Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 540i vikendovka HOBBY CAR

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#161 Příspěvek od zverbo »

Ake mate skusenosti z rozperami?
Ja ju budem davat ako vzdy ale chcem vediet co vy nato.

Na fotkach vidiet upravene sanie 120mm s single AIRfiltrom s ciklonovym efektom, podla upravcu z fora bimmer sa mu zlepsil vykon viditelne/citelne ale nema to zabrzdene tak nevie.
Přílohy
IMG_0092.JPG
IMG_0092.JPG (108.41 KiB) Zobrazeno 455 x
46136910.jpg
46136910.jpg (89.38 KiB) Zobrazeno 455 x
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#162 Příspěvek od 540david »

To sání vypadá zajímavě.... "depa se to dááá koupit?".
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#163 Příspěvek od zverbo »

predpokladam ze to je na zakazku aukrat fiter kupis od simoty alebo performance + urobit ovladanie koly ciklonovacu ale to vedsinou robia ludia sami toto vsetko je to priemer 120mm koly filtru ten je vnutry a prednim ciklonovac.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#164 Příspěvek od zverbo »

Ja by som to robil takto isto ale double ako ma M5 lebo ked tam das PB tak potrbujes vzduchu raz tolko a navise ked to kopnes v mapach o 5percent tak ti obyc sanie a filter bude robit iba problemi, kazda uprava chce poriadne mnozstvo vzduchu inak to nema zmysle.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#165 Příspěvek od Filozof »

Nevim proč by díky sání a výfuku nemohl pomoci k 40-50koním navíc které jsou reálné co jsem se dočelt z úprav jiných lidí na webech u 540i.

a 50koní a nějakej krouták se jistě hodí....pokud ještě upraví mapy a udělá další věci bude to docela zajimavé kam to dopracuje a finančně to bude jistě jinde než M5 která je někde o 200tis dražší.

průměrná 540i je o cca 100-130kg lehčí než M5 ...začíná na 1630kg což je 210kg rozdíl a to už je sakra znát.... kdyby měl nějakou se střední výbavou ... bude rozdíl třeba 150-120kg a to je stále slušné ... k tomu 50-80koní a je někde uplně jinde ...

Všichni si tady upravují auta výkonově směrem nahoru tak nevim proč by ZVERBO měl na uškrcenou 540i kašlat když víme že jen sání dělá divy... a ne další úpravy které nejsou cenově nijak extra drahé ... a auto změní dost charakter.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#166 Příspěvek od zverbo »

Filozof píše:Nevim proč by díky sání a výfuku nemohl pomoci k 40-50koním navíc které jsou reálné co jsem se dočelt z úprav jiných lidí na webech u 540i.

a 50koní a nějakej krouták se jistě hodí....pokud ještě upraví mapy a udělá další věci bude to docela zajimavé kam to dopracuje a finančně to bude jistě jinde než M5 která je někde o 200tis dražší.

průměrná 540i je o cca 100-130kg lehčí než M5 ...začíná na 1630kg což je 210kg rozdíl a to už je sakra znát.... kdyby měl nějakou se střední výbavou ... bude rozdíl třeba 150-120kg a to je stále slušné ... k tomu 50-80koní a je někde uplně jinde ...

Všichni si tady upravují auta výkonově směrem nahoru tak nevim proč by ZVERBO měl na uškrcenou 540i kašlat když víme že jen sání dělá divy... a ne další úpravy které nejsou cenově nijak extra drahé ... a auto změní dost charakter.



clovek co to zatracuje bud oto nema zajem ani nahodou, nato zdaleka kasle alebo sa tomu nerozumie, ja som nazoru ze pokial sa da tak preco nie, neberem ludom ked tunia laminatom ked sa im to paci preco nie, to iste ako BMW dieselpower kazde jedno je nacipovane tak o 20kw minimalne a zabudaju na upravu sania atd... mne to je uplne jedno, co chcem urobim a verim ze to autu len pomoze pokial to je ako to ma byt, navise som cital na bimmer fore ze 540i je velmi podceneny motor a ze dokaze velmi vela.
Tu ani nejde o vykon skor ako krutak, lepsie sa rozbehne, nemusi sa tolko podradzovat, potencial V8 je dost zabrzeny krutakom tak preco nie mu pomoct?
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#167 Příspěvek od zverbo »

http://driversweb.cz/auta/BMW/Rada_5/343

tuto je to co spominam a pokial mate 540i a este to za tu cenu nemate tak pome dotoho. Stym ze mne to budu robit najvedsi profesionaly v ČR o polovicu menej, ale to je zivot otom su znamosti!

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... -%20210kW/
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#168 Příspěvek od Filozof »

zverbo píše:http://driversweb.cz/auta/BMW/Rada_5/343

tuto je to co spominam a pokial mate 540i a este to za tu cenu nemate tak pome dotoho. Stym ze mne to budu robit najvedsi profesionaly v ČR o polovicu menej, ale to je zivot otom su znamosti!

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... -%20210kW/



mě zarazil ten krouták šel hodně nahoru o 73nm co kdyby se k tomu udělalo sání a závodní či sportovní celý výfuk ...tak to dá dalších 20-30kw minimálně sakra ... a nemluvím o kroutáku ...a jsme někde na 250-260kw ? ? ?
sakra to je pak jiná sranda.... i zrychlení musí jít směrem k 5,5s a maximálka ... jistě taky pomalu k 290-300km/h pokud bude i ta váha rozumná .... je to skoro doma...
:twisted:
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#169 Příspěvek od tanner540i »

mě zarazil ten krouták šel hodně nahoru o 73nm..


Bud v klidu, takovy narust nikdo na atmosfere neudela pouze jinou mapou.. je to jen reklama.

Konkretne u M62TU jsem videl upravu, kdy se davalo sani a svody z M62 + uprava softu a bylo z toho odbrzdenych 330k.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#170 Příspěvek od Filozof »

tanner540i píše:
mě zarazil ten krouták šel hodně nahoru o 73nm..


Bud v klidu, takovy narust nikdo na atmosfere neudela pouze jinou mapou.. je to jen reklama.

Konkretne u M62TU jsem videl upravu, kdy se davalo sani a svody z M62 + uprava softu a bylo z toho odbrzdenych 330k.


nádherných 44koní navíc... to je slušnej základ... kdyby byl komplet výfuk bud ručně dělaný nebo nějakej ... závodní ... budeme se blížit k té pěkné hranici 350koní ...

a pak už to bude jistě zajimavé s váhou 1650-1700kg na okruhu oproti M5 s 1850kg....

bude jistě hodně blízko výkonu M5 néli skoro porobně na okruhu ..těch 50koní smázne 150kg.
Vím že je to teorie ....ale blíží se to hodně a za cenu poloviny M5.
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#171 Příspěvek od 540david »

Pokud se to tady takto pěkně řeší, zajímalo by mě, zda někdo dokáže odstranit omezovač rychlosti. Jednou jsem to zjišťoval a stálo to docela raketu.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#172 Příspěvek od zverbo »

Vidim ze mate vsetci nazory super OK, a iste poznate pana GOOGLE tak treba tam mrsknut Kopecky Motorsport Kostelec nad Orlici a napiste sami za seba ake mate auto a co by snim mohli spravit, kedze ich tam vsetkych poznam a rady na upravu mam odnich takze tak.

Pomocou upravy mapy v RJ BOSCH /ideal je ACS tam sa da vytvorit nova bez upravy starej ktora to nebrzi/ na M62 ide vykon bez TUP /cipovanie u benzinu zbytocnost/ az o 29KW /urobia vam ale len 22 max koly ochrane - neviem akej/ a to je len zaklad za 4000kč aj ked si poviete kokotina ale verte mi Kopecky netrepe picoviny a myslim ze sa vyzna dost.
Pokial mu date vela vzduchu a vahu vzduchu upravite powerboxom na 0,17-0,21 tak mu pomozete o dalsich 6-13kw /zalezi kolko otvorite mapu a kolko mu date vzduchu/
Dalej pekne rozlestit zvody a dat mu nejaku metalurgiu a hop 5percent minimalne hore co je na zaklade 540i 10kw
Vyfuk moc neda to riesit nebudeme ale bude mat lepsi priechod a pomoze to krutaku.

Takze toto je rec odbornika ktory je z odbornikou nr.1
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#173 Příspěvek od zverbo »

ted mimo vykon ktereho nikdy neni dost.

Kolik oleje lejete do motoru?
Kolik chladici zmnesi do chladice? /akou/
Kolik oleje do serva?
Kolik oleje do manualu 6q?

Jak je natom kardam a diferak v 540i, mam zato ze ne 39 napriklad ulozeni prevodovky a kardanu je potreba vymnenit pokud je puvodni atd... jak to vidite vy majitele?
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#174 Příspěvek od zverbo »

zverbo píše:ted mimo vykon ktereho nikdy neni dost.

Kolik oleje lejete do motoru?
Kolik chladici zmnesi do chladice? /akou/
Kolik oleje do serva?
Kolik oleje do manualu 6q?

Jak je natom kardam a diferak v 540i, mam zato ze ne 39 napriklad ulozeni prevodovky a kardanu je potreba vymnenit pokud je puvodni atd... jak to vidite vy majitele?


nikto netusi? Nemenite?
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#175 Příspěvek od zverbo »

Dostal som už xXx navrhou/otazok stym preco do svojej e39 nenaladujem motor M62B44.

No kto je zato aby som podstupil kompletny SWAP
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#176 Příspěvek od rooc »

já bych byl zato.., jít si tu 540i koupit....a ne tu na 12 stránek mudrovat.., jak ji upravíš...
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#177 Příspěvek od 540david »

To je naprostá kravina!!!
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#178 Příspěvek od zverbo »

rooc píše:já bych byl zato.., jít si tu 540i koupit....a ne tu na 12 stránek mudrovat.., jak ji upravíš...


"Do buducna" by som upresnil samozrejme aby to nebola iba 540i a bez mudrovania navise, ako moja 528i s zatial len 153kw a bude mat 169kw nakonci cesty.

A ist si kupit je pomerne jednoduche ale real je uplne v riti, kolko je na predaj 540i manual do 80 momentalne napredaj ani jedna ani naburana ani v zlom stave, automat nechcem to je jasne.

Takze cakam, stala cakam a iba dostavam navrhy ale REAL je v riti,
540i v zlom stave manual 6q od 120 to mi chyba 40 a servis 50
takze tak, a nekupim nieco naco nemam po stranke servisu ako vedsina majitelou BMW, ktory potom placu a doma v garazi maturuju na servise a cakaju na vyplatu.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#179 Příspěvek od zverbo »

540david píše:To je naprostá kravina!!!


iba som sa pytal ci to je mozne aj som asi zbytocne zalozil topic no ale co uz.
len mi to prislo ako napad z navrhu pretoze mam skoro komplet vsetko co by som potreboval na swap.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#180 Příspěvek od Filozof »

Teroreticky potřebuješ jen :

- Motor 4,4 V8 s elektronikou
- převodovku 6kvalt
- výfuk komplet
- Brzdy komplet překopat na nějaké hodně kvalitní M5 nebo sportovní BREMBA či podobně.

a čas a dílnu kdo ti to udělá a vyladí ....zapoměl jsem na nějaké drobnosti ?

kalkulačku a spočítat.

:D
Odpovědět