Filozof píše:Teddy: 5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř.
Takže bys měl 5litr a ještě uspořil. Už jen si udělat velkou nádrž aby ti to tisíc km dalo když tak moc jezdíš a obáváš se že nenatankuješ.
Myslím si že by jsis měl půjčit na týden - měsíc 5litr s LPG kvalitně udělaný abys pochopil obrovské výhody tohoto spojení síly a zároveň úspory oproti naftě.
Ja uz se na tyhle spory mezi lpg a naftou naucil nereagovat, ale tenhle blabol proste nejde prehlednout. Muzes mi napsat, proc porad dokola jako kolovratek pises tyhle nesmysly, kdyz s tim osobne nemas zkusenost? (ze tu zkusenost nemas vim, jinak by si to nepsal..) Konkretne toto:
5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř.

Muzes mi napsat, co to znamena "mnohem usporneji".
Sam sem mel E65 745i s LPG. Super auto, jak spolehlivost tak vykon podle predstav. Po roce jsem ji prodal, koupil E60 545i a dodelal LPG. Ano, tohle zdejsi fanaticti vyznavaci 7er nikdy nepochopi, ale opravdu jsem vymenil E65 ve vybave za "mrdku" E60

. Opet velka spokojenost, dokonce me to auto bavilo podstatne vic nez sedma. Po roce a pul jsem ji prodal a koupil E60 530d v manualu (vim, sem divnej, ale koupil sem ji prave kvuli manualu, ktery sehnat v 545i je problem), kterou mam do ted.
Muzu te ujistit, ze co se paliva tyka, pri stejnem stylu jizdy vychazi naklady na 100km stejne u 545i LPG jak u 530d s manualem. Vsimam si vseobecneho fenomenu "zapominat" ke spotrebe auta na LPG pripocitat jizdu za studena na benzin..
Takze palivo neresim, stejna cena. Zdejsi milionkrat opakovana polopravda/pololez ze benzin+lpg se nesere a neservisuje, naopak nafta se sere porad a jezdi vlastne jen na podvalu do servisu.. Co k tomu rict. Snad jen ze sam tyhle auta servisuju, takze muzu s klidnym svedomim rict, ze kvalitni repas turba na 530d me vyjde stejne jako vodni alternator na 545i, a ze repas vsech vstriku nestoji vic, nez vymena slavne vodni trubky na 545i. Taky je potreba pocitat s tim, ze obecne jsou ceny 545i/550i hodne vysoko, oproti srovnatelne 530d/535d, + montaz lpg a najednou benzinova E60 stoji o 100tis. vic, takze se zadna uspora nekona.
A ze nafta nejede? Moje puvodne 160kw verze lehce prifouknuta na 195kw v manualu jede proste stejne, jako automatova 545i.
Cele tohle pisu ne proto, ze chci obhajovat zde zatracovanou naftu, ale proto, ze nedokazu pochopit tuhle az fanatickou zaslepenost a neobjektivitu nekterych lidi. Me proste nedela problem priznat, ze moje auto neni dokonale, sere me turbodila, vrzajici palubovka, obcas mi docela schazi zvuk V8.
Bud si tady kazdy chvali jen to svoje a na ostatni nadava, nebo jen ja mam nedokonale auto
