Stránka 8 z 8
Napsal: úte 12.07.2016 07:52
od Zdenda530d
Ohledně otáček... sám víš, že jet 50 na trojku znamená mít tam cca 1700-1800ot/min. A abych jezdil vesnice na dvojku.... to nee. Takže jak jsi psal... po rovince a jen takové to "šudlání" plynu je OK klidně kolem 1800. ale jak příjde stoupání a nebo vím, že budu chtít zychlovat (končí ves, nebo vidím kopec), buď podřadím a nebo se nad hranici 2000 ot/min dostanu zlehka a plynule a pak teprve šlapu na plyn. Není v tom žádná věda. Dobrým ukazatelem, jak je motor v zátěži je taky hladová rafika... (jinými slovy - mít tam 1500ot a hladovou rafiku vpravo je špatné a chce to nižší kvalt)
Jinak musím říct, že jsem pirát a jezdím okresky za 5R° nad 2000ot/min, takže 90 ani omylem... K tomu se taky váže zkušenost, kterou jsem s BMW měl po koupi a jezdil jsem s ním trasu cca 230km přes vysočinu - všichni byli "blbci" a brzdili mě... ale blbec jsem byl já, protože jsem jel jak "hovado" ostatní jeli normálně (holt přesedl jsem z Octule do Báwa a tam se ta rychlost vnímá jinak)
pozn.: kdbych měl dodržovat striktně rychlost tak bych pětku vlastně ani nemusel použít.
Napsal: úte 12.07.2016 22:21
od Cert
s kolegou v práci máme stejné toury- 530d face. Za studena nám turbo houká oběma stejně- výjezd ze dvora je do kopce na jedničku . Jeden najeto 333tis, druhej skoro 400tis. Obě turba původní, tak pak napíšu, komu se to rozlítne první

Napsal: úte 12.07.2016 22:26
od Misanek
to bys byl moc hodný

Napsal: stř 13.07.2016 10:35
od Jergus
Cert píše:s kolegou v práci máme stejné toury- 530d face. Za studena nám turbo houká oběma stejně- výjezd ze dvora je do kopce na jedničku . Jeden najeto 333tis, druhej skoro 400tis. Obě turba původní, tak pak napíšu, komu se to rozlítne první

Klid, ještě si počkáte...

Napsal: stř 13.07.2016 13:57
od Filozof
mno kdyby teoreticky jezdil ročně 60-80tis km tak by to třeba do dvou let napsal ...jinak si asi hodně dlouho počkají ... turbo muže klidně 500-600tis vydržet... záleží jak se používá ... chladí či přehřívá apod.
Napsal: stř 13.07.2016 14:13
od Zdenda530d
To se hezky čte... ale zase motor není jen turbo... (i když turbo při prasečím zacházení trpí nejvíc, asi)
Napsal: stř 13.07.2016 14:29
od Misanek
Právě. Taky se mi líbí ten klid co tu kluci rozdávají, nicméně na druhou stranu tu pár lidí píše, že zlomové okamžiky nastávají právě mezi 300-400 t km, tak fakt těžko říct. Nicméně mám radost, že aspoň z těch popisů ostatních se mé turbo jeví tak, že se asi chová zcela standardně oproti ostatním
Napsal: stř 13.07.2016 16:43
od Mateo
Misanek: Hele vubec bych to neresil auto mas podle vsecho tedka v poradku a koneckoncu nemusi ti odejit neco na motoru ale vymetes diru a mas napravu v haji tak si na cestu udelej pojisteni navic v pripade poruchy (kdyz neopravi do dvou dnu tak odtah a daj treba nahradni atuo atd...) a je to. Ja to takhle resim vzdycky kdyz jedu dal do ciziny. Paradoxne sem to nikdy nemusel pouzit a pred rokem u Prahy mi odesla vodni pumpa a nikdo ze znamych nemel cas tak jem musel pouzit UAMK a odtah stal 3000kc cca za 20km.
Napsal: stř 13.07.2016 18:55
od Misanek
Děkuju. Nicméně já už jsem se tady jedenkrát na tohle jednorázové pojištění, které by mi v případě poruchy zaručilo odtah až domu ptal, ale nikdo mi neodpověděl a nedal konkrétní tip. Ty by jsi nějaký měl? Jestli ano, tak bych ti za něj byl neskutečně vděčný

Napsal: stř 13.07.2016 19:01
od Mateo
Tady je vlakno primo na klubu kde se to probiralo
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=152870
a tady z vlakna odkaz primo na nejaky pojisteni
http://www.koop.cz/pojisteni/cestovni-p ... ba-holiday
Jak rikam ja nakonec nic nemusel pouzit tak primou zkusenost rict nemuzu.
Napsal: stř 13.07.2016 22:25
od Misanek
Super, aspoň tohle nakopnutí stačí. Moc děkuju
