Jinak ty vnitřní zadní světla se mi zdaj OK, nevidím problém v tom co jsi mi psal do SZ, ale možná klame foto
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
X5 4.8is ... zkusenosti
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
To se tě budou všichni ptát co to máš za hybrida s tak kvalitním hutným zvukem V8
Jinak ty vnitřní zadní světla se mi zdaj OK, nevidím problém v tom co jsi mi psal do SZ, ale možná klame foto
Jinak ty vnitřní zadní světla se mi zdaj OK, nevidím problém v tom co jsi mi psal do SZ, ale možná klame foto
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
jeste pred Hybrida prijde "V8", ale to mi jeste neprisloSweden píše:To se tě budou všichni ptát co to máš za hybrida s tak kvalitním hutným zvukem V8![]()
Jinak ty vnitřní zadní světla se mi zdaj OK, nevidím problém v tom co jsi mi psal do SZ, ale možná klame foto
svetla jsem pulíroval nejakym pripravkem na plast, tak to trochu prokoulo ......
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
myslis rozmer, nebo vyrobce? Pokud rozmer, tak zadek 315/35 R20 ... na typ se podivam zitra pripadne ...martin-leon píše:Jak koukam co tam mas za gumy....?
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Až něco najedeš na plyn tak napiš jak jsi spokojený, ty věci co psal Jarax jsou detaily, ten kompresor si utěsni nějakou protihlukovou pěnou.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
no, otazka je, zda to pomuze ...... mam pocit, ze mam na zadnich sedackach frajera se sbiječkouSweden píše:Až něco najedeš na plyn tak napiš jak jsi spokojený, ty věci co psal Jarax jsou detaily, ten kompresor si utěsni nějakou protihlukovou pěnou.
-
martin-leon
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 29.09.2011 00:00
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Vyrobce a typ.. DikKolafa píše:myslis rozmer, nebo vyrobce? Pokud rozmer, tak zadek 315/35 R20 ... na typ se podivam zitra pripadne ...martin-leon píše:Jak koukam co tam mas za gumy....?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
houby pěnou, ten kompresor se musí idealně posunout do kapsy pod PZ světlo, většinou to jde i když je tam subwoofer, ale dělali jsme hodně aut bez wooferu a na to s tím wooferem si už nepamatuju, ale vím že to tam má.
na odhlučnění je dobré kombinovat
nerad prozrazuju svoje know how ale
- základ na plech - Silentcoat a nebo STP anticor S v 1-2 vrstvách
- na to Gladen aero neoprene
- na to Gladen aero wave
- pak samotný kompresor zabalený do té origo hmoty kterou má kolem sebe v té bábovce.
- kompresor nesmí být nikdy chycený přímo na kastli a i přes různé silentbloky se to různě nese, ale klidně může být jen v těch hmotách.
- ke kompresoru musí být vždy kus otevřeného prostoru kterým k němu půjde chladný vzduch jinak se bude přehřívat a zvlášt u aut kompletně na vzduchu ho to brzo zničí
- prostor proti vstupu do té kapsy taky vylepit Aero wave,
https://www.ahifi.cz/tlumeni-odhlucneni-vozidel/
na odhlučnění je dobré kombinovat
nerad prozrazuju svoje know how ale
- základ na plech - Silentcoat a nebo STP anticor S v 1-2 vrstvách
- na to Gladen aero neoprene
- na to Gladen aero wave
- pak samotný kompresor zabalený do té origo hmoty kterou má kolem sebe v té bábovce.
- kompresor nesmí být nikdy chycený přímo na kastli a i přes různé silentbloky se to různě nese, ale klidně může být jen v těch hmotách.
- ke kompresoru musí být vždy kus otevřeného prostoru kterým k němu půjde chladný vzduch jinak se bude přehřívat a zvlášt u aut kompletně na vzduchu ho to brzo zničí
- prostor proti vstupu do té kapsy taky vylepit Aero wave,
https://www.ahifi.cz/tlumeni-odhlucneni-vozidel/
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Myslel jsem tenhle material, jenom jsem ho spatne pojmenoval. Mame ho v x5 v tomhle materialu jenom vedle nadrze, zatim, a hlucnost je naprosto v pohode. Musim koknout jak je mista kolem subwoferu, tam by se mi libil vic.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
[quote="JaraX"] - kompresor nesmí být nikdy chycený přímo na kastli a i přes různé silentbloky se to různě nese, ale klidně může být jen v těch hmotách.
- ke kompresoru musí být vždy kus otevřeného prostoru kterým k němu půjde chladný vzduch jinak se bude přehřívat a zvlášt u aut kompletně na vzduchu ho to brzo zničí
- prostor proti vstupu do té kapsy taky vylepit Aero wave,
ja osobne mam pocit, ze todle asi znaji nebo aspon tuší vsichni, ale proste se jim to delat nechce, protoze to je pracny!
kompresor primo na kastli je prasarna a to jeste s vubec zadnou izolaci. Jediny, co to ma za vyhodu, ze clovek za volantem fakt neusne ...
- ke kompresoru musí být vždy kus otevřeného prostoru kterým k němu půjde chladný vzduch jinak se bude přehřívat a zvlášt u aut kompletně na vzduchu ho to brzo zničí
- prostor proti vstupu do té kapsy taky vylepit Aero wave,
ja osobne mam pocit, ze todle asi znaji nebo aspon tuší vsichni, ale proste se jim to delat nechce, protoze to je pracny!
kompresor primo na kastli je prasarna a to jeste s vubec zadnou izolaci. Jediny, co to ma za vyhodu, ze clovek za volantem fakt neusne ...
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
jasny, 99 procent plynařů to ojebe.
proč dávaj malý nádrže? pracný!
schovávat něco u motoru? pracný!
odhlučnit kompresor - pracný!
velké tankování - pracný! at si pán šroubuje redukci.
ted jsme dělali laikovu X5 a plynovalo se to asi 6 dní.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... %2C4i_92L/
proč dávaj malý nádrže? pracný!
schovávat něco u motoru? pracný!
odhlučnit kompresor - pracný!
velké tankování - pracný! at si pán šroubuje redukci.
ted jsme dělali laikovu X5 a plynovalo se to asi 6 dní.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... %2C4i_92L/
-
martin-leon
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 29.09.2011 00:00
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Velmi pekne...JaraX píše:jasny, 99 procent plynařů to ojebe.
proč dávaj malý nádrže? pracný!
schovávat něco u motoru? pracný!
odhlučnit kompresor - pracný!
velké tankování - pracný! at si pán šroubuje redukci.
ted jsme dělali laikovu X5 a plynovalo se to asi 6 dní.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... %2C4i_92L/
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Na tu 92L nadrz je potreba neco upravovat? Ted mam myslim 80, nebo 85L, do dalsi X5 bych tech par litru navic klidne uvital 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
ano, musí se vybrousit kus spodního plata
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Ted nevim, ktere spodni plato myslis, pod rezervou nic neni, nebo jsi myslel spodek horniho plata
?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
no to nad rezervou, na co si dáváš věci když je dáš do kufru.
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Tak to ja tam nemam ani pri tyhle nadrzi, vys uz by nesla, takze predpokladam, ze bude mit vetsi prumer
Kazdopadne diky za info, pro priste vim, ze tam jde nacpat vetsi 
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Beru to, že mi chválíš automartin-leon píše:Velmi pekne...JaraX píše:jasny, 99 procent plynařů to ojebe.
proč dávaj malý nádrže? pracný!
schovávat něco u motoru? pracný!
odhlučnit kompresor - pracný!
velké tankování - pracný! at si pán šroubuje redukci.
ted jsme dělali laikovu X5 a plynovalo se to asi 6 dní.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... %2C4i_92L/
Protože plyn nemůžeš JaraXovi pochválit, když ho tak dobře ukryl
-
martin-leon
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 29.09.2011 00:00
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
To je jasne...laik píše:Beru to, že mi chválíš automartin-leon píše:Velmi pekne...JaraX píše:jasny, 99 procent plynařů to ojebe.
proč dávaj malý nádrže? pracný!
schovávat něco u motoru? pracný!
odhlučnit kompresor - pracný!
velké tankování - pracný! at si pán šroubuje redukci.
ted jsme dělali laikovu X5 a plynovalo se to asi 6 dní.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... %2C4i_92L/Děkuji
Protože plyn nemůžeš JaraXovi pochválit, když ho tak dobře ukryl
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: X5 4.8is ... zkusenosti
Jaraxi prosím tě co udělat abych se dostal k baterce, nádrž musí být prázdná nebo jak se k tomu chovat? Nemám s lpg vůbec zkušenosti. Ono asi ale nebude stačit jí jenom povolit na držákách a odklopit co, bude muset ven komplet?
4.8is poslední dobou nějak pořád protestuje, když se doladil plyn tak teď zase nějaký elektrický problém, hláška 4x4, občas vyplo rádio,čidlo venkovní teploty -40st,pak -16st,pak -8st a pak reál údaj(zdálo se mi že to bylo závislý na kapacitě baterky, čím více byla dobitá tím víc se údaj rovnal realitě
), občas při otočením klíčku jenom cvakalo relé, přes kabely to natočit šlo. Alternátor dobijí dle dle diag.jak má. Táta bohužel chyby smazal namísto toho aby si je zapsal, takže musím čekat až je to zase vyhodí, chtěl bych se v první řadě zaměřit na akumulátor a pohlídat ho multimetrem. Baterie Varta 3,5roku stará, takže o životnosti těžko soudit jak na tom je. Díky. 
4.8is poslední dobou nějak pořád protestuje, když se doladil plyn tak teď zase nějaký elektrický problém, hláška 4x4, občas vyplo rádio,čidlo venkovní teploty -40st,pak -16st,pak -8st a pak reál údaj(zdálo se mi že to bylo závislý na kapacitě baterky, čím více byla dobitá tím víc se údaj rovnal realitě
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
