Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Hele taky nemam moc uzasne zkušenosti s trojkovou ochcavkou. Máme jich na firme několik. Když to shrnu tak motor 2.0tdi má vlice hrubý a hlučný chod. Po presednuti z archajicke 540i e39 me to hned praštilo. Tedy ještě před tím me prastily tvrdé plasty ve dveřích....to jsem nepobral. V interiéru jich je víc což způsobuje dost vysokou hlučnost zejména v rychlostech nad 150-170 je v tom aute víc kraval než ve dvojkove ochcavce co taky na firmě máme. Další věc jsou hrozné vibrace od motoru které se silne přenášejí do volantu. V určitých otackach me to dost šokovalo. Nové auto a to se soudruzi nad tímto nemohli trochu zamyslet? A poslední věc je dsg. To je taky unikum. Mam v e39 taky mat. Samo klasicky s hydromenicem. V dsg když se člověk rozjizdi po městě a pomalu přidává plyn tak ta prevodovka je z toho úplně v pasti a neví co má dělat. Místo toho aby držela kvalt a nechala auto postupně zrychlovat, tak nechá klouzat spojku a pak podradi a spoji to natvrdo, takže nasleduje velmi příjemný kopanec do zad. Vubec si neumím představit jezdit s tím na sněhu bez čtyřkolky...to musí být dost noční můra.
Celkově bych ty prachy za to proste nedal
Celkově bych ty prachy za to proste nedal
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak to máte divné DSG, protože jsem nedácno jel v Octavii RS a převodovka šlapala pěkně. Ani jsem nevěděl, že to řadí.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jel jsem se spoustou aut s DSG a vždycky to řadí hrozně, i při naprosto plynulé jízdě to řadí poměrně ostře, ale je to danný koncepcí převodovky, převodovka bez měniče nikdy nezařadí hladce, jak DSG tak SMG. navíc většinou to maj špatně sladěný s motorem a pokud dáš kickdown tak to točí vysoký otáčky v kterých už ty vydechlý TDI nejedou.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak to asi byl zrovna kus, který to měl sladěný.
. Teď si kamarád koupil Superba na vzduchovém podvozku, tak uvidím, jak bude řadit.

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Sup na vzduchu
mozna tak vzadu

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Objednal si nový a prý má vše ve vzduchu. Já jsem to nějak nestudoval. Teď záleží, jestli si to neplete s adaptivním podvozkem.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Moderní Škodovky: moc pěknej design, né že ne, avšak zpracování slabší no.. chyběla mi tam taknějak zadokolka s atmo šestiválcem (budiž V6 3.6 AWD atp.), ale to zpracování interieru a jízdní chování?
Vozili mě kdysi kámoši v zánovním Superbu II (i po face), taky v OIII RS diesel. Všechno jsou to papírový auta, tenký plasty, paběrkuje to po cestě kličkuje jak had, na D1 tankodromu velmi hrká.
- říkám design good, (kastle, palubka, volant, selektor..), ale dál radši na nic nemakejte, prostě navoňená bída. Sorry.
5er si proti Supu trůní jako tank nemluvě o 7er plavbě.


Vozili mě kdysi kámoši v zánovním Superbu II (i po face), taky v OIII RS diesel. Všechno jsou to papírový auta, tenký plasty, paběrkuje to po cestě kličkuje jak had, na D1 tankodromu velmi hrká.
- říkám design good, (kastle, palubka, volant, selektor..), ale dál radši na nic nemakejte, prostě navoňená bída. Sorry.
5er si proti Supu trůní jako tank nemluvě o 7er plavbě.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To je pravda, bratr v tom jel a říkal, že pěkný, ale oproti Mercedesu E W211 a 7er E66 je to slabý. Tak jsem zvědav. V té Octavii RS 2.0 TDI se mě zdálo, že E46tka 330D jela lépe. Jenže, když jsem viděl, jakou z toho auta má radost, tak jsem mu ji nechtěl kazit a řekl jsem, že to jede pěkně.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
MOD fishmaker : vykašlete se na ty Škodifky tady v tématu e65 vs e60...priste budu rovnou ty kecy mazat...bezte si to probirat do POKECu
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Zdravim, sem mezi vama novacek, ale nedavno jsem si privezl za velke pomoci jaraxe E66. Nemel sem sice e60, ale ford mondeo, ale pozitek je nesrovnatelny. E66 je co se tyce jizdnich vlastnosti uplne jinde. neskutecna stabilita, manevrovatelnost je uplne na jine urovni a co se tyce komfortu tak ani doma nemam takovy komfort. A pozitek z jizdy je kapitola sama o sobe, to si clovem musi prozit sam
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Já jsem E61 530D 160kw měl dva roky 70 tis km a E65 750i mám pár měsiců a pár tis km, ale zkusím to taky tak nějak porovnat.... Určitě je podle mě blábol na entou to, že se E65 nesere a E60/61 jo.... Serou se obě dvě hlavní problém je vtom je že na 10 E65 je tu 50 E60tek.Takže logicky je poruchovejší E60......Když koupíš servisovanou E61 v naftě bude spolehlivější než 745i neservisovaná.... Ikdyž těch vad asi bude trochu víc tak i E65 má svoje problémy.Velkou roli vtom má ale výbava která se sere celkem fest u obou řad.... v každém druhém příspěvku se tu člověk dočte že 7er bez Logicu a dynamic drive nejni 7er, ale právě tyto dvě věci odchází čím dál víc....dále comfortní přístup, automatické otvírání kufru, Bluetooth modul atd.... sou to už dnes celkem stará auta a problémů bude víc a víc a čim víc výbavy bude, tím to bude horší a horší. Abych to nějak shrnul tak u 5er je poruchovější auto jako takové protože té výbavy tam mnohdy nejni moc a u 7er je víc poruchovejší výbava vozu než auto samotné... tím ale sou oba modely poruchové.........
E65 je určitě líp zpracovaná. Nemyslím tím z lepších materiálů, ale jak tu třeba Jarax řekl, když sundáš tapec dveří vidíš, že je to uplně jiné což je pravda stejně tak loketka, palubovka atd atd vše je mnohem lépe propracované.... na E60/61 to nejni špatné vždy když jsem šel cokoliv na ní dělat po celém dni na Alfě Romeo nebo VW atd tak má člověk úplnou radost, protože ke všemu je najednou přístup, vše se dělá super, vše je domyšlené.... protože je to BMW... ale je vidět že se na ní šetřilo proti 65, ale to je logické je za mnohem mín penez než 7er..... Ikdyž vyndávat např kabinový ventilátor u E60 bych teda už nikdy nechtěl, protože musí palubovka dolu a ješte rozebrat celé topení........ u E65 10ti minutová sranda..... (to jsem dělal dneska
) Problém je když si zvykneš a z E65 sedneš zpět do E60 ..... to si řekneš doprdele včem to sedím co je to za chudáka.... nejen že v ní o dost mín místa, které ti najednou nestačí.... ale najednou ty chudé dveře kde nic nejni, chudá loketka, obyčejné černé páčky, nebo ty trapné držáky pití....chybí osvětlení dvěřích lišt, chybí el roletky, řazení na volantu atd atd..... Když si člověk zvykne na ty vychytávky a výbavu 7er tak mu 5er přijde nijaká tak to bohužel je...... Přesně naopak to je ale z venku..... 5er v Mpacketu je překrásné auto moderní a sportovní kdežto E65 a to ani po face po stránce desingu nejni kde jaká sláva ..... to i blbá Audi kterou jinak vůbec nemusím vypadá asi 150x líp než ty naše 7er.... ale na desing to nejezdí že...... Určitě bych 5er nezatracoval protože každému vyhovuje něco jiného záleží hlavně na tom co od toho auta člověk potřebuje a jak už jsem napsal vejš je to hlavně o tom kdo to měl před tebou a co tomu dal za servis, já jsem svojí E61 prvních 20 tis km dával dopořádku a dalších 50 jezdil jen s pár malými problémy....
E65 je určitě líp zpracovaná. Nemyslím tím z lepších materiálů, ale jak tu třeba Jarax řekl, když sundáš tapec dveří vidíš, že je to uplně jiné což je pravda stejně tak loketka, palubovka atd atd vše je mnohem lépe propracované.... na E60/61 to nejni špatné vždy když jsem šel cokoliv na ní dělat po celém dni na Alfě Romeo nebo VW atd tak má člověk úplnou radost, protože ke všemu je najednou přístup, vše se dělá super, vše je domyšlené.... protože je to BMW... ale je vidět že se na ní šetřilo proti 65, ale to je logické je za mnohem mín penez než 7er..... Ikdyž vyndávat např kabinový ventilátor u E60 bych teda už nikdy nechtěl, protože musí palubovka dolu a ješte rozebrat celé topení........ u E65 10ti minutová sranda..... (to jsem dělal dneska

BMW E65 750i 2006
Ex: BMW E61 530D 2005
Ex: BMW E61 530D 2005
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tak já nevycházel z nějakých zkušeností tady z klubu, ale celkově z aut co 10 let servisuju, servisuju mnohem víc E65 jak E60tek, těch dělám jen pár, a stejně sou tady tak stejně často, navíc prostě na E60 odchází elektrika, to na E65 ne.
dynamic drive jsem viděl posranej 2x vživotě(v obou připadech byla oprava do 10k), Logica ani ASK jsem neřešil nikdy, i když par mých zakazníku to řešilo. bluetooth modul jsi někdy viděl posranej v E65? ja vždycky jen E60,e90, které mají ten debilní mulf.
jinak s tebou souhlasím. cílém mého tématu ani není lidem řikat všichni utíkej pro E65, ale pozor, krom E60 existuje i E65, tak se na to běžte podívat a přijedte se svíst, jeslti vás to nezaujme třeba víc jak E60.¨
s tím designem je prostě subejktivní, mě se líbí E65 víc jak E60, zrovna dnes jsem jezdil e60 a když jsem k ní šel, tak jsem si vždycky řekl jak to auto je hnusny i když má Mpaket, ale prostě ty levny tenky sloupky, dveře, ten blatník jak leze u skla ke kabině atd, ty šikmy hnusny světla.
mě se třeba nejvíc líbí E63 zvenku, pak E65, pak E90, pak až E60.
no a Audi je prostě mě uplně megahnus, všecko hnusny kulaty, takova zabroušená oktávka. ale design je prostě subjektivní.
dynamic drive jsem viděl posranej 2x vživotě(v obou připadech byla oprava do 10k), Logica ani ASK jsem neřešil nikdy, i když par mých zakazníku to řešilo. bluetooth modul jsi někdy viděl posranej v E65? ja vždycky jen E60,e90, které mají ten debilní mulf.
jinak s tebou souhlasím. cílém mého tématu ani není lidem řikat všichni utíkej pro E65, ale pozor, krom E60 existuje i E65, tak se na to běžte podívat a přijedte se svíst, jeslti vás to nezaujme třeba víc jak E60.¨
s tím designem je prostě subejktivní, mě se líbí E65 víc jak E60, zrovna dnes jsem jezdil e60 a když jsem k ní šel, tak jsem si vždycky řekl jak to auto je hnusny i když má Mpaket, ale prostě ty levny tenky sloupky, dveře, ten blatník jak leze u skla ke kabině atd, ty šikmy hnusny světla.
mě se třeba nejvíc líbí E63 zvenku, pak E65, pak E90, pak až E60.
no a Audi je prostě mě uplně megahnus, všecko hnusny kulaty, takova zabroušená oktávka. ale design je prostě subjektivní.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak samzozřejmě já taky nevycházím jen z toho co tu lidi píšou.... ale od léta 3 lidi v mém okolí kterým odešel Dynamic Drive pokaždé prasklý zadní stabík. 1X E60 , 1XE61, 1X E65 a tomu odešel i ten logic. IVM odešla jak mě tak i lidem zde. ( Pravda opraveno za pul hodiny a 10 kč za cínJaraX píše:tak já nevycházel z nějakých zkušeností tady z klubu, ale celkově z aut co 10 let servisuju, servisuju mnohem víc E65 jak E60tek, těch dělám jen pár, a stejně sou tady tak stejně často, navíc prostě na E60 odchází elektrika, to na E65 ne.
dynamic drive jsem viděl posranej 2x vživotě(v obou připadech byla oprava do 10k), Logica ani ASK jsem neřešil nikdy, i když par mých zakazníku to řešilo. bluetooth modul jsi někdy viděl posranej v E65? ja vždycky jen E60,e90, které mají ten debilní mulf.
jinak s tebou souhlasím. cílém mého tématu ani není lidem řikat všichni utíkej pro E65, ale pozor, krom E60 existuje i E65, tak se na to běžte podívat a přijedte se svíst, jeslti vás to nezaujme třeba víc jak E60.


BMW E65 750i 2006
Ex: BMW E61 530D 2005
Ex: BMW E61 530D 2005
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No, ale ten Logic za to stojí. Necháš zrepasovat ( nejčastěji vyměnit koncák a je klid) . Oprava ASK a Logicu vyjde zhruba na 7000 kč. U E60tky zase odchází CCCjednotka. Což je větší finanční pecka.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Perfektně napsáno!!!DonyR1 píše:Já jsem E61 530D 160kw měl dva roky 70 tis km a E65 750i mám pár měsiců a pár tis km, ale zkusím to taky tak nějak porovnat.... Určitě je podle mě blábol na entou to, že se E65 nesere a E60/61 jo.... Serou se obě dvě hlavní problém je vtom je že na 10 E65 je tu 50 E60tek.Takže logicky je poruchovejší E60......Když koupíš servisovanou E61 v naftě bude spolehlivější než 745i neservisovaná.... Ikdyž těch vad asi bude trochu víc tak i E65 má svoje problémy.Velkou roli vtom má ale výbava která se sere celkem fest u obou řad.... v každém druhém příspěvku se tu člověk dočte že 7er bez Logicu a dynamic drive nejni 7er, ale právě tyto dvě věci odchází čím dál víc....dále comfortní přístup, automatické otvírání kufru, Bluetooth modul atd.... sou to už dnes celkem stará auta a problémů bude víc a víc a čim víc výbavy bude, tím to bude horší a horší. Abych to nějak shrnul tak u 5er je poruchovější auto jako takové protože té výbavy tam mnohdy nejni moc a u 7er je víc poruchovejší výbava vozu než auto samotné... tím ale sou oba modely poruchové.........
E65 je určitě líp zpracovaná. Nemyslím tím z lepších materiálů, ale jak tu třeba Jarax řekl, když sundáš tapec dveří vidíš, že je to uplně jiné což je pravda stejně tak loketka, palubovka atd atd vše je mnohem lépe propracované.... na E60/61 to nejni špatné vždy když jsem šel cokoliv na ní dělat po celém dni na Alfě Romeo nebo VW atd tak má člověk úplnou radost, protože ke všemu je najednou přístup, vše se dělá super, vše je domyšlené.... protože je to BMW... ale je vidět že se na ní šetřilo proti 65, ale to je logické je za mnohem mín penez než 7er..... Ikdyž vyndávat např kabinový ventilátor u E60 bych teda už nikdy nechtěl, protože musí palubovka dolu a ješte rozebrat celé topení........ u E65 10ti minutová sranda..... (to jsem dělal dneska) Problém je když si zvykneš a z E65 sedneš zpět do E60 ..... to si řekneš doprdele včem to sedím co je to za chudáka.... nejen že v ní o dost mín místa, které ti najednou nestačí.... ale najednou ty chudé dveře kde nic nejni, chudá loketka, obyčejné černé páčky, nebo ty trapné držáky pití....chybí osvětlení dvěřích lišt, chybí el roletky, řazení na volantu atd atd..... Když si člověk zvykne na ty vychytávky a výbavu 7er tak mu 5er přijde nijaká tak to bohužel je...... Přesně naopak to je ale z venku..... 5er v Mpacketu je překrásné auto moderní a sportovní kdežto E65 a to ani po face po stránce desingu nejni kde jaká sláva ..... to i blbá Audi kterou jinak vůbec nemusím vypadá asi 150x líp než ty naše 7er.... ale na desing to nejezdí že...... Určitě bych 5er nezatracoval protože každému vyhovuje něco jiného záleží hlavně na tom co od toho auta člověk potřebuje a jak už jsem napsal vejš je to hlavně o tom kdo to měl před tebou a co tomu dal za servis, já jsem svojí E61 prvních 20 tis km dával dopořádku a dalších 50 jezdil jen s pár malými problémy....

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Hele tak ja jsem úchylný na výbavu takže pro mě čim víc toho je tim líp ale vím dobře že pak stim sou problémy . A ten Logic odchází i u E60 co tak vím.Jaris330D píše:No, ale ten Logic za to stojí. Necháš zrepasovat ( nejčastěji vyměnit koncák a je klid) . Oprava ASK a Logicu vyjde zhruba na 7000 kč. U E60tky zase odchází CCCjednotka. Což je větší finanční pecka.
BMW E65 750i 2006
Ex: BMW E61 530D 2005
Ex: BMW E61 530D 2005
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ale zrovna Logic je asi jediná věc co odchází.
je i výbava co prodlužuje životnost. např EDC podvozek vydrží několikanásobně víc jak klasický tlumiče.
ale 95 procent výbavy je prostě bezporuchová, např v sedačce je v každé cca 14 motorků,tzn i pokud je to auto bez zadních komfortů tak má každá E65 28 motorků v sedačkách, jezdí mi sem cca 50ks E65, tzn 700 motorků a nikdy jsem žádnej nikdy neměnil a to mi přijde jako uchvatná spohlelivost.
v E60 nebyli schopni vyrobit ani blbé kabely do kufru, tam se to láme po FL inovaci u sedana kde přidali ochranou průchodku.
nebo večný problémy s CCC, MULF, Diversity modul, airbag moduly.
ale jak jsi psal, ten rozdíl ceny musí být někde vidět a je vidět krutě jak ve spolehlivosti tak v kvalitě.
je i výbava co prodlužuje životnost. např EDC podvozek vydrží několikanásobně víc jak klasický tlumiče.
ale 95 procent výbavy je prostě bezporuchová, např v sedačce je v každé cca 14 motorků,tzn i pokud je to auto bez zadních komfortů tak má každá E65 28 motorků v sedačkách, jezdí mi sem cca 50ks E65, tzn 700 motorků a nikdy jsem žádnej nikdy neměnil a to mi přijde jako uchvatná spohlelivost.
v E60 nebyli schopni vyrobit ani blbé kabely do kufru, tam se to láme po FL inovaci u sedana kde přidali ochranou průchodku.
nebo večný problémy s CCC, MULF, Diversity modul, airbag moduly.
ale jak jsi psal, ten rozdíl ceny musí být někde vidět a je vidět krutě jak ve spolehlivosti tak v kvalitě.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Někde jsem se i dočetl o problémech právě těch motůrků v sedačkách a konkrétně u E60tky. Že se ohlodaly.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ja jsem si vždycky myslel že komforty v E60 a E65 jsou ty stejny, pak jsem vezl kamoša co ma E60 a ten říka "ty sedačky sou fakt bomba jak sou velky" a fakt, E65 má ty sedačky větší.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jo Jaris má pravdu. To se resilo už asi dvakrát na 5er fóru že se rozlàmalo plastové kolečko co zajišťuje posuv na podpěru nohou.
BMW E65 750i 2006
Ex: BMW E61 530D 2005
Ex: BMW E61 530D 2005