Stránka 9 z 9
Napsal: ned 14.10.2012 13:50
od MotoMoto
Tak jsem zkusil vymenit ventil odvetravani nadrze a zkusim to. Mohlo by to mit take vliv, ze ve vysokych otackach by to cucalo vic,nez je potreba a nestacilo spalovat..nebo je domenka nesmysl??. Diky za rady.
Napsal: ned 21.10.2012 21:19
od MotoMoto
Tak se mi vcera stalo, ze pri vytoceni motoru k 5000 rpm zacla tect chladici kapalina z domecku termostatu. Kdyz jedu v beznem provozu, nic neubyva, ani netece.. muze to mit neco spolecneho s temi otackami??
Co muze byt pricina??. Je praskla priruba, nebo jen vadne tesneni??. Tece to jen pri max zatizeni. Diky za rady.
Napsal: ned 06.01.2013 22:07
od BMW-e36-is
moje m44 je origo,nebyl v tom m42,proste origo e36 m44..a nikdo to nevyresil do ted tez

asi bude fakt praskla hlava

Napsal: stř 16.01.2013 13:16
od MotoMoto
mě diagnostika píše wehicle speed sensor. chybová hláška P0500: takže ještě zkusíme propojit signál jednotky abs a dme a uvidíme..... zajímavé, že to dříve jezdilo normálně,ale.. mohl se drátek přetrhnout.
Napsal: čtv 17.01.2013 10:38
od Totic
Hele tak podobný téma jste možná zachytili, sice je to na M52, ale bylo to snímačem rychlosti. Nazapomeňte po diag. vymazat adaptivní hodnoty ŘJ, aby se učila od znova.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=120045
Přeju vám, aby už to trápení skončilo a mohli jste si točit těch svejch 8000tisíc

Napsal: čtv 17.01.2013 12:10
od MotoMoto
Díky mrknu na to

Napsal: pát 18.01.2013 12:00
od BMW-e36-is
ja nemam celou dobu zadnou chybu :/ do toho ted jeste mi to startuje kdyz se mu chce,po tech mrazech

konec
Napsal: pát 18.01.2013 12:48
od MotoMoto
A co ti to presne dela,nedela??... muze bejt vadny cidlo vacky..resil sem to taky a na starty to ma velkej vliv. Dalsi velkej vliv a na to dost lidi nemysli je netesnost pal.soustavy. Muze bejt volna,nebo napraskla nejaka hadicka a hned to blbe startuje,protoze to nema dostatecnej tlak a benzin tam nejde jako mlha,ale takrka se jen naleva.....taky sem to resil. Mel sem volnou hadici co jde zpet do nadrze od pal.listy a hned podstatnej rozdil. Takze bych prosel veskere takovehle mechanicke veci a pak kvalitni diagnostika. Dale zkontrolovat vstriky. Kdyz uz to bude venku, neni od veci je pretesnit a hlavne,kdyz to davas zpatky,hlavne vsechno mazat mazat.. nic nervat silou pres odpor. Urcite se na neco prijde.
Napsal: pát 18.01.2013 13:24
od BMW-e36-is
kdyz je motor studenej tak to nechce chytnout,az na po desaty treba..pak kdyz se ohreje tak cajk..nedelalo to...az ted po mrazech..vstriky skontrolovano jsou ok..tlak 2.5 baru v liste. diagnostika za sto litru by mela byt uz ta lepsi ne? zadnou chybu to nehlasi

jdu se na to podivat a premyslet.... a jinak mam ASC uz me napadlo ze otacky budou s tim spojene,,ted az kdyz jsem to precetl tak jsem si uvedomil ze kdyz mi slo abs tak to chodilo do 7tis abs je vyple a otacky nejdou do 7tis

Napsal: pát 18.01.2013 13:44
od MotoMoto
No vidis,tak to bude ono;)...a s tema startama... muzes mit uz unavenej motor a nema takovou kompresi... zkus tlaky ve valcich a uvidis..jinak nevim... moznejch pricin je spousta
Napsal: pát 18.01.2013 14:17
od BMW-e36-is
....
Napsal: pát 18.01.2013 15:44
od MotoMoto
Vaha vzduchu ma na start taky vliv.!
Napsal: pát 18.01.2013 16:19
od fabledwarrior
BMW-e36-is: Na tohle je nejlepší se sejít s někým, kdo má stejný motor a prostě si ty věci na chvíli popučovat. Třeba ta váha a podobně.. drží to tam na pár šroubech, za minutu to máš venku a za druhou to je zpátky a prostě zkoušet no. Samozřejmě je nesmysl tam rozebírt motory a hledat něco uprostřed, ale ty věi, co jsou na povrchu se takhle daj odzkoušet v pohodě.
Napsal: pát 18.01.2013 18:38
od BMW-e36-is
dekuji za radu ale neznam nikoho po bliz kdo ma m44.. ted mam spis problem sehnat to cidlo kliky

nechapu nikde na netu neni :/
Napsal: pát 18.01.2013 19:30
od fabledwarrior
Kontaktuj zprávou uživatele Nowic , ten sežene uplně všechno origo za uplně skvěly ceny. Má topic i v sekci "Náhradní díly - prodej" Samé kladné doporučení.. i to moje...=) Stačí mu napsat motor a rok výroby a on už ti dá obratem nabídku.
Napsal: úte 22.01.2013 22:13
od MotoMoto
Lidi tak vyreseno a o5 toci jak ma. Problem byl v tom,ze jednotka abs nemela udaj o rychlosti. Stare is m42 ma signal na pinu 14 a is m44 na pinu 9 v motorove zasuvce. Vymackl jsem pin 9 ,dal na 14 a bezi jak ma. Diky vsem co mi pomohli;)
Napsal: stř 23.01.2013 15:14
od fabledwarrior
To snad není možný, taková pí*čovina:D:D:D
Napsal: stř 23.01.2013 15:18
od MotoMoto
To mi teda pvidej:-D
Napsal: stř 23.01.2013 15:23
od fabledwarrior
Ale samozřejmě gratuluju!:D
Napsal: stř 23.01.2013 15:24
od MotoMoto
Diky diky
