Stránka 87 z 93

Napsal: ned 26.07.2015 20:16
od JaraX
jj palivoměr je u fabie za příplatek, 3 válce máji v zakladu jen kontrolku rezervy, 4 válce pak mají 4 políčka jako u LPG a nejvyšší příplatek je klasicky palivoměr

Napsal: pon 27.07.2015 11:56
od JohnyB
Chlapi, co je to to pismenko S na budikach pod R N D? Ted jsem si to vsiml. Kdyz jsem dal jeste jednou D, tak to zhaslo....diky

Napsal: pon 27.07.2015 12:10
od tesil
Režim Sport.

Napsal: pon 27.07.2015 12:12
od JohnyB
jak se to zapina, jak se to vypina a co to dela? :D

Napsal: pon 27.07.2015 12:33
od JaraX
na volantu, máš tam tlačítka S-D-M, pak si přepínáš jelsti chceš D - dynamic že auto nastavuje řazení samo, pak S - sport a M - manual pak řadíš na volantu těma hlinikovyma tlačítkama.

Napsal: pon 27.07.2015 12:52
od kurevtor
D - Dynamic? To bude spíš normálně Drive, ne?

Napsal: pon 27.07.2015 12:54
od JaraX
co vím tak to bylo Dynamic jako že se to adaptuje samo, ale ted ti neřeknu, chce to najít v manualu

Napsal: pon 27.07.2015 13:13
od JohnyB
aaa, diky, mazec, to jsem vubec nevedel...

Napsal: pon 27.07.2015 16:28
od kurevtor
JohnyB: jak jako nevěděl? :-D Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka? :-D Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..

JaraX: hele možná máš pravdu, já to jen tak tipnul, že by to mohlo být Drive podle řadící páky... :-) ty adaptace jsou někdy celkem k ničemu - jedeš 100 kiláků pohodu a pak na to dupneš a auto je líný... nebo naopak jedeš pilu a pak se chceš pomalu rozjet a auto cukne, že ti rupne v krční páteři :lol:

Napsal: úte 28.07.2015 10:14
od buddy87
no a právě když chceš jet pilu tak si dáš Sport a neřadí ti to furt nahoru při každým ubráním plynu, jinak to tlačítko na volantu mám taky nastavený na automatickou ručku pro rozjezdy do kopců

edit: ale zajímalo by mě co všechno se změní při tom režimu sport

Napsal: úte 28.07.2015 11:19
od JohnyB
kurevtor píše:JohnyB: jak jako nevěděl? :-D Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka? :-D Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..
Nevedel no, musim si prece nejaky prekvapeni nechat i na pozdeji :)))

Rucni brzda do kopce?

Napsal: úte 28.07.2015 11:27
od kupca
Pravděpodobně myslí autopark (automatickou "ruční" brzdu)

Napsal: úte 28.07.2015 12:33
od kurevtor
jo to myslim, zastavíš v kopci, stojíš na brzdě a zapneš si tu brzdu, ona ti potom odbrzdí když šlápneš na plyn při tom rozjezdu...

Napsal: úte 28.07.2015 12:37
od Hanz
to je normalni vlastnost DSCIII, nemusim na to zapinat zadne tlacitko, dela to nejen v e39 automaticky...

Napsal: úte 28.07.2015 12:42
od JaraX
auto P není žádný rozjezd do kopce ale automatické přidržení brzd, je to kvuli tomu abys nemusel na semaforu stát na brzdě, schválně zkus s E65 stát do kopce a nezapnout auto P a pustit brzdu, stejně necouvne jak píše Hanz, protože je to normální vlastnost toho auta.

Napsal: úte 28.07.2015 12:43
od JohnyB
tak to mi u automatu prijde vcelku k nicemu :)))

akorat mi teda vrta hlavou takova drbnost, kdyz si nakouslu tu rucni brzdu. Normalne zastavim. Dam P, dam rucni brzdu. Vypnu motor a auto vzdy jeste trochu pocukne smerem dopredu. Je to debilni, vytaci me to..

Napsal: úte 28.07.2015 12:55
od Hanz
K nicemu to neni, pochopis to hned, kdyz se svezes nejakym jinym automatem bez teto funkce (stojis v kopci na svetlech na brzde a musis pak rychle pridat, jinak ti auto couvne dozadu).
U Bmw proste dojedes na svetla v kopci, pustis brzdu a bud to a) ma snahu jet dopredu=slapnes na brzdu b) stoji na miste=drzi to bez tveho vedomi DSC aktivaci brzd.

To pocuknuti dela vule na aretacnim kole v P prevodovky a vule v parkovaci brzde, muzes nejdriv zatahnout "rucku", pustit brzdu a pak dat P (coz je ostatne i spravny postup).

Napsal: úte 28.07.2015 13:01
od JohnyB
Aha, tak to jsem ani nevedel, ze nejakej automat dela. Ani u me stare Hondy tomu tak nebylo.

Zajimavy, zajimavy. A nedostava timhle postupem na zadek rucni brzda? Kdyz po zastaveni dam rucni brzdu, pustim brzdu a dam P?

Napsal: úte 28.07.2015 13:20
od JaraX
ručka dostává nejvíc na prdel když ju nepoužíváš :)

auto P je nahodou super, zkus na semaforech

Napsal: úte 28.07.2015 13:24
od kurevtor
já to používám jen když stojím v nějakým krpálu, jinak to nepoužívam, když jsem to měl zapnutý a otáčel se v kopci tak to bylo spíš otravný, protože auto se na tom samo nerozjede a je potřeba šlápnout na plyn což může být problém, když chce člověk popojet o pár decimetrů třeba...

Hans: pokud to auto dělá automaticky tak proč to mohu vypnout a zapnout; a proč je rozjezd do kopce jiný s tím nebo bez toho....

JaraX: ano, auto necouvne, ale myslel jsem, že s tím Auto P je to šetrnější pro auto...

Prosím vás, jak je to s tím chcípáním motoru... já chcípam motor na P s nohou na brzdě, prostě stejně jako při startu.... má se to chcípat bez brzdy?