Stránka 9 z 49

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 10:48
od pGb
teď jsem koukal na recenzi poslední generace audi A8 (2018)a i samotného redaktora velmi překvapilo, jak to je nepříjemně nedotáčivé auto

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 11:04
od JaraX
no vidíš a to je ta poslední dle slov Audi filů super dotáčivá :D

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 11:26
od Itchythefirst
JaraX píše:no vidíš a to je ta poslední dle slov Audi filů super dotáčivá :D
No taky ze je super dotaciva. Muzu porovnat treba 4F vs 4G a 4F skutecne zatacet neumi, kdyz clovek jede ostreji :-) Takze ano, i ta nova osma je super dotaciva, ale v kontextu predchozich Audi ;-)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 11:36
od Jaris330D
JaraX píše:ale F01 už není "pohodlná" jen ty sedačky, to je katastrofa, to sou lepší i nekomforty v E65.
a Audi bych tady neporovnaval, to je nedotačivá kurva s odporným interierem. Sko se chová podvozkově jak baworák, jen o tom řidič neví.
Potvrzuji, bratr ve firmě měl možnost vyzkoušet Fko, sice 740D, ale našlapanou. Jelikož teď s E66 moc nejezdím, tak mu ji půjčuji na delší trasy po ČR a uznal, že oproti Fku je to pohodlnější a lepší auto. Fko je prý hezčí na kukandu a poslední dobou je to pořád v servisu, ale to je vše. Vysral se Xdrive, převodovka a každou chvilku tam svítí ponorka.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 13:33
od pGb
Shlédl jsem hodně recenzí
A6 4f jsem měl a byla to mrcha nedotáčivá
A6 4g se o dost zlepšila (proti A6 4f)
A8 d4 jsem jel vícekrát a tupá
A8 d5 překvapuje recenzenty, že i když u A6 4g se zlepšili, jakto že to je pořád taková tupá potvora

PS: Zlatá e65/e66 ... bohužel nemohu vůbec nic říct k f01, ale u g11 to dle recenzentů je vcelku zábavné auto

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 13:39
od Filozof
pGb: není to tím že 1. G11 má točivou zadní nápravu.

A za 2. géčko šlo s váhou dolů - ono se to projeví. Vím že 2,1tuny a 1,8-1,9tuny je velkej rozdíl i v ovládání v zatáčkách ... atd.

cituji:
nejlehčím provedení 740i s řadovým šestiválcem váží jen 1725 kg (bez euro-balastu), a to je o pouhých 50 kg více oproti srovnatelnému BMW 535i. Naopak nejtěžší model 750Li xDrive má „pouze“ 1915 kg, což se nezdá být málo, nicméně předchozí generace byla o 120 kg těžší.


stím už bude hodně srandy.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 13:48
od JaraX
no ale zase je to absolutně nekomunikativní auto. uplně jak ten mercedes

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 14:58
od Filozof
no ale šlo by upravit mod třeba na RACE a udělat z toho motokáru ? posadit níž a moci zajezdit někde v serpentínách ?

Už to nikdy nebude e36 nebo e30 které se všichni dušujeme jak to byly motokáry ... 7er je luxusní jachta která by ale mohla mít mod ala RACING ... kde by vše ztuhlo a o řízení by se vše vědělo ... něco ve stylu sice to drncá ale víte o každé nerovnosti ... prostě sporťák ala limuzína.
740i se svojí váhou 1,7tuny a možnosti upravy motoru na 400koní zní velice slibně. Vím je to R6 ale i tak ty parametry jsou lákavé. Za 5-7let ty auta budou za 5kilo a budou se zase prodávat jak housky u stánku.
Jen se trochu bojím o životnost součástek a některých motorů.... už vidíme jak Fka se serou a někteří majitelé brečí ...

Včera jsem našel pár kusů 750i f01 za docela směšné ceny ... a vypadá že padnou letos či příští rok pod 3kila.

https://www.tipcars.com/bmw-rada-7/seda ... 80487.html

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 15:07
od JaraX
ty seš taky režim race, ja nepsal že to nema nějaky schopnosti, E65ce by to v zatáčkách najistotu ujelo, ale od Fka nahoru to má místo McPersonu ten audi podvozek a od té doby to stojí zaprd a to elektricky servo tomu nepřidá.
já si E65 užívám, je to pro mě sportovní sedan, ted jsem vezl zákazníka a dost jsem spěchal zpět za druhym zákazníkem a tak jsem se svezl tak jsem se dlouho neprojel. u Fka, Gčka není potřeba jezdit sportovně, protože tě to nebaví, je to nudná tuctovka ne auto pro radost.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 17:02
od lukee_cz
Tak ale tohle (az na cestne vyjimky, sportovni, o ktere si automobilky neboji rict hrozne penize) se ted tyka vsech aut ne? Dovezt cloveka z A do B a co nejvic odfiltrovat vnejsek. Mam tak nejak dane srovnani rychlosti. Jsou auta, kde si clovek mysli, ze jede kilo a pritom jede 80 a bavi ho to...a pak auta, kde si opet mysli, ze jede kilo, ale je tam 200+ a je to nuda.
Kabriem me bavi jezdit kilo a uzivam si to.
740i e38 - pri 150 si myslim, ze jedu kilo jak v SLK
745iL e66 - stejne pocity pri 180
no a pak sem mel na vikend zminenou g11 750iL xdrive...tam byly tyhle pocity pri 200+. Coz mi tam prislo jako bezna cestovni rychlost mimo mesto...a to je strasne nahouby, protoze mi je jasny, ze mit to delsi dobu, tak su brzo bez ridicaku.
A mne osobne tahle odtazitost zas nejak nevadi (jen je blbe, ze furt auto rve, ze ma clovek drzet volant :D ). Nebudu si brat sedmicku na okresky, ale na cestu do Prahy, Plzne, Mnichova....a tam uz budu rad za tu odtazitost. Pak prijedu domu, vemu kabrio a jedu na okresky :)

Edit: Ale jo, na vetsinou cesty k Jaraxovi je to jednou, ale poslednich par kilometru clovek oceni pohodlne sedacky i prilnavost v zatackach :D

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 17:33
od JaraX
jde o to na co máš auto.
většina lidi tady si nemuže dovolit mít X aut, aby měli sedmu na cestování, cabrio na léto, coupe na svezení. atd.
E65 je v tomdle super kompromis, a pokud bych chtěl odtažité auto, koupím si místo g11 určitě spíš komfortnější Sko, sám mám 6er kterou jezdím krátké trasy, na svezení, ale člověk si to auto prostě neužije tak jak chce, nemám čas ani prachy abych si dal každý víkend 500km v 6er užívačku. naopak hodně cestuju a můžu ti říct že vždycky nemužu dospat před cestou do DE, a kdo se mnou byl v DE tak muže napsat svoji zkušenost, že se nejedná o nudnou jízdu, ale o "užívačku" kterou mi G11 neposkytne. když jsem měl pujčenou na par týdnu F01 tak to bylo celkem fajn, ale prostě mě absolutně nebavilo jezdit jinak než předpisově.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 21:13
od Filozof
Jardo já si to dokážu představit ale stále mi není jasné a nechápu jakto že ti dálniční kobra dávno nevzala papíry ...tvých 200 na tempomat jistě dlouho tolerovat nemohou. Bud máš VIP značky takže jsi nezastavitelný ale to má jen pár desítek lidí v ČR nebo nějakej super antiradar... nad 150km-h GPS to prostě berou. A jelikož jezdíš hodně a často 2x rychleji než je limit tak by mě to tajemství zajímalo. :lol:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 21:20
od kawaman
Ale prd, nesmíš to tak řešit filozofe. Prostě si tu sedmu užívá.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 06.03.2018 21:22
od JaraX
stačí jezdit jako člověk, přemýšlet o tom kde jedu, jak jedu, dívat se kolem sebe, ty policejní auta jdou krásně vidět. najedu 50k ročně svižným stylem a zatím ok. pokutu za rychlost jsem dostal 1x v životě ve Fordu Transit :D. horší je to s telefonováním, tady v té oblasti sbírám body celkem uspěšně.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 07.03.2018 00:10
od zddan01
proč? telefonuješ s mobilem v ruce? nemáš předělaný hf? a máš tam vůbec signál? ;)
JaraX píše: ... ve vybavených autech považuju ovšem simku v v autě jako lepší řešení, jelikož auto co mají dvojitý okna a determální čelní sklo, tak tam většina mobilů nemá signál, kdežto ten telefon na SIMku má antenu v ploutvičce a má furt super signal.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 07.03.2018 07:42
od JaraX
protože většinou jezdím zákazníckýma autama, s každým autem děláme cca 30-40km, testovací jízdu, pokud se dělá motor nebo nějaký jiný velký zásah tak se s tím jezdí ještě víc. no a nebo si koupíš mobil, spáruješ si ho s autem, po 14dnech ti telefon umře, koupíš novej, ale nestihneš to hned spárovat a za dva dny už máš pokutu. nejhorší je X5 a e36, tam tě vidí, do sedmy vidět nejde, ty dvojity skla jsou takovy ne uplně pruhledny, takže tam jsem zatím nedostal.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 07.03.2018 08:58
od Jaris330D
JaraX píše:stačí jezdit jako člověk, přemýšlet o tom kde jedu, jak jedu, dívat se kolem sebe, ty policejní auta jdou krásně vidět. najedu 50k ročně svižným stylem a zatím ok. pokutu za rychlost jsem dostal 1x v životě ve Fordu Transit :D. horší je to s telefonováním, tady v té oblasti sbírám body celkem uspěšně.
Kamarad takhle taky jezdil. Pak jednoho dne na dalnici prijel kamarad s Passatem a mel to za 50 000 kc a 2 roky zakaz. Policajti pry, namerili jsme Vam 210 km/h a chvilku Nam dalo, nez jsme Vas dohnali. A on, s usmevem, protoze jsem pak je podle GPS 250 kh/h. Moc si z toho nedelal, penize zrovna neresi. Jenom ho sralo, ze musi do Prahy vlakem.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 07.03.2018 09:06
od JaraX
tak jednou to třeba přijde :) ale na ztrátu řidičáku se dá pojistit.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 07.03.2018 09:07
od Vlasta
Jaris330D píše:...a mel to za 50 000 kc a 2 roky zakaz...
Ten tvůj kamarád bude asi pěknej pohádkář. Nejvyšší sankce ve správním řízení je 5000 – 10000, zákaz řízení 6 měsíců - 1 rok (§ 125c / 1f) 2

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 07.03.2018 09:43
od kawaman
JaraX píše:tak jednou to třeba přijde :) ale na ztrátu řidičáku se dá pojistit.
Jestli by nebylo lepší investovat do antiradaru. Třeba Putin má v X5 super antiradar, jen nejezdí rychle, takže je ho tam škoda :-D