Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
candat
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 26.12.2006 01:00

#161 Příspěvek od candat »

To když já jsem prodával svoji F01, tak taky jsem ji doporučil 20 lidem a díky tomu jsem za ni dostal milión jako před dvěma rokama. Takže JaraX je velice bystrý člověk, nejdřív se musí doporučovat a teprve potom prodávat. A teď budu všem rozmlouvat koupi E65, ať si radši koupí F01 a jakmile přemluvím aspoň dvacet dalších lidí tak neboj se JaraXi díky tomu pokřivíme trh s ojetinama a zase ti spadne cena u E65 o těch 5000Euro dolů, tak potom si tu vysněnou sedmičku zase můžeš koupit :)
JaraX píše:problém je ten že krom plynu co děláme my(mužu poslat foto) jsem viděl jen párkrát vživotě dobře udělanej plyn, 95 procent sou totální bastle, ted tu mám jednu 750i E65 která má podpálený ventily z namrdanýho plynu, takže asi tak.
já se v ČR snažím dosáhnout toho aby lidi měli plyn rádi a abych jim ukázal že je to fakt dobrý, ale kvalita montáže je základ.
ale sedmy už doporočovat nebudu, ted jsem si to v týdnu jen tak cvičně sepsal a přesvědčil jsem přes 20lidí na sedmu, chtěli většinou 5er a ted mají 7er ve výbavě a chrochtaj si, problém je ten že já a Snejk jsem strašně moc lidí navedli na E65, jenže E65 ve výbave nejsou v Evropě zrovna stovky no a ted si vybírám E65 a díky tomu jak jsme zvedli poptávku je pěkná E65 která stála dřív 10 000eur tak ted stojí 15 000eur, takže jsem si vlastně naházel klacky pod nohy.
btw 535d je tichá, ale nesmí stát na volnoběh, to na ní nesnáším.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#162 Příspěvek od Filozof »

Tak já přispěji jen tak trochu k zamyšlení.

Pokud používám BMW je to i o emocích co si budeme povídat.

Rozdíl benzín a nafta je už v tom že když nastartuji tak nafta kafrá všechna at je to 2 nebo 3litr 530d co mají kamarádi či 330d či 4litr od audi co mi stojí pod oknem sice přes 300koní silné auto je fajn ale ta nafta to zabíjí prostě to tak je a i kdo nezná motory tak se podivuje proč to auto takto přede divně....

kamarádem jsme měli diskuzi a on je fanda do audi. Předtím měl A6 RS uprava MTM prostě masakr na silnici i zvuk luxusní akorát jezdil za 20-35l benzínu.

Ted má A6 tdi motor a je to traktor říkal že vždy si lidi rádi poslechli jen start auta a zvuk motoru byl prostě skvost a luxus a bylo cítit sílu a hlavně to k tomu patřilo....ted se uklidnil koupil A6 tri jen "300koní" ale přijde si jak důchodce a zvuk motoru je bída a bída ....už to prodává a kupuje alespon Audi Sko v benzínu.

Dobrej kompromis po raketě RS uprava MTM.

Tím vším jsem chtěl říci že BMW je krásně udělané v Mpacketu s pěknejma kolama například ale pak tam mít naftu ikdyby jakokoliv tak ten zvuk degraduje vše.

Prostě benzín je jiná káva. A přišel na to i kámoš co měl chvilku naftu ikdyž silnou tak prostě se vrací k benzínu jen z toho projevu a charakteru a taky zvuku. Prostě znalec vidí pěkné auto a pak nastartuje a bud mu to lahodí nebo ...... ne. To si málokterej naftomilec uvědomuje.
Levnější provoz je krásnej ale benzín bude vždy benzín se všema plus co má pokud nepočítám spotřebu. (Ta jde řešit LPG)

Ale at si každej koupí co chce. P
Čím více chrochtomilů tím ten benzín více vynikne mezi 80-90procenty chrochtáky...

Já mít 333koní v benzínu tak jsem absolutně spokojenej.

:lol:
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#163 Příspěvek od Pazdi »

šťastný ten, kdo ročně najezdí raketu, aby mohl vyměnit naftu za benzín (když vezmu v potaz nákupní cenu auta, rozdíl ve spotřebě apod) jen tak - kvůli tomu, že to lépe zní:)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#164 Příspěvek od Filozof »

Pazdi: Spotřební auto nebo firemní tak to je něco jiného.
Myslel jsem své auto pro radost.

Kdo jezdí raketu jako firemní auto má většinou naftu .
Ale to pak není auto pro radost.

Firemní klientela má naftu stále...ale domů si koupím raději benzín s LPG.
Dneska nové vozové parky už mají i CNG/benzín.

Firemní auto se bere jako spotřebák. Tam je stále nafta jako NO1.
Ale pokud bych si mohl vybrat tak bych si vzal benzín. Třeba 530i-550i.

A pokud nejezdím jako magor i spotřeba je uplně v pohodě.

Tyto motory dálky jezdí velice rozumně.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#165 Příspěvek od Teddy »

Pazdi píše:šťastný ten, kdo ročně najezdí raketu, aby mohl vyměnit naftu za benzín (když vezmu v potaz nákupní cenu auta, rozdíl ve spotřebě apod) jen tak - kvůli tomu, že to lépe zní:)
ještě máš přece možnost to auto zmrzačit tim ,že ho dáš do LPG a pak se po každym nastartování stydět, jaká seš socka, že musíš mít auto v plynu, abys to vůbec uživil. Navíc nepustí tě do podzemních garáží atd. atd. :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#166 Příspěvek od Filozof »

Teddy: To bylo jako vtip určitě. Už jsem viděl celkem drahá auta na LPG jezdit. I podnikatel kterej mi říká že ušetří takové prachy že už nic jiného než LPG nechce.

Takže to je pěkná blbost co píšeš.

Stydět se člověk může jen za svoji blbost.

Zní to jako snobárna. Přeci staré BMW si nekupuje bohatý člověk.

Skoro většina klubu má starší auto 6let a více. A to si bohatý člověk/ majitel firmy koupí nové auto.

To se tady můžeme plácat o výživnosti chrousta dlouhé týdny ... k ničemu. :lol:
hungar
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 11.01.2014 01:00

#167 Příspěvek od hungar »

Nevidím v tom nic špatného, naopak. všechny výhody. Pokud BMW nemá problémy se zaklapáváním ventilů a nemontuje to dilina, tak nechápu ten neustálý strach z LPG. Každý chce do benzínu lejt nejméně stooktan a to že má LPG 102-106 to neřeší :-) Nevíte kluci, jaké motory, či spíše do kdy je možné dělat v pohodě přestavbu na LPG?
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#168 Příspěvek od empeel »

Filozof píše:Teddy: To bylo jako vtip určitě.
Obávám se že to Teddy myslel vážně...
Pokud se tady ještě orijentuji, tak on uznává jenom naftu.
Asi se chystá prodat svoji 530D, tak si dělá reklamu :)
( tu poznámku myslím jako vtípek na odlehčení, s odkazem na poslední příspěvky ).
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#169 Příspěvek od Teddy »

Obáváš se správně. :) LPG v luxusních autech považuju za mrzačení. Nemyslim to nijak ortodoxně. Nekamenuju na potkání každýho majitele 5er či 7er, když to má v LPG. :) Je to prostě muj pocit. Nic víc. Nesnažte se mi ho vyvrátit. U mě to nemá logickej základ. Je to prostě pocit a z velký ásti určitě i předsudek. přiznávám se :)

P.S. mam rád naftu i benzín stejně. Třeba kabrio mam v benzínu. Pro mě je výhodnější nafta, tak si jí hájim. :) I když samozřejmě vim jaký výhody benzín má. Taky je jasný, že když proti naftě postavim 5.0i, tak je asi vymalováno. Spíš to vidim realisticky. Kdyby přede mnou stály 3 auta s tim, že si jedno můžu vzít. Např. 535d, 535i a 535i v LPG, tak který bych si já osobně vybral?
Většinou najezdim dost km a občas mam na kouli slušnej vlek.
Jako první bych 100% vyřadil benzín. Mluvim za sebe! To bych fakt neuživil. Pak bych se rozmejšlel mezi naftou a LPG. Tady už to tak jasný neni. LPG má svý nesporný výhody, ale zase znáte na to muj názor. Nafta by pro moje občasný tahání vleku byla dobrá. Hlavně její krouťák, když taham loď z vody.

Úplně jsem vynechal převodovky.... jsem si samozřejmě vědom toho, že 535d je jen v automatu. Asi bych se bál, že ho brzo oddělam.... to už je zase na jinou diskuzi. :)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#170 Příspěvek od Teddy »

empeel píše:Asi se chystá prodat svoji 530D, tak si dělá reklamu :)
( tu poznámku myslím jako vtípek na odlehčení, s odkazem na poslední příspěvky ).
Rozumim, ale představ si, že tu opravdu je jeden člověk, co si vážně myslí, že svym doporučením pokřivil ceny na trhu v německu. :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#171 Příspěvek od Filozof »

Teddy: 5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř. :-)

Takže bys měl 5litr a ještě uspořil. Už jen si udělat velkou nádrž aby ti to tisíc km dalo když tak moc jezdíš a obáváš se že nenatankuješ.

Myslím si že by jsis měl půjčit na týden - měsíc 5litr s LPG kvalitně udělaný abys pochopil obrovské výhody tohoto spojení síly a zároveň úspory oproti naftě.
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#172 Příspěvek od empeel »

Teddy píše: U mě to nemá logickej základ. Je to prostě pocit a z velký ásti určitě i předsudek. přiznávám se :))
OK, jasně, to beru, a přeju ti abys ten boj s předsudkem vyhrál :) Aktuálně jsem plynař, takže jsem se musel k tvýmu nekompromisně se tvářícímu názoru ozvat...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#173 Příspěvek od Teddy »

Přiznam se, že 550i v LPG jsem opravdu ještě neřídil.
Vozim se jen svojí E61 530d a necelej rok jsem měl služební F11 530d.

P.S. opravdu nechci zase polemizovat o spotřebě. Já jezdim za 7 v létě a 7,6 v zimě. Přiznam se, že na to docela šlapu. V pochcávce 2.0tdi jsem měl spotřebu kolem 8l.
U 550i se udává 12l/100km. Takže náklady na PHM (v LPG) by měly bejt +- stejný.
Jezdil jsem 850i. Je to raketa na silnici. Bohužel když jsem s ní jel na prasáčka (jako běžně jezdim), tak to bralo podstatně víc, než těch 12l. :( zase ale na extra klobouka jsem se dostal i pod 12.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#174 Příspěvek od matiz »

Sice jsem tu filozofickou debatu necetl a ani ji cist nehodlam, protoze na tisic procent to je absolutni ztrata casu, ale jsem rad ze to nekdo vnima podobne jako ja, a to ze lpg je mrzaceni auta. Neodpiram mu jeho vyhody, ale nez si s kdovijakym vysledkem nechat dat lpg, tak pokud budu mit potrebu jedit hodne a levne, poridim si jednoznacne naftu. A kecy jak nafty akorat stoji u krajnice a jake jsou petky shit vubec neberu.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#175 Příspěvek od Giovany1971 »

matiz píše:Sice jsem tu filozofickou debatu necetl a ani ji cist nehodlam, protoze na tisic procent to je absolutni ztrata casu, ale jsem rad ze to nekdo vnima podobne jako ja, a to ze lpg je mrzaceni auta. Neodpiram mu jeho vyhody, ale nez si s kdovijakym vysledkem nechat dat lpg, tak pokud budu mit potrebu jedit hodne a levne, poridim si jednoznacne naftu. A kecy jak nafty akorat stoji u krajnice a jake jsou petky shit vubec neberu.
Tak tak...to se nechá jenom potvrdit....at sou náklady na provoz s lpg jakekoli a jak koli se mužou zdát vyhodnější ve všech směrech..a i kdyby tomu i tak bylo..jakože tomu tak neni...tak montáž lpg a řídících sytému do tak složitých aut je holý nesmysl..dřív nebo pozděj se to projeví negativně a ten efekt je pryč. Prostě auto bylo postaveno na benzín..tak má jezdit na benzín..bud to uživím nebo jsem navoněná bída,,ale chápu že ortodoxně naladěné jedince stejně nikdo nepřesvědčí

:)
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#176 Příspěvek od empeel »

[/quote]
bud to uživím nebo jsem navoněná bída
[/quote]

Koukám že vám docházejí argumenty. Na takovýhle výroky je nejlepší vůbec nereagovat a nebo se pak můžete dočkat nějakých obdobných, jako že nafta jedině do kamen, to se pak nedivte.
Já osobně jsem pár naft měl a nic proti naftě nemám, ale je jasný, že to zrovna nijak ušlechtilý pallivo neni ne? Tak bych z vaší pozice plyn nezatracoval.
No a i tady na fóru je dost uctívaných servisáků, který ty motory mají prolezlé do šroubku, co LPG doporučují a sami ho používají. Tak na tom asi nebude nic špatného ne?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#177 Příspěvek od Teddy »

Kdyby u nás sál benzín 14 kaček, jako v americe, tak by se na LPG každej z vysoka.... Všichni skalní bavoráci by říkali, že je to jen mrzačení auta. Vim, že 14 kaček je v evropě nereálný. :(
To co ale reálný je, že se i na LPG zvedne spotřební daň. Už teď má jinou daň, než topný LPG. Takže je to jen otázka, než se některej politik probere a spočítá si ty miliardy do státního rozpočtu. :mad:

Rozpoutal jsem tu debatu, kterou jsem nechtěl. :oops:
Podle mě ať si každej jezdí na co chce. Já jsem napsal, že LPG nemam rád a taky jsem napsal, že to u mě neni racionální, ale spíš pocitový. Je docela dost možný, že kdyby mi někdo z garáže ukradl 530d a nechal místo ní 550i v LPG, tak bych si nakonec chrochtal blahem.
Posledních pár mých aut je nafta a je to tak správně. Od doby, co jsem na ní přešel jsem moc spokojenej. Dobře to jede, má to rozumnou spotřebu, která až tak moc nezáleží na stylu jízdy.

Manželce jsem koupil kabrio v benzínu, ale nechce s tim jezdit. Prostě si zvykla na krouťák přeplňovaný nafty. :) Prej je to líný. Takže hned jak se oteplí, tak kabrio půjde z domu.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#178 Příspěvek od kurevtor »

:lol: :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#179 Příspěvek od Filozof »

:lol: :lol: no comment... :lol: :lol:
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#180 Příspěvek od tanner540i »

Filozof píše:Teddy: 5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř. :-)

Takže bys měl 5litr a ještě uspořil. Už jen si udělat velkou nádrž aby ti to tisíc km dalo když tak moc jezdíš a obáváš se že nenatankuješ.

Myslím si že by jsis měl půjčit na týden - měsíc 5litr s LPG kvalitně udělaný abys pochopil obrovské výhody tohoto spojení síly a zároveň úspory oproti naftě.
Ja uz se na tyhle spory mezi lpg a naftou naucil nereagovat, ale tenhle blabol proste nejde prehlednout. Muzes mi napsat, proc porad dokola jako kolovratek pises tyhle nesmysly, kdyz s tim osobne nemas zkusenost? (ze tu zkusenost nemas vim, jinak by si to nepsal..) Konkretne toto:
5litr v LPG pojede s vlekem i bez něj - přes celou evropu mnohem úsporněji jak nafta to mi věř. :-)
Muzes mi napsat, co to znamena "mnohem usporneji".

Sam sem mel E65 745i s LPG. Super auto, jak spolehlivost tak vykon podle predstav. Po roce jsem ji prodal, koupil E60 545i a dodelal LPG. Ano, tohle zdejsi fanaticti vyznavaci 7er nikdy nepochopi, ale opravdu jsem vymenil E65 ve vybave za "mrdku" E60 8O. Opet velka spokojenost, dokonce me to auto bavilo podstatne vic nez sedma. Po roce a pul jsem ji prodal a koupil E60 530d v manualu (vim, sem divnej, ale koupil sem ji prave kvuli manualu, ktery sehnat v 545i je problem), kterou mam do ted.

Muzu te ujistit, ze co se paliva tyka, pri stejnem stylu jizdy vychazi naklady na 100km stejne u 545i LPG jak u 530d s manualem. Vsimam si vseobecneho fenomenu "zapominat" ke spotrebe auta na LPG pripocitat jizdu za studena na benzin..

Takze palivo neresim, stejna cena. Zdejsi milionkrat opakovana polopravda/pololez ze benzin+lpg se nesere a neservisuje, naopak nafta se sere porad a jezdi vlastne jen na podvalu do servisu.. Co k tomu rict. Snad jen ze sam tyhle auta servisuju, takze muzu s klidnym svedomim rict, ze kvalitni repas turba na 530d me vyjde stejne jako vodni alternator na 545i, a ze repas vsech vstriku nestoji vic, nez vymena slavne vodni trubky na 545i. Taky je potreba pocitat s tim, ze obecne jsou ceny 545i/550i hodne vysoko, oproti srovnatelne 530d/535d, + montaz lpg a najednou benzinova E60 stoji o 100tis. vic, takze se zadna uspora nekona.

A ze nafta nejede? Moje puvodne 160kw verze lehce prifouknuta na 195kw v manualu jede proste stejne, jako automatova 545i.


Cele tohle pisu ne proto, ze chci obhajovat zde zatracovanou naftu, ale proto, ze nedokazu pochopit tuhle az fanatickou zaslepenost a neobjektivitu nekterych lidi. Me proste nedela problem priznat, ze moje auto neni dokonale, sere me turbodila, vrzajici palubovka, obcas mi docela schazi zvuk V8.
Bud si tady kazdy chvali jen to svoje a na ostatni nadava, nebo jen ja mam nedokonale auto :D
Odpovědět