Stránka 8 z 9

Napsal: stř 26.09.2012 18:18
od MotoMoto
Jinak. Dnes sem sehnal par dilu, tak je zkusim zitra prehazet, jestli poznam nejakej rozdil:
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.

Napsal: stř 26.09.2012 18:27
od MotoMoto
Jinak. Dnes sem sehnal par dilu, tak je zkusim zitra prehazet, jestli poznam nejakej rozdil:
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.

Napsal: stř 26.09.2012 20:07
od MotoMoto
Jinak. Dnes sem sehnal par dilu, tak je zkusim zitra prehazet, jestli poznam nejakej rozdil:
Cidlo na klice, cidlo teploty nasavaneho vzduchu, zapalovaci civky, lambdu a nove gumove koleno z vahy do sani...nejvic sem zvedavej na ten snimac klikovky... mam furt podezreni na to...ikdyz se nezda, ze na to ma vliv teplota.... uvidime.

Napsal: čtv 27.09.2012 09:58
od MotoMoto
Tak dnes prehodim lefa tak prd... venku mrholi a je pod mrakem....

Napsal: čtv 27.09.2012 13:28
od MotoMoto
Tak sem jel prave na rehabky a s vlaznym motorem bez problemu vytocil pozvolna 6000 a lehce sem mohl predjet.... az ale pojedu zpet...bude o5 trhat, protoze je ohratej na 90... schvalne to zkusim.

Napsal: čtv 27.09.2012 18:55
od MotoMoto
tak: cestou domů jsem motor , když byl ohřátej zkusil opět vytočit a zase 5500 tatata..

odpoledne se celkem vyjasnilo, tak jsem rozebral sání, vše vyčistil čističem na karburátory, klapky se jen blejskaly. separátor jak novej(nebyl ani zanešenej) .. všelijaký hadice , podtlaky a zkrátka co šlo jsem vyčistil. vymněnil jsem vlnovec mezi sáním a váhou, hadici do podtlakovýho slučovače a vše ostatní podotahoval, nebo alespon překontroloval. když bylo sání dole, při té přéležitosti jsem proměřil čidlo otáček klikové hřídele a mezi pinem 1 a 2 jsem naměřil odpor 0,654Kohm. měl jsem u sebe i nový snímač a na něm jsem naměřil 0,596Kohm. je to v pořádku??.. popřípadě, k čemu slouží třetí pin??.. mezi ním a čímkoliv jsem nenaměřil nic.

po tom všem jsem vše opět usadil a spasoval a jel to projet.
start byl na první škrtnutí..reakce na plyn citlivá a paráda. tím jak bylo vše čisté(asi tomu pomáhá i pocit, že jsem udělal max.) motor jen šuměl. ... vyjel jsem z města a když jsem ho zkusil zase vytočit, tak přesto tatata....!!!!! grrr.. nevim co už s tím...nemůže to být čidlo vačky??. čidlo teploty??.. lambda??... volnoběh drží krásně... a já už fakt nevim...

Napsal: čtv 27.09.2012 18:56
od MotoMoto
čidlo vačky, teploty i lambda měněno cca před rokem a furt stejný!!!..

Napsal: čtv 27.09.2012 19:05
od MotoMoto
kabely od cívky ke svíčkám cca také rok a svíčky půl roku.

Napsal: čtv 27.09.2012 21:54
od MotoMoto
tak mě napadá ještě jedna věc.. nemůže být něco s odvětráním nádrže??. bud skříplá hadice, ucpanej odlučovač.. atd..??...nevim, jestli se to projevuje i při volnoběhu, nebo to má vliv ve vyšších otáčkách.. jak jsem bezradnej, tak hledám inspiraci všude možně a .. našel jsem, že u motorek to takhle blbne, když je skříplá hadice odvětrání nádrže....díky za pomoc..:)

Napsal: čtv 27.09.2012 22:14
od MotoMoto
ještě se chci zeptat, kde najdu snímač otáček???..

Napsal: pát 28.09.2012 16:14
od MotoMoto
Tak uz se v tom zase hrabu a. Je to hrozne cejtit benzinem z vyfuku. Jak za studena, tak za tepla...

Napsal: pát 28.09.2012 16:15
od MotoMoto
Tak uz se v tom zase hrabu a. Je to hrozne cejtit benzinem z vyfuku. Jak za studena, tak za tepla...

Napsal: pát 28.09.2012 17:48
od MotoMoto
Tak cidlem teploty chladici kapaliny to nejspis ndni. S odpojenym cidlem jsem nenastartoval. Az na 3 pokus a byly vyssi otacky. Po pripojeni to same, nez ho nacetla jedotka. Po cca 20 s naskocila na budikach teplota a ok.

Napsal: pát 05.10.2012 14:10
od fabledwarrior
Čaues, tak jsem dneska vyměnil váhu vzduchu, jediné zlepšení paradoxně na volnoběhu, když otáčky dál lítaj ale jen tak lehce. Sice jsem stím najel tak 20km ale po rovonce a i jsem si zkoušel svojí driftovací zatáčku a výkon pořád nikde=/ Mám takové podezření, jestli motor nejede na 3 válce třeba... jak to poznám? Na volnoběh má takovej divnej chod, proto mi to tak připadá.

Napsal: pát 05.10.2012 14:45
od fabledwarrior
Zkusil sjem to načit, ale bohužel Optimus 2X nemá moc kvalitní mikrofon a je to strašně přeřvaný, nic méně trochu to je slyšet než dojdu k motoru stím telefonem....

http://www.youtube.com/watch?v=yx1evTig ... e=youtu.be

Napsal: pát 05.10.2012 16:16
od MotoMoto
cauky..no sametovej zvuk to zrovna neni...:))..,ale těžko takhle poznat podle repráčku....nevim. já stále nevim ani s tim svim. Dnes ráno jsem startoval když bylo 8 nad nulou a hned po startu chtěl chcípnout. pomohl jsem mu plynem a hned pak ok... chvíli si ale bublal divně....taky nevim čim to. když bylo okolo 12 stupnů, tak ok. ... jinak problém s otáčkama přetrvává.. vyčistil jsem vstřiky i komplet sání, včetně klapek , vlnovce atd... a je to lepší,ale stále to není ono.. cuká a cuká. .. přemýšlim, jestli to nemůže dělat díra ve výfuku..,ale.. to by zas nepřestalo hned po diagnostice, když se vymaže protokol... netušim... přemýšlim o čidle na vačce,ale.. to asi až po víkendu, až ho seženu a bude diagnostika..

Napsal: pát 05.10.2012 16:18
od MotoMoto
míval jsem taky m42 a chodila krásně... dost věcí z motoru ještě mám i čidla kliky a vačky..,ale. pokud ti to dobře startuje, tak asi budou ok.. ikdyž nevim....

Napsal: pát 05.10.2012 19:37
od fabledwarrior
Hele stím pobubláváním jsem zrovna předevčírem taky něco řešil, nejdřív to pobublávalo při vypnutí motoru, prostě se mi nechtělo chcípnout a následně když jsem chtěl nastartovat, tak se mu taky zase nechtělo, začal pobublávat a vytáhnul jsem to až plynem. Potom jsem to zkoušel ještě nekolikrát a už to neudělalo. Tady na fóru mi napsali, že to byly problémy u motorů s karburátorem a že tady u toho buďto váha vzduchu, lamba a nebo vstřiky.. jestli neprotékaj.

Napsal: pát 05.10.2012 19:44
od MotoMoto
tak to nevi m.....je fakt, že dvakrát se mi to taky stalo,ale dával bych to za vinu spínačce, která se později dávala pryč a bylo start tlačítko. blblo to i při startu a protáčela se, jenže ti co mi to opravovali mi to tak doje..li, že se bude mněnit komplet řídící tyč i se spínačkou.--- dával bych to spíše za vinu spínačce, než samotnýmu motoru. jak říkám.. stalo s emi to taky. od chvíle co je to předělaný, nic. takže uvidíš a .. pokud zatím jen jednou,asi bych to neřešil. může být kontakt.. cokoliv..

Napsal: sob 13.10.2012 19:28
od MotoMoto
Tak dalsi poznatek, kdyz je auto zahrate a zkusil sem ho po hodine jizdy vytocit na onych problemovych 5500 otace. Koukal jsem do zpetnyho zrcatka a najednou se zahulilo z vyfuku. Ne moc, ale viditelne bily kour...jakoby nestacil palit, nebo palil olej...cim to muze byt??