Stránka 8 z 10
Napsal: úte 24.05.2011 16:10
od DWXak
No jestli jses schopnej do toho mesicne dat 3k, a najezdit jen 350 km (?) Tak to utahnes v pohode i s dva a pulou

Napsal: úte 24.05.2011 16:14
od c4mel
no to sem rád

ale eště k těm penězům musím započítat další pokladničku a to je holka

ta má taky velkou spotřebu

a s tim nájezdem ne 350 ale asi 45 sem se trošku sek ale to už nehraje tak moc roli
Napsal: úte 24.05.2011 16:19
od zsteiner
hlavne to neuspechat. ja hledal snad 1/2 roku nez jsem nasel ten pravej kousek

ale zacinal jsem stejne jako ty. nejdrive ze koupim jen 1,6 nebo 1,8 pak ze teda ,,iSo,, pak 2,0 ale to ze je na hovno a chlasta jak 2,5l a po precteni haldy prispevku a clanku tady a jinde na netu jsem se rozhodl pro 323i a jsem maximalne spokojenej. lituji maximalne toho, ze jsem nekoupil 328i

Napsal: úte 24.05.2011 16:23
od DWXak
Ja jsem nejakej ten patek projizdel tohle forum, a byl jsem predem rozhodnutej ze chci jit do 325i

O spotrebe jsem si z prispevku ve foru udelal nejakej obrazek, s kterym jsem byl smirenej a po mesici s autem jsem hodne mile prekvapen, ze ta spotreba neni takova, ktery se kazdej boji

Proste nutne neznamena, ze velkej obsah rovná se masakralni spotreba

Napsal: úte 24.05.2011 16:40
od zsteiner
o
DWXak píše:Ja jsem nejakej ten patek projizdel tohle forum, a byl jsem predem rozhodnutej ze chci jit do 325i

O spotrebe jsem si z prispevku ve foru udelal nejakej obrazek, s kterym jsem byl smirenej a po mesici s autem jsem hodne mile prekvapen, ze ta spotreba neni takova, ktery se kazdej boji

Proste nutne neznamena, ze velkej obsah rovná se masakralni spotreba

presne jak pises! tata i kolegove v praci mi rikali, ze jsem magor kdyz chci 2,5l. starsi generace ma v hlave zafixovano BMW = nenazrany auto. A do ted tata nemuze prekousnout, ze mi to chlastat stejne jak jeho Xantia 1,8 16V

Napsal: úte 24.05.2011 16:42
od Fx
U mě už si doma zvykli...

Napsal: úte 24.05.2011 17:50
od c4mel
sakra tak už sem rozhodnutej

ale pokud se nenaskytne po prázkách něco slušného tak to přide asi až o vánocích ale tak když sem vydržel bez auta 18let tak vydržím i do vánoc

a třeba když napíšu ježíškovi tak taky něco přispěje

Napsal: úte 31.05.2011 16:37
od c4mel
můžete mi ještě prosím napsat od jakého roku se dělali motory s vanosem a jaký je rozdíl mezi normal a dabl vanosem?? do tedďka jsem se zajimal jen o motory m44 takže v těchto M52(nebo jak se značí) se už moc nevyznám
Napsal: úte 31.05.2011 16:40
od Fx
Bez vanosu se dělaly z šestiválců jen první M50, tedy auta do roku výroby 92. Vanos poznáš podle boule vpředu na motoru, když pohledáš, najdeš to. M52 v E36 byly pouze s jedním vanosem. Se dvěma až v E46.
Napsal: úte 31.05.2011 17:13
od patriot
c4mel píše:můžete mi ještě prosím napsat od jakého roku se dělali motory s vanosem a jaký je rozdíl mezi normal a dabl vanosem?? do tedďka jsem se zajimal jen o motory m44 takže v těchto M52(nebo jak se značí) se už moc nevyznám
no VANOS
VANOS
double VANOS

Napsal: úte 31.05.2011 19:21
od c4mel
moc díky za odpověď a fotky

Napsal: úte 31.05.2011 20:38
od Brody
Já měl dva typy motorů- A to slabou 1,6 v sedanu= průse- pružnost, spotřeba.. a nyní 2,8= spokojenost. Spotřeba stejná nebo někdy i nižší než u 1,6, pružnost nesrovnatelná

Napsal: úte 31.05.2011 20:55
od c4mel
2.8 už bych nechtěl to bych pak neměl kam stoupat

pokud všechno vyjde tak bych s ní počítal tak na 2 roky a pak už e46 bud 328 a nebo 330
Napsal: úte 31.05.2011 21:18
od POBI
No já mám 3 týdny 318i,1995 a zatím spokojenost. Je to moje první auto a zdá se mi silný tak akorát,prostě jako začínající řidič bych se určitě se 6ti válcem nechal vybláznit a bůh ví jak by to dopadlo
Je fakt,že na dálnice to zas až tak není,ale na hlavní silnice super,čtyřku pěkně rychle vytočíš na 120 při předjíždění a pohoda. Spotřebu jsem neměl ještě čas moc testovat,ale počítám cca s 8-8,5l.
(Jinak nekupoval jsem žádnej vrak,stálo mě 60tisíc,mám tam tlumiče bilstein,17kola s Bridgestonama a podobně)
Napsal: úte 31.05.2011 21:38
od patriot
Osobně bych si dneska už BMW pod 125 kw nekoupil, resp. nic slabšího jak 2,3i ( kromě 2,0i M54 - 125kw). Mám u BMW takové pravidlo, obsah min. 2,3i, né kombi a naftu. Jinak je mi více méně jedno jestli 3er, 5er a nebo 7er. Teď vybírám e36Ci, pochopitelně nejlépe 2,8i, nebo pěknou 2,3i.
Vše je pochopitelně věc názoru, potřeby a vkusu, nikomu můj názor nevnucuji

Napsal: úte 31.05.2011 21:49
od shade741
Přesně je to věc názoru

já bych se o čtyřválec asi už ani neotřel. A myslím že i začínajcí řidič může mít bezproblémů 6tival

pokud nemá v hlavě vyloženě velký hnědý tak stím bude jezdit stejne jako by začinal s 1.6. Pak je nutný se mrknout na to, jestli mi záleží na spotřebě a zakolik můžu sehnat benzín/ naftu, jak daleko budu jezdit, co tím chci vozit atd atd. A dle toho vyberu auto

Napsal: úte 31.05.2011 21:55
od patriot
shade741 píše: já bych se o čtyřválec asi už ani neotřel. A myslím že i začínajcí řidič může mít bezproblémů 6tival

)
Moje první BMW bylo taky 323i e30, 110 kw a vše v poho. Auto jede tak rychle, jak mu to řidič povolí. Na 4vál se také nepodívám, kromě e30 M3

Napsal: úte 31.05.2011 22:00
od shade741
Asi tak

jako i ta 316i byla fajn, ale není to ono, momentálně jsem zakotvil u 325 TD, není to závoďák, ale vyhovuje mi spotřeba a celkový projev motoru. Pokud vsecko pujde dobře, tak pořídím nakou pěknou 325i a budu se snažit aby mi vydrželo dýl jak necelej rok (nikdy sem nemel auto dýl, pořád to střídám)

jediný co vím fakt jistě je to, že od bmw se už asi těžko odpoutám

a směju se těm, co si jezdí v koktách a jiných vehiklech a nechápou mě, at si jdou se svou spotřebou, dílama a nevím čím vším někam

radši budu jezdit kldne i v orezlé e36 než v koktě doufám že nejsem jen já takovej magor

Napsal: úte 31.05.2011 22:07
od c4mel
no tak já to auto budu mít hlavně do školy cesta tam 10km pořád rovinka po hlavní a pak 2 kruháče takže žádne město takže spotřeba by nemusela být vysoká a pak víkendové projížďky

Napsal: úte 31.05.2011 22:12
od shade741
No ono si to říkáš teť

pak se otrkáš trochu ktomu "čuchneš" tu 10km trasu budeš znát nazpamět( vím o čem mluvím jezdím 18 km den co den už tři roky)a to si pak pamatuješ každej výmol , což ti umožnuje přizpůsobovat rychlost jízdy co nejefektivněji

O víkendu vyjedeš zablbneš a zjistíš vír v nádrži
