Stránka 9 z 45

Napsal: stř 09.01.2013 00:28
od rooc
JH76 píše:Když se mi někdo teď koukne do výfuku, který má koncovky rovně a ne k zemi, uvidí čisté vnitřní stěny. Když vyhodím DPF, bude vnitřek koncovky černý. Jasná známka vyhozeného DPF. Plus to pak může místy viditelně zakouřit při přeřazování atd.

Když mě zastaví policajt, který bude trochu orientovaný a jenom se ze dvou metrů koukne na výfuk, může rovnou pokračovat tímhle:

http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktual ... 29282.html

Na STK zase takoví blbci nebudou, aby nebyli schopní na jámě zjistit chybějící DPF (pokud se z něj nechá jako kamufláž jen vnější obal, tak i povolit pár šroubů a podívat se). Já vím, že to třeba policajti zatím nedělají, ale tu možnost mají a je podle mě otázkou času, kdy to začnou využívat a kdy se po částicových filtrech začne cíleně jít.

Navíc jezdím relativně často do Německa a tam už se vůbec nehodlám s policajtama o DPF dohadovat.

A jak už jsem psal, auto chci ještě nějakou dobu mít a předpisy se zřejmě změní. Já naprosto rozumím tomu, že "dnes" bych DPF vyhodil a měl svatý klid. Ale je slušná šance, že "zítra" bude legislativně a kontrolně vše jinak a já budu pak budu muset koupit úplně nový a v celkovém souhrnu mě to vyjde dráž, než teď za pětinovou částku zrepasovat, pokud filtr po repasi ještě třeba 80-100 tis. km vydrží.


já ti nevím....jestli ty žiješ v pohádce o růžovém hrníčku.., nebo to jen děláš... :rolleyes: :P

orientovaný policajt....jo.... :wink: to je ta nejmenší kravina..., cos napsal.., ale řekni mi, co si myslíš.., že se s autem co dpf nemá děje.., plive plameny.., nebo jí děti??? proč by to na tom autě někdo zkoumal prosímtě!!!! každej by se na to z vysoka vysral...pokud máš auto v pořádku.., tak to vůůůbec nehulí...

uvedu ti příklad...te´d jsme před koncem roku byli na slovensku pro jednu e91 od tamního člena. 30d výkon upravený na 290ps.., nemá ani KAT ani DPF a má odpojený i EGR

viz.video bývalého majitele
http://www.youtube.com/watch?v=xvtQALteu6k

pokud bys namítal..., že je dozadu špatně vidět..iž záznam z druhého auta

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m9_HbLQcI8
jedlo děti???...taky jsem nic neviděl....

já byl taky sprintovat:
http://www.youtube.com/watch?v=yVz6BGC3d1c

dítě to po cestě nesnědlo :D

takže se tě ptám proč!!!!??? by policajt měl na technickou posílat takové auto!!???

když potká zánovní oktávky golfy a podobné plečky...
http://www.youtube.com/watch?v=whUL4is4r8g

a stejně to řešit nebudou...., a víš.., proč to nebudou řešit ani na stk???
Protože by k takovým kreténům nikdo nejezdil!!! Já jsme hned druhej den šel na stk abych zjistil, po tom co jsem dpf odstranil, jestli emisema pojdu...3x se mě zeptali, jestli ten motor maj fakt vytáčet...točili ho do 5tis a prošel jsem...takže se na tyto teorie vyser... :wink:

Napsal: stř 09.01.2013 07:51
od TOMI
JH76 píše:Když se mi někdo teď koukne do výfuku, který má koncovky rovně a ne k zemi, uvidí čisté vnitřní stěny. Když vyhodím DPF, bude vnitřek koncovky černý. Jasná známka vyhozeného DPF. Plus to pak může místy viditelně zakouřit při přeřazování atd.

Když mě zastaví policajt, který bude trochu orientovaný a jenom se ze dvou metrů koukne na výfuk, může rovnou pokračovat tímhle:

http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktual ... 29282.html

Na STK zase takoví blbci nebudou, aby nebyli schopní na jámě zjistit chybějící DPF (pokud se z něj nechá jako kamufláž jen vnější obal, tak i povolit pár šroubů a podívat se). Já vím, že to třeba policajti zatím nedělají, ale tu možnost mají a je podle mě otázkou času, kdy to začnou využívat a kdy se po částicových filtrech začne cíleně jít.

Navíc jezdím relativně často do Německa a tam už se vůbec nehodlám s policajtama o DPF dohadovat.

A jak už jsem psal, auto chci ještě nějakou dobu mít a předpisy se zřejmě změní. Já naprosto rozumím tomu, že "dnes" bych DPF vyhodil a měl svatý klid. Ale je slušná šance, že "zítra" bude legislativně a kontrolně vše jinak a já budu pak budu muset koupit úplně nový a v celkovém souhrnu mě to vyjde dráž, než teď za pětinovou částku zrepasovat, pokud filtr po repasi ještě třeba 80-100 tis. km vydrží.


No ja silne pochybuju o tom ,ze by te poslali na technickou a tam to zjistovali jinak nez pristrojem na emise.Urcite ti nebudou rozebirat auto,to by ti museli vymenovat tesneni,kolikrat by zalomili sroub a museli by to davat auto do puvodniho stavu,to by bylo zalob a na stk by nedelali nic jineho nez rozebirali dpf.

Napsal: stř 09.01.2013 08:51
od mari
m.deejay píše:
VRsix píše:
mari píše:Jak je vůbec možný že teda pustili do provozu E60 530d bez DPF ?????
presne :)


...asi v tý době ještě naplno nefungovala legislativa...jinak v tý době kdy prodávali E60 bez dpf se lámaly roky se zavedením euro3 a euro4...


To třebas jo, ale stejnej motor o kterym se teda vědělo že bude vypouštět jednovatý splodiny co dělaj z lidí zombíky a stejně tam DPF nedali a netrápilo je to.

Napsal: stř 09.01.2013 08:52
od JaraX
mě se libi jak tady všichni píšeteže to že by přišla doba postihovani DPF je totalni nesmysl, ale doba kdy dají na LPG spotřební (což se za posledních 20 let nestalo) tak ta přijde už brzo a určitě :D :D

Napsal: stř 09.01.2013 10:17
od speedfred
mari píše:
m.deejay píše:
VRsix píše:[quote="mari"]Jak je vůbec možný že teda pustili do provozu E60 530d bez DPF ?????
presne :)


...asi v tý době ještě naplno nefungovala legislativa...jinak v tý době kdy prodávali E60 bez dpf se lámaly roky se zavedením euro3 a euro4...


To třebas jo, ale stejnej motor o kterym se teda vědělo že bude vypouštět jednovatý splodiny co dělaj z lidí zombíky a stejně tam DPF nedali a netrápilo je to.[/quote]
ja mám pocit,že euro normy nemajú rovnaký meter na všetky autá.Taká dodávka s povedzme rovnakým common railom ako e60 nemusí mať DPF ani teraz,myslí že je celková váha auta dôležitá kde sa auto zaradí.
A že taká dodávka toho najazdí....

Napsal: stř 09.01.2013 10:22
od mari
speedfred píše:
mari píše:
m.deejay píše:[quote="VRsix"][quote="mari"]Jak je vůbec možný že teda pustili do provozu E60 530d bez DPF ?????
presne :)


...asi v tý době ještě naplno nefungovala legislativa...jinak v tý době kdy prodávali E60 bez dpf se lámaly roky se zavedením euro3 a euro4...


To třebas jo, ale stejnej motor o kterym se teda vědělo že bude vypouštět jednovatý splodiny co dělaj z lidí zombíky a stejně tam DPF nedali a netrápilo je to.[/quote]
ja mám pocit,že euro normy nemajú rovnaký meter na všetky autá.Taká dodávka s povedzme rovnakým common railom ako e60 nemusí mať DPF ani teraz,myslí že je celková váha auta dôležitá kde sa auto zaradí.
A že taká dodávka toho najazdí....[/quote]

Jasně, ale tak by to tam mělo bejt povinně pro všechny a hotovo. Proto je blbost v dnešní době řešit ty co to vykopnou.

Napsal: stř 09.01.2013 19:10
od tanner540i
mě se libi jak tady všichni píšeteže to že by přišla doba postihovani DPF je totalni nesmysl, ale doba kdy dají na LPG spotřební (což se za posledních 20 let nestalo) tak ta přijde už brzo a určitě Very Happy Very Happy


No s tou spotrebni dani je to horsi.. EU pozaduje dorovnani dane na uroven ostatnich paliv do roku 2016..

Jinak co jsem se bavil s clovekem, ktery jezdi do Nemecka pravidelne 2x tydne, uz tam auta bez DPF celkem resi. Normalne auta zastavuji a pristrojem meri mnozstvi pevnych castic u vyfuku, kdo neprojde 2000e pokuta + do tydne zavadu odstranit..
Osobne si myslim ze to bude jako s foliema na oknech. PCR nakoupi par pristroju za par milionu, pul roku to budou merit a rozdavat pokuty a vydelaji par desitek milionu... Tenhle hon byl nejdriv na HIDkare, pak na folie, ted to ceka auta bez DPF.

Edit. tak jsem se docetl, ze zvysovani spotrebni dane na LPG/CNG ma zacit od roku 2015, a do roku 2018 musi byt na stejne urovni jako benzin/nafta..

Napsal: čtv 10.01.2013 08:35
od mari
tanner540i píše:


Jinak co jsem se bavil s clovekem, ktery jezdi do Nemecka pravidelne 2x tydne, uz tam auta bez DPF celkem resi. Normalne auta zastavuji a pristrojem meri mnozstvi pevnych castic u vyfuku, kdo neprojde 2000e pokuta + do tydne zavadu odstranit..
Osobne si myslim ze to bude jako s foliema na oknech. PCR nakoupi par pristroju za par milionu, pul roku to budou merit a rozdavat pokuty a vydelaji par desitek milionu... Tenhle hon byl nejdriv na HIDkare, pak na folie, ted to ceka auta bez DPF.



Tak to tě ten clověk pěkně lakuje. Jediný co kontrolujou jsou plakety pro vjezd do města.

Napsal: čtv 10.01.2013 14:18
od JaraX
tak jsem byl ted na technicke a rovnou jsem pokecal s kamošem, vedoucím pobočky na téma DPF, tak to s tím neměckem je pravda, maj ted nově mobilní měřáky na DPF, pokuta 2000eur je prej normální věc a prej si užívaj hlavně na čecháčcích kteří sou těmadle uprava známí.
Jinak na STK tento týden přišla vyhláška ohledně DPF (ukaval mi asi par takvoych papíru z MD), měřáky maj dorazit ještě v tomdle čtvrtletí a bude se těžce měřit DPF, do tédle doby se mikročástiče ve splodinách nijak neřešili, ani na to žádná STK ještě nemá měřák, kterým by se zjistilo jeslti tam DPF je nebo ne.
Jinak mi říkal i jak je to ze zdravontího hlediska, že velké částice z normálních dieselu sedají na sliznici a od tama to člověk vykašle, vysmrká, vyfuní, ty sračky z aut s vyššíma tlakama než 1200 bar (novy CR) sedají rovnou na plíce a prej mužem čekat docela dobrej nárust rakovin, hlavně u automechaniků a lidí v garážích apod. jinak CR s tlaky 1500 bar dělá častice mikro metrů velké a s takovýma si fakt tělo nijak neporadí.
http://www.abc.net.au/news/2012-06-13/d ... ic/4068414

Napsal: čtv 10.01.2013 14:25
od Sweden
:? v tom případě nechápu smysl DPF filtrů a podobných kokotin....že by pouze business jak je to teď moderní :!: Jo holt zdraví až na posledním místě :roll: Jinak díky za cenné info...

Napsal: čtv 10.01.2013 14:31
od JaraX
DPF ty mikročástice ale zachytí, nějak se to tam váže k těm kovům, ale to by nám měl vysvětlit spíš nějakej chemik.
ale jinak nová auta aut už nafta nebo benzín kurví zdraví víc jak stará, no máme se na co těšit v budoucnu, už aby vymysleli nějakej lek na rakovinu, zatím je to dost v prdeli, 26.12 mi umřel kamarad na rakovinu, 28 let, celkem i sportoval a tak a stejně nahovno.

Napsal: čtv 10.01.2013 14:35
od matiz
Je to honba za co nejnizsi spotrebou a splodinama. Bude to jeste srandy plna prdel s DPF-ON.

Napsal: čtv 10.01.2013 15:29
od Sweden
však ale spousta kluků co tady píše že má DPF off tak šli ze spotřebou o cca litr a něco dolu oproti DPF on,tzn.že honba za nižší spotřebou a tím pádem i emisemi je tak trochu pasé.Každopádně až sem dorazí komanda s měřákama emisí tak to bude celkem zajímavý,to jako jo:D :D

Napsal: čtv 10.01.2013 15:47
od JaraX
ale s DPF žerou víc protože maj zanešeny DPF a snaží se o jeho regeneraci.

Napsal: čtv 10.01.2013 16:22
od rooc
[quote="JaraX"]tak jsem byl ted na technicke a rovnou jsem pokecal s kamošem, vedoucím pobočky na téma DPF, tak to s tím neměckem je pravda, maj ted nově mobilní měřáky na DPF, pokuta 2000eur je prej normální věc a prej si užívaj hlavně na čecháčcích kteří sou těmadle uprava známí.
Jinak na STK tento týden přišla vyhláška ohledně DPF (ukaval mi asi par takvoych papíru z MD), měřáky maj dorazit ještě v tomdle čtvrtletí a bude se těžce měřit DPF, do tédle doby se mikročástiče ve splodinách nijak neřešili, ani na to žádná STK ještě nemá měřák, kterým by se zjistilo jeslti tam DPF je nebo ne.
Jinak mi říkal i jak je to ze zdravontího hlediska, že velké částice z normálních dieselu sedají na sliznici a od tama to člověk vykašle, vysmrká, vyfuní, ty sračky z aut s vyššíma tlakama než 1200 bar (novy CR) sedají rovnou na plíce a prej mužem čekat docela dobrej nárust rakovin, hlavně u automechaniků a lidí v garážích apod. jinak CR s tlaky 1500 bar dělá častice mikro metrů velké a s takovýma s


Ty jo...ted sedim u znameho co ma stk, a zrovna prisel vedouci a o zadne vyhlasce nikdo nic nevi:-) to je mi zas prekerka

Napsal: čtv 10.01.2013 17:24
od JaraX
možna to tam ještě nemaj, on mi to ukazoval, nevím kdy to bude platit, jeslti za měsíc nebo rok, apod, říkal že už budou kupovat i ty mašiny.

Napsal: čtv 10.01.2013 17:34
od tanner540i
Tak to tě ten clověk pěkně lakuje. Jediný co kontrolujou jsou plakety pro vjezd do města.


Nelakuje, tak to proste je. Maji mobilni meraky, ktry pouze prilozi ke koncovce vyfuku a okamzite zmeri mnozstvi pevnych castic.

Jedna vec je ale jasna, tim ze se DPF odstrani se auto stane nezpusobile k provozu, protoze nemuze splnit hodnoty udavane vyrobcem. Ze to u nas zatim nikdo neumi merit neznamena, ze to nevadi. Dneska minimalne polovina aut u nas, ktera DPF mela, uz ho nema.. Kdyz se zacne neco "nezakoneho" takto masove sirit, nakonec se o to stat zacne zajimat, protoze ty flastry budou zase dobry byznis.. viz folie na oknech.

Napsal: čtv 10.01.2013 20:32
od rooc
JaraX píše:možna to tam ještě nemaj, on mi to ukazoval, nevím kdy to bude platit, jeslti za měsíc nebo rok, apod, říkal že už budou kupovat i ty mašiny.


To bylo ve kterém stk prosímtě?

Napsal: čtv 10.01.2013 20:36
od JaraX
nechci to sem moc říkat, at ten člověk nema problemy, ale bylo to v olomouci.

Napsal: čtv 10.01.2013 21:17
od rooc
však na tom nic není...já se jen ptám ve kterém stk..pokud to má bejt platná vyhláška.., nevím proč by z toho měl být problém., resp.., proč by vůbec měl být problém