Stránka 84 z 93
Napsal: pát 26.06.2015 08:31
od JaraX
btw co se týče udání směru, tak je G11 opravdu ted to nejlepší, ale revoluce to není, nicméně překonala ve většině věcí W222, a furt sou obě auta před A8 která není v ničem lepší a pokud vím ani nemá žadnou technologii v které by byla lepší.
Napsal: pát 26.06.2015 13:09
od kurevtor
mluv konkrétně JaraXi, v čem přesně G11 překonala W222??!
Audi nemá žádnou technologii lepší? Přání otcem myšlenky, že? Je fakt směšný jak z nenávisti k Audi to auto neustále pochcáváš
Takže pokud Audi nemá žádnou technologii, ve které by byla lepší, má G11 lepší Top View Cameru? Má G11 lepší Corner View Cameru? Umí G11 přepnout z V8 do V4 (nevím jestli to 7er nebo W222 umí)? Umí G11 řídit auto při popojíždění v koloně? Atd.
Mimochodem, opravte mě pokud se mýlím, ale A8 2015 není nová generace, je to "pouze" nový model takže je jasné, že nové technologie půjdou až do nové generace po D4.
Naopak G11 je zcela nová pátá generace daného vozu takže zde by naopak měly nové technologie dominovat.
Napsal: pát 26.06.2015 21:39
od JaraX
za posledních 10-15 jsem ani jednou neviděl jedinou techonlogii kterou má audi lepší jak BMW nebo Mercedes, pokud tyto dva někdo někdy překonal tak je to ten druhý, maximálně Lexus, ale rád se od tebe nechám poučit.
tempomat STOP&GO už měla F01,
corner view kameru (kameru v nárazníku s krystalem na levou a pravou stranu) už měla E38,
surround view měla F01,
https://www.google.cz/search?q=surround ... 6nJTLXM%3A
a furt nevím co umí audi, asi nic
Napsal: pát 26.06.2015 22:54
od xaler
sou na to přeci levný díly ne? symply klevr!!!
Napsal: ned 28.06.2015 00:06
od kurevtor
Jo jo přesně jaraxi, audi neumí nic. I když vlastně... víš co například uměla stará A8 oproti S klasse a 7er? Uměla neshnít

takový nepodstatný technologický detail
Za lexus máš plus, zase si pobavil

Napsal: ned 28.06.2015 08:00
od JaraX
furt čekám na ty technologie,
fakt by mě zajímalo aspon pár, vím o spoustě věcí v čem je BMW nejlepší, vím v čem je Mercedes nejlepší, ale nevím o ničem v čem je audi nejlepší.
neshnít? to se bavíš o jakým modelu?
7my celkově na korozi netrpí, ja jsem E38 1994, loni šla do šrotu, ta kastle mi ležela pul roku na zahradě uplně vykuchana, když jsem kolem toho denně chodil a viděl že to nemá ani pupínek,tak mi toho bylo strašně líto.
Napsal: ned 28.06.2015 09:39
od Snejk
zrovna sedmy moc nehnijou, mozna jen nektere e38 z prvních let který maj milion a zachazeni ze se clovek divi ze to jste jezdi. a takova e65 tak na tom sem jste korozi nevidel. krome te moji kde byl spatne opraven bouranej zadni lem.
Napsal: ned 28.06.2015 09:41
od Snejk
a taky by me ta audi technologie zajímala, mozna solarni sibr... ale to ani nevim k cemu je, ja sibry nenavidim a do auta nikdy nechci. i když se tim připravuju o perfektni moznost vytahovat na lidi periskop v podobe fakace

Napsal: pon 29.06.2015 14:27
od kurevtor
není co dodat, vždyť už to Jarax napsal - audi prostě nic nemá, nic neumí. Prostě celkově smutný příběh. I Lexus je lepší

A pravděpodobně i Renault, Lada a Fiat.
Napsal: úte 30.06.2015 21:00
od mafyk
Napsal: stř 01.07.2015 07:11
od Giovany1971
JaraX píše:furt čekám na ty technologie,
fakt by mě zajímalo aspon pár, vím o spoustě věcí v čem je BMW nejlepší, vím v čem je Mercedes nejlepší, ale nevím o ničem v čem je audi nejlepší.
neshnít? to se bavíš o jakým modelu?
7my celkově na korozi netrpí, ja jsem E38 1994, loni šla do šrotu, ta kastle mi ležela pul roku na zahradě uplně vykuchana, když jsem kolem toho denně chodil a viděl že to nemá ani pupínek,tak mi toho bylo strašně líto.
Jestli se muže něčím a-8 potažmo všechny audi pysnit je to skvělý pohon 4x4..quatrro..celohliník kastle.to o co se snaží BMW a Mergl se klasickemu quatrru nikdy nevyrovná.Jste jak male děcka na písečku...JaraXi..ty si vždy najdeš nějakeho nepřitele..jednou je to e60-61..pak a-8.za tebe by na světě mely jezdit jen 7er...
Technologicky jsou ty auta samozřejmně na vyši..vždyt se tu bavíme o 7er.a-8.a S-klass..to nejsou auta za 4kila...Jsou samozřejmně soupeři při boji o klienta...Jsou tam patrné směry kterými se jednotlivé značky ubírají..ale většinu toho sdílejí společně..a pak jsou to jen niance..
Dle mne každá z techto značek cíli na jineho zakazníka... pak už je to na lidech co se jim líbí a vyhovuje.
.Když si vzpomenu co jsem s a-8 osmičkama zažil v zimě v kalamitach..kam všude to vyjelo....

...to v 7 er bych všude chodil pěšky...tohle je největší pridaná hodnota audi.a8..jeji obrovská flexibilita už od roku tuším 1994...Silné motory,,,,velmi solidní vybava,,a hlavně quatrro..ja ja quatrro a hliník samozřejmně.. Je zbytečné plivat na a-8..jestli mužeš a asi v nějakych ohledech pliveš právem na e60-61 asi se najdou i důvody..ale u a-8 si težce přestřelil a jsi mimo težce... tohle je dle mne hodně dokonalé auto které bude bmw vždy jen dohánět
Napsal: stř 01.07.2015 07:31
od JaraX
já se rád nechám poučit, s A8 jsem měl tu čest a vidím v tom jen nafouklou oktávku, čtyřkolu bych v limuzíně nikdy nechtěl, jak quattro tak xdrive, pohon čtyř kol krade radost z jízdy ve velkém, nemyslím si že je quattro lepší, jen je jiné, víc vyjede, s tím souhlasím, ale není tak proaktivní, mám za sebou xdrive challenge v Německu a znám přesně limity xdrivu, výhoda xdrivu proti quattru je ta že lépe reaguje na různé adheze, například pokud pod plným s quattrem vletíš jedna strana auta na led a druhá strana na suchý asfalt, jde quattro do smyku a je to jen na stabilizaci jak se popere, xdrive proaktivně reaguje a přesune si dle toho výkon. ale quattro zase víc vyjede, pro lidi co jezdí po cestě je xdrive určitě lepší.
furt je to ale věc v které nevidím vyhodu, ročně najedu 60tkm a nikdy mi čtyřkolka nechyběla, měl jsem X5 a za rok šla z domu, díky 4kole to auto tak akorát žere.
co se týče hliníkové kastle tak ok, je to lehčí, opět pro mě spíš nevyhoda, moje sedma má naváženo přes 2200kg a furt mi nepřijde těžká, dynamic drive to supluje dostatečně, snižování váhy snižuje bezpečnost, navíc hliníková kastle moc dobře opravovat nejde, i když to to není podstatny, když se člověk naboura a přežije tak už je mu jedno co bude s autem.
takže ani quattro ani hliníková kastle není žádná extra výhoda.
tižší to není, ovladatelnější to není, sedačky to má horší, motory horší, převodovky horší, audio horší. tak v čem je to teda tak dobrý auto?
a fakt se rád nechám poučit, kdo má realnou zkušenost dlouhodobě s A8 a E65 at mi napíše v čem je a8 tak super.
a opravdu není sedma jediné dobré auto, dobrých aut je spousta, Z4 je fantastická motokára, M5 E60 je fantastické auto, v serii měkčí než standartní E60 a po dvojím stisknutí EDC je to tvrdší jak M3. Skoro všechny trojky sou bezproblémové auta. Mercedes dělá spoustu dobrých aut, jednou třeba bude W222 i když ted spíš to nahradila G11, problém je že už nejsou rozumné motory.
Napsal: stř 01.07.2015 12:31
od kurevtor
jenže to je právě ten problém Jaraxi, furt píšeš jak se rád necháš poučit atd., ale když se s tebou pak někdo snaží diskutovat tak to všechno zneguješ a nebo reaguješ svým stylem, že to ty stejně nepotřebuješ nebo nechceš
Pak napíšeš svý dojmy, který ale prezentuješ jako fakta a máš hotovo. "A zkuste mě přesvědčit."
A že jde quattro do smyku?

Ale no tak Jaraxi!!!!!
Říkáš, že sedačky jsou v A8 horší? V čem jako?
Říkáš, že motory jsou horší? V čem je 4.2 ropák horší než 4.0 ropák od bmw? V čem je 4.2 benzín horší než než 4.0i od bmw? Že nejde zplynovat?
Mimochodem, to se stále bavíme o A8, pak je tady ještě S8.....budeš i u S8 tvrdit, že je horší než 7er?
A že v A8 vidíš nafouklou oktávku.... trošku obsese, ne?

Vždyť jsou to úplně jiná auta.
Napsal: stř 01.07.2015 12:43
od Filozof
Chtělo by se to bavit k tématu a nezasírat to těmito řečma z hospody...
tam si to klidně probírejte ale tady chtějí lidi radit ohledně e65 nebo e66 tak zpátky tam kam patří tato diskuze.
Vždy to jen rozvedete uplně jinam.

Napsal: stř 01.07.2015 13:40
od hubajzed
Bohuzel musim souhlasit s Jaraxem, jak muzete porovnavat jizdni vlastnosti auta ktery ma motor pred predni napravou a primarne je to auto staveno jako predokolka, do ktere se zadek pripoji jen z nutnosti aby teda meli aspon to svoje quattro? Auto je tak tezky na predek ze aby to v zatackach nedrelo naraznikem o asfalt museli trollove v Ingolstadu nastavit takovou tuhost ze je to skace jak nadmuta koza. Bavim se o A8 - 2011, bohuzel to auto mame ve firme a je to hroznej crap...prej naskok diky technice
Napsal: pát 03.07.2015 11:07
od RomanM3
chlapi tohle přece nemůžete srovnávat. to je přece o subjektivních pocitech jednotlivce.
někdo maximálně proferuje luxus svezení, tak ten chce rolse, nebo mercedes, protože bmw 7er je pro něj moc tvrdá, moc sportovní....
někdo lítá hlavně po dálnici a občas do nějakých krutých podmínek v horách tak chce quatro a lehké auto a pak nedá na a8 dopustit. na sněhu jde váha auta vždycky proti tobě, stejně jako v terénu. a sněhem myslím sníh, ne 3cm břečky ve městě!
a někdo chce velké luxusní auto ale pořád se špetkou toho sportovního ducha a pro toho je 7er nade všechno na světě
a pak příjde čtvrtý, co má chatu někde v lese daleko od civilizace a řekne vám že všecko to jsou krámy že on jedině Jeep nebo land rover!
tak se proberte a přestaňte se hádat! každý jsme indivudualita, každý máme svůj názor založený na svých prioritách...
to je něco jako já jsme v rodině za exota protože mám v8 4,4....dyt to musí žrát a furt kdesi cosi jenom simply clever nic jinýho dobrýho není. ale hovno! audi A6 2,5TDI quatro automat žere uplně stejně....to auto je uplně při tom marné oproti mojí 540iat...
ted měním zaměstnání a byl jsem se podívat po něčem po bazarech na lítačku do práce a zároveň abych tam nacpal i rodinu...svezl jsem se v superbu....hned po nastartování vnímám že se celé auto třepe jak kosočtverec, jízdní vlastnosti otřesné....rozmyslel jsem si to....raději budu jezdit na kole než v něčem takovém. moje žena už mě taky zná dobře a sama mi řekla že pokud z toho nejsem nadšený, at si raději nechám to naše staré protože bych pak byl stejně jen zklamaný
co se týče audi...kolega to tu naprosto vystihl.....audi má jednu pro mě nepochopitelnou a neomluvitelnou vadu: proč sakra je celý ten motor před nápravou do prdele? tím to auto celé zkurvili! obrovský převis ve předu na hovno na parkování + auto těžké na předek....v zatáčce na sněhu je to fakt super potom. a co s tím audi dělá? dá tam miliardu elektoniky, složité diferáky a podobné další kurvítka, které ten základní konstrukční nedostatek výrazně potlačí.....jenže to všecko se pak akorát sere a mrdá.....až se konečně někdo v audi probere a pochopí, že lepší bude dát motor o 2cm výše a 30cm víc dozadu tak se z toho stanou funkčně tisíckrát lepší auta a až vydýchám věci jako páčky pod volantem z oktávky tak možná konvertuju z BMW na Audi. ale to se asi nikdy nestane....

Napsal: ned 05.07.2015 02:53
od Butchi
Taky nějak poslední dobou koukám po e65 a tohle je hodně úlet...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Napsal: ned 05.07.2015 08:51
od Ori94
Já na ní taky koukal jak puk
Jeden člověk tady od nás má taky sedmu v látce, co jsem tak slyšel. Jenže má už facelift a myslím dokonce 760Li. Jenže má ještě E38, tak je možný, že tu.
Prý na něj koukal dealer v BMW jak na debila, když si řekl o látku

Napsal: ned 05.07.2015 15:52
od Butchi
Je šílená... V látce, bez výbavy, v kufru atomovka... Nechápu nic...
Napsal: ned 05.07.2015 20:24
od burysek