Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Kupujeme e65
JohnyB: jak jako nevěděl?  Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka?
  Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka?  Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..
  Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..
JaraX: hele možná máš pravdu, já to jen tak tipnul, že by to mohlo být Drive podle řadící páky... ty adaptace jsou někdy celkem k ničemu - jedeš 100 kiláků pohodu a pak na to dupneš a auto je líný... nebo naopak jedeš pilu a pak se chceš pomalu rozjet a auto cukne, že ti rupne v krční páteři
 ty adaptace jsou někdy celkem k ničemu - jedeš 100 kiláků pohodu a pak na to dupneš a auto je líný... nebo naopak jedeš pilu a pak se chceš pomalu rozjet a auto cukne, že ti rupne v krční páteři  
			
			
									
						
										
						 Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka?
  Sis nevyzkoušel hned všechny tlačítka?  Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..
  Sport se občas hodí.... Ten druhej čudlík na pravej palec je konfigurovatelnej - já tam mám nastavenou tu ruční brzdu do kopce..JaraX: hele možná máš pravdu, já to jen tak tipnul, že by to mohlo být Drive podle řadící páky...
 ty adaptace jsou někdy celkem k ničemu - jedeš 100 kiláků pohodu a pak na to dupneš a auto je líný... nebo naopak jedeš pilu a pak se chceš pomalu rozjet a auto cukne, že ti rupne v krční páteři
 ty adaptace jsou někdy celkem k ničemu - jedeš 100 kiláků pohodu a pak na to dupneš a auto je líný... nebo naopak jedeš pilu a pak se chceš pomalu rozjet a auto cukne, že ti rupne v krční páteři  
K nicemu to neni, pochopis to hned, kdyz se svezes nejakym jinym automatem bez teto funkce (stojis v kopci na svetlech na brzde a musis pak rychle pridat, jinak ti auto couvne dozadu). 
U Bmw proste dojedes na svetla v kopci, pustis brzdu a bud to a) ma snahu jet dopredu=slapnes na brzdu b) stoji na miste=drzi to bez tveho vedomi DSC aktivaci brzd.
To pocuknuti dela vule na aretacnim kole v P prevodovky a vule v parkovaci brzde, muzes nejdriv zatahnout "rucku", pustit brzdu a pak dat P (coz je ostatne i spravny postup).
			
			
									
						
							U Bmw proste dojedes na svetla v kopci, pustis brzdu a bud to a) ma snahu jet dopredu=slapnes na brzdu b) stoji na miste=drzi to bez tveho vedomi DSC aktivaci brzd.
To pocuknuti dela vule na aretacnim kole v P prevodovky a vule v parkovaci brzde, muzes nejdriv zatahnout "rucku", pustit brzdu a pak dat P (coz je ostatne i spravny postup).
“Ability is what you're capable of doing.”
			
						já to používám jen když stojím v nějakým krpálu, jinak to nepoužívam, když jsem to měl zapnutý a otáčel se v kopci tak to bylo spíš otravný, protože auto se na tom samo nerozjede a je potřeba šlápnout na plyn což může být problém, když chce člověk popojet o pár decimetrů třeba... 
Hans: pokud to auto dělá automaticky tak proč to mohu vypnout a zapnout; a proč je rozjezd do kopce jiný s tím nebo bez toho....
JaraX: ano, auto necouvne, ale myslel jsem, že s tím Auto P je to šetrnější pro auto...
Prosím vás, jak je to s tím chcípáním motoru... já chcípam motor na P s nohou na brzdě, prostě stejně jako při startu.... má se to chcípat bez brzdy?
			
			
									
						
										
						Hans: pokud to auto dělá automaticky tak proč to mohu vypnout a zapnout; a proč je rozjezd do kopce jiný s tím nebo bez toho....
JaraX: ano, auto necouvne, ale myslel jsem, že s tím Auto P je to šetrnější pro auto...
Prosím vás, jak je to s tím chcípáním motoru... já chcípam motor na P s nohou na brzdě, prostě stejně jako při startu.... má se to chcípat bez brzdy?


