Snejk píše:co je nejvetsi pruser na e65 je, jsou casem narustajici vibrace.. a to celyho powertrainu.. a to se tezko resi, tezko diagnostikuje a spousta z toho je vlastnost... a ruzny projevy 6hp prevodovek, proste kazda kope, kazda je v urcitym detailu nekulturni... v tom se dnesni auta typu Fek hrozne zlepsily... a pak je sice hezky ze lidi opousti Fka aby si vzali E65 a pak resi ze ta prevodovka tamhle kopne, a kdyz jede 120 tak to lehce vrni.. .. no proste klasicky projevy aut ktery jsou konstrukcne 20 let stary...
...
takovy ktery se takhle neprojevuje je tak 5%... to je fakt vyjimka najit e65 s klidnym projevem novejch aut...
tohle je zajímavý, proč se to děje, Snejku? z toho, co píšeš, mi přijde, že je to defacto neopravitelný a člověk si na to, pokud takový auto má, musí zvyknout... zajímá mě to , protože se mi občas, zdá se mi, lehce zatřese moje E64
a pokud se to neprojevuje u tak malého % aut, tak by taky člověk nemusel najít nikdy nic (navíc po X měsících hledání toho, co splňuje zdejší nároky na výbavu), ... mířím tam, že je tu 7 prezentovaná jako auto, co se, ok, nějakou dobu hledá, ale pak jedeš skoro na jisto, koupíš za pár tisíc €, uděláš servis za 50 a jsi vysmátej
--------------------------------
další věc, jeden čas se to hrozně řešilo chybějící CA v 760Li, co koupil Michal595 (sorry

), zajímaly by mě reálný zkušenosti z používání lidí, co CA mají a jezdí denně s rodinou, nebo aspoň víc jak ve dvou...
proč to píšu, byli jsem teď s rodinou na pár týdnů za mořem a měli tam půjčený auto, co to mělo, CA tam fungovalo principiálně stejně a nevim teda, že by to byla věc, bez který bych nedokázal u rodinnýho auta žít...
děti běží k autu napřed, člověk není s klíčkem v dosahu, takže tahaji za kliky, nic, stejně tak, všichni vystoupí, někdo se zpozdí, člověk aby čekal na posledního (tady čekám protiargument, že poslední zamkne, ale jednak, jde o to, že tu odpovědnost nechceš nechat na dítěti a jednak zase u toho auta musíš bejt)
takže ten klíček stejně vytahneš a pak řešíš kam s nim, jestli zpátky do kapsy, nebo ho nějam v autě odložit, pak ho hledáš, když odcházíš... prostě ten kliček stejně ve většině případů potřebuješ
dokazal bych si to představit u auta, co člověk používá sám, nebo má málo dveří (6er), na druhou stranu i tam mi to zamykání dotykem na kliku přijde doslova jako krok zpět, vystoupím ze svojí E64, strčim lehce do dveří, SC je dovře, v tom už jdu od auta a zamknu kličkem... navíc držením kličku vytahuju okna, nebo když jdu k autu, tak je stahuju (nebo i střechu)
tak fakt s tim CA nevim
