Tak mohu srovnat jenom E61 vs E66

Jako kazde to auto ma neco. Nemam problem ani s E61ckou, kdyby se tak nesrala. Druha vec je, ze srovnavame nesrovnatelne motory 530d vs 745i. Osobne bych v tom takovy zasadni rozdil nehledal. Oboje jsou to velmi slusne vozy. E66tka mi prijde mozna trosku neohrabana, ale ani ne tak z chovani podvozku, jako spis z te vahy. Je to proste kus auta a musi se s tim pocitat. Co je fajn, je to misto na zadnich sedackach, ale to je zase rozdil E65/E66, takze ani to prime srovnani 5er vs 7er neni zrovna v tomhle to smerodatne. nektere veci, jako adaptivni rizeni, se mi asi vice libi na 5er, pri pohybu a parkovani na sidlisti je to sakra znat, ale 7er je na tom porad lepe, nez treba X5, kde to byl trosku ocistec s tim na sidlisti manipulovat. Jenze tohle vse si zase muze odpustit kdoliv s barakem a vubec nepochopi o cem mluvim

Co se prakticnosti tyce, je to taky ruzne srovnani. Sedma je sice velke auto, ale kufr, ac se muze zdat velky, je strasne uzky. Podbehy tech obrovsky sirokych kol zabiraji proste strasne moc mista, takze vice clovek nalozi na zadni sedacky, nez do kufru (prakticky test s prevozem TV na reklamaci).Ale opet, nemuzu srovnat E60 vs E65, ani jedno to auto nemam.
Z pohledu cloveka, ktery nemusi mit ve vybave lednicku, superduper lampicku a podobny featury, si dokazu predstavit, ze se slusne vybavenou E60 540i v mpacketu bych byl stejne spokojeny, jako s E65 745i v odpovidajici vybave.
je to vsak troufam si rict, pokazde uplne jina jizda. Rozhodne nebudu tvrdit, ze jedno ci druhe je lepsi, to vubec ne, oboje ma neco sveho a neco, co muze hledat kazdy zajemce o takovy vuz. Ale kdyby jste me mucili a chteli po me znat viteze tohohle pomyslneho souboje, tak by to byla E36tka

me totiz bavi kazde auto, ktere ma dusi. Sedma ma mozna charakter, je to takovy rozvazny elegan, ktery se sice da prohnat, ale ta rozvaznost je tam proste tak nejak citit. Na dlouhe trasy urcite super, ale trochu se bojim, ze po nejakem case se z toho stane proste rutina. Z mista A do mista B. Sice v adekvatnim luxusu a pohodli, ale vytrati se z toho ta emoce.
5tka je nekde na pul cesty. Bohuzel zrovna E60 neni synonymem nejsplehlivejsiho auta, takze to hodne kazi ten pocit z cele te rady a je pak uplne jedno, jaky motor do toho strcite. Bylo by na miste vzit dobovou trojku, tzn 46tku, ale tu jsem nemel, takze nemuzu byt objektivni. Muj problem s ni byl hlavne v tom, ze mi byla kratka. Vepredu je malo mista na nohy. Paradoxne mam stejny problem u sedmy. Mista je tam sice na parnik, levou nohu muzu kolem brzdy natahnout pomalu az k prednimu svetlu, takze ten prostor tam je, ale vlevo je opet obrovsky podbeh a noha na tom odkladacim prostoru je v neprijemne skrcene pozici a pedaly jsou v dost podobne vzdalenosti. Kdyby se daly posunout o 5-10cm dozadu a ja si mohl cele sezeni posounout o neco dopredu, bych byl maximalne spokojeny. Tohle ale opet pochopi jenom nekdo 190cm+. V E36tce si treba musim sedadlo davat blize, protoze jinak neproslapnu spojku az nakonec.
Proste nejde srovnat ruzne tridy aut stejne znacky, stejne jako nejde srovnat ruzne znacky. Kazdy clovek je unikat a ma na auto jine naroky a jina ocekavani. Kdo chce pohodlny parnik s pocitem luxusu, zvoli E65/E66 745i+, ale dokazu si predstavit, ze ta cilovka bude zacinat az nad 30 let. Kdo chce vice agresivnejsi karu, u ktere bude muset ale zkousnout jeji moznou vyssi poruchovost, zvoli E60 540i+.
Nakonec urcite nechci byt nikterak osobni, ale co napisu, vychazi z osobni zkusenosti. Jenom kreten zvoli u techto vozu naftu... Pokud chcete setrit, zaplynujte to, vazne ze jo, ale nafta neni ta cesta...