Stránka 8 z 13
Napsal: sob 30.05.2009 20:49
od Jacob77
tohle bohužel není ono, myslel jsem že by to mohlo být tím, vyměnil jsem hadice už před nějakou dobou a dělá to pořád, ale děkuju moc za tip
MOD Killca: odstranena citace posledniho prispevku podle pravidel (a jeste navic tak obrovska citace-notak)
Napsal: pát 05.06.2009 20:24
od Cuky
No já dnes na 318is čistil volnoběznej ventil a tak celkově celí sání a přetěsnil ho a šlappe jak hodinky a to jsem měnil téměř vše lambdu,váhu vzduchu,svíčky,kabely ke svíčkám i palivák a nic a todle pomohlo
Napsal: ned 07.06.2009 20:13
od petabmw
nevite nekdo k cemu slouzi u 328 e36 ta hadicka s odpoustecim ventilkem co je u vzduchoviho filtru
Napsal: stř 10.06.2009 19:45
od Paavo
mozna jsem blbej............muzete mi nekdo vysvetlit presnou fci.volnobeznyho ventilu(krokovej moturek),kdy pres nej jde vzduch,cim je regulovanej,jestli na volnobehu take meri vaha.........proste princip.Dneska jsem se v tom malinko pohrabal,na volnobeh mi i servo zacalo zhasinat motor a to ze dost brutalne.Nasel jsem asi 2cm prasklinu na hadici,ktera jde od kolena pred klapkou do volnobezaku.Mylsite , ze je mozny , ze problem zpusobuje tohle?Muze toto mit nepriznivy vliv i na starty?na spatny vykon?Diky moc za odpoved.
Napsal: stř 10.06.2009 20:33
od Francis
Bingo! Každá neplánovaná díra v sání je problém.
U E36 není volnoběžný ventil krokový motorek, ale má dva stavy (otevřeno-zavřeno) a mezi nimi osciluje.
Napsal: čtv 11.06.2009 13:39
od Brody
Kluci, precetl jsem to tu cele, ale nenasel odpoved na muj problem.
Dnes jsem jel s mou 328mou a po vyrazeni mi otacky spadly snad na 300 s tim, ze to pak zhaslo i motor. Udelalo mi to 2x. Jednou pri studenym, a pak i pri teplem motoru. Jinak otacky nijak nehoupou, drzi se kolem 600 a s motorem to taky nijak nehoupe. Jen me to po vyrazeni chciplo

Napsal: čtv 11.06.2009 13:51
od Dan td
Brody: tohle tu řeší u 328 víc lidí.
Mě to dělá totéž, ale jen při teplém motoru. Tak ve 30% případů kdy vyřadím motor zahoupe jak píšeš až ke 300 ot., třeba 1-2x za den to i chcípne. Častěji to dělá, když je motor ohřátý, někde stojím třeba půl hoďky a potom nastartuju a jedu. Jinak volnoběh OK, jede to krásně, atd...
Já třeba vyměnil - sání, klapku, volnoběžnej ventil, odvětrání klikovky, čidlo kliky, čidlo vačky, čidlo klepání, svíčky, airbox + filtr, všechny vzduchové hadice, nechal jsem seřídit VANOS, palivový filtr, čerpadlo paliva, lambdy.
A výsledek ? Dělá to furt. Na diagnostice nic, auto čistý jak lilie. Tak kdybys na něco přišel, dej vědět

Napsal: čtv 11.06.2009 14:20
od Brody
jj.Dam.Jen me to zarazilo.A jak pises, spise u tepleho motoru.To prvni chcipnuti bylo uz po par km jizdy,tak sem napsal pri studenym.
Jinak u nas dnes hodne prselo, tudiz vysoka vlhkost. Mozna to bude neco s tim spojeny
Napsal: čtv 11.06.2009 14:27
od haarosh
Dan td píše:Brody: tohle tu řeší u 328 víc lidí.
Mě to dělá totéž, ale jen při teplém motoru. Tak ve 30% případů kdy vyřadím motor zahoupe jak píšeš až ke 300 ot., třeba 1-2x za den to i chcípne. Častěji to dělá, když je motor ohřátý, někde stojím třeba půl hoďky a potom nastartuju a jedu. Jinak volnoběh OK, jede to krásně, atd...
Já třeba vyměnil - sání, klapku, volnoběžnej ventil, odvětrání klikovky, čidlo kliky, čidlo vačky, čidlo klepání, svíčky, airbox + filtr, všechny vzduchové hadice, nechal jsem seřídit VANOS, palivový filtr, čerpadlo paliva, lambdy.
A výsledek ? Dělá to furt. Na diagnostice nic, auto čistý jak lilie. Tak kdybys na něco přišel, dej vědět

Tak mě to dělá naprosto to samé ale nemám 328 ale 318. Dělá mi to zásadně při teplém motoru a sice když jedu třeba nakoupit a motor je zahřátej a úplně nevystydne a potom při startu zahoupou otáčky, někdy i chcípne. A to mám novou váhu, lambdu, volnoběžnej ventil čistěnej a diagnostika bez závad. Sice se to po chvilce ztratí ale je to nepříjemný. Doufám, že na to někdo přijde.
Napsal: čtv 11.06.2009 14:36
od Fx
Dan td píše:odvětrání klikovky
Včetně membrány?
Napsal: čtv 11.06.2009 15:22
od Dan td
Fx píše:Dan td píše:odvětrání klikovky
Včetně membrány?
Ano, komplet ten bazmek i hadice. Jo, a váhu vzduchu jsem zapomněl zmínit

Napsal: pát 12.06.2009 08:24
od castro
dokončil jsem teď pročištění celého systému odvětrání klikovky u M52B28, včetně toho olejovýho separátoru ( membrány ), pořádně utěsnil sání a volnoběh jedna báseň, jen mám ještě odpojený lambdy dokud nezjistim jestli jsou opravdu vadný nebo ne.
akorát už jsem 1x zaznamenal ten podezřelej pokles otáček po vyřazení na hodnotu nižší než volnoběh, pak se to vrátilo hned zpět a drželo to...
snad to byla vyjjímka. Ale jednoznačně to co jsem udělal tomu motoru hrozně prospělo, dělal jsem se s každou hadičkou, každym koutkem spojů a těsnění...
Napsal: pát 12.06.2009 13:05
od Cuky
Dělal jsem to samé na m42b18 kolísaly mi otáčky na volnoběh a mnohdy až chcípnul. Po vyčistění a přetěsnění sání je to dobré od té doby volnoběh drží jak má. Ale auto stále nemá výkon to už nevím čím to je a to jserm měnil i lamdu,svíčky, kabely od svíček,palivák i v zduchový filtr a váhu jsem čistil a stále nic
Napsal: úte 23.06.2009 14:44
od Paavo
dneska konecne po peripetiich v ACR vymenena hadice z kolena(za vahou) do volnobezaku(silenej voser).......drzi volnobeh jak ma,chyta na prvni otoceni,rozjezdy s minimem plynu mozny,celkove klidnejsi chod,lepe jde do otacek po 4500(drive jakoby dira).........Takze opravdu prekontrolovat jakoukoliv hadici za vahou vzduchu.Ta moje byla ze 3/4 praskla.
Napsal: stř 24.06.2009 07:00
od _peper
Je zajímavý že já měl prasklou hadici kolem napoijení do volnoběžnýho ventylu a vůbec tam nedržela, ale volnoběch šel jedna báseň
Spíš bych se zaměřil na ty slabé podtlakové hadičky, ty dělali pořádný bordel, když nebyly dobře nastrčené.
Napsal: stř 08.07.2009 13:02
od Koby
Motor M54
Volnoběh drží na cca. 700 otáčkách bez výkývů... Ale při rozjezdu cuká - cuká, protože při troše plynu začně ten volnobeh poměrně dost lítat tak o 150-200 otáček - záleží jak kdy. Při hodně plynu tak nad 3200 otáček drží a na volnoběh taky drží... Ale když se rozjedu s málo plynem, prostě klasicky normálně, tak to auto cukne, protože otáčky nejdřív spadnou do cca. 400-500, pak vylítnou na 1000 a pak znova spadnou, pak už jedu a při další jízdě všechno ok...
Váha vzduchu na 330i je VDO siemens, zkoušel jsem čistit, je to stejný... Ta hadice za váhou prasklá neni, to jsem se díval taky... obě lambdy vykazují dle diagnostiky správné hodnoty..
setrvačník a spojka nová.
Rozjezdy probíhaj bud se škubnutím, nebo s víc plynem...
Napadá někoho něco?:-(
Napsal: čtv 09.07.2009 14:23
od Jacob77
já už povymněňoval skoro všechno a pořád mi to kolísá... teď ještě teda čekám na čidlo vačkový hřídele, ale dneska mám v plánu si vzít auto do garáže, pořádně ho rozebrat a štětcem namočeným v benzínu potřít všechno kde je nějaká guma nebo spoj jestli to nepřisává falešnej vzduch tak pak dám vědět jestli to bylo co k čemu

Napsal: čtv 09.07.2009 16:41
od castro
Jacob77 píše:já už povymněňoval skoro všechno a pořád mi to kolísá... teď ještě teda čekám na čidlo vačkový hřídele, ale dneska mám v plánu si vzít auto do garáže, pořádně ho rozebrat a štětcem namočeným v benzínu potřít všechno kde je nějaká guma nebo spoj jestli to nepřisává falešnej vzduch tak pak dám vědět jestli to bylo co k čemu

čidlo vačky na M52 kdyžtak mam kdyby jsi chtěl... můžu půjčit na vyzkoušení. V případě zájmu nechám za 500.
Napsal: čtv 09.07.2009 17:32
od castro
jinak, po výplatě posílám vstřiky na vyšetření ultrazvukem, jestli se v nich něco nezrodilo z tý naší supr čupr český mrdky N95.
dám vědět jakej byl výsledek. Cena za 8 vstřiků když jim je tam přinesu 1500,-
Napsal: čtv 09.07.2009 18:06
od Brody
Ok vedet urco dej
