Stránka 8 z 33

Napsal: čtv 14.07.2016 16:34
od JaraX
ja si dodělaval hydrokufr do E38 a normalně mi tuším šel zastavit i jinde než uplně otevřenej, ale už to dlouho tak nevím přesně,

u E65 je hydrokufr uplně jinak řešenej, mužeš ho otvírat i zavírat klíčkem i z kabiny, můžeš ho zastavit kde chceš a při dalším stisknutí jede vždy na opačnou stranu než jel, takže ani nemusíš mačkat jiny tlačitko, no a jde zavírat rukou stejně jako byl nebyl hydro

Napsal: čtv 14.07.2016 16:58
od Misanek
Jaraxi, ne vše co píšeš je pravda - u e38, e39 ani u e65 ve standardní konfiguraci nelze vnitřním tlačítkem u řidiče kufr zavírat. Jde pouze jenom z bezpečnostních důvodů otevírat. Nicméně funkci zavření tlačítkem od řidiče lze velmi jednoduše dokódovat, takže i u tebe, Rejchy, stačilo jen na pár minut napíchnout auto na počítač a měl bys po problémech :wink: jinak i u e39 hydrokufr šlape tak, jak to popsal Jarax, tzn. jde jednoduše zavírat i otevírat rukou, lze jej zastavit v jakékoliv poloze buďto stiskem tlačítka na do, stiskem tlačítka u řidiče anebo i stiskem tlačítka na víku a myslím si, že u e38 by to mělo makat úplně stejně vzhledem k tomu, že to jsou s e39 současníci

Napsal: čtv 14.07.2016 17:43
od Killingman
Tak pozor, to jsi nenapsal, že máš PHM zdarma. To pak mění situaci a tvojí logickou volbu plně chápu a šel bych taky do ropy a cvičně si lil VIF do nádrže s úsměvem na rtu :-)

Napsal: čtv 14.07.2016 18:03
od Arnie_one
tvl tak jak sem to cetl sem se vydesil, ze hydro nejde z kabiny a klicku, to by pak bylo pekne na pikaču. Tak to bude prvni vec co musim dodelat, nic vic me tak nesere.

DD/DDC jakej je mezi tim rozdil, neni to vse jedna funkce podvozku ?

Napsal: čtv 14.07.2016 21:25
od JaraX
Misanek píše:Jaraxi, ne vše co píšeš je pravda - u e38, e39 ani u e65 ve standardní konfiguraci nelze vnitřním tlačítkem u řidiče kufr zavírat. Jde pouze jenom z bezpečnostních důvodů otevírat. Nicméně funkci zavření tlačítkem od řidiče lze velmi jednoduše dokódovat, takže i u tebe, Rejchy, stačilo jen na pár minut napíchnout auto na počítač a měl bys po problémech :wink: jinak i u e39 hydrokufr šlape tak, jak to popsal Jarax, tzn. jde jednoduše zavírat i otevírat rukou, lze jej zastavit v jakékoliv poloze buďto stiskem tlačítka na do, stiskem tlačítka u řidiče anebo i stiskem tlačítka na víku a myslím si, že u e38 by to mělo makat úplně stejně vzhledem k tomu, že to jsou s e39 současníci
však ano, seriově je tadle funkce vždycky odkodovana, (one touch zavření tlačítkem v interieru a one touch zavření klíčkem) ale já to všem automaticky dokodovam, nevím jesli to šlo u E38 a E39 nakodovat,

Napsal: čtv 14.07.2016 21:32
od JaraX
tak po 150ty,
E65 má 3 možnosti podvozku
- nivo - regulace výšky podvozku, na zadní nápravě jsou vzduchově pružící jednotky, ty udržují auto furt ve stejné výšce nehledě na to kolik je toho v kufru


- EDC - elektronické tlumiče, čtou cestu (čidlama nad tlumiče měří zrychlení tlumiče), na základě toho hledají idealni tuhost tlumiče, dále je možno v menu měnit tuhost auta (Sport, comfort)
https://www.youtube.com/watch?v=nvlFyKPxufw
https://www.youtube.com/watch?v=5Zm0znRX3Pc


- DD (Dynamic drive) aktivní stabilizátory zabranují naklánění auta do zatáček, sedma se pak spíš chová jak trojka a né jak neohrabanej tank,
https://www.youtube.com/watch?v=fXScS8a6bso

Napsal: čtv 14.07.2016 21:36
od Rejchy
To jsem rád že to domysleli,díky :)

Napsal: pát 15.07.2016 02:35
od Lukas7
Ja osobne na podvozok serem, netrapi ma vobec nechodim na hrane a aj ten seriovy je v pohode dost oproti beznym autam.

Ja si skor potrpim na vybavu, ventilovane sedacky, logic, comforty, soft close, tv aj v zadu, navi a stresne okno. V podstate to hlavne logic, comforty a soft mi chyba, ale aspon ten zvysok mam takze som rad. Tie comforty ma seru najviac, inak neda sa len hlavova opierka prehodit na tie normalne? Chyba mi tam ten polstarek pod krk.

Napsal: pát 15.07.2016 08:34
od Arnie_one
:lol: to je krasny jak jednomu sou fuk jizdni vlastnosti, druhymu interier, treti propaguje nadevše audio.

No přesně tohle si myslím je správně a tak by to i mělo být.

Napsal: ned 17.07.2016 18:49
od Arnie_one
Tak auto po tydnu doma.
ad LPG, zatim super najeto 100km, presne podle mych predstav, nepoznam prakticky ze LPG je v aute a jede to slusne , i kdyz ja vzdycky pozam , ze jedu na LPG a to u Vsech aut co jsem s tim mel.

Dam aspon fotky zastavby, nakonec reduktor jinde, nez sem rikal (nebrat me za slovo). Vím foto albisticke, kde neni ubec nic videt, ale to se me proste libi.

Napsal: ned 17.07.2016 19:07
od JaraX
alespon to vypadá že to není uplná prasárna.

Napsal: ned 17.07.2016 19:38
od zzeli
Vsak to je spravne, ze to neni videt :)
Jak klesnul zadek auta, je to znat, kdyz je plna plynu? Resp. pozorujes v tomhle rozdil oproti stavu pred zastavbou?

Napsal: ned 17.07.2016 22:23
od Arnie_one
jarax: prosím neuraž se, ale začínám být na tu tvou černou listinu tady, kdo umí nejlíp a kdo umí hovno alergickej. Máš spustu věcných připomínek, ale nesnižuj se na to, že si mylsíš, že jsi v LPG polobůh.
To, že já neumím dokonale vysvětlit montáž LPG, neznamená, že to je bastl. tak se na to už vyser. Díky moc!

zzeli:
nepozoruji nic, je fakt, že u X5 mám vzadu měchy, tak tam se to doufoukává.

Napsal: pon 18.07.2016 06:16
od JaraX
:D :D :D

Napsal: pon 18.07.2016 07:12
od pGb
2 Arnie_one: on ti to chválil, že to není vidět. :D

Napsal: čtv 21.07.2016 17:02
od kurevtor
Jaris330D píše:Já bych třeba bral přehrávat videa - TV, adaptivní světla a tempomat. Ale jinak mě nic nenapadá. Jsou to takové hovadinky, ale když jedu občas delší trasu, tak by se hodili. To jsou věci, které se dají dodělat postupně časem.
Videa jsem měl, šlo to do hajzlu - zbytečnost. Adaptivní světla mi nepřijdou nějak extra super, svítí to skvěle, ale pohybu si člověk všimne jen při startu. Tempomat je v E65 celkem nepoužitelnej protože ti furt dupe na brzdu a to dost neuváženě.

Takže pokud ti zrovna tohle ve výbavě chybí - nemusíš litovat ;-)

Napsal: čtv 21.07.2016 17:51
od JaraX
:D

Napsal: čtv 21.07.2016 21:09
od zzeli
Jde ACC diagnostikou prekodovat aby fungoval jako obyc? :)

Napsal: čtv 21.07.2016 21:10
od JaraX
tak jde odkovat

Napsal: čtv 21.07.2016 22:50
od Arnie_one
Tak mozna radsi to dat do klubove sekce už, dneska druha nadrž a sem překvapen ze spotřeby, 1,54kč/km hmm to klobuk dolů tedy.
Oproti X5 ta má 2kč/km