nemáš ani 3 klia na auto, ale máš požadavky jak dement?Filozof píše:Stepane takže jsi tím vlastně chtěl říci at si vezmu oktávku kombi 2.0tdi a jsem dobrej.![]()
Při nejlepším superb 2.






vše beru zpět. Tvůj strop je Fabia. Pro klidný spaníFilozof píše: Pokud se podíváš na servis a chce člověk mít klidné spaní že tlumič stojí 1200kč a ne 8k apod tak je fakt že s oktávkou nebo supem se spálit nemůžeš pokud vybereš dobrej kus a servis bude desetkrát levnější.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Já mít rozpočet cca do 300k a hledal univerzální auto tak bych uvažoval o Volvu XC90 D5. Z e46klubu pár lidí tohle koupilo a nějak jsou s tím spokojení, neřeší servis a pokud jo, stojí to oproti bmw mnohem míň. Je to velké, je to tank, odveze to kopu věcí, bude to i pohodlné, sice infotaiment je zastaralé atd, ale tak když by ti vyhovovala e66 tak infotainment asi není to hlavní 

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
XC90 je strasne male auto
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
3d tiskarna byl samozřejmě vtip. Kolega si tu tisknul nějaké drobnosti plastové do auta tak jsem to zneužil ... máme ji v práci a není problém nějaké blbosti vytisknout ale jde fakt jen o prastové kraviny čudlíky apod.
Jinak se mi líbí ještě MAZDA 6 KOMBI benzín je drahej ale nafta do 280k se dá koupit. A je to asi jízdními vlastnostmi sportovní ambicemi nejblíže BMW.
Mazda 6 2.0i by bylo asi nejlepší možné auto pokud by bylo v pěkném stavu.
Případně nafta jezdí kolem 5-6L což by šlo. Čipnutá na 150kw tak to musí jet pěkně.
Musím si to nechat pozjištovat jak jsou na tom ty opovrhované nafty v Mazdě od nějakého guru co zná dobře Mazdy.
Místo oktávky by to byla lepší volba co se týče jízdních vlastností.
Tady dva místní nadšenci mají MAZDU 3 v benzínu a furt si to pochvalují už několik let.
VOLVO XC90 - je dle mě taky nesmyslné velké auto s drahejma dílama co mi neposkytne to co potřebuji.
Jinak se mi líbí ještě MAZDA 6 KOMBI benzín je drahej ale nafta do 280k se dá koupit. A je to asi jízdními vlastnostmi sportovní ambicemi nejblíže BMW.
Mazda 6 2.0i by bylo asi nejlepší možné auto pokud by bylo v pěkném stavu.
Případně nafta jezdí kolem 5-6L což by šlo. Čipnutá na 150kw tak to musí jet pěkně.
Musím si to nechat pozjištovat jak jsou na tom ty opovrhované nafty v Mazdě od nějakého guru co zná dobře Mazdy.
Místo oktávky by to byla lepší volba co se týče jízdních vlastností.
Tady dva místní nadšenci mají MAZDU 3 v benzínu a furt si to pochvalují už několik let.
VOLVO XC90 - je dle mě taky nesmyslné velké auto s drahejma dílama co mi neposkytne to co potřebuji.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Japonec v nafte nikdy... XC90 je male auto a ne velke
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
a co potřebuješ? to by mě zajimaloFilozof píše:...
VOLVO XC90 - je dle mě taky nesmyslné velké auto s drahejma dílama co mi neposkytne to co potřebuji.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Chuppa: Kombík pro ženu a já chci něco co mě bude bavit a bude to mít rozumný motor svižný, slušné audio a bude mít dobrej podvozek a nebude se to kazit.
Prostě MAZDA 6 kombi by mělo bejt spolehlivé a slušné auto co ještě umí jezdit za rozumné náklady.
Taková japonská 3er kombi co se tak nesere.
Prostě MAZDA 6 kombi by mělo bejt spolehlivé a slušné auto co ještě umí jezdit za rozumné náklady.
Taková japonská 3er kombi co se tak nesere.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
když do toho sedneš z e46 tak si asi chvíli připadáš ve velkym autě, ale to je fakt iluze. Já taky kupoval vrak do 300 a chtěl jsem D5 kovadlinu + summum výbavu a když sem do toho sedl tak jsem si to rychle rozmyslel.m4zzy píše:Já mít rozpočet cca do 300k a hledal univerzální auto tak bych uvažoval o Volvu XC90 D5. Z e46klubu pár lidí tohle koupilo a nějak jsou s tím spokojení, neřeší servis a pokud jo, stojí to oproti bmw mnohem míň. Je to velké, je to tank, odveze to kopu věcí, bude to i pohodlné, sice infotaiment je zastaralé atd, ale tak když by ti vyhovovala e66 tak infotainment asi není to hlavní
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Filozof píše: Jinak se mi líbí ještě MAZDA 6 KOMBI benzín je drahej ale nafta do 280k se dá koupit. A je to asi jízdními vlastnostmi sportovní ambicemi nejblíže BMW.
Mazda 6 2.0i by bylo asi nejlepší možné auto pokud by bylo v pěkném stavu.
Případně nafta jezdí kolem 5-6L což by šlo. Čipnutá na 150kw tak to musí jet pěkně.

Kombajn a la fotr se zdechlym dvoulitrem že bude sportovními ambicemi nejblíže bmw, prosim?

Takže od E66 750 í double el pí dží full full voll voll jsme se posunuli ke kombajnu v naftě, z japonska.
tak určitě, musíš kámo. Pozjišťuj pořádně. A přijď poreferovat co mazda guru poradil.Filozof píše: Musím si to nechat pozjištovat jak jsou na tom ty opovrhované nafty v Mazdě od nějakého guru co zná dobře Mazdy.
to stopro žejo. To jako neni vo čem. Oktávka fuj. Mazda v kombajnu o 1,9% lepší jízdní vlastnosti od klávesnice. Neváhej a kupuj dokud jsouFilozof píše: Místo oktávky by to byla lepší volba co se týče jízdních vlastností.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
japonec v naftě je dycky omyl. Subaru, Mazda. Obvzlášť teď ty poslední, co se dokázali vysrat ještě před první výměnou oleje.
Hele jenom, že se jako zeptám.
Ono to místním internetovým znalcům bude připadat komický, ale jel si někdy v nějakým 110kw 2.0TDI. Jakože uplně lidsky ty vole. Dyť to je svižný až až. Jasně, nad 180 se tomu už moc nechce, ale mimo dálnice, kór na neznámých silnicích, je limitem téměř vždycky řidič, málokdy se stane, že na tom stojíš jak na rejči a říkáš si, že by to mělo jet víc... A
Tohleto házení kilowatama, chipem a všechno je hezký, Ale v praxi uplně k ničemu. Jasně, Donův přeplňovanej pětilitr je lepší než dvoulitr nafta. Ale je to pocitovka, pro lidi co na to maj. Pokud se bavíš o nějaký hodnotě za prachy (kterých není nazbyt), není potřeba vymejšlet šestiválce píčoviny.
Já furt jezdím většinu pracovních kilometrů timhle*, v manuálu:
poFL, ještě bez chcanek. A upřímně se děsím dne, kdy to nenávratně zbořim nebo přijde nějaká fatální závada. Protože náhrada ve stejný třídě bude buď jenom horší (pochcaný displeje, povinný automaty a evropskou unií zase o trošku víc přidušený motory) nebo to bude muset bejt nějaká Audi S4 za 2-2,5mio, což se sebou nese i jiný nevýhody... Z pozice člověka, kterej má "aktivní" zkušenost i s daleko silnějšíma, většíma autama můžu na mou duši na psí uši prohlásit, že na denní hrot pro rodinku nic jinýho než ofci / Golfa / Leona 110kw nepotřebuješ. A nebudeš o nic zásadního ochuzen.
*a to se bavím o tom, že moje pracovní kilometry jsou často 5-7 hodin denně v autě, 500+ kilometrů, klasická obchodní lítačka od zákazníka k zákazníkovi. Po ČR, okresky / dálnice / město. Když tady xaler vysvětloval, jak prostě !musí! jezdit Phaetonem, jinak to nedává, musel jsem se smát.
Hele jenom, že se jako zeptám.
Ono to místním internetovým znalcům bude připadat komický, ale jel si někdy v nějakým 110kw 2.0TDI. Jakože uplně lidsky ty vole. Dyť to je svižný až až. Jasně, nad 180 se tomu už moc nechce, ale mimo dálnice, kór na neznámých silnicích, je limitem téměř vždycky řidič, málokdy se stane, že na tom stojíš jak na rejči a říkáš si, že by to mělo jet víc... A
Tohleto házení kilowatama, chipem a všechno je hezký, Ale v praxi uplně k ničemu. Jasně, Donův přeplňovanej pětilitr je lepší než dvoulitr nafta. Ale je to pocitovka, pro lidi co na to maj. Pokud se bavíš o nějaký hodnotě za prachy (kterých není nazbyt), není potřeba vymejšlet šestiválce píčoviny.
Já furt jezdím většinu pracovních kilometrů timhle*, v manuálu:
poFL, ještě bez chcanek. A upřímně se děsím dne, kdy to nenávratně zbořim nebo přijde nějaká fatální závada. Protože náhrada ve stejný třídě bude buď jenom horší (pochcaný displeje, povinný automaty a evropskou unií zase o trošku víc přidušený motory) nebo to bude muset bejt nějaká Audi S4 za 2-2,5mio, což se sebou nese i jiný nevýhody... Z pozice člověka, kterej má "aktivní" zkušenost i s daleko silnějšíma, většíma autama můžu na mou duši na psí uši prohlásit, že na denní hrot pro rodinku nic jinýho než ofci / Golfa / Leona 110kw nepotřebuješ. A nebudeš o nic zásadního ochuzen.
*a to se bavím o tom, že moje pracovní kilometry jsou často 5-7 hodin denně v autě, 500+ kilometrů, klasická obchodní lítačka od zákazníka k zákazníkovi. Po ČR, okresky / dálnice / město. Když tady xaler vysvětloval, jak prostě !musí! jezdit Phaetonem, jinak to nedává, musel jsem se smát.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ja se na tech skodovackych zidlich nemuzu normalne posadit... na ovcich sluzebacich jsem si odrovnal zada - podvozek jako kamen, kratke a uzke sedaky taky jako kamen. Sup a Prasik je strasne dlouhe auto, ale uzounke a na dlouhe cesty si v tom neumim sednout, abych pak vylezl v normalnim stavu bez zastavky, z RR nebo sedmy vylezu odpocaty. To uz radsi vlakem.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ta e66 je pro mě auto jistě nejlepší pokud bych nehledal novější auto pro rodinu s malými náklady na provoz a servis.
Při dnešních cenách když vše letí cenami k nebesům s musím se zavděčit ženě i sobě s hledat ideální kompromis jde velice těžko. Dvě auta by to řešili ale je to zbytečnost platit dvě auta pojistky a servis.
Když jsem sedel v novém autě a jezdil v rapidu 1,2i tak jsem řekl ze je to kram kde je vše slyšet a odhlucneni katastrofa.
Pak jsem si půjčil sefovou 1,5tsi oktavku celkem vybavenou a nebylo to špatné ikdyz podvozek je tvrdej a po cumaku to chce ven ze zatáčky s malém jsem to hodil na střechu no moc to nedrží když jsem porovnával jak projizdim zatáčky v Bmw tak se to proste nechytá…. Jinak do 150ti celkem jede ale pak se tomu už moc nechce a dost je v tom slyšet vítr a hluk docela hodně a je vidět ze to není moc vytlumene.
Passat je o něco lepší a pokud je vybavenej je to fakt jinde a odhlucneny v porovnání s oktavkou je na tom daleko lip.
Golfa jsem měl v kombi pujceny asi 2 hodinky a není to tak strašný ale rachot naftového motoru byl silenej nevím co tam bylo presne za motor měl cca 240k najeto a asi 9let.
Golf R má znamej asi full 2021 rok a je to tvrdý ale silena raketa ale tohle je cenově uplne mimo. Měl i predtim 2017 a taky super ikdyz je to ziznive ale má to přes 300koni a jede to jak šílený.
Superb 3 2litr asi dostačuje je velký na všechny strany a takovej sen českého táty od rodiny. Ale jízdně žádná sláva a žádné emoce proste větší a pohodlnější a bezpečnější oktávka.
530i e60 190kw s upraveným vyfukem v mpaketu a 18” ALU a slušná výbava se velice příjemně řídí a zvuk otevřené R6 moc fajn a krásné drží v zatáčkách. Ale kufr a staří hraje proti tomu. Spíše další auto pro radost.
Mazda 6 v benzinu je taková vychvalovaná redaktory dobra alternativa kdo má rad solidní chování vozu.
Musel bych vyzkoušet .
Zatím vede ta e66 co se tyče sedačky a pohodlí a projevu motoru i s klapkou ta V8 neměla chybu. Podvozek super, audio l7 taky moc fajn.
Takové božské auto ale fakt ideálně druhé v rodině ať se neniči takový povoz na daily je to škoda.
Při dnešních cenách když vše letí cenami k nebesům s musím se zavděčit ženě i sobě s hledat ideální kompromis jde velice těžko. Dvě auta by to řešili ale je to zbytečnost platit dvě auta pojistky a servis.
Když jsem sedel v novém autě a jezdil v rapidu 1,2i tak jsem řekl ze je to kram kde je vše slyšet a odhlucneni katastrofa.
Pak jsem si půjčil sefovou 1,5tsi oktavku celkem vybavenou a nebylo to špatné ikdyz podvozek je tvrdej a po cumaku to chce ven ze zatáčky s malém jsem to hodil na střechu no moc to nedrží když jsem porovnával jak projizdim zatáčky v Bmw tak se to proste nechytá…. Jinak do 150ti celkem jede ale pak se tomu už moc nechce a dost je v tom slyšet vítr a hluk docela hodně a je vidět ze to není moc vytlumene.
Passat je o něco lepší a pokud je vybavenej je to fakt jinde a odhlucneny v porovnání s oktavkou je na tom daleko lip.
Golfa jsem měl v kombi pujceny asi 2 hodinky a není to tak strašný ale rachot naftového motoru byl silenej nevím co tam bylo presne za motor měl cca 240k najeto a asi 9let.
Golf R má znamej asi full 2021 rok a je to tvrdý ale silena raketa ale tohle je cenově uplne mimo. Měl i predtim 2017 a taky super ikdyz je to ziznive ale má to přes 300koni a jede to jak šílený.
Superb 3 2litr asi dostačuje je velký na všechny strany a takovej sen českého táty od rodiny. Ale jízdně žádná sláva a žádné emoce proste větší a pohodlnější a bezpečnější oktávka.
530i e60 190kw s upraveným vyfukem v mpaketu a 18” ALU a slušná výbava se velice příjemně řídí a zvuk otevřené R6 moc fajn a krásné drží v zatáčkách. Ale kufr a staří hraje proti tomu. Spíše další auto pro radost.
Mazda 6 v benzinu je taková vychvalovaná redaktory dobra alternativa kdo má rad solidní chování vozu.
Musel bych vyzkoušet .
Zatím vede ta e66 co se tyče sedačky a pohodlí a projevu motoru i s klapkou ta V8 neměla chybu. Podvozek super, audio l7 taky moc fajn.
Takové božské auto ale fakt ideálně druhé v rodině ať se neniči takový povoz na daily je to škoda.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak hlavně ze je ve všem jasno 

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Filozof - ja bych spis rekl, ze je skoda kdyz E66tka stoji a nejezdi.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Taky přemýšlím, co koupit kvůli rodině. Líbí se mi ta nová Ofce, fakt hezký auto, z boku si ho pletu s BMW, takže supr. Ale říkám si… ach ta cena. Musím tedy hledat něco, co nebude stát tolik peněz.
Šéfík má Insigniu. Chodím kolem ní, sjetý gumy na sračku, tak si říkám, že tohle ne, tohle auto vyloženě žere gumy, to jako fakticky ne. Moc ká ročně za gumy, to odmítám. Ale jinak super auto, prý to čte značky, ale nevím, co to znamená.
Pak se mi v inzerci líbil 4ka Golf. Jel jsem na něj a fakt pecička. Recaro sicny. Dělá i pou. Říkám si problémek vyřešenej, mám pro nás autíčko. Spotřeba 3,89L nafty, není to úžasné? Volám hned manželce a ta mi řekne, jestli nejsem dement, že to auto má 3 dveře, že nás je 5. Hmm.. má pravdu, má jen 3 dveře a navíc je to starý, hooodně starý. Jsem já to ale dement. Vůbec mě to nenapadlo.
No ale co čert nechtěl. Kámoš koupil Tranzita. Je truhlář, vozí v tom desky atd. Říkám si, to je ale velký auto panečku. Tam se vlezem stará! Zase mě dojebe. Vůbec to nechápu, ale tak musím koupit něco, co se bude líbit i ženě no.
V neposlední řadě velmi nutno zmínit Toyotu LC200. Oni to všude strašně chválí, jak se to nesere. Jenomže v inzerci jsou jen nafty, to mi jako úplně výkonově nesedí, raději bych benzínovej osmiválec, ale ten zase moc žere a stejně se nedaj koupit, nejsou. Fakt nevím, co mám pořídit.
Asi jsem to tu nepsal, ale líbí se mi 4ka Golf v tédéíčku. Dá se pořídit za slušný peníze. Doma jsem to myslím ještě nezmiňoval, ale to by mohlo vyjít. Co myslíte Vy??
Šéfík má Insigniu. Chodím kolem ní, sjetý gumy na sračku, tak si říkám, že tohle ne, tohle auto vyloženě žere gumy, to jako fakticky ne. Moc ká ročně za gumy, to odmítám. Ale jinak super auto, prý to čte značky, ale nevím, co to znamená.
Pak se mi v inzerci líbil 4ka Golf. Jel jsem na něj a fakt pecička. Recaro sicny. Dělá i pou. Říkám si problémek vyřešenej, mám pro nás autíčko. Spotřeba 3,89L nafty, není to úžasné? Volám hned manželce a ta mi řekne, jestli nejsem dement, že to auto má 3 dveře, že nás je 5. Hmm.. má pravdu, má jen 3 dveře a navíc je to starý, hooodně starý. Jsem já to ale dement. Vůbec mě to nenapadlo.
No ale co čert nechtěl. Kámoš koupil Tranzita. Je truhlář, vozí v tom desky atd. Říkám si, to je ale velký auto panečku. Tam se vlezem stará! Zase mě dojebe. Vůbec to nechápu, ale tak musím koupit něco, co se bude líbit i ženě no.
V neposlední řadě velmi nutno zmínit Toyotu LC200. Oni to všude strašně chválí, jak se to nesere. Jenomže v inzerci jsou jen nafty, to mi jako úplně výkonově nesedí, raději bych benzínovej osmiválec, ale ten zase moc žere a stejně se nedaj koupit, nejsou. Fakt nevím, co mám pořídit.
Asi jsem to tu nepsal, ale líbí se mi 4ka Golf v tédéíčku. Dá se pořídit za slušný peníze. Doma jsem to myslím ještě nezmiňoval, ale to by mohlo vyjít. Co myslíte Vy??