Stránka 9 z 19
Napsal: pát 03.02.2012 00:52
od Lucifer
Tak to je paráda

uděláš mu i pelíšek

Jako je pravda že garáž bych ocenil i dneska když jsou ty mrazy ale jinak garáž bych fakt potřeboval obrovskou

Napsal: pát 03.02.2012 07:53
od Blahis
Tak já se musím přidat BMW jsem strašně dlouho chtěl ale než jsem se k němu propracoval tak mi pod zadkem prošlo spousty aut. No a teď E39 v automatu paráda- tedy až teď na zádrhel a tds mi bohatě stačí doby závoděni již mám za sebou. A letos na jaře mu budu chystat přístřešek aby mi na něj nepršelo. Zatím jsem jen jezdil teď poprvé něco řeším. A ještě asi svojí blbostí.
Napsal: pát 03.02.2012 10:01
od Lucifer
Tak to já si dal předsevzetí, že když jsem dostal papíry 2 roky zpátky tak jsem si řekl že na mě jiný auto než bmw nikdy napsaný nebude. A taky jsem čekal 2 roky s koupí než jsem jednak sehnal peníze pak než jsem sehnal auto a než jsem byl odhodlanej to koupit. Jinak co jsem tak četl e39 tak 530d je prej dobrej motor ale dost náročnej na servis a 525tds je prej něco jako tank. Četl jsem to dokonce tady na fóru že když máš peníze na servis kup 530d když nemáš moc peněz zbytečně na servis tak 525tds

Napsal: pát 03.02.2012 10:53
od Carpadian
Já jezdil na Marei, Toyotě i MItsubishi na trafoolej (1kč za litr ze zrušených trafaček) a vůbec žádný problém, v zimě olej+nafta+benzín. Holt starý diesel s radiálním čerpadlem, co sežere všechno. Benzíny jezdí jen na benzín.
Nakonec jsem dospěl k názoru, že je na čase koupit AUTO. Do BMW budu lít jen naftu i při dnešních cenách. Navíc si nechám starýho Escorts, co mám na vození materiálu, jako zálohu a na práci. Co ten zažil...

škoda, že už je tak sežranej, prostě Ford, ale jinak jen nažrat a jedem.

Zato Saab mě zklamal. Komponenty z GM celý auto jen zkur...li.

Napsal: pát 03.02.2012 11:01
od Lucifer
Naftový motory jsou nejlepší, sice složitější než benzín ale třeba odpadá u tds kterej je vyrobenej myslim do 96 že nemá váhu vzduchu

a dost dalších věcí, jinak ono i když jsou dnešní ceny kde jsou já sice tankuju trošku jinačí za 27kč/l ale i tak jsem na spotřebě 5.5 na dálku což je uplně nádherný ! s 6ti hrnkem takže ono i při ceně 40kč se nafta furt vyplatí když je motor zdravej přes 10l se snim jet nedá, u e36 teda u e34 to bude asi jinačí to je pravda přecejen váha dělá hodně

Napsal: pát 03.02.2012 11:12
od Carpadian
Mimochodem, v pondělí, jak se mi podělala převodovka jsem dojel na 2 kvalty na chalupu v Jeseníkách, v Brně garáž nemám pro náhradní vozidlo. 14 dní venku, obalený sněhem. Bylo mi jasný, že hned tak neodjedu.

Baterie má 9 let, ještě od předchozího majitele, který říkal, že neví, jak dlouho vydrží, tehdy měla přes 5 let. No nic, otevřel jsem za podivného vrčení centrálu a boji s přimrzlýma dveřma - letos jsem nepoužil na těsnení sádlo. Seddnu, dám klíčky do spínačky a otočím - objevili se na palubovce podivný bludičky místo kontrolek, to už mě začali cukat koutky, ale zkusil jsem pokračovat a po 6 pidi otočkách to prostě chytlo.

Baterie je nějaká Delphi 44Ah. Mazec.

Napsal: pát 03.02.2012 11:17
od Lucifer
Napsal: pát 03.02.2012 11:37
od Carpadian
Lhal jsem, má 55Ah.

Není olověná (se domnívám). Připojuji foto babky, jsem si byl zapálit, tak jsem ji blejsknul. Každopadně Delphi - hmmm zřejmě slušnej oddíl. Pán, od kterýho jsem Ford kupoval (v roce 2008 za 20k

), říkal, že on auto koupil v roce 2003, jako dovoz z NL.
Napsal: pát 03.02.2012 11:42
od Lucifer
Však je tam značka Pb

čili je olověná

Napsal: pát 03.02.2012 11:43
od Carpadian
Napsal: pát 03.02.2012 11:48
od Lucifer
Nejsi tragéd

ale tak ty starší baterky byly fakt držáci, mladá co má golfa tak v tom byla ještě původní origo VW taky s magickym okem, praskl jí klíňák a jela domů přes 20km bez dobíjení, ještě to dokonce i jednou chcípla a přijela domů, baterka měla asi 7V což už jinejch baterek je fakt zničení 99% já chtěl auto převést alespoň do garáže abych nahodil klíňák no a ani displej hodin se mi v autě nerosvítil a to jsme to táhli na laně. Baterku jsem dal na chytrou nabíječku a dodnes jezdí ve VW. Dřív ty věci prostě kvalitní byly dneska ty baterky maj 3 zimy a můžeš se s ní rozloučit

Napsal: pát 03.02.2012 12:27
od Blahis
Já s mojí e 39 jezdím za 7. Takže taky spokojenost
Napsal: pát 03.02.2012 12:32
od Blahis
No jo no. To startování to je výhoda benzínu. Já mám ještě starou mazdu na plyn a ta jezdí a startuje jak drak a je to rok 94
Napsal: pát 03.02.2012 12:36
od Lucifer
Tak to je krásný oproti benzínu s tim se pod 10 nemůžeš přeci dostat u 5er ne ? Nebo člověk musí bejt hodně mírnej, já se u 3er ještě nedostal přes 10 a to jsem to prasil i po městě brzda plyn okresky brzda plyn a bc ochotně ukazoval 9 max jinak měří přesně

Napsal: pát 03.02.2012 12:49
od Carpadian
2 auta jsou na vesnici určitě potřeba. Moje žena, naštěstí, neřídí a ani do budoucna nechce - jsem hrozně nakrknutej, si jistě dovedete představit.

Ale jinak se teda v autech docela hodně orientuje.

Jsme jeli minulej týden na chalupu a cosi se na dálnici kolem mihlo a jen jsem slyšel - "ty vole, Carrera Turbo".

Napsal: pát 03.02.2012 12:55
od Lucifer

no představit si že tohle na mě zahlásí ta moje tak bych čuměl teda

ale tak ona si teď poslední dobou všímá bmw

Napsal: pát 03.02.2012 13:23
od Carpadian
Apropó, už se podařilo "natočit"

Napsal: pát 03.02.2012 13:30
od Lucifer
Já čekám na pojebaný ppl až mi doveze baterku

nejběžnější čas pro moje psč doručování je prej 10-11hodin a ty blbci ještě ani nezavolali jen ráno sms že dneska doručí balík

asi budu startovat o půlnoci zejtra to auto budu v celku nutně potřebovat
Napsal: pát 03.02.2012 13:32
od Carpadian
Doporučuji, z časových důvodů, začít tahat.

Napsal: pát 03.02.2012 13:44
od Lucifer
No ještě nemám ani tu injekci

nějak to musim vyřešit