Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds zima a nestartuje
Tak já se musím přidat BMW jsem strašně dlouho chtěl ale než jsem se k němu propracoval tak mi pod zadkem prošlo spousty aut. No a teď E39 v automatu paráda- tedy až teď na zádrhel a tds mi bohatě stačí doby závoděni již mám za sebou. A letos na jaře mu budu chystat přístřešek aby mi na něj nepršelo. Zatím jsem jen jezdil teď poprvé něco řeším. A ještě asi svojí blbostí.
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak to já si dal předsevzetí, že když jsem dostal papíry 2 roky zpátky tak jsem si řekl že na mě jiný auto než bmw nikdy napsaný nebude. A taky jsem čekal 2 roky s koupí než jsem jednak sehnal peníze pak než jsem sehnal auto a než jsem byl odhodlanej to koupit. Jinak co jsem tak četl e39 tak 530d je prej dobrej motor ale dost náročnej na servis a 525tds je prej něco jako tank. Četl jsem to dokonce tady na fóru že když máš peníze na servis kup 530d když nemáš moc peněz zbytečně na servis tak 525tds 
-
Carpadian
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Já jezdil na Marei, Toyotě i MItsubishi na trafoolej (1kč za litr ze zrušených trafaček) a vůbec žádný problém, v zimě olej+nafta+benzín. Holt starý diesel s radiálním čerpadlem, co sežere všechno. Benzíny jezdí jen na benzín.
Nakonec jsem dospěl k názoru, že je na čase koupit AUTO. Do BMW budu lít jen naftu i při dnešních cenách. Navíc si nechám starýho Escorts, co mám na vození materiálu, jako zálohu a na práci. Co ten zažil...
škoda, že už je tak sežranej, prostě Ford, ale jinak jen nažrat a jedem.
Zato Saab mě zklamal. Komponenty z GM celý auto jen zkur...li. 
Nakonec jsem dospěl k názoru, že je na čase koupit AUTO. Do BMW budu lít jen naftu i při dnešních cenách. Navíc si nechám starýho Escorts, co mám na vození materiálu, jako zálohu a na práci. Co ten zažil...
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Naftový motory jsou nejlepší, sice složitější než benzín ale třeba odpadá u tds kterej je vyrobenej myslim do 96 že nemá váhu vzduchu
a dost dalších věcí, jinak ono i když jsou dnešní ceny kde jsou já sice tankuju trošku jinačí za 27kč/l ale i tak jsem na spotřebě 5.5 na dálku což je uplně nádherný ! s 6ti hrnkem takže ono i při ceně 40kč se nafta furt vyplatí když je motor zdravej přes 10l se snim jet nedá, u e36 teda u e34 to bude asi jinačí to je pravda přecejen váha dělá hodně 
-
Carpadian
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Mimochodem, v pondělí, jak se mi podělala převodovka jsem dojel na 2 kvalty na chalupu v Jeseníkách, v Brně garáž nemám pro náhradní vozidlo. 14 dní venku, obalený sněhem. Bylo mi jasný, že hned tak neodjedu.
Baterie má 9 let, ještě od předchozího majitele, který říkal, že neví, jak dlouho vydrží, tehdy měla přes 5 let. No nic, otevřel jsem za podivného vrčení centrálu a boji s přimrzlýma dveřma - letos jsem nepoužil na těsnení sádlo. Seddnu, dám klíčky do spínačky a otočím - objevili se na palubovce podivný bludičky místo kontrolek, to už mě začali cukat koutky, ale zkusil jsem pokračovat a po 6 pidi otočkách to prostě chytlo.
Baterie je nějaká Delphi 44Ah. Mazec. 
-
Carpadian
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Lhal jsem, má 55Ah.
Není olověná (se domnívám). Připojuji foto babky, jsem si byl zapálit, tak jsem ji blejsknul. Každopadně Delphi - hmmm zřejmě slušnej oddíl. Pán, od kterýho jsem Ford kupoval (v roce 2008 za 20k
), říkal, že on auto koupil v roce 2003, jako dovoz z NL.
- Přílohy
-
- Snímek 002.jpg (70.76 KiB) Zobrazeno 396 x
-
- Snímek 001.jpg (72.01 KiB) Zobrazeno 396 x
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Nejsi tragéd
ale tak ty starší baterky byly fakt držáci, mladá co má golfa tak v tom byla ještě původní origo VW taky s magickym okem, praskl jí klíňák a jela domů přes 20km bez dobíjení, ještě to dokonce i jednou chcípla a přijela domů, baterka měla asi 7V což už jinejch baterek je fakt zničení 99% já chtěl auto převést alespoň do garáže abych nahodil klíňák no a ani displej hodin se mi v autě nerosvítil a to jsme to táhli na laně. Baterku jsem dal na chytrou nabíječku a dodnes jezdí ve VW. Dřív ty věci prostě kvalitní byly dneska ty baterky maj 3 zimy a můžeš se s ní rozloučit 
-
Carpadian
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
2 auta jsou na vesnici určitě potřeba. Moje žena, naštěstí, neřídí a ani do budoucna nechce - jsem hrozně nakrknutej, si jistě dovedete představit.
Ale jinak se teda v autech docela hodně orientuje.
Jsme jeli minulej týden na chalupu a cosi se na dálnici kolem mihlo a jen jsem slyšel - "ty vole, Carrera Turbo".

