Stránka 8 z 49

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: úte 19.12.2017 21:19
od laik
Ani to sem nepiš !!! :shock: :D
(nebo to míň pohodlný?)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 00:12
od Filozof
Jardo jako problém je jedinej že v noci nikdo nemaká zavedl bych v servisu i noční šichty další dva lidi a mohou makat přes noc. Pokud jsou volné zvedáky. Využije se vybavení servisu a muže se v klidu dělat nikdo nevolá a nikdo neotravuje :D

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 03:15
od TANN3R
To není vůbec o pracovní době, prostě nejsou lidi. Kde by si chtěl vzít čtyři schopné, zodpovědné a samostatné lidi? Nikde, nejsou. A když jsou, tak je prostě nezaplatíš, protože když jedeš na sebe, máš dvakrát tolik.
Takže jo, můžeš nabrat víc lidí a dělat větší objem práce, ale stejně tam musíš být a všechno kontrolovat nebo ti rapidně klesne kvalita práce. Tak to prostě je.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 08:43
od JaraX
filozofe, koukám že to vidíš jak hurvínek válku, schopnyho mechanika jsem neviděl ještě ani jednoho za život, jakože takovyho kteryho mužeš zavřít do dílny a pak mu dáš výplatu, jeden ti bude krást, druhej bude pomalej že sundává nárazník 3 hodiny, třetí je rychlej, ale nehledí na kvalitu, všecko udělá špatně. kamarád si u mě na dílně dělal fušky(a to dělal v BMW) a to bych fakt nechtěl aby mi spravoval auto, i když byl extrémně zdatnej a schopnej, tak tu prácu dělal jen pro peníze, skoro žádný těsnění se neměnili, všecko tak nějak rychle, hop hop, at je auto pryč. můj 5 let vyškolenej mechanik dělá stejně chyby, tam nedocvakne konektor a mě pak 3 hodiny trvá přijít na to proč auto nejede, tam něco prohodí, navede hadici jinudma než patřila atd. a mým ukolem je celej den kolem těch kluků chodit, obejdnávat, chystat a naskladnovat díly, dělat diagnostiky, zjistovat závady, zajistit celej management kolem toho servisu od učetní, přes 10ky dalších věcí, předávání aut, komunikace se zákazníkama. u nás třeba předání auta trvá běžně i 2 hodiny, zákazník první auto projede, aby až bude platit věděl že platí za "něco", pak se mu ukazují staré věci, na každé pak co tomu bylo, atd. třeba včera jsem byl v dílně 6-23hod, malýho jsem ani neviděl. a nějakej noční provoz, po tom fakt netoužím, abych se v posteli třepal jeslti udělali všecko dobře. Když třeba jedu do Německa pro auto, musím předělat celej denní seznam ukolů aby ti kluci dělali práci co je pro ně maličkost, ramena, brzdy, nějaký nastrojování atd. aby tady sami nedělali rozvody na motoru který třeba neznají nebo něco podobného.
pokud by se našel na olomoucku schopnej klučina co by chtěl dělat mechanika, tak hned beru.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 09:30
od Arnie_one
Proč si nevezmete nejakýho mladyho kluka na škole po škole a nezaučíte si ho ? Přeci poznáš jestli bude dobrej, nebo špatnej. Proč neseženeš někoho na běžnej servis, čepy, olej, brzdy podobný low end věci a nevěnuješ se s druhým něčemu složitějšímu. Já to taky takhle v práci mám, kolegu jsem si musel od piky vycvičit a dát mu to co mu jde, zbytek musí dělal jak cvičená opice, ale aspoň mě to uvolní ruce na složitější věci.
Já to prostě ted vidím, dokud jsem měl Opla, Renaulta, Forda tak servis problém nebyl a to nikdy a vše v pohodě i cenově. Ted s BMW je člověk akorát ve sračkách, něco se stane a je nepojízdnej na dlouhou dobu. čekat z enpojízdným autem 5 měsíců na servis to není an i pro flegmatika, už jsem to tady řekl, potom lidi akorát na BMW prskaj a radši koupí něco co jde servisovat.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 09:34
od JaraX
Arnie_one píše:Proč neseženeš někoho na běžnej servis, čepy, olej, brzdy podobný low end věci a nevěnuješ se s druhým něčemu složitějšímu
proč? protože sem s takovýma věcma obvykle lidi nejezdí, těch co jezdí i na spotřebák je fakt málo, většina lidi si spotřebák na kterým se nejvíc vydělává řeší jinde a sem přijedou až když jim třeba nejde VVT :)
a jak jsem psal beru svoje zákazníky nepojízdný okamžitě, laik a ostatní mužou potvrdit, když jim teče do bot tak mají přednost, ovšem nemužu dát přednost cizím lidem co tu nikdy nebyli a jsou nepojízdní před stálým zákazníkem, ten má prostě v tomdle přednost.

zeptej se Snejka kolik lidí k němu jezdí na běžnej servis? pak akorát spravujem věci dojebaný jinýma mechanikama, ale to už je prostě náš úděl.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 09:39
od Arnie_one
Jaraxi, 1) nepojizdny to temer bylo, sám si s tím je. Jsem pro tebe cizák= je mě jasný a je to tvoje ciste vec. Na druhou stranu pro Snejka jsem taky lopata z vesnice, pomohl me a samozrejme ty debilni ramena me taky udelal. Kdyz uz nekde jsem a mam problem tak chci vsechno, olej, cpey, ramena, vse co zvladne machoš vyměnit.
Na druhou stranu si Vy zase tak moc nevážíte lidí, kteří drží tlamu zaplatí co si řekneš a jedou dop... ale jak říkám každýho věc a díky tomu kdo pomůže, když může.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 09:54
od JaraX
no jo no, průser byl že mi tady přistála sedma stalýho zakazníka bez kusu čumáku a kola. tady prostě nejde nic naplánovat.
tak ted jezdit ke Snejkovi na všechen servis a budeš spokojenej.
co ta stodola? už to jezdí?

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 10:24
od Arnie_one
Pojedu tam kde na me budou mit cas, on i Snejk tam ma plno nemysli si, az na Vaclavak a taky sem si pockal, ale mesic proste jde ale 6 to uz nejde.
Stodola jezdi, (nejaka debilni hadice vypadnula zespoda), ale uz me tyhle durhy zavad desi a rekl jsem tecka a s tebou souhlasim X5 e53 uz ne. Takovejch prachu se do toho nacpalo a porad nejaky píčoviny člověk řeší. Hoj nejde LPG, hmm vtriky KO, aha tak dej nový, hele on se posral i reduktor k tomu, hmmmm tak vstriky + reduktor = 2 tydny novej plny. Hele neco sviti, jo jo 4 lamda KO, hmm tak dej novou tyden lambda. Spadla stahovačka řidiče hmm tak dej novou, spadla stahovačka spolujezdce hmm tak dej novou. Vzadu čep je v prr, hmm hele je to celý v prdeli nejde to rozebrat, tak komplet L+R strana a takhle je to proad, zatim me E65 stala o 75% nakladu na servis min nez X5 a tak to proste je. On sve asi udelal i najezd, kdo najede 12 za rok tak mu to vydrzi dalsich 10 let, ale kdo s tim chce najet 70 za rok, tak bude platit, jak mourovatej.
Takže je zavřená v garáži a čeká, jen mě to je i trochu líto to prodat a říkám si nechat si to v garaží je to pěkný introš nezničenej, takový druhý už člověk nekoupí, E70 zdaleka tam hezka vevnitr neni.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 11:06
od mobilman
Zdravím kluci: Závidím Vám JaraXe a Snejka pokud je máte poblíž, obrátit se s důvěrou na spolehlivého mechanika je super, ono to není ani tak otázka peněz jako spíše dohody o termínu a jeho dodržení. Chtěl jsem vyměnit vodní trubku u N62 a opět přetěsnit víka ventilů a i když jsem prosil mechanika málem na kolenou a souhlasil s jeho cenou (mám to pár zastávek tramvají od domu - bylo by to super) tak mi řekl, že to auto dělat nebude a to dělá BMW. JaraX 5tky nedělá Snejk je zavalen prací, že nestíhá a nevím jestli to funguje tak ideálně,že dovezeš auto v pondělí a v pátek si pro něj jedeš a termín je pevný. Protože nechat auto někde měsíc - tak to si můžu rovnou na tu dobu koupi nějakou popelnici za pár kaček na ježdění. Pak je i to moje zoufalé řešení pomalu si to opravit sám a trápit se stále nejrychlejší a vím jak jsem si to opravil a né jak se mi stalo, že dodatečně zjistím, že je po předchozí opravě (jinde v servisu) stržený závit v hliníkovém bloku na ventilovém víku - opravil jsem to opravnou sadou na závity. Otec byl automechanik, tak jsem se něco přiučil - dělal jsem s ním asi 5 generálek motoru - jedna byla i naše Tatra 603 8V ale to už je pravěk. Podotýkám, že to vůbec není o ceně za opravu, ale o kvalitě a spolehlivosti mechaniků a o přesném termínu provedení opravy. Držím Vám palce mechanici.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 11:32
od Arnie_one
Jenže to je ono, o penezích to není, na to kluci neslyší, maj práce tolik, že tohle je 0 argument. Imho čekat mesic na opravu je balada :) na X5 sem čkal 3/4 roku a 7 mě trapila 6 měsíců :) co to je jeden měsíc a ano taky si vyčítám, že jsem prodal zeservisovanou Laguna s LPG kde blyo na tom najeto 18tis. Když máš BMW musíš mít mrdku v garáži, protže servis se dozajista protáhne :)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 13:20
od horan
Já třeba teď objednával spojovacku na Jeep Wrangler. Nikde v náhradě nejsou, takže originál a čekací doba 2 měsíce !!!! Tak si pak vyber.
Musím to vzít na ebay. :roll: :roll:
Ale zákazník má čas. Po bouracce má 4mesice nemocenskou, tak nespěchá :lol: :lol:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 14:14
od Arnie_one
Tak to mě nenpadalo, zlámat si haxny, potom ti ten servis několik měsíců nevadí :)

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 14:30
od laik
mobilman, co to je poblíž? Já najedu 300km skrze servis.
Průsery u JaraXe potvrzuji, proto jsem sháněl auto od něj nebo s jeho asistencí a před placením musel přísahat, že budu jeho VIP zákazník :D
Další auto bude stejně, pokud kývne. Jinak bych v BMW asi rychle dojezdil. Nějací kluci tu samozřejmě jsou, ale jak to tady pozoruji viz Arnie...tak to není tak jednoduché.
Když jsem byl vyděšený se zamrzlým separátorem a doma hledal odkud to teče, hovno jsem našel a syn od známého dělá v BMW věděl stejný kulový. Takže bych mohl také dělat v BMW :D

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 17:21
od mobilman
To laik: mně nevadí zajet do servisu dále - byl jsem na výměnu oleje aut.převodovky i s proplachem a těsnění mechatroniku plus vana v Jihlavě, ale byl jsem řádně objednán přesně na 7. hodinu a asi ve 14.00 jsem jel domů a ten pocit (viděl jsem automat rozebraný a byl jsem při proplachu a plnění oleje osobně přítomen) že jsem udělal preventivně vše co se dalo pro automat a fachčí bez problému ten pocit mě hřál až do Ostravy - cenu jsem neřešil, ta byla předem dána a na tu výměnu jsem se těšil nějaký ten měsíc předem. To nejdůležitější je ten pevný termín opravy a profesionalita. :D

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: stř 20.12.2017 22:28
od scooter_x
Za me muzu z osobni a uz i delsi zkusenosti doporucit Lucifera ze Sokolova, uz u neho jsem minimalne cca. 2 roky, co jsem se prestehoval, predtim Snejk v Praze, ale po prestehovani to tam uz bylo daleko.
Servisuje se u nej X3, 330xi a 750i, vsechno mozne, bezny servis, akutni problemy co byly (nastesti jich nebylo zatim zas tolik, ale neco se naslo) i dodelavani vybavy ted na 750i. Jeho naprosto nejvetsi a nejskvelejsi prednosti je domluva s nim - auto mu dovezu na domluveny cas, v domluveny cas ho zase mam hotove, vzdycky vsechno plati, na cem se dohodneme, komunikace s nim perfektni. Nedela sam na sebe, tudiz dela vsechno mozne, ale pokud muzu soudit, tak se osobne specializuje velmi na BMW, vcetne diag a kodovani. Takze kdo to ma do Sokolova aspon trochu rozumne (vlastne vsechno od Prahy na zapad :) ), urcite doporucuju!

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: ned 04.03.2018 19:41
od JaraX
tak jsem měl dnes první větší zkušenost W221, S500L, 2010 face, 180k najeto (neměla ABC, distronic a hudbu měla jen Logic, nikoliv bang olufsen,ale ten nejde sehnat, tak jako by nebyl)
dojmy jsou rozporuplné, každá věc je lepší a horší zároveň, na prdel jsem si z toho nesedl.
když to srovnám s E65
- celý se to víc houpe víc jak E65, ale určitě to není výrazně pohodlnější, na cestách který znám z E65 jako svoje boty to bylo takový jen o chlup lepší,
- dost se to naklánělo díky absenci ABC, ale zase to houpe mín jak E65 bez DD, takže socka Sko bude lepší jak socka E65
- divné je ovládání celého auta jednou páčkou
- řadička je strašně nekvalitní proti té v E65, to je ultrakvalitní věc, tady když člověk zařadí tak mu přijde že mu to zůstane v ruce.
- super je že na monitoru od navi si mužou řidič a spolujezdec pouštět různé věci, řidič má např navigaci, spolujezdec čučí na film, na druhou stranu je celý ten monitor takový nevyrazný, šedý, barvy navi nic moc, atd.
- Audio (logic) jednoznačně horší než Logic v E65, ten je prostě božskej, todle mi připomínalo logica v E60
- byl to long a vůbec v tom nebylo místo, malej s dětskou sedačkou měl při normalním nastavení přední sedačky nohy u sedačky, vevnitř je určitě mín místa jak v E66.
- sedačky odvětraná nappa super měkké sedaky, dobré masáže, spousta funkcí navíc, dofuky bočního vedení sedaku, dofuk polštářku pod záda, atd.dofuky do zatáček, ale na druhou stranu tomu chybí lámání a nebyl jsem schopen sedačku nastavit tak abych měl opřenou hlavu.
- zvláštní ovládání některých věcí, např zadní roletka na středovém tunelu, boční roletky se ovládání opětovným zavřením zadních oken.
- motor jede asi jako 750, ale není to vůbec citit, pocitově je to nudnější, mnohem tižší motoricky, ta V8 tam není tak slyšet.
- volnoběh je mín poznat než u sedmy, je to komfortnější.
- do loketky se nevlezou ani 2x 1,5L flašky a párky atd, ale max tak 2ks tatranek, ta koletka je smutna, celkově to má velmi málo odkládacích prostor.
- vzhledem k super stavu a super km už to mělo několik vypadených tlačítek a často vidívám i na internetu, takže to bude asi horší.

dojmy jsou rozporuplné, určitě bych si to koupil radši jako F01, hlavně kvuli sedačkám, ale proti E65 je to v mnoha večech o dost horší, hlavně celková jízda je taková odtažitá, jako bych to ani neřidil, hnal jsem to zatáčkáma a spráskal s tím pár aut, ale nebyl tam ten feeling, spíš to bylo jak film, bez emocí.
uvidíme až s tím najedu víc km a pak z toho sednu zpět do E65, jaké budou dojmy.
idealní auto by byla kombinace E65 a Ska, asi vezmu flexu a něco vymyslím :D
ve čtvrtek jsem vezl auto zákazníkovi a už mě tady čekali další, jsem letěl pilu a prostě v E65 750i jsem se naprosto famozně svezl, měl jsem strašnou radost. bylo to jako bych jel s trojkou, ale todle radost nepřinášelo.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 08:30
od pivasek
Přidávám ve stručnosti poznatek, nechce se mi vše rozepisovat. V podstatě mám podobné pocity jako Jarax.
W221 S65AMG long - neuvěřitelně nudné a odtažité auto. V ničem mi nepřišlo lepší než E66 760Li. Čekal jsem, že budu nadšený a jsem nakonec dost zklamán.
Aktuálně to u mě vypadá tak, že si koupím ještě jednu 760Li s malým nájezdem.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 09:55
od Filozof
Né nadarmo vyrábí BMW auta pro radost z jízdy ... takže ikdyž člověk přesedlá do A8 W12 nebo MB tak zjistí že ostatní jsou sice luxusní a pohodlné auta ale jsou nudné...

BMW je v tomto stále jednička si troufnu tvrdit. Jen kdyby se tak ty novější modeli Fxx a dál nesrali...a nevyráběli v číně náhr. díly... to je velká škoda.

Re: E65 vs. F01 vs. W221

Napsal: pon 05.03.2018 09:56
od JaraX
ale F01 už není "pohodlná" jen ty sedačky, to je katastrofa, to sou lepší i nekomforty v E65.
a Audi bych tady neporovnaval, to je nedotačivá kurva s odporným interierem. Sko se chová podvozkově jak baworák, jen o tom řidič neví.