Stránka 8 z 22

Napsal: ned 27.12.2015 12:31
od matiz
Tam je to ještě vice hlidane, protože při problemu krici cele auto, nejdriv omezi vykon motoru a nasledne uplne zakaze start... Jednou pak povoli nouzove dojeti do servisu a konec, kdo nedojede, pojede uz jen na odtahovce. Uz to panove poresili, a vsadim svoje boty ze tusim naprosto presne proc je toto tak prisne zavedeno... Je to vyzva pro Zdendu :lol:

EDIT: Jenze ta chemicka reakce tam je pro snizeni NOXu, pevne castice stále zachytava DPF filtr :wink:

Napsal: ned 27.12.2015 12:51
od Zdenda530d
No tak i výrobce uvádí, že se dá nalít do adblue nádrže nouzově destilovaná voda, systém to nepozná a jede se dál. Druhým dechem výrobce dodává, že ihned po nouzovém dojetí se systém musí vyčerpat a naplnit správným médiem - tedy močovinou.

Už se vidím jak někde stojím na dálnici, protože mi auto napíše že nemá chcánky aby mohlo správně jet tak, aby neznečistilo životní prostředí - takový auto bych skulil ze skály. Další důvod proč mít "staré" a těmito záležitostmi se bavit jen zde na fóru.

Napsal: ned 27.12.2015 13:03
od matiz
Taaak urciteeeee a ted tu o cervene Karkulce prosim -))))) Muzes nam ukazat kde toto BMW udava ze muzes lit misto močoviny vodu ??? Pokud to udelas budes rad pokud to skonci jen rekalibraci systemu. Myslis si ze ve vyvoji jsou takovi idioti aby zablokovali auto a přitom nehlidali co se do nadrze lije ??? Samozrejme ze pokud dojde močovina ze te nezastavi hned, ale necha te nejake kilometry a to pomerne dost dojet. Ale v pripade dlouhodobého nereseni problemu nasleduje snizeni vykonu a pokud se neresi ani potom, nasleduje blokace spusteni motoru.

Klidne si jezdi v jakemkoliv vraku ve kterem uznáš za vhodne, ale bylo by vhodne aby splnoval to, co splnovat ma.

Napsal: ned 27.12.2015 13:23
od Zdenda530d
Od BMW jsem to nějak nestudoval, to s tou destilkou jsem viděl při obhajobě u Superba III. Nic se tam pak nerekalibruje, alespoň to tam nebylo vzpomenuto. BMW to má možná ošéfoný jinak, nevím... asi sám uznáš, že tato problematika mě nějak neinteresuje... já do svých aut chcánky netankuju, takže mi ani nikdy nemohou dojít a způsobit snížení výkonu motoru a nebo zamezení jeho spuštění.

Ještě jedna věc; STARÝ nerovná se VRAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vidím mnoho aut a mnoho jejich majitelů a ano, když sjede (tedy dnes už to taky tak úplně neplatí) auto z výrobní linky tak je (by mělo být) chvíli super, vše funguje a je to, ale co za půl roku? rok?
Jinými slovy, když je majitel prase, dokáže "nové" auto dokurvit během okamžiku a je z nej větší popelnice než 30 let starý dýzl, (viz. hulící nová Mondea, Peugeoty a Rencci) Je fakt, že u nových BMW tento fenomén uhoněných nových aut nepozoruji.
Můj vozový park sestává i z dost starých vozidel, ale všechna jsou v perfektním technickém stavu, nežerou olej, nehulej, když odjedu z parkoviště není podemnou ropná skvrna, apod.

Třeba mým snem je Dodge Challenger (ne ta sračka z roku 200X) ale opravdový MuscleCar 1971 a ani mě nenapadne tam rvát nějaký kundoviny typu egr, DPF aby to bylo ekologický... Tak jak to bylo vyrobený tak to bude... (Zohlednit třeba i to, že se svými auty pro radost najedu ročně "jen" několik set max. tisíc km, s daily autama je to několik desítek tisíc km)

Napsal: ned 27.12.2015 13:40
od Dyx
Zdenda530d píše: Ještě jedna věc; STARÝ nerovná se VRAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S tim lze souhlasit z mnoha duvodu, sorry pokud nekomu vadi ze sem "zase budu tahat ekologii"b ovsem ekologie je velmi casto pouzivana ekofasisty kterym jde skutecne jen o prachy.
Nemam nic proti pokroku jako elektroauta ktere maji dojezd 2000km a nabiji se za 5 minut. Nebo auta jezdici na jakykoliv i mene hodnotny uhlovodik se spotrebou mensi nez 1L/100km atd. atd.
Ovsem co se malokdy zohlednuje: Energie potrebna na vyrobu kazdeho noveho auta je priblizne srovnatelna s energii kterou automobil spotrebuje behem 10 leteho provozu:
odkaz: http://1url.cz/Zmcn
jen pro zajimavost u hybrida Priusu se to muze zkratit az na 10mesicu:
http://1url.cz/1mcA
pricemz Prius relativne lehce dosahne zivotnosti 500-900tis km (ovsem to neni typicke auto)
Jeste lepsi metoda je tzv. vypocet energeticke narocnosti na vyrobu vozidla pomoci uhlikove stopy:
http://1url.cz/Wmcm
na prikladu
Citroen C1 : 6tun CO2
Ford Mondeo 17tun CO2
Land Rover Discovery 35tun CO2

Co z toho vyplyva?? Ze je ve vetsine pripadu pro EKOLOGII lepsi nez likvidovat stavajici vozidla a vyrabet nova, nejprve dojezdit stara vozidla a az pak vyrabet nova !!
Navic starsi vozidla se daji relativne jednoduse doplnit o technologii zlepsujici spalovani (prave napriklad na bazi PANTONE/GEET reaktoru) takze se u nich da snizit spotreba i zlepsit emise. Ovsem.. opet to neni ten "spravny velky business" jako vyrabet stale nova a nova auta, ktera maji casto polovicni az tretinovou zivotnost aut ktera se vyrabela drive...

Jen zpet na okraj k DPF filtru: Hlavni problem vidim v nedokonalem spalovani a vlastnim vzniku castic, ktere se pak snazime dodatecne "hasit" a zachytavat no a jeste k tomu ten blby filtr jak znamo zvysuje spotrebu coz je uplne absurdni...

Napsal: ned 27.12.2015 13:44
od matiz
ja si naivne myslel ze se tady bavime o autech a ne o nejakych kryšotech, superbech a podobne. Asi jsem se mylil -) Nicmene inzenyri z Wolfsburgu ukazali celému svetu jak ze to mají vlastne na haku, takze mne sice prekvapuje informace ze do supa místo chcanek je mozne lit vodu, ale je to pro mne i uveritelne. Zjistovat to nebudu, protože to zase absolutne nezajima mne.

A jen tak mimochodem když uz to tady je nakousnute, protože mne to pripada lepsi hadat se o principech systemu v aute nez o politice, nasleduje kontrolni otázka -))) Vite proc BMW doposud nemá ve svých ctyrvalcich vstrikovani močoviny ?? radsi hned odpovim nez se tu strhne zase mela na pet stranek -) Protože ma vstrikovani a potažmo cely motor na takove urovni, ze splnuje normu aniz by bylo nutne močovinu používat.

Napsal: ned 27.12.2015 13:48
od Dyx
pavproch píše:Kurnik šopa. Jestli sou kdekoli nasazeny od osumdesátých let, tak nemohly být vyvíjeny POZDĚJI na zakázku farmamafie, jak se nám snaží vnutit dyx.
To asi fakt nema smysl s tebou vubec diskutovat, predpokladam ze prekrucujes pouze z nepochopeni.
Samozrejme ze se DPF nevyvijely na zakazku farmamafie, ovsem MIMO jine farmamafie namisto aby diky neomezenym budgetum a jako svou povinnost jasne a verejne prokazala, ze jsou DPF "rakovinotvorne" a medializovanim zabranila jejich vyrobe v dosavadni podobe nebo zajistili jejich lepsi funkcnost, tak jelikoz se jim to VELMI hodilo do kramu (nekonecny prisun pacientu), tak drzela celou dobu hubu. Nekdy i pasivni souhlas a "drzeni huby" znamena podpora terorismu (jiny priklad: je to stejne jako drzet hubu jako pri invazi a likvidaci EVROPY a nasi zeme a dalsich slovanskych narodu). Navic pokud bys trosku videl za kulisy tak bys pochopil ze jednotlive "branzovni" mafie jsou pouze nastroje a loutky a maji ve skutecnosti ty same vlastniky at uz je to petromafie, zbrojni mafie, GMO-mafie, farmamafie, financni mafie atd. atd. a proto si "nahravaji jedna druhe".....

Napsal: ned 27.12.2015 13:55
od Zdenda530d
matiz píše:Vite proc BMW doposud nemá ve svých ctyrvalcich vstrikovani močoviny ?? radsi hned odpovim nez se tu strhne zase mela na pet stranek -) Protože ma vstrikovani a potažmo cely motor na takove urovni, ze splnuje normu aniz by bylo nutne močovinu používat.
Je to tak, chce to mít dobrej motor a mít ho v pořádku, pak není třeba vymýšlet chujoviny.


Není mi to sice příjemné ale v aféře kolem VW a manipulování s řj, úpravami softu pro NOVÁ vozidla, aby vůbec nějak prošla emisemi bylo namočeno i BMW, takže jednička s hvězdičkou to už také není... bohužel.

Napsal: ned 27.12.2015 15:33
od wehrwolf
Dyx píše:
pavproch píše:Kurnik šopa. Jestli sou kdekoli nasazeny od osumdesátých let, tak nemohly být vyvíjeny POZDĚJI na zakázku farmamafie, jak se nám snaží vnutit dyx.
To asi fakt nema smysl s tebou vubec diskutovat, predpokladam ze prekrucujes pouze z nepochopeni.
Samozrejme ze se DPF nevyvijely na zakazku farmamafie, ovsem MIMO jine farmamafie namisto aby diky neomezenym budgetum a jako svou povinnost jasne a verejne prokazala, ze jsou DPF "rakovinotvorne" a medializovanim zabranila jejich vyrobe v dosavadni podobe nebo zajistili jejich lepsi funkcnost, tak jelikoz se jim to VELMI hodilo do kramu (nekonecny prisun pacientu), tak drzela celou dobu hubu. Nekdy i pasivni souhlas a "drzeni huby" znamena podpora terorismu (jiny priklad: je to stejne jako drzet hubu jako pri invazi a likvidaci EVROPY a nasi zeme a dalsich slovanskych narodu). Navic pokud bys trosku videl za kulisy tak bys pochopil ze jednotlive "branzovni" mafie jsou pouze nastroje a loutky a maji ve skutecnosti ty same vlastniky at uz je to petromafie, zbrojni mafie, GMO-mafie, farmamafie, financni mafie atd. atd. a proto si "nahravaji jedna druhe".....
Dyxi,nech některé jedince bejt,obvzlášť ty,co si o sobě myslí,že sežrali to pověstné Šalamounovo hovno :lol: , ono je to přejde,až jim nebo jejich rodině bude invazní negr držet kudlu pod krkem,spálí jim barák,auto.Opici žádné DPF zajímat nebude ,ale je by mělo zajímat,že už v současnosti je jakákoli sebeobrana zakázána,a to více platí,pokud má agresor černou tlamu.
Nám dávají za povinnost neustále se prokazovat nějakými doklady,já když polezu do jiného státu bez papírů a dokumentů,musím počítat s tím,že mi někdo ustřelí palici,nebo minimálně dostanu od poldů pěkně přes držku.
Jak je možné,že pro negerské invazní hordy žádná pravidla neplatí a nejsou požadována???!!
Tak proč mám já a většina,které "stát" okrádá o všemožné daně,dodržovat jejich pičovské nařízení,DPF,špiclovací STK???! Jinak ve všem s tebou souhlasím.
Ignorovat a srát na ně,to je cesta!

Napsal: ned 27.12.2015 18:58
od kourk
já jenom nechápu.. že ještě existujou lidi.. co tyhle vlády obhajujou.. vzdyt to je tak vokatý... jak něco hlásaj.. a pak udělaj uplnej opak.. sobotka.. babiš.. bělobrádek.. všichni si jezdí pro instrukce do USSA, do televize hlásají jak jsou všichni proti uprchlíkům... ale pak jejic europoslanci všichni do jednoho hlasujou pro... navrhnou zabavit lidem zbraně.. Legálně držené zbaně, co mají slušní lidé na sport a na obranu budou zabavovat, a posílat sem negry s kalachama.

A nechápu.. jak to lidi nevidí... bože to ste tak blbí.. to si nepamatujete co Vám slibujou a nevidíte že pak udělají přesný opak?? nechápu že dnes když je na internetu tolik informací a všeho.. že lidi nevidí, že světu vládne pár bankéřských rodin.. že všechny ty nadnárodní společnosti, když se to roklíčuje tak všechno patří do jedné skupiny a jednim lidem..
PROBUDTE SE!!

jo a souhlasím že dpf je naprostá zhovadilost.. a ovzduší zhoršuje a poškozuje mnohem více než starý nafty se sazema.. kdo chce důkazy a info.. at si trochu zagůůglí a projede youtube.

Napsal: ned 27.12.2015 19:00
od Vlasta
Vy dva musíte hulit slušnej matroš

Napsal: ned 27.12.2015 19:12
od JaraX
kourk píše:
jo a souhlasím že dpf je naprostá zhovadilost.. a ovzduší zhoršuje a poškozuje mnohem více než starý nafty se sazema.. kdo chce důkazy a info.. at si trochu zagůůglí a projede youtube.

blblost, je všude prokazaný že DPF zlepšuje emise vyhoněných CR naft, problém není v DPF ale těch nových naftách, takže pokud nechcete DPF, tak by bylo řešení zakázat CR a vysokotlaky nafty, vrátit se k TDSu, pak mužete naftu zrušit uplně protože nebude benzínu ani konkurovat. nafta je tam kde je právě díky CR,

Napsal: ned 27.12.2015 19:21
od ACDC
Proč by měli hulit?

Napsal: ned 27.12.2015 19:33
od kourk
JaraX píše:
kourk píše:
jo a souhlasím že dpf je naprostá zhovadilost.. a ovzduší zhoršuje a poškozuje mnohem více než starý nafty se sazema.. kdo chce důkazy a info.. at si trochu zagůůglí a projede youtube.

blblost, je všude prokazaný že DPF zlepšuje emise vyhoněných CR naft, problém není v DPF ale těch nových naftách, takže pokud nechcete DPF, tak by bylo řešení zakázat CR a vysokotlaky nafty, vrátit se k TDSu, pak mužete naftu zrušit uplně protože nebude benzínu ani konkurovat. nafta je tam kde je právě díky CR,
Ale tady se vůbec nebavíme o emisích.. tady se bavíme o víše zminovaných nanočásticích, to nemá s emisema vůbec co dočinění!! Když se nadejcháš mouru z uhlí.. tak ho vykašleš a vysmrkáš... když se nadýcháš sračky z ultra super čistý euro 152 splňující nafty.. tak ty nanočástice se ti okamžitě v plicích vstřebávájí do oběhu, usazujou se, vytvářejí záněty a rakovinné bujení.
dobře.. tak pokud chceš, tak takhle - moderní CR nafta s DPF škodí lidem a přírodě mnohem více než stará nafta se sazena.

Napsal: ned 27.12.2015 19:46
od Dyx
kourk píše: Ale tady se vůbec nebavíme o emisích.. tady se bavíme o víše zminovaných nanočásticích, to nemá s emisema vůbec co dočinění!! Když se nadejcháš mouru z uhlí.. tak ho vykašleš a vysmrkáš... když se nadýcháš sračky z ultra super čistý euro 152 splňující nafty.. tak ty nanočástice se ti okamžitě v plicích vstřebávájí do oběhu, usazujou se, vytvářejí záněty a rakovinné bujení.
dobře.. tak pokud chceš, tak takhle - moderní CR nafta s DPF škodí lidem a přírodě mnohem více než stará nafta se sazena.
S prvni casti uplne nesouhlasim, Ty rakovinotvorne nanocastice jsou soucasti EMISI resp. jsou v nich obsazene (emise = to co leze z vyfuku) a maji zasadni dopady tzn. mely bychom se o ne zajimat prednostne.
Zbytek ano to je to same co jsem psal uz pred nejakou dobou akorat znovu a jinymy slovy pro ty skutecne NECHAPAVE....

Napsal: ned 27.12.2015 19:48
od JaraX
kourk píše:
JaraX píše:
kourk píše:
jo a souhlasím že dpf je naprostá zhovadilost.. a ovzduší zhoršuje a poškozuje mnohem více než starý nafty se sazema.. kdo chce důkazy a info.. at si trochu zagůůglí a projede youtube.

blblost, je všude prokazaný že DPF zlepšuje emise vyhoněných CR naft, problém není v DPF ale těch nových naftách, takže pokud nechcete DPF, tak by bylo řešení zakázat CR a vysokotlaky nafty, vrátit se k TDSu, pak mužete naftu zrušit uplně protože nebude benzínu ani konkurovat. nafta je tam kde je právě díky CR,
Ale tady se vůbec nebavíme o emisích.. tady se bavíme o víše zminovaných nanočásticích, to nemá s emisema vůbec co dočinění!! Když se nadejcháš mouru z uhlí.. tak ho vykašleš a vysmrkáš... když se nadýcháš sračky z ultra super čistý euro 152 splňující nafty.. tak ty nanočástice se ti okamžitě v plicích vstřebávájí do oběhu, usazujou se, vytvářejí záněty a rakovinné bujení.
dobře.. tak pokud chceš, tak takhle - moderní CR nafta s DPF škodí lidem a přírodě mnohem více než stará nafta se sazena.
EMISE = všecky sračky co z toho auta jdou, plyny, NOx, COx, a taky částice atd,
méně částic = menší emise.

Napsal: ned 27.12.2015 19:49
od pavproch
jaraxi klid, demagoga nepřesvědčíš..... :twisted:

Napsal: ned 27.12.2015 19:56
od pavproch
Zkusím se vrátit k praktické stránce věci:

Je tady někdo dostatečně vzdělaný přes CZ zákony/vyhlášky/prováděcí předpisy týkající se automobilů a ME?

Otázka: Je úprava (přepólování) OBD legislativně zakázáno či omezeno?

Už tady zazněl názor, že když v 2016 přijede auto s nefunkční OBD na ME, tak prostě neprojde. A co když tam přijedu, upozorním technika že mám např. přepolovanou OBD (quli zlodějům), poskytnu mu propojovací svůj mezikus aby to mluvilo s jeho měřícím stroječkem, on následně změří emise jako "vyhovující" + nenajde žádný problém ve výpisu ŘJ - může mě i tak buzerovat za přepólovanou OBD?

Napsal: ned 27.12.2015 19:56
od JaraX
a k těm vaším uprchlíkům
- ano uprchlící sou velký problém ale s DPF to nemá nic společnýho a kecy typu, v koutě stojí uprchlík, tak nemusím mít DPF sou pěkny hovna, jen si hledáte bič. nepůjdem rovnou rabovat když už maj přijít ti uprchlíci?
politiku sem tahat nebudu a k tomu co se děje se nebudu vůbec vyjadřovat, ale ani trochu mi to nepřijde jako důvod vyřezat z auta kat, DPF nebo jít palít PETky a přestat platit daně.

Napsal: ned 27.12.2015 19:57
od kourk
dobrá, dejme tomu že nanočástice jsou opravdu součástí emise.. pak je otázka, jak nebo jak důvěryhodně danné přístroje na stk tyto nanočástice dokáží detekovat a změřit. To já nevím, a klidně se rád nechám poučit. nicméně za zbytkem si stojím.