Stránka 9 z 19

Napsal: pát 03.02.2012 00:52
od Lucifer
Tak to je paráda :) uděláš mu i pelíšek :D Jako je pravda že garáž bych ocenil i dneska když jsou ty mrazy ale jinak garáž bych fakt potřeboval obrovskou :roll:

Napsal: pát 03.02.2012 07:53
od Blahis
Tak já se musím přidat BMW jsem strašně dlouho chtěl ale než jsem se k němu propracoval tak mi pod zadkem prošlo spousty aut. No a teď E39 v automatu paráda- tedy až teď na zádrhel a tds mi bohatě stačí doby závoděni již mám za sebou. A letos na jaře mu budu chystat přístřešek aby mi na něj nepršelo. Zatím jsem jen jezdil teď poprvé něco řeším. A ještě asi svojí blbostí.

Napsal: pát 03.02.2012 10:01
od Lucifer
Tak to já si dal předsevzetí, že když jsem dostal papíry 2 roky zpátky tak jsem si řekl že na mě jiný auto než bmw nikdy napsaný nebude. A taky jsem čekal 2 roky s koupí než jsem jednak sehnal peníze pak než jsem sehnal auto a než jsem byl odhodlanej to koupit. Jinak co jsem tak četl e39 tak 530d je prej dobrej motor ale dost náročnej na servis a 525tds je prej něco jako tank. Četl jsem to dokonce tady na fóru že když máš peníze na servis kup 530d když nemáš moc peněz zbytečně na servis tak 525tds :)

Napsal: pát 03.02.2012 10:53
od Carpadian
Já jezdil na Marei, Toyotě i MItsubishi na trafoolej (1kč za litr ze zrušených trafaček) a vůbec žádný problém, v zimě olej+nafta+benzín. Holt starý diesel s radiálním čerpadlem, co sežere všechno. Benzíny jezdí jen na benzín.
Nakonec jsem dospěl k názoru, že je na čase koupit AUTO. Do BMW budu lít jen naftu i při dnešních cenách. Navíc si nechám starýho Escorts, co mám na vození materiálu, jako zálohu a na práci. Co ten zažil... :roll: škoda, že už je tak sežranej, prostě Ford, ale jinak jen nažrat a jedem. :lol: Zato Saab mě zklamal. Komponenty z GM celý auto jen zkur...li. :evil:

Napsal: pát 03.02.2012 11:01
od Lucifer
Naftový motory jsou nejlepší, sice složitější než benzín ale třeba odpadá u tds kterej je vyrobenej myslim do 96 že nemá váhu vzduchu :) a dost dalších věcí, jinak ono i když jsou dnešní ceny kde jsou já sice tankuju trošku jinačí za 27kč/l ale i tak jsem na spotřebě 5.5 na dálku což je uplně nádherný ! s 6ti hrnkem takže ono i při ceně 40kč se nafta furt vyplatí když je motor zdravej přes 10l se snim jet nedá, u e36 teda u e34 to bude asi jinačí to je pravda přecejen váha dělá hodně :D

Napsal: pát 03.02.2012 11:12
od Carpadian
Mimochodem, v pondělí, jak se mi podělala převodovka jsem dojel na 2 kvalty na chalupu v Jeseníkách, v Brně garáž nemám pro náhradní vozidlo. 14 dní venku, obalený sněhem. Bylo mi jasný, že hned tak neodjedu. :huh: Baterie má 9 let, ještě od předchozího majitele, který říkal, že neví, jak dlouho vydrží, tehdy měla přes 5 let. No nic, otevřel jsem za podivného vrčení centrálu a boji s přimrzlýma dveřma - letos jsem nepoužil na těsnení sádlo. Seddnu, dám klíčky do spínačky a otočím - objevili se na palubovce podivný bludičky místo kontrolek, to už mě začali cukat koutky, ale zkusil jsem pokračovat a po 6 pidi otočkách to prostě chytlo. 8O 8O Baterie je nějaká Delphi 44Ah. Mazec. :lol:

Napsal: pát 03.02.2012 11:17
od Lucifer
Tak to ta baterka má :respect: to jsi asi vyhrál v loterii:lol: čumim jak vůl tak stará baterka a vydrží :D o olověnejch aku vím snad všechno ale tohle 8O 8O 8O

Napsal: pát 03.02.2012 11:37
od Carpadian
Lhal jsem, má 55Ah. :lol: Není olověná (se domnívám). Připojuji foto babky, jsem si byl zapálit, tak jsem ji blejsknul. Každopadně Delphi - hmmm zřejmě slušnej oddíl. Pán, od kterýho jsem Ford kupoval (v roce 2008 za 20k 8O ), říkal, že on auto koupil v roce 2003, jako dovoz z NL.

Napsal: pát 03.02.2012 11:42
od Lucifer
Však je tam značka Pb :D čili je olověná :D

Napsal: pát 03.02.2012 11:43
od Carpadian
Aha. :lol: :lol: Jsem tragéd. :roll: :roll:

Napsal: pát 03.02.2012 11:48
od Lucifer
Nejsi tragéd :D ale tak ty starší baterky byly fakt držáci, mladá co má golfa tak v tom byla ještě původní origo VW taky s magickym okem, praskl jí klíňák a jela domů přes 20km bez dobíjení, ještě to dokonce i jednou chcípla a přijela domů, baterka měla asi 7V což už jinejch baterek je fakt zničení 99% já chtěl auto převést alespoň do garáže abych nahodil klíňák no a ani displej hodin se mi v autě nerosvítil a to jsme to táhli na laně. Baterku jsem dal na chytrou nabíječku a dodnes jezdí ve VW. Dřív ty věci prostě kvalitní byly dneska ty baterky maj 3 zimy a můžeš se s ní rozloučit :evil:

Napsal: pát 03.02.2012 12:27
od Blahis
Já s mojí e 39 jezdím za 7. Takže taky spokojenost

Napsal: pát 03.02.2012 12:32
od Blahis
No jo no. To startování to je výhoda benzínu. Já mám ještě starou mazdu na plyn a ta jezdí a startuje jak drak a je to rok 94

Napsal: pát 03.02.2012 12:36
od Lucifer
Tak to je krásný oproti benzínu s tim se pod 10 nemůžeš přeci dostat u 5er ne ? Nebo člověk musí bejt hodně mírnej, já se u 3er ještě nedostal přes 10 a to jsem to prasil i po městě brzda plyn okresky brzda plyn a bc ochotně ukazoval 9 max jinak měří přesně 8)

Napsal: pát 03.02.2012 12:49
od Carpadian
2 auta jsou na vesnici určitě potřeba. Moje žena, naštěstí, neřídí a ani do budoucna nechce - jsem hrozně nakrknutej, si jistě dovedete představit. :smich: Ale jinak se teda v autech docela hodně orientuje. 8) Jsme jeli minulej týden na chalupu a cosi se na dálnici kolem mihlo a jen jsem slyšel - "ty vole, Carrera Turbo". 8O 8O

Napsal: pát 03.02.2012 12:55
od Lucifer
8O no představit si že tohle na mě zahlásí ta moje tak bych čuměl teda :D ale tak ona si teď poslední dobou všímá bmw 8)

Napsal: pát 03.02.2012 13:23
od Carpadian
Apropó, už se podařilo "natočit" :?:

Napsal: pát 03.02.2012 13:30
od Lucifer
Já čekám na pojebaný ppl až mi doveze baterku :evil: nejběžnější čas pro moje psč doručování je prej 10-11hodin a ty blbci ještě ani nezavolali jen ráno sms že dneska doručí balík :evil: asi budu startovat o půlnoci zejtra to auto budu v celku nutně potřebovat

Napsal: pát 03.02.2012 13:32
od Carpadian
Doporučuji, z časových důvodů, začít tahat. :lol:

Napsal: pát 03.02.2012 13:44
od Lucifer
No ještě nemám ani tu injekci :( nějak to musim vyřešit