gyrous píše:Spolehlivost to je teď prakticky podobný, díly dodává většinou jedna firma pro všechny značky. Jestli se to posere na Audi nebo na VW či BMW a bude spotřebák tak to by spíš měly dávat testy spolehlivosti značek, jako je siemens, febi, a další firmy, které dodávají díly do aut od novoty. I BMW musí šetřit, nemůže se dostat za hranici 2 míčů. Však kolikrát se stane, že v prodeji náhradních dílů není v autě to nejlepší co je na trhu. Tohle možná bylo kdysi...
Jenže sou věci na kterejch by se šetřit nemělo a to ani u BMW.
Příklad: Plastový nárazníky v barvě vozu. Nejenže to působí lacině ( srovnejte např. 5ku nebo 7ku z r.1990 jak ty chromový nárazníky púsoběj bytelně a kvalitně a taky takový sou ) ale nárazník je ot toho, že do tebe někdy někdotukde, při parkování přidřeš roh - plast a lak (!!!) na tomhle dílu je hned odřenej = drahá oprava a vypadá to blbě. Chromový nárazníky u BMW měly na sobě takovej gumovej pruh = to je věčný, vypadá to furt pěkně a můžeš ťukat i odírat - nic neni vidět ! Takovejch příkladů mohu uvést na tucty !!!!
gyrous píše:Spolehlivost to je teď prakticky podobný, díly dodává většinou jedna firma pro všechny značky. Jestli se to posere na Audi nebo na VW či BMW a bude spotřebák tak to by spíš měly dávat testy spolehlivosti značek, jako je siemens, febi, a další firmy, které dodávají díly do aut od novoty. I BMW musí šetřit, nemůže se dostat za hranici 2 míčů. Však kolikrát se stane, že v prodeji náhradních dílů není v autě to nejlepší co je na trhu. Tohle možná bylo kdysi...
Jenže sou věci na kterejch by se šetřit nemělo a to ani u BMW. Příklad: Plastový nárazníky v barvě vozu. Nejenže to působí lacině ( srovnejte např. 5ku nebo 7ku z r.1990 jak ty chromový nárazníky púsoběj bytelně a kvalitně a taky takový sou ) ale nárazník je ot toho, že do tebe někdy někdotukde, při parkování přidřeš roh - plast a lak (!!!) na tomhle dílu je hned odřenej = drahá oprava a vypadá to blbě. Chromový nárazníky u BMW měly na sobě takovej gumovej pruh = to je věčný, vypadá to furt pěkně a můžeš ťukat i odírat - nic neni vidět ! Takovejch příkladů mohu uvést na tucty !!!!
No třeba no a mě jde hlavně o to, že jsou na trhu dva BMW, originál a kopie(dovoz převážně německo=turci, nemusí to být všecky auta) a laik to pozná až mění díly Ale že je možné z německa dovážet BMW kopii, tak pro mě je BMW jako BMW. Buď si to tam zakážou, neb je to BMW a tak to aspoň já takhle beru, kdyby to bylo oblečení, tak kopie pálí...
gyrous píše:Spolehlivost to je teď prakticky podobný, díly dodává většinou jedna firma pro všechny značky. Jestli se to posere na Audi nebo na VW či BMW a bude spotřebák tak to by spíš měly dávat testy spolehlivosti značek, jako je siemens, febi, a další firmy, které dodávají díly do aut od novoty. I BMW musí šetřit, nemůže se dostat za hranici 2 míčů. Však kolikrát se stane, že v prodeji náhradních dílů není v autě to nejlepší co je na trhu. Tohle možná bylo kdysi...
Jenže sou věci na kterejch by se šetřit nemělo a to ani u BMW. Příklad: Plastový nárazníky v barvě vozu. Nejenže to působí lacině ( srovnejte např. 5ku nebo 7ku z r.1990 jak ty chromový nárazníky púsoběj bytelně a kvalitně a taky takový sou ) ale nárazník je ot toho, že do tebe někdy někdotukde, při parkování přidřeš roh - plast a lak (!!!) na tomhle dílu je hned odřenej = drahá oprava a vypadá to blbě. Chromový nárazníky u BMW měly na sobě takovej gumovej pruh = to je věčný, vypadá to furt pěkně a můžeš ťukat i odírat - nic neni vidět ! Takovejch příkladů mohu uvést na tucty !!!!
To pak vysvětli nějakýmu chodci až mu zlámeš hnáty chromovaným nárazníkem.
BERLÍN - 5.3. 2007 11:12
Velmi draho přijde mladého Berlíňana pokus odstranit z nádrže auta naftu vysavačem. Když si o minulém víkendu v německém hlavním městě pětadvacetiletý muž uvědomil, že omylem natankoval místo benzínu naftu, rozhodl se, že ji musí z auta dostat ven za každou cenu.
Mladý muž se nejdříve pokusil odsát naftu hadičkou. To se mu však nepodařilo, a tak si řekl, že zkusí vysavač určený k čištění vnitřku auta.
Tím způsobil výbuch, při němž byl vážně popálen kolemjdoucí chodec. Sám strůjce exploze vyvázl bez zranění. Policie však proti němu vznesla obvinění, že z nedbalosti způsobil požár a zranění.
Moje řeč !!! Ruku na srdce: Umělohmotný nárazníky v barvě bozu vypadaj hezky, ale je to nesmysl - nárazník je od toho, aby do něj šlo ťukat, škrábat, odítrat se...... a to nejde, když je na něm drahá metalíza - I BMW podlehl modnímu trendu namísto aby ponechal bytelný, krásný, pevný a kvalitní chromový nárazníky s věčnou gumovou lištou, který mimochodem bez újmy snesly náraz do 5 km/h !!!
Dřív to byla kvalita Made in West Germany - dneska je to plný levnejch plastů, samý čínský elektromotorky. I BOSCH tam dává vstřiky, který se dělaj v Indii !!!
Jenže zákazník je trubka, skousne všechno. Hlavně že akcionáři BMW vydělávaj. Je to výsledek globalizace a maximalizace zisku bez ohledu na nějáké tradiční hodnoty, kterejm věří už jen ten platící zákazník. Trochu přaháním, ale všichni víme, že to tak vskutku je
David30 píše: Moje řeč !!! Ruku na srdce: Umělohmotný nárazníky v barvě bozu vypadaj hezky, ale je to nesmysl - nárazník je od toho, aby do něj šlo ťukat, škrábat, odítrat se...... a to nejde, když je na něm drahá metalíza - I BMW podlehl modnímu trendu namísto aby ponechal bytelný, krásný, pevný a kvalitní chromový nárazníky s věčnou gumovou lištou, který mimochodem bez újmy snesly náraz do 5 km/h !!!
Dřív to byla kvalita Made in West Germany - dneska je to plný levnejch plastů, samý čínský elektromotorky. I BOSCH tam dává vstřiky, který se dělaj v Indii !!!
Jenže zákazník je trubka, skousne všechno. Hlavně že akcionáři BMW vydělávaj. Je to výsledek globalizace a maximalizace zisku bez ohledu na nějáké tradiční hodnoty, kterejm věří už jen ten platící zákazník. Trochu přaháním, ale všichni víme, že to tak vskutku je
no ja mam starsi sedmu a tam plastovej naraznik a je na tom akorat chromova lista... tak nevim proc to tak resis clovece
No tak já bych kvalitu Indie s kvalitou v EU teda nesrovnával. I když to označení EU je taky podvod, protože to nereflektuje, v jakym stítě EU je to vyrobený...nepoznáš, jestli kupuješ německou kvalitu nebo italskou, řeckou nebo rumunskou sračku..... Nevěřim Indům, že sem tam něco neodfláknou, prostě nechat dělat high-tech produkty v Indii je podle mě hazard...tam at dělaj plasty, na tom se nic nezkazí........
Nejhorší na tom je, že to BOSCH nechá levně vyrobit v Indii a pak tam prdne svoje logo a prodává to draze v Evropě - viz vstřikovače 6 ks za 70 000 Kč
Nejhorší na tom je, že to BOSCH nechá levně vyrobit v Indii a pak tam prdne svoje logo a prodává to draze v Evropě - viz vstřikovače 6 ks za 70 000 Kč [/quote]
No a na starou TDI Octávku stojí jeden cca 10 tisíc. Kdyby byla Octávka šestivál, tak to máme 60 papírků a to je ta levná Škodovka.
gyrous píše:No a na starou TDI Octávku stojí jeden cca 10 tisíc. Kdyby byla Octávka šestivál, tak to máme 60 papírků a to je ta levná Škodovka.
A na 2.0 TDi stojí 1 vstřik přes 20k Kč bez DPH.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Pánové nerad se uchyluju k těmhle frázím, ale lžete až to neni hezký !!!! A nebo Vám někdo fakt něco nakecal. U VW Group je vtip právě v tom, že ty vstřikovače jsou relativně laciný !!! Na starší Octavii a na SUPERBa se dá sehnat 1 vstřikovač za 129,-- EURO tzn. ca. 3.600,-- Kč., a na novou OCTAVII za ca. 149,-- Euro , tzn. ca. 4.200,-- Kč.
Jedná se o kompletní originál vstřikovače čerpadlo-tryska vč. záruky.
Sám jsem jích tam několik objednával i pro jiný zákazníky. Na BÁWo se to ale sehnat nedá, víte ?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Pánové nerad se uchyluju k těmhle frázím, ale lžete až to neni hezký !!!! A nebo Vám někdo fakt něco nakecal. U VW Group je vtip právě v tom, že ty vstřikovače jsou relativně laciný !!! Na starší Octavii a na SUPERBa se dá sehnat 1 vstřikovač za 129,-- EURO tzn. ca. 3.600,-- Kč., a na novou OCTAVII za ca. 149,-- Euro , tzn. ca. 4.200,-- Kč.
Jedná se o kompletní originál vstřikovače čerpadlo-tryska vč. záruky. Sám jsem jích tam několik objednával i pro jiný zákazníky. Na BÁWo se to ale sehnat nedá, víte ?
Ne, neživim se tim. Vstřikovače se daj za podobný ceny sehnat, to ano. Ale všechno to je z Německa. Bez němčiny je to ale blbý. Koukal sem na Autokelly, a skutečně je tam nehorázná palba nad 20 táců za vstřikovač na Octavii II motor 2.0 TDI PD... tak to aspoň vidíte, co je to tady za vydřiduchy v Čechách.
Na Passat B6 96 kW myslim že je to sou stejný vstřiky co sem uváděl v příspěvku vejš.... u těhle motorů VW-SKODA atd. se to liší jen, jestli je jinej výkon, ale myslim, že např. 96 kW maj všechny stejný vstřikovače. Mám na mysli elementy čerpadlo- tryska !!! Do starších VW V6 šestiválců se ale PD (čerpdlotryska) nemontovalo, tam jsou klasický rotační čerpadla a tudíž trysky i vstřikovače za hubičku.
S tím až tak nesouhlasím,nejsem si jistej jestli je tady víc než 10% lidí,kteří když si budou moci vybrat jestli daj za stejnej vstřik 4 nebo 8,vezmou ten za 8,zajímalo by mě jestli je tady aspoň jeden takovej
milonovo píše:S tím až tak nesouhlasím,nejsem si jistej jestli je tady víc než 10% lidí,kteří když si budou moci vybrat jestli daj za stejnej vstřik 4 nebo 8,vezmou ten za 8,zajímalo by mě jestli je tady aspoň jeden takovej
Tvůj příspěvek jsem nepochopil, chtěl jsem porovnávat ceny v autorizovaných servisech, pokud budeme porovnávat jiné ceny, tak pokud si vzpomínám, tak zrovna ty jsi kupoval CR vstřiky na BMW za 2 tisíce někde na Ebay.
RSak píše:to Kuba: ty tady ale mícháš švestky s hruškama, bavíme se o cenách v autorizovaných servisech
Nemíchám nic. Já se bavim o nejlepší ceně, kterou jsem schopen legálně ( ne krádeží ) docílit na trhu. A tvrdim, že na VW (PD) seženu vstřik namísto za nějákejch 6-8.000,- i za 3-4.000,- ale u CDI (CR) pro BMW se to nedá ! Nejlepší cena je tržním hospodářství jenom jedna ! Vše ostatní je cena nikoliv nejlepší dosažitelná = lichváři v BMW a tak, páč je jen 1 výrobce (BOSCH) ...... Volnej a vázanej trh, dvojí ceny, několik různejch korun včetně tuzexovejch bonů ... to už je dávno pryč !!!!!!
Jo koupil jsem jeden kousek za dobře a jsem rád,protože se mi hned asi bude hodit.Myslel jsem to tak že kdyby byly ty naše vstřiky k sehnání za půl než BMW jako jsou třeba na ty VW,tak by to bylo taky o něčem jiným.Spousta aut by je měla vyměněnejch bez problému a nemusel by to bejt takovej strašák.Nicméně já jsem se s touhle problematikou seznámil před koupí auta a právě proto že vím že 70k mě to nikdy stát nebude,tak z toho nedělám tragedii.Hlavně nejdýl jsem měl auto asi 50kkm.Jsem na tohle nemocnej,takže jsem v klidu.
Kuba píše:Ne, neživim se tim. Vstřikovače se daj za podobný ceny sehnat, to ano. Ale všechno to je z Německa. Bez němčiny je to ale blbý. Koukal sem na Autokelly, a skutečně je tam nehorázná palba nad 20 táců za vstřikovač na Octavii II motor 2.0 TDI PD... tak to aspoň vidíte, co je to tady za vydřiduchy v Čechách.
Na Passat B6 96 kW myslim že je to sou stejný vstřiky co sem uváděl v příspěvku vejš.... u těhle motorů VW-SKODA atd. se to liší jen, jestli je jinej výkon, ale myslim, že např. 96 kW maj všechny stejný vstřikovače. Mám na mysli elementy čerpadlo- tryska !!! Do starších VW V6 šestiválců se ale PD (čerpdlotryska) nemontovalo, tam jsou klasický rotační čerpadla a tudíž trysky i vstřikovače za hubičku.
To je přesně to co si myslím, to není v drahých autech, ale v lidech. Chceš se vozit v baworu, tak zaplať a přitom to není ani rolls ani porsche. Je opravdu důležité umět sehnat díly a sám. Protože jsou tu lidi hrozně alergičtí na BMW!!!
A když někdo umí, jezdí s provozními náklady levněji s baworem nebo s pašíkem než nějaký neználek jezdící v tdičku v Octávce. Tím nenarážím na auto, ale na to umět shánět...