Stránka 9 z 39

Napsal: ned 27.01.2013 14:54
od Marty_
Poldav6 píše:jezdit s AFR kolem 20 asi není dobrý nápad, že jo?

To urcite ne! Nejdriv vyres problemy a az pak si s tim hraj.. Ja mam afr 13-15..
Nejake kody ti to vyhodilo?
Bmw335 ty uz si fakt kup chip a nesvadej tady vsechno na jb:))
Uprava auto je "nasobic" problemu - veskere problemy co se projevi po instalaci upravy by se driv nebo pozdeji objevily tak jako tak..
Jinak s tim g5 ti zatim taky moc neporadim, uz ctvrt roku ho mam na skrini a nedokopal jsem se ho vymenit za 4ku, taky to musim teprve nastudovat co s tema diodama a tak..

Napsal: ned 27.01.2013 15:14
od riki18
Robis chybu ze si to nevymenil :) Nic na tom nie je. odstrihni odpor, daj si ISO soft ( isoalted ) a uvidis ten rozdiel, aj vo vykone! :) Nic viac robit nemusis, kable su rovnake. A potom si uz len uzivaj auta. :)

Napsal: ned 27.01.2013 16:07
od bmw335
riki18 píše:Robis chybu ze si to nevymenil :) Nic na tom nie je. odstrihni odpor, daj si ISO soft ( isoalted ) a uvidis ten rozdiel, aj vo vykone! :) Nic viac robit nemusis, kable su rovnake. A potom si uz len uzivaj auta. :)


já nechápu, proč se mají střihat nějaký odpory? Tak proč tam teda jsou?

Napsal: ned 27.01.2013 18:13
od bmw335
riki18 píše:Robis chybu ze si to nevymenil :) Nic na tom nie je. odstrihni odpor, daj si ISO soft ( isoalted ) a uvidis ten rozdiel, aj vo vykone! :) Nic viac robit nemusis, kable su rovnake. A potom si uz len uzivaj auta. :)


kdo ti nabízel ten COOB za 800 usd? Ty používáš COOB a JB4 dohromdy? nebo tomu nerozumim asi....
Za 800usd bych do toho šel, lepší flashnout celý soft uravený od nich...
A co je pravda na tom, co psal DOS ? Že u COOB odchází nějakej divert nebo co?

Napsal: ned 27.01.2013 19:14
od riki18
Uz som to tu pisal :)
COBB mam cez BMS, aktivoval som si ho a stiahol mapu ktoru som poslal Terrymu, mam teraz dva flashe, jeden na bezne jazdenie a druhy o nieco silnejsi aj s moznostou 100% E85. Diody si mozes aj nemusis odcvaknut, je to na tebe. Spravil som to a bez problemov.

Ak nie si uzivatel ktory rad spekuluje, daj si spravit soft od bezneho upravcu, budes na 380-390k a spokojne jazdit mozno bez missfires a inych beznych problemov. Na serii som nemal ziadne problemy, s navysenym vykonom ano. Ale ten vykon ktory ponuka JB4 ti neda nikto plus rozne ine vychytavky a ziadny support ako ma Terry som este nevidel. Staci si o tom precitat tonu materialu ktory je na roznych forach.

Napsal: ned 27.01.2013 19:23
od bmw335
riki18 píše:Uz som to tu pisal :)
COBB mam cez BMS, aktivoval som si ho a stiahol mapu ktoru som poslal Terrymu, mam teraz dva flashe, jeden na bezne jazdenie a druhy o nieco silnejsi aj s moznostou 100% E85. Diody si mozes aj nemusis odcvaknut, je to na tebe. Spravil som to a bez problemov.

Ak nie si uzivatel ktory rad spekuluje, daj si spravit soft od bezneho upravcu, budes na 380-390k a spokojne jazdit mozno bez missfires a inych beznych problemov. Na serii som nemal ziadne problemy, s navysenym vykonom ano. Ale ten vykon ktory ponuka JB4 ti neda nikto plus rozne ine vychytavky a ziadny support ako ma Terry som este nevidel. Staci si o tom precitat tonu materialu ktory je na roznych forach.


počkej nerozumím tomu, nevyznám se v tom....Pokud bych chtěl jen COBB tak si přes něj stáhnu svůj soft a Terry mi ho upraví? Podle jakých parametrů? Nebo to funguje jenom, pokud to používáš s JB4? Četl jsem že samotnej COBB ti moc výkonu nepřidá. Omlouvám se za blbý dotazy, ale potřeboval bych trochu zasvětit:) Jo jinak když ucvaknu ty diody tak k čemu to vlastně je? jenom abych tam mohl mít ten ISO firmware?

Napsal: pon 28.01.2013 00:16
od bmw335
tak sem se díval na ten COBB, je to super flashování celý ecu, ale 18tis ?? Se slevou se na mě asi vybodnou :lol:

Napsal: pon 28.01.2013 11:46
od Poldav6
Takže. Odstřihli jsme diody, updatovali firmware.. takže mám teď G5 ISO a problém přetrvává. Misfiry jsou jasný, spíš mě trápí pravděpodobně vadná lambda.

Zajímavý, že auto nevyhazuje hlášky o chudé směsi, jen si trvá na tom, že ta lambda není zapojená, tak buhví co to je. Večer to projedem origo diagnostikou.

Lambdy mají výměnný interval 250tis. km, tak mi přijde divný, že by měly být KO u auta, co má 92tis. km. Snad ;)

Napsal: pon 28.01.2013 12:20
od bmw335
Poldav6 píše:Takže. Odstřihli jsme diody, updatovali firmware.. takže mám teď G5 ISO a problém přetrvává. Misfiry jsou jasný, spíš mě trápí pravděpodobně vadná lambda.

Zajímavý, že auto nevyhazuje hlášky o chudé směsi, jen si trvá na tom, že ta lambda není zapojená, tak buhví co to je. Večer to projedem origo diagnostikou.

Lambdy mají výměnný interval 250tis. km, tak mi přijde divný, že by měly být KO u auta, co má 92tis. km. Snad ;)


Teď jsem si četl recenzi mezi COBB a JB4 a jdu do JB, cena je skoro 2x nižší a missfiry může hlásit i COBB což je zbytečný vyhazování 8tis, když mi to samý vyhodí JB :lol: Jdu objednávat u Juiced...Za jak dlouho ti to došlo? Jsem zvědavej co to bude dělat mně....Každopádně v té recenzi psal, že jezdil na mapu 1 a pak to dal na autotune 5 a bylo to něco jinýho..Zkus tu pětku co to udělá

Napsal: pon 28.01.2013 13:50
od Poldav6
Nejdřív vyresim ty lambdy, ať nekurvim motor.. Uvidíme co ta diag.

Od juiced mi to přišlo asi za 10 dnu, neměli to skladem. Samotne zaslání trvalo asi 3-4 pracovni dny

Napsal: pon 28.01.2013 14:16
od bmw335
Poldav6 píše:Nejdřív vyresim ty lambdy, ať nekurvim motor.. Uvidíme co ta diag.

Od juiced mi to přišlo asi za 10 dnu, neměli to skladem. Samotne zaslání trvalo asi 3-4 pracovni dny


nevíš, jestli jde třeba na mapě 1 nastavit boost na všech stupních třeba max na 10psi?

Napsal: pon 28.01.2013 14:29
od riki18
Nie neda, naco by aj bol taky tlak? Mapa 6 custom. Tam si mozes navolit tlak aky chces. Len to vsetko nie je o tlaku...

Napsal: pon 28.01.2013 15:00
od bmw335
riki18 píše:Nie neda, naco by aj bol taky tlak? Mapa 6 custom. Tam si mozes navolit tlak aky chces. Len to vsetko nie je o tlaku...


abych si moc neopotřebovával engine :lol:

Napsal: pon 28.01.2013 15:00
od bmw335
koupeno JB4 + 2 nálepky :lol:

Napsal: pon 28.01.2013 23:44
od bmw335
Poldav6 píše:Takže. Odstřihli jsme diody, updatovali firmware.. takže mám teď G5 ISO a problém přetrvává. Misfiry jsou jasný, spíš mě trápí pravděpodobně vadná lambda.

Zajímavý, že auto nevyhazuje hlášky o chudé směsi, jen si trvá na tom, že ta lambda není zapojená, tak buhví co to je. Večer to projedem origo diagnostikou.

Lambdy mají výměnný interval 250tis. km, tak mi přijde divný, že by měly být KO u auta, co má 92tis. km. Snad ;)


do tý mapy 4 to taky padá, když turbo překročí nějakou hodnotu

Boost failsafe PSI: If boost exceeds this value for more than one second the JB4 will switch to low boost map 4 until the car is restarted. Note this setting has no impact on what actual boost you run. That is determined by the map selected.

Napsal: úte 29.01.2013 00:32
od Poldav6
Takže diagnostika stávkovala.. Komp prostě nenaběhnul :-) Tak jsme aspoň pokecali a dotyčný přišel se zajímavou teorií, že by možná stálo za to jako první vyměnit jen svíčky. Pokud se totiž nepálí směs ve válci, samozřejmě to rozhodí i lambdu. Výměnou svíček se nic nezkazí, když ani nevím, kdy se dělaly naposled, jestli někdy.

Zkusil jsem i resetovat adaptace (pomocí JB4), jede to plynuleji..

S tím přechodem do mapy4.. to by asi šlo zjistit z logu, kolik zrovna tlakovalo turbo. Ale zrovna na mapu 1 má jako strop snad 13,5 PSI, tak by neměl být důvod.

Jinak gratuluju ke koupi ;)

Napsal: úte 29.01.2013 11:35
od bmw335
Poldav6 píše:Takže diagnostika stávkovala.. Komp prostě nenaběhnul :-) Tak jsme aspoň pokecali a dotyčný přišel se zajímavou teorií, že by možná stálo za to jako první vyměnit jen svíčky. Pokud se totiž nepálí směs ve válci, samozřejmě to rozhodí i lambdu. Výměnou svíček se nic nezkazí, když ani nevím, kdy se dělaly naposled, jestli někdy.

Zkusil jsem i resetovat adaptace (pomocí JB4), jede to plynuleji..

S tím přechodem do mapy4.. to by asi šlo zjistit z logu, kolik zrovna tlakovalo turbo. Ale zrovna na mapu 1 má jako strop snad 13,5 PSI, tak by neměl být důvod.

Jinak gratuluju ke koupi ;)


Nevíš jak je to ještě s tím ISO softem? musím odstřihnout ty 4 diody a pak tam nahrát ISO... Nevíš v čem je lepší než ten normální G5? Já nechci nic odstřihávat, pokud bych to prodával :lol: Jo, nevíš, jestli může být ten USB kabel zapojenej pořád v tý JB4? Nebo se musí vytahovat?....Budu to mít taky vytažený u spolujezdce

Napsal: stř 30.01.2013 01:11
od Poldav6
USB: kabel mám normálně zapojený v jednotce a prostrčený do kabiny. Víc neřeším ani není třeba řešit.

ISO: četl jsem, že snad od nějakého data by jednotky už mohly chodit rovnou bez těch diod. Taky jsem řešil, jaký je rozdíl. Obecně to vypadá, že se bude pracovat na té ISO jednotce, že ta ne-ISO ustrnula nějakou verzí firmwaru a víc se s tím dělat nebude.
ISO by měla být lepší, ale nevím. Nemám auto v cajku. Osobně mi přijde, že na mapu 0 a 4 to cuká víc než ne-ISO.
Jedna ze změn je i to, že mapa 0 není standardní, ale má boostovací strop 7 PSI.

Napsal: úte 12.02.2013 08:30
od libor897
powerchips.cz doporučuju...víc než dobrá cena a kvalita :-)

Napsal: úte 12.02.2013 09:19
od bmw335
libor897 píše:powerchips.cz doporučuju...víc než dobrá cena a kvalita :-)


hmm ty vole, super stránky už jen ten Opel Senátor v galerii je za všechno mluvící :lol: