Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 535d
mě se líbí jak všichni řešíte jen výkon a to je tak vše,
spíš bych připočetl že
- 545i a 535d jedou hodně podobně, nemá smysl se hádát o každýho jednoho koně
- 535d je super pro lidi co maj naftu zdarma
- 545i je asi horší sehnat
- ojeté benzíny všeobecně bývaj v lepším stavu, hlavně sedany, kombíkové nafty bývaj hodně vyhuntované
- automat u benzína vydrží podstatně víc než u nafty, stejně tak dvojhmota(špatné rozložení kroutáku u nafty)
- benzín je výrazně komfortnější než nafta, má hladší průběh a jede hned, bez sebemenšího zaváhání
- 545i a 550i v LPG maj mnohem menší náklady
- repase obou turb, výměna všech vstřiků, čerpadel, žhavičů, EGRu, swirl klapek vyjde přes kilo,
- benzín ma mnohem lepší zvuk a dá se s tím vyhrát
obecně bych doporučil 535d člověku co má přistup k naftě a nebo velkou averzi vůči LPG
naopak 545i bych doporučil spíš logicky uvažujícímu člověku co má rád komfort a nízké náklady, já mám třeba všechny svoje BMW na LPG a 535d bych prostě neuživil.
spíš bych připočetl že
- 545i a 535d jedou hodně podobně, nemá smysl se hádát o každýho jednoho koně
- 535d je super pro lidi co maj naftu zdarma
- 545i je asi horší sehnat
- ojeté benzíny všeobecně bývaj v lepším stavu, hlavně sedany, kombíkové nafty bývaj hodně vyhuntované
- automat u benzína vydrží podstatně víc než u nafty, stejně tak dvojhmota(špatné rozložení kroutáku u nafty)
- benzín je výrazně komfortnější než nafta, má hladší průběh a jede hned, bez sebemenšího zaváhání
- 545i a 550i v LPG maj mnohem menší náklady
- repase obou turb, výměna všech vstřiků, čerpadel, žhavičů, EGRu, swirl klapek vyjde přes kilo,
- benzín ma mnohem lepší zvuk a dá se s tím vyhrát
obecně bych doporučil 535d člověku co má přistup k naftě a nebo velkou averzi vůči LPG
naopak 545i bych doporučil spíš logicky uvažujícímu člověku co má rád komfort a nízké náklady, já mám třeba všechny svoje BMW na LPG a 535d bych prostě neuživil.
Teddy: tak to budu asi já, kdo to tu zabíjí ostrýma argumentama?
Heleď to s těma 33.3 koňma byla jenom taková humorně nadsazená reakce na tvůj výrok, že když teda LPG sníží výkon DO 5%, tak by to teda mohlo být podle tebe spíše 10% a to je teda z 333 koní 40. Toť vše...
Jinak ti to tady Jarax sepsal pěkně ohledně důvodů pro koupi benzínu, pod to se lze jedině podepsat... Navíc musím ocenit, že se tentokrát udržel a nezačal nám všem pětkařům nutit 760Li

Jinak ti to tady Jarax sepsal pěkně ohledně důvodů pro koupi benzínu, pod to se lze jedině podepsat... Navíc musím ocenit, že se tentokrát udržel a nezačal nám všem pětkařům nutit 760Li

Pockat pockat pockat... A co turbodira a vibrace od motoruJaraX píše:Teď budu všem nutit 530d![]()
je to fantastické auto


Jinak k tématu, uživit 4.5i neni zas takový problém, navíc když ceny benzínu klesly o 20 procent a navíc když člověk jezdí rozumně... Zvuk motoru je fakt boží, v podzemních garážích je to lahoda.... Ale asi bych taky šáhnul spíš po 535d... Těch par litrů na spotřebě ušetří celkem dost.. Navíc pokud je ta 535d tak tichá jak říkali v TG..?
Sme všichni moc zhýčkaný našima autama, i obyč 530d umí zajet peklo a stačí na normální ježdění...

530d mi přijde jako naprosto minimální motorizace, aby se to pořád chovalo jako BMW. Já přemejšlim, že bych mu pár koníků nechal přidat.
Jinak souhlas. Zvuk velkoobjemovýho atmosférickýho benzínu je návykovej.
Nicméně když benzín, tak bych ho musel dát do plynu, kterej moc nemusim. Asi je to ale spíš dáno tim, že jsem plyn nikdy neměl a ty smraďochy co jsem občas potkal v servisu tam byly právě kvůli tomu plynu.
Ročně najezdim celkem dost km a tak musim hlídat náklady na provoz.
Jinak souhlas. Zvuk velkoobjemovýho atmosférickýho benzínu je návykovej.

Nicméně když benzín, tak bych ho musel dát do plynu, kterej moc nemusim. Asi je to ale spíš dáno tim, že jsem plyn nikdy neměl a ty smraďochy co jsem občas potkal v servisu tam byly právě kvůli tomu plynu.
Ročně najezdim celkem dost km a tak musim hlídat náklady na provoz.
problém je ten že krom plynu co děláme my(mužu poslat foto) jsem viděl jen párkrát vživotě dobře udělanej plyn, 95 procent sou totální bastle, ted tu mám jednu 750i E65 která má podpálený ventily z namrdanýho plynu, takže asi tak.
já se v ČR snažím dosáhnout toho aby lidi měli plyn rádi a abych jim ukázal že je to fakt dobrý, ale kvalita montáže je základ.
ale sedmy už doporočovat nebudu, ted jsem si to v týdnu jen tak cvičně sepsal a přesvědčil jsem přes 20lidí na sedmu, chtěli většinou 5er a ted mají 7er ve výbavě a chrochtaj si, problém je ten že já a Snejk jsem strašně moc lidí navedli na E65, jenže E65 ve výbave nejsou v Evropě zrovna stovky no a ted si vybírám E65 a díky tomu jak jsme zvedli poptávku je pěkná E65 která stála dřív 10 000eur tak ted stojí 15 000eur, takže jsem si vlastně naházel klacky pod nohy.
btw 535d je tichá, ale nesmí stát na volnoběh, to na ní nesnáším.
já se v ČR snažím dosáhnout toho aby lidi měli plyn rádi a abych jim ukázal že je to fakt dobrý, ale kvalita montáže je základ.
ale sedmy už doporočovat nebudu, ted jsem si to v týdnu jen tak cvičně sepsal a přesvědčil jsem přes 20lidí na sedmu, chtěli většinou 5er a ted mají 7er ve výbavě a chrochtaj si, problém je ten že já a Snejk jsem strašně moc lidí navedli na E65, jenže E65 ve výbave nejsou v Evropě zrovna stovky no a ted si vybírám E65 a díky tomu jak jsme zvedli poptávku je pěkná E65 která stála dřív 10 000eur tak ted stojí 15 000eur, takže jsem si vlastně naházel klacky pod nohy.
btw 535d je tichá, ale nesmí stát na volnoběh, to na ní nesnáším.
Když pro mě je BMW synonymum dobrých jízdních vlastností a výkonnýho motoru. To "B" pro mě znamená, že mam výkonu pořád málo. Po 1000 km mi přišlo slabý i šéfovo na zakázku stavěný Porsche.kurevtor píše:Teddy: s jidlem roste chutobjektivne ale 530d podle me staci.. Komu nestaci vykon 530d necht si vypne dsc, na mokru pokud mozno
![]()
![]()

Nicméně Řekl bych, že v E61 už by 2.5d byl slabej. Byla by to tuctovka (co do dynamiky). Možná ještě v E60, ta má o znatelných 100kg míň. Mam bohužel předface, takže mam jen 160kW. Je znát, že je to auto těžký. V sedmě si ten motor nedovedu představit už vůbec. Ta má o dalších 300kg víc oproti sedanu.
Naštěstí mam naftu a v manuálu, takže neni problém za pár korun tomu nadělit min. 40kW.
jak píšeš, slabý to neni.... dokoupil jsem si k tomu sadu kol na kterých byly nějaký "super" pneu. Na mokru nebyl problém, aby to na šestku prohráblo..... holt kvalitní pneu. Hned šly do hajzlu. Prej si je z toho pneuservisu nějakej šťastlivec vzal. Měly ještě přes 4mm vzorek.


Co většinou servisuješ na 535d ?JaraX píše:535d servisuju několik, asi 6-7kusů,teda spíš jsem servisoval, na pětky už kašlu, s každým autem co jde odemě ze servisu najedu 12km testovací jízdu a všechny 535d maj pomalejší reakci proti 545i, 550i (ale furt mnohem menší než třeba 530D která má šilenou turbodíru) kolika 545i a 550i jsi jel?
co?
nejčasteji sou problémy s regulacema turba, oni všichni hned mění turbo, ale často sou to jen wastegaty, podtlaky, hadičky, apod, takže základ je vždycky dát první dohromady podtlak, ono se klidně stane že je špatnej silentblok motoru, tam klesne podtlak a pak to nejede jak má.
no a pak vstřiky, turba, žhaviče, apod, prostě jak každá jiná nafta.
nejčasteji sou problémy s regulacema turba, oni všichni hned mění turbo, ale často sou to jen wastegaty, podtlaky, hadičky, apod, takže základ je vždycky dát první dohromady podtlak, ono se klidně stane že je špatnej silentblok motoru, tam klesne podtlak a pak to nejede jak má.
no a pak vstřiky, turba, žhaviče, apod, prostě jak každá jiná nafta.
Turbo díru u toho nijak zásadní nepociťuju. Na druhou stranu ten kdo měl kdy co do činění s pochcávkou, tak je s bavoráckou naftou jak v nebi.
No a vibrace ..... nedělej z toho traktor. Zbytečně to nepřeháněj. Pak se tvým argumentům těžko věří. Jestli to přijde tvá V8 málo sametová, tak jí vem někam do servisu. Asi jí máš rozbitou. 


To já samozřejmě vim, a píše se tu, že seš dobrej. Proto jsem si dovolil do tebe trochu dloubnout.JaraX píše:já jsem servis![]()

Původně jsem chtěl napsat abys to odvezl někam kde tomu rozumí, ale na to, že se osobně neznáme už by to bylo za hranou.

Je jasný, že čim víc pruhů, tim víc adihaš.... V12 je V12. Hleděl jsem na ní s otevřenou pusou, když jsem jí poprvé slyšel.