Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sice jedna vlastovka jaro nedela, ale treba se podari -)))
(LPG, podobně jako CNG, má vyšší teplotu vzplanutí než benzín). Jeho výhodou je oproti benzínu výrazně nižší cena a čistší provoz. Emise oxidů dusíku (NOx) a oxidu uhličitého (CO2) jsou oproti benzínu nižší cca o 20 %. Podíl nespálených uhlovodíků (HxCy) ve výfukových plynech je zhruba poloviční, emise oxidu uhlenatého (CO) a prašných částic jsou u LPG prakticky nulové.
Zajimalo by mě jakej bude rozdíl v bmw 5er s DPF a ten ročník bez DPF.
Vím že bez toho DPF bude mít méně problémů ale co se týče emisí a spalin v reálném používání auta.
No to že smrdí obě dvě je jedna věc ale jakej rozdíl bude když nasbírané splodiny auto pak vypálí do vzduchu stejně ...neberu to že auto bude vykazovat vyšší spotřebu jako to bez DPF filtru.
Jinak Jarax tady vychvaloval auta bez DPF ještě rok zpátky a ted otočil. By mě zajímalo proč. Kdo si prostudoval články ví moc dobře že varují před rakovinou která vzniká díky malým částicím se kterými si tělo neporadí.
Vím že bez toho DPF bude mít méně problémů ale co se týče emisí a spalin v reálném používání auta.
No to že smrdí obě dvě je jedna věc ale jakej rozdíl bude když nasbírané splodiny auto pak vypálí do vzduchu stejně ...neberu to že auto bude vykazovat vyšší spotřebu jako to bez DPF filtru.
Jinak Jarax tady vychvaloval auta bez DPF ještě rok zpátky a ted otočil. By mě zajímalo proč. Kdo si prostudoval články ví moc dobře že varují před rakovinou která vzniká díky malým částicím se kterými si tělo neporadí.
Emise plynných částic jsou prakticky stejný u auta s DPF i bez PDF. Resp. mnohem víc záleží na celkovém stavu motoru a vstřikování.
Auto bez DPF bude mít samozřejmě vyšší emise pevných částic určité velikosti.
Co je lepší, nebo horší se asi nedozvíme a tady to nevymyslíme.
Podle jednoho názoru čim menší částice, tim nebezpečnější pro lidský organizmus.
DPF nedělá nic jinýho, než to, že zachytané částice spálí. Spálí = přemění na teplo, plynné emise a právě ty ještě menší částice.
Zásadní otázkou tak zůstává kolik zůstane těch ještě menších částic a co na to organizmus. Kolik dokáže zachytit těch větších a kolik těch menších.
Jinak pravda je, že z hlediska celkových emisí a vlivu na environment je zatím nafta nejhorší palivo.
Auto bez DPF bude mít samozřejmě vyšší emise pevných částic určité velikosti.
Co je lepší, nebo horší se asi nedozvíme a tady to nevymyslíme.

Podle jednoho názoru čim menší částice, tim nebezpečnější pro lidský organizmus.
DPF nedělá nic jinýho, než to, že zachytané částice spálí. Spálí = přemění na teplo, plynné emise a právě ty ještě menší částice.
Zásadní otázkou tak zůstává kolik zůstane těch ještě menších částic a co na to organizmus. Kolik dokáže zachytit těch větších a kolik těch menších.
Jinak pravda je, že z hlediska celkových emisí a vlivu na environment je zatím nafta nejhorší palivo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Presne jak pise Teddy, DPF je samozrejme "filtr pevnych castic", neresi tedy CO a NO a jine plyny, ty zustanou nejspis naprosto shodne u motoru s DPF i bez DPF, ale zachycuje "saze" a "uhli" a jine PEVNE bordely z nespravneho horeni v motoru (extremne je to videt jako dym za nekteryma Octavkama, Passatama, Lagunama, Mondeama...), a ty pak jednou za cas misto prosteho vypusteni do ovzdusi nekde za mestem (jak tady nekteri stale maji mylne zafixovano) proste dodatecne spali na plyny a mensi castice ktere teprve vyjdou ven.
Psalo se jiz parkrat o tom ze ty vetsi castice z motoru v dobrem stavu a predevsim z TDI systemu jsou mozna mene nebezpecne nez ty radove mensi casticky z common railu s jemnym rozprasovanim smesi a posleze i s DPF, protoze ty mensi jsou jiz tak male ze prochazeji bunecnyma stenama takze dychaci ustroji vcetne plic je nedokaze zpracovat a odlifrovat z tela pryc, a tak prochazeji rovnou do krve... obavam se ze jestli to tak skutecne je, tak to bude tak citlive tema ze se snad ani nikomu nebude chtit podobnou studii zverejnovat... no mozna ze ted s tim prusvihem VW s USA se to prece jen zacne take resit.
Psalo se jiz parkrat o tom ze ty vetsi castice z motoru v dobrem stavu a predevsim z TDI systemu jsou mozna mene nebezpecne nez ty radove mensi casticky z common railu s jemnym rozprasovanim smesi a posleze i s DPF, protoze ty mensi jsou jiz tak male ze prochazeji bunecnyma stenama takze dychaci ustroji vcetne plic je nedokaze zpracovat a odlifrovat z tela pryc, a tak prochazeji rovnou do krve... obavam se ze jestli to tak skutecne je, tak to bude tak citlive tema ze se snad ani nikomu nebude chtit podobnou studii zverejnovat... no mozna ze ted s tim prusvihem VW s USA se to prece jen zacne take resit.
Mohl bys tu pravdu podpořit nějakým zdrojem? Protože to pravda není, nafta není zdaleka nejhorší používané palivo...!Teddy píše:Jinak pravda je, že z hlediska celkových emisí a vlivu na environment je zatím nafta nejhorší palivo.
Dokonce ani ruská nekvalitní nafta (kdo byl v rusku ví) není zdaleka nejhorším palivem.
Filozof: píšeš jen nekonkrétní dojmy, všechno jedna bába povídala. Nějak si ale pořád nenapsal CO PŘESNĚ se teda děje v tom Německu. Ještě jsi k tomu přihodil Anglii, že se tam NĚCO DĚJE - co se tam teda děje? Můžeš být konkrétní? Jezdím do UK docela často a to i do míst jako jsou Birmingham, kde je víc imigrantů než původních obyvatel. Co si mám nastudovat jak píšeš? Chápeš, že jen omýláš xenofobní hoaxy?
Kelvin: díky za odkaz, takže z těch "tisíců znásilnění", o kterých tu byla řeč je 18 zdokumentovaných případů, PŘIČEMŽ se jedná i o zdokumentované pokusy a navíc jsou to data sbíraná za více než rok. Dále článek obsahuje 11 případů, kdy se pachatel hledá, přičemž se jedná o "Jižany" čili možná imigranty, možná ale taky německé občany.
Takže 30 znásilnění či pokusů o znásilnění za rok. To jsou ty tisíce jo? [/b]
Kurevtor: Ty se prosímtě uklidni. To že ty máš propagandou vypláchnutou hlavu neznamená že ji mají všichni. Třeba jednou pochopíš ale vidět, že někteří lidi bohužel...nikdy nepochopí a jen budou kolem sebe prskat.
Nemá smysl něco vysvětlovat z toho už jsem vyrostl. Kdo chce hledá si informace. Kdo nechce bude stále věřit bludům celý život.
Stejně je to s DPF a dalšími tématy. Neříkám že mám ve všem pravdu.... mohu se v některých věcech mohu plést ohledně BMW jako každý člověk ale třeba to DPF už bylo více článků kde psali že ty nejjemnější částice jsou prostě rakovinotvorné a nebezpečnější jako ty velké třeba ze starého 1,9tdi z oktávky apod. S těmi si tělo poradí a vyloučí je pokud jich není moc.
Ti co na tom vydělávají vám nic neřeknou a budou vychvalovat i mrtvolu která se rozkládá na smetáku... protože jsou to OBCHODNICI a tak je to učili a tak to prostě je. Mám několik lidí kolem sebe v oboru obchodník a vím jací to musejí bejt lháři a oblbovači ... aby prodali své zboží.
Nemá smysl něco vysvětlovat z toho už jsem vyrostl. Kdo chce hledá si informace. Kdo nechce bude stále věřit bludům celý život.
Stejně je to s DPF a dalšími tématy. Neříkám že mám ve všem pravdu.... mohu se v některých věcech mohu plést ohledně BMW jako každý člověk ale třeba to DPF už bylo více článků kde psali že ty nejjemnější částice jsou prostě rakovinotvorné a nebezpečnější jako ty velké třeba ze starého 1,9tdi z oktávky apod. S těmi si tělo poradí a vyloučí je pokud jich není moc.
Ti co na tom vydělávají vám nic neřeknou a budou vychvalovat i mrtvolu která se rozkládá na smetáku... protože jsou to OBCHODNICI a tak je to učili a tak to prostě je. Mám několik lidí kolem sebe v oboru obchodník a vím jací to musejí bejt lháři a oblbovači ... aby prodali své zboží.
Až budeš promazávat příště, bylo by fajn kdyby sis aspoň přečetl co mažeš. Můj příspěvek byl směrován k problematice DPF a celkově ekologického chování, ale bohužel bylo v něm slovo uprchlík, tak byl smazánDon píše:Takze se zase budeme drzet aspon trochu tematu... politiku si nechte jinam. Promaz

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Na CO2 mám podobný názor jako jarax, je to neškodný plyn. Člověk v průměru nadýchá 1kg co2 denně. 2x těžší člověk teoreticky nadýchá 2x více co2 než hubený
Tak proč EU neřeší třeba tlusťochy a jejich produkci co2 
A co se týká ostatních sraček, tak patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa
http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok. Nemluvě o továrnách a.t.d. pozornost by se měla zaměřit úplně jinam na důležtější věci.
Každopádně diesly jsou co se týká smogu asi nejhorší, benzín někde uprostřed a lpg a cng jsou nejčistší. Vždyť na cng spousta lidí doma vaří a nemají v kuchyni smog


A co se týká ostatních sraček, tak patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa
http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok. Nemluvě o továrnách a.t.d. pozornost by se měla zaměřit úplně jinam na důležtější věci.
Každopádně diesly jsou co se týká smogu asi nejhorší, benzín někde uprostřed a lpg a cng jsou nejčistší. Vždyť na cng spousta lidí doma vaří a nemají v kuchyni smog

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
ad CNG/LPG: Hoření ve volném prostoru za atmosférického tlaku s přebytkem kyslíku je něco jiného než hoření v motoru, kde jde v podstatě o řízenou explozi.
S CO2 je to složitější. Vrchnost chce omezit spotřebu ropy, tj spotřebu paliva v autech. Nařídit direktivě úsporu by evokovalo názor, že jsme ve špatné hospodářské situaci, a tak vymysleli strašáka skleníkového plynu, CO2 prohlásili za škodlivinu, normy regulují exhalace CO2. Kdo nemá v hlavě seno nebo piliny dojde mu, že regulace emisí CO2 = regulace spotřeby paliva.
S CO2 je to složitější. Vrchnost chce omezit spotřebu ropy, tj spotřebu paliva v autech. Nařídit direktivě úsporu by evokovalo názor, že jsme ve špatné hospodářské situaci, a tak vymysleli strašáka skleníkového plynu, CO2 prohlásili za škodlivinu, normy regulují exhalace CO2. Kdo nemá v hlavě seno nebo piliny dojde mu, že regulace emisí CO2 = regulace spotřeby paliva.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Aha, takže když jsem reagoval asi na desátý příspěvek o uprchlících a napsal jsem pouze, že nesouhlasím s názorem, že uprchlíci jsou přece větší problém, tak nemá cenu do auta pořizovat DPF, tak tím jsem to rozpoutal? Pokud si můj příspěvek opravdu četl, tak se obávám, že jsi ho nepochopil. Navíc ho nikdo necitoval ani na něj přímo nereagoval. Ale budiž, je to tvoje rozhodnutí a ty jsi moderátor, takže ho respektuji přestože s ním nesouhlasím.Don píše:Neboj precetl. O PDF jsi psal, ale tvuj prispevek rozpoutal uprchliky
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Prosim tě neprosFilozof píše:Kurevtor: Ty se prosímtě uklidni. To že ty máš propagandou vypláchnutou hlavu neznamená že ji mají všichni. Třeba jednou pochopíš ale vidět, že někteří lidi bohužel...nikdy nepochopí a jen budou kolem sebe prskat.
Nemá smysl něco vysvětlovat z toho už jsem vyrostl. Kdo chce hledá si informace. Kdo nechce bude stále věřit bludům celý život.
Stejně je to s DPF a dalšími tématy. Neříkám že mám ve všem pravdu.... mohu se v některých věcech mohu plést ohledně BMW jako každý člověk ale třeba to DPF už bylo více článků kde psali že ty nejjemnější částice jsou prostě rakovinotvorné a nebezpečnější jako ty velké třeba ze starého 1,9tdi z oktávky apod. S těmi si tělo poradí a vyloučí je pokud jich není moc.
Ti co na tom vydělávají vám nic neřeknou a budou vychvalovat i mrtvolu která se rozkládá na smetáku... protože jsou to OBCHODNICI a tak je to učili a tak to prostě je. Mám několik lidí kolem sebe v oboru obchodník a vím jací to musejí bejt lháři a oblbovači ... aby prodali své zboží.

Kdo z nás má propagandou vypláchlou hlavu? Ty, kdo tady omílá lživé hoaxy o tisících znásilněných a o tom jak se "něco" děje v Německu a Anglii a Francii? Nebo já, kdo se tě akorát zeptal na detaily? Spíš bych řekl, že ty, protože já nejsem ten, kdo tu zastává nějaké stanovisko, které ani nedokáže doložit

A co se týče víry v bludy - doporučuju ti zajet do Německa, Francie, Belgie, Anglie a dalších zemí a přesvědčit se sám než začneš vynášet soudy.

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Těm co zde diskutují o uprchlících doporučuji přečíst si zakládající příspěvek této diskuse = zde debatujeme o odstranění DPF !
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Tak kolem mě dnes proletěla zase jedna krásná zpráva, když jsem si odvážel svýho ropáka z STK... Zase někdo myslel (na to jak vydřít z lidí další prachy) a vymyslel, že by se snad mělo jezdit s diesely na STK každý rok (kvůli ekologii samozřejmě
). Rád bych si myslel, že toto už přestává všechno, ale mám dojem, že to právě začíná...
Nevím do jaké míry je tato fámička realizovatelná, ale až si někdo (ten kdo se to tu snaží udělat lepší) vezme do ruky kalkulačku a povede se mu na ní najít x 2 za penízky, který to hodí, když zkrátí interval STK na polovic, myslím, že fáma nabyde reálných rozměrů.
Zbohem zdravý rozume
AŤ ŽIJE BYZNYS ehmm.. pardon EKOLOGIE teda 







Nevím do jaké míry je tato fámička realizovatelná, ale až si někdo (ten kdo se to tu snaží udělat lepší) vezme do ruky kalkulačku a povede se mu na ní najít x 2 za penízky, který to hodí, když zkrátí interval STK na polovic, myslím, že fáma nabyde reálných rozměrů.
Zbohem zdravý rozume


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Je mi tě líto chlapče.
Vše co se děje okolo humbuku; eko vs. diesely je klasická salámová metoda - plátek za plátkem utahovat a zpřísňovat pravidla a ždímat prachy.
A teď si představ - všechny diesely se podaří vymýtit, protože; bude extrémní daň při nákupu, bude se platit za ujetí každého jednoho kilometru, na STK se s dízly bude jezdit každých 14 dnů nebo po 235 ujetých kilometrech [co nastane dřív], litr nafty bude stát 345 kč atd. atd.
No a co teď???? Na kom budeme sakra vydělávat??? - AHA už to mám! Uděláme studii, že benziňáky jsou taky extrémně nebezpečné stroje (nějakou, která půjde ověřit velmi velmi těžce a prokázat ještě hůř) a celé kolečko nám začíná nanovo
akorát s benzínem... bravisimo.
Podle jednoho krásného bonmotu:
"Když si přišli pro černochy, mlčel jsem - nejsem přeci černoch. Když si přišli pro židy, mlčel jsem - nejsem přeci žid. Když si přišli pro cikány, mlčel jsem - nejsem přeci cikán. KDYŽ SI PŘIŠLI PRO MĚ... ... ... ... ... už nezbyl nikdo kdo by se mě zastal. "
Takže popravte všechny kdo si jen dovolí pomyslet na to, že se svezou v dízlu!!!!
Vše co se děje okolo humbuku; eko vs. diesely je klasická salámová metoda - plátek za plátkem utahovat a zpřísňovat pravidla a ždímat prachy.
A teď si představ - všechny diesely se podaří vymýtit, protože; bude extrémní daň při nákupu, bude se platit za ujetí každého jednoho kilometru, na STK se s dízly bude jezdit každých 14 dnů nebo po 235 ujetých kilometrech [co nastane dřív], litr nafty bude stát 345 kč atd. atd.
No a co teď???? Na kom budeme sakra vydělávat??? - AHA už to mám! Uděláme studii, že benziňáky jsou taky extrémně nebezpečné stroje (nějakou, která půjde ověřit velmi velmi těžce a prokázat ještě hůř) a celé kolečko nám začíná nanovo

Podle jednoho krásného bonmotu:
"Když si přišli pro černochy, mlčel jsem - nejsem přeci černoch. Když si přišli pro židy, mlčel jsem - nejsem přeci žid. Když si přišli pro cikány, mlčel jsem - nejsem přeci cikán. KDYŽ SI PŘIŠLI PRO MĚ... ... ... ... ... už nezbyl nikdo kdo by se mě zastal. "
Takže popravte všechny kdo si jen dovolí pomyslet na to, že se svezou v dízlu!!!!