Stránka 9 z 11

Napsal: ned 19.05.2013 17:53
od freedommp
bylo mi řečeno, že nemá smysl psát na tyto stránky svůj názor a zkušenost jestli je záporná, že jsou zde všichni ti co se znají x let a spolupracují. Kdybych napsal pozitivní chválu, nikdo se neozve, ale když se napíše kritika, supi se slýtnou. Nevěřil, napsal, uvěřil. :idea:

Napsal: ned 19.05.2013 17:55
od Rendis
Podotýkám,že JÁ to nebyl!!!!!

Napsal: ned 19.05.2013 18:06
od ARMAN
aby se to vyřešilo zvedni telefon a zavolej nebo pošli jim sve čislo jak tu psali... zavolals? napsals? je vidět že to nechceš řešit tak si chytry člověk opravdu uděla obrazek :lol:

ps: u pupiků jsem nikdy nebyl ani je neznam osobně

Napsal: ned 19.05.2013 18:23
od PPK
freedommp píše:Kdybych napsal pozitivní chválu, nikdo se neozve, ale když se napíše kritika, supi se slýtnou. Nevěřil, napsal, uvěřil. :idea:

Cela tvoje kritika je ve stylu jedna pani povidala. Povidas ze znicili na co sahli ale jediny co z tebe vypadlo je udajne poskrabany auto. Tvrdis ze si mel nehoraznou cenu za vymenu oleje, fakturu si neukazal. Oni to chteji resit, ty to resit odmitas. Tak se nediv ze te vsichni maji za vola a neveri ti :P

Napsal: ned 19.05.2013 18:57
od Joy
PPK píše:
freedommp píše:Kdybych napsal pozitivní chválu, nikdo se neozve, ale když se napíše kritika, supi se slýtnou. Nevěřil, napsal, uvěřil. :idea:

Cela tvoje kritika je ve stylu jedna pani povidala. Povidas ze znicili na co sahli ale jediny co z tebe vypadlo je udajne poskrabany auto. Tvrdis ze si mel nehoraznou cenu za vymenu oleje, fakturu si neukazal. Oni to chteji resit, ty to resit odmitas. Tak se nediv ze te vsichni maji za vola a neveri ti :P


asi tak... čtu to tu od rána a jelikož nikdo není dokonalý a nikdo neví všechno, i kdyby se vyskytl problém, podle všeho je servis nadmíru ochoten vše řešit a to s velmi nadstandardním přístupem. Nevím v kolika servisech si za život byl, ale můžu Tě ubezpečit, že Pupíci mají jednání v TOP 1% v republice.

Napsal: ned 19.05.2013 21:36
od freedommp
moje kritika je moje zkušenost, jednomu z vážených pánů v servisu, jsem sdělil své pochybnosti, ale odpověď byla úplně stejná jako zde " to není možné, vyloučeno" a že jsem vypláznul balík je holej fakt, ale to nechci řešit, nic s nima nechci řešit, jen jsem si napsal svoji zkušenost. Moje chyba, že jsem nežádal o předávací protokol vozu. Mě ho sami nedali a já to nepovažoval za tak důležité. Radím všem co nemají pupiky za "přátelé" a těm co motorům moc nerozuměj buďte opatrní a vyžadujte si protokol,kontrolujte si všechno. Potom se pravdy nedovoláte. Nechápu diskuze , které tady vznikají- nikde jsem nenapsal, že chci nějakou náhradu nebo,že chci něco řešit. Tak špatně na tom nejsem. Obsah fora je ZKUŠENOSTI SE SERVISY A PRODEJCI. sbohem

Napsal: ned 19.05.2013 22:06
od paveld
Ono je rozdíl a potom pozitivní nebo negativní zkušenost, zda servis vzniklý problém (může se stát v sebelepšim servisu) bude řešit a jak se k tomu postaví nebo bude dělat mrtvýho brouka a podobně.
To že k něčemu došlo a nic řešit nechceš nemá žádnou informativní hodnotu, pokud jde o zkušenost s nimi...

Taky je neznám, nejsem na ničí straně.

Napsal: úte 04.06.2013 20:54
od mocuryamater
abych shrnul diskusi k pupíkům
Jejich ZCELA zásadní problém je v absolutním chaosu příjmu,zaevidování a následné realizaci domluvených oprav,servisních úkonú a následném řešení pozdějších sporú a nápravy chyb, které tímto vznikají.
Pokud by se jim povedlo zaměstnat jednoho člověka alespoň trochu fundovaného v oboru, který by měl dokonalý přehled o požadavcích zákazníků(kvalitní a zkušená sekretářka na plný úvazek) myslím že by jim odpadlo mnoho problémů popsaných výše.

Napsal: ned 09.06.2013 20:50
od Petr55
Zajímavé počtení, osobně musím říci, že bych jen napsal, co už bylo napsáno, jak v dobrém, tak i ve zlém a né málo. Samozřejmě není jednoduché s každým vyjít a nic neni 100%ní, ale já osobně už tam nejezdím dlouho a nepojedu. Můj názor.

Napsal: ned 21.07.2013 19:10
od Maikl
Díky kluci...

Napsal: stř 21.08.2013 18:21
od jj
Před dovolenou jste mi udělali výměnu brzdovky na počkání, super, děkuji, zase brzdím... i když se říká, kdo pozdě brzdí, dál dojede. :-)

Napsal: čtv 21.11.2013 16:00
od rostak
Negativní zkušenost: Panové mi na e91 měnili spojku, protože bylo hlučné ložisko. Nakonec se ukázalo,že hlučný je setrvák. Nicméně mi novou spojku namontovali na setrvák který se nezvedal. Výsledek je takový, že po půl roce používání byla nová spojka skoro na odpis. Ještě že existují také jiné servisy, které dokážou i takhle poničenou spojku za pomoci soustruhu ještě vrátit do života...

Napsal: čtv 21.11.2013 17:20
od madu
rostak píše:Negativní zkušenost: Panové mi na e91 měnili spojku, protože bylo hlučné ložisko. Nakonec se ukázalo,že hlučný je setrvák. Nicméně mi novou spojku namontovali na setrvák který se nezvedal. Výsledek je takový, že po půl roce používání byla nová spojka skoro na odpis. Ještě že existují také jiné servisy, které dokážou i takhle poničenou spojku za pomoci soustruhu ještě vrátit do života...



Dobry den,
V případe reklamace se můžete kdykoli obrátit na servis. Připadne reklamace vyrizujeme přednostně. Ze záznamů jsme vaši reklamaci nenašli.
A to není dobře, protoze reklamace je pro nas signál o pochybení, kterých se nechceme dopouštět, ale bez zpětné vazby a ve vasem případe i s mnoha měsíčním zpožděním jak píšete nevíme jak by jsme měli vůbec reagovat.
Pak musím pouze konstatovat ... Pokud mate kdokoliv problém, nebojte se a bez odkladu nas kdykoliv kontaktujte nebo rovnou prijedte.

Madu

Napsal: čtv 21.11.2013 18:24
od rostak
Děkuji za reakci. Po pravdě mě ani reklamace nenapadla. Možná proto, že vím jak se většina subjektů k takovým reklamacím staví. Víceméně to byla i moje chyba, že jsem netrval i na výměně setrvačníku. Ale dal jsem na Vaše doporučení pane Dubský, že setrvačník ještě vydrží, a že ten rachot při sešlápnutí spojky vlastně ani do kabiny slyšet není. No spojku se podařilo zachránit, otázka je jakou teď bude mít životnost. Přišlo se na to při výměně setrvačníku v jiném servisu.

Napsal: čtv 21.11.2013 18:41
od madu
rostak píše:Děkuji za reakci. Po pravdě mě ani reklamace nenapadla. Možná proto, že vím jak se většina subjektů k takovým reklamacím staví. Víceméně to byla i moje chyba, že jsem netrval i na výměně setrvačníku. Ale dal jsem na Vaše doporučení pane Dubský, že setrvačník ještě vydrží, a že ten rachot při sešlápnutí spojky vlastně ani do kabiny slyšet není. No spojku se podařilo zachránit, otázka je jakou teď bude mít životnost. Přišlo se na to při výměně setrvačníku v jiném servisu.


To je mi líto,
ale u dílu který se točí a navíc u setrvačníku ( typuji dvouhmotový ) jenž přenáší extrémní síly v rámci přenosu kroutícího momentu motoru to byl zřejmě odhad ( 50-50 ). Díl sám o sobě má axiální i radiální vůle a pokud v době výměny spojky byl na hraně, je to opravdu těžké rozhodnutí zda vydrží či nikoli i s ohledem na jeho cenu jenž je výrazně vyšší než u spojkového setu.
Měl jste se přihlásit ihned jak jste pojal pochybnosti!!!! Navíc u nás by jste jistě neplatil práci jenž jste již jednou v rámci výměny spojky hradil a i cena dílu by šla u dodavatele domluvit příznivěji. Navíc pokud by poškození dílu (spojky) díky našemu pochybení bylo neúnosné, v rámci reklamace by vás čekal díl nový a nemusel jste nechat nic provizorně opravit ....
Opravdu nemáme problém s reklamací, navíc jsme proti těmto možným pochybením plně pojištěni. Mrzí nás vaše zkušenost.

... jen ještě jedna prosba ... nevíme kdo vlastně jste :)) ... váš nick je nám neznámí ...

madu

Napsal: čtv 21.11.2013 18:55
od rostak
madu píše:
rostak píše:Děkuji za reakci. Po pravdě mě ani reklamace nenapadla. Možná proto, že vím jak se většina subjektů k takovým reklamacím staví. Víceméně to byla i moje chyba, že jsem netrval i na výměně setrvačníku. Ale dal jsem na Vaše doporučení pane Dubský, že setrvačník ještě vydrží, a že ten rachot při sešlápnutí spojky vlastně ani do kabiny slyšet není. No spojku se podařilo zachránit, otázka je jakou teď bude mít životnost. Přišlo se na to při výměně setrvačníku v jiném servisu.


To je mi líto,
ale u dílu který se točí a navíc u setrvačníku ( typuji dvouhmotový ) jenž přenáší extrémní síly v rámci přenosu kroutícího momentu motoru to byl zřejmě odhad ( 50-50 ). Díl sám o sobě má axiální i radiální vůle a pokud v době výměny spojky byl na hraně, je to opravdu těžké rozhodnutí zda vydrží či nikoli i s ohledem na jeho cenu jenž je výrazně vyšší než u spojkového setu.
Měl jste se přihlásit ihned jak jste pojal pochybnosti!!!! Navíc u nás by jste jistě neplatil práci jenž jste již jednou v rámci výměny spojky hradil a i cena dílu by šla u dodavatele domluvit příznivěji. Navíc pokud by poškození dílu (spojky) díky našemu pochybení bylo neúnosné, v rámci reklamace by vás čekal díl nový a nemusel jste nechat nic provizorně opravit ....
Opravdu nemáme problém s reklamací, navíc jsme proti těmto možným pochybením plně pojištěni. Mrzí nás vaše zkušenost.

... jen ještě jedna prosba ... nevíme kdo vlastně jste :)) ... váš nick je nám neznámí ...

madu


SZ

Napsal: čtv 21.11.2013 19:38
od rostak
Tak proběhla komunikace soukromými zprávami a mohu říct, že madu je člověk, který se snaží i přesto, že jsem si vlastně stěžoval na jejich práci, mi vyjít maximálně vstříct. Bohužel tato chyba byla zjištěně při opravě vozu v jiném servisu. Věřím tomu, že kdybych dal auto rovnou k Pupíkům tak by se to vyřešilo jednodušeji a levněji.

Napsal: pát 10.01.2014 15:41
od Fucida
Je tomu už rok, co jsem poprvé navštívil Pupíky, od té doby jsem se ukázal s oběma vozy několikrát. Myslím, že je ideální příležitost zkušenosti zesumarizovat.

Mám svá auta opravdu hodně rád. Člověk je ohlazuje, pojmenuje, poděkuje jim, když společně urazí dlouhou cestu a pomodlí se, když přečkáme bez úhony nějakou tu složitější situaci (neviditelný chodec, smyk při 180 km/h, nebo co hůř, uniknutí o vlásek nárazníku vášnivé řidičky Fordu Ka před Tescem :)). Pocházím z maloměsta a dílna, kterou Pupíci provozují je mi již svou atmosférou blízká. Nenosí tam nažehlené límečky, ani si na ně nehrají. Podlaha není taková, že by se z ní člověk najedl, ale na druhou stranu má jeden pocit, že tam věci jsou pěkně uklizené, že tam má vše své místo. To se projeví třeba v situaci, kdy mě trápí nějaký konkrétní díl, naposledy třeba ventilační jednotka turbodmychadla. Pavel H, nebo Madu mě vezmou k nějakému regálu. Vytáhnou díl, řeknou: "Tohle je sice z trochu jinýho modelu, ale princip je stejnej." Popíšou, technicky vysvětlí, ukážou, co by mohlo být špatně. Tohle je z mého pohledu ta největší deviza Pupíků. Opravdu si najdou ten čas se zákazníky mluvit a nemají problém s nimi záležitosti do detailu konzultovat. Člověk cítí péči...naopak, nikde žádná arogance, nebo něco takového, co lze slyšet jinde. Žádné házení špíny na jiné servisy, žádné takové to hloupé: "To jste měl udělat jinak, teď je to špatný". Právě onen prozákaznický přístup je pro mě skutečně důležitý.

Co se týče oprav samotných, tak jsem řešil od maličkostí (vypadlý plast v interiéru zadních dveří, geometrie podvozku, oprava závitu na kole) až po věci zásadnější. Měnili jsme světlomet (aneb jak snadno si člověk může "vydělat" nepovedenou self-made výměnou žárovky), měnili jsme různá čidla, třeba vačky i kliky, spojku, hardy spojku, kontrolovali ventily, odstraňovaly takové ty nešťastné "vířivé klapky", měnili stahovačku ve dveřích...etc...etc...etc. Všichni, kteří máme BMW trošičku delší dobu (a máme ho rádi), tak víme, že člověk prostě do té údržby něco investovat musí a tak nějak se s tím vnitřně smíří.

V létě jsem měl chuť se jet vykoupat. Přehrada byla krásná, ale vhodné parkovací místo nikde. Vyhnal jsem ségru, ať řekne, jestli se dá zaparkovat v blízkém "rumišti". "Dá!". Tak jsem tam vjel, křup, cvak, kontrolka dobíjení, posilovač odpojený, smrad spálené gumy...ještě jsem se odtamtud nějak vyhrabal a dorazil do nejbližší obce. V neděli odpoledne jsem zavolal Pavlovi H a žádal o radu. Od Prahy jsem byl skoro 200 km, po telefonu řekl, co by tomu mohlo být a že to sami asi neopravíme (řemenice). Mluvili jsme tehdy spolu možná 15 - 20 minut, znovu zdůrazním, v neděli odpoledne. Problém identifikoval přesně, druhý den mi Madu říkal, co by zhruba mohla znamenat výměna, že to zvládnou kdekoliv (byl jsem už odtažený do Budějc). A tohle byla snad jediná nešťastná informace, kterou jsem kdy od Pupíků dostal. Protože v servisu v ČB výměnu nezvládli. Vše se roztrhalo a rozpadlo až u hranic Německa s Belgií o 3 dny později. Když jsem se po týdnu oprav v Německu dostal do mé "domovské pupíkovské garáže", tak Pavel H snadno odhalil problém - budějovický servis nahodil řemenici ze staršího modelu 330d. Dovolená v háji, náklady na opravu cca 1300 € a zničená dovolená. A to jsem byl ještě rád, že jsem svého milovaného nechladícího Baworáka na dálnici neutavil.

Ale zpátky k Pupíkům, člověk by snad mohl očekávat, že mu řeknou "Vidíte, takhle to může dopadnout, když to necháte opravit jinde." jenže tehdy mi řekli, že chybovat je lidské, že je to sice blbé, ale tohle se stát prostě může. A jestli se s těmi "druhými mechaniky" půjde domluvit, tak ať se zkusíme nějak dohodnout. Žádné levné sbírání bodů, ale naopak kolegialita. Hodně to na mě zapůsobilo. Nicméně výsledek je takový, že servis, který to pokazil, dal od všeho ruce pryč a teď už je to v rukách českého soudnictví.

Nemohu nezmínit celkový zákaznický servis. Když vám Pupíci řeknou, že zavolají v nějakou dobu, tak prostě zavolají i když by vám měli říct jen to, že ještě nemají nové informace. Nikdy (a to ani ve zmiňovanou neděli, ani jednou v půl desáté večer, když mi odešla stahovačka na e36) se mi nestalo, že by mi nezvedli telefon (a když ano, tak sami obratem zavolali, ostatně Madu běhající s aktivním handsfree po dílně je jakýsi Pupíkovský kolorit :)). Zmíním i drobnou reklamaci, kterou jsme řešili - po jedné z oprav, myslím, že to bylo odstranění zmíněných vířivých klapek, jsem si auto v pohodě odvezl. Jenže jsem jel jen kousíček za dílnu na jednu firemní akci. Bylo to tak 500 m v zácpě. Až někdy před půlnocí, když jsem z akce jel domů, tak jsem zjistil, že auto ztratilo tah a že nejspíše nepřeplňuje. Tentokrát jsem už nechal Pupíky spát a volal jsem až ráno, že se něco děje, že se něco nepovedlo. "Určitě hned přijeďte, to je divný, podíváme se, co se stalo..." Udělali místo v garáži, na nic jsem nečekal, byl jsem řešený prioritně. Za chvíli byla kapota nahoře, plasty dole...pak se chviličku rukou vrtali v zadní části bloku motoru, když to udělalo "cvak". Jeden se zeptal druhého, jestli teď odpojoval "ten konektor", "ne", "tak to bude ono". Pak následovala velká omluva, zakrytování motoru, krátká testovací jízda a ještě jedna omluva. Vše se okamžitě vyřešilo. Vím, byla to jen malá reklamace, ale přesto další kladná zkušenost s Pupíky.

Za celý rok jsem ani na okamžik nepomyslel, že bych "svou" garáž mohl vyměnit za jakoukoliv jinou. Rád se tam k léčení svého mazlíčka vracím.

PS: a abych nepsal jen o Pavlovi Horáčkovi a Martinovi Dubském - i ostatní lidé v jejich dílně jsou vyloženě fajn chlapi, nejen zruční, ale i komunikativní a celkově správní.

PPS: po dnešní výměně hardy spojky to jede tak nádherně hladce...asi pojedu někam na výlet :)

PPPS: za rok se zase ozvu :D

Napsal: úte 08.04.2014 10:07
od evilzone
Ahoj. Já mám zatím s pupíkama jen jednu zkušenost. Podle toho, že je tu všichni chválili, jsem se k nim minulý pátek objednal na předkupní prohlídku auta (BMW). To že něco v motoru ťukalo jsem si všiml už v bazaru, ale protože tomu zas tak moc nerozumim, nevědel jsem co to je.
Hned jak sem najel k nim do dílny, bylo to jen ,,hele ten motor má nějakej divnej zvuk, votevřete mi tu haptnu" .. Seběhli se na to všichni, no a během 5ti minut mi vysvětlili, že to auto má motor na odpis a že ať ho nekupuju.
Takže mi v podstatě ušetřili 90k za nákup šrotu a vzhledem k tomu, že sem tam byl jen asi 10 minut po mě ani za prohlídku nic nechtěli.
Jednání v pohodě a ještě mi v dílně nastartovali jiný auto, abych slyšel rozdíl ve zvuku mezi OK a neOK motorem.
Věřim jim a nemyslim, že by to říkali jen tak, aby mi naschvál překazili koupi auta, páč k tomu neni žádnej důvod.
Přišli mi jako pohodáři a až konečně nějakou tu káru seženu, tak k nim určitě rád přijedu (teda vlastně nerad, protože když se jede do servisu, znamená to, že je něco rozbitý a to já nechci :D

Napsal: sob 07.06.2014 18:41
od neresim
u me smisene zkusenosti
bylo dobry, ze muzes byt u opravy , ale u dalsich uz divne koukali, jakoze otravuju

jednou zbytecne vymenena soucastka, zavada byla jinde

i drobnosti u nich trvaji dlouho, protoze maji problem s organizaci casu, resp. venuji si kazdemu kdo prijde neco resit neobjednany, dorazil me borec co hledal nejaky sroubek za petikorunu .....

takze na starsi vozy OK, jednoznacne zavady OK, ale ja uz tam ted nejezdim