Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#141 Příspěvek od talio2 »

já se tumu teda vymykám , protože mám 525xd 2009 , ale táta jí koupil jako novku a já jí koupil od něj a k dnešnímu má nalítáno 98928km :D
Speedy530d
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#142 Příspěvek od Speedy530d »

to je prave ono...tyhle super kupy a auta se nepovalujou bez zajmu na internetu, nejdriv se nabizej rodine, znamym, kamaradu znamych,...a pak az jdou nekam pryc...... alespon tak si to myslim ja...

pak by jeste byla dobra koupe pres ukoncenej leasing, ale tam je cena vyssi
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#143 Příspěvek od Jirke »

uplne presne jak rika Speedy a tanner :D

Ja budu v breznu pravdepodobne kupovat z firmy 525xdA TOUR LCI 2008 a na tachu bude 305.000km... Jasne, je to mozna trochu extrem, ale to co si tady nekdo mysli, ze bude mnuset prekousnout to ze jeho desetileta E60 bude mit 200.000km, tak to se snad neda ani komentovat !
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#144 Příspěvek od Filozof »

jestli hledáš auto s origo 200tis km z roku 2003 tak hodně štěstí. 530d nebo 530xd mají po 10-11letech nájezd reálný 300-500tis km. Akorát v bazaru vidíš všude 180-250tis km.
otec kupoval před 3mi lety 530xd ročník 2006 verze 170kw s nájezdem 220tis km origo přímo od prvního majitele. Je pravda že to auto bylo fakt v pěkném stavu ale kilometry opravdu neřeš z 90procent je vše stočené.
Najel stím dalších 100tis km a má přes 330tis km a auto jezdí jako víno.
Serou se tam hlavně blbosti jako je klasika u e61 touringu, zatékání do jednotky pod 3tím brzdovým světlem, lámání kabelů v pantech dvěří a podobně. Stím prostě musíš počítat že i BMW není uplně bez problému.

Pokud chceš solidní kus koukal bych se na 2006 a novější a nejlépe co nejlepší stav projít s mechanikem co BMW servisuje třeba odtud někdo z kluků.

Počítej budeš 3tí majitel a jde o to co vše za servis na autě bylo děláno.
Hlavně automat zda měl měněný olej, a ideálně po fandovi co jde třeba do 7er a prodává 5ku. Asi bych vybíral než do něčeho hned skočil.

A pokud můžeš připlat si za pořádnou výbavu at to auto stojí za to když budeš do něho pak sypat prachy alespon tě bude hřát že máš pořádnou káru. :)

Osobně bych šel jen do zadokolky ale je to každého volba.
A ve výbavě bych určitě chtěl komfortní sedadla s výhřevem,panorama, bixenony, velkou navigaci atd.

Čím starší auto tím více problému u nafty, šel bych do co nejnovějšího modelu.
Čím novější tím více pořešených problémů prvních ročníků.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#145 Příspěvek od kadli »

Nechci se opakovat, ale boužel musim. Loni jsem koupil E60 530d 2004 s poctivým nájezdem 123xxx. Jestli někdo nevěří, tak ať si nevěří. Já jsem si to prověřil ze všech stran co to šlo. Pokud se chce někdo přesvědčit, ať si vezme diag a přijede.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#146 Příspěvek od Filozof »

kadli: Ale nikdo nepsal že takové auta nejsou....spíše je to rarita u nafty a bude jich reálně jen pár procent na trhu.

Majitel co koupí novou 530d(xd) jezdí docela hodně a z 90procent prostě ty kilometry budou hodně nad 2kila.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#147 Příspěvek od matiz »

Tady je fotka bohuzel ne petky, ale trojky ktera v dobe foceni mela cca 185k km. Hadrove sedaky jsou na tom o mnoho lepe, tam to opotrebeni je jeste mene viditelne. Diagnostikou nic vycitat netreba, kdyz se to udela dobre, vsecicko sedi dokonale a nejde to nijak vycist. Nebo mozna pujde, ale rozhodne ne normalne dostupnou diagnostikou, protoze tam to je samozrejme prepsane. Ob barak je e46 co ma opravdovych 130k. Nejezdi. Je to proste extrem na takove auto narazit, ale urcite budou.
Přílohy
185k.jpg
185k.jpg (189.21 KiB) Zobrazeno 2648 x
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#148 Příspěvek od m.deejay »

Já koupil 530d z roku 2005 v roce 2011(stáří přesně 5,5roku) a mělo to najeto 240tis km. Ale super stav. Jelikož autem moc nejezdím-do práce jezdím jinak+jsem dost často mimo domov (bez auta).Manželka nemá ŘP a máme ještě další dvě auta, tak s tímto Bmw najezdím ročně jen něco kolem 5-8tis km...to je ale extrém :)
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Sonny
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Brno

#149 Příspěvek od Sonny »

m.deejay píše:Já koupil 530d z roku 2005 v roce 2011(stáří přesně 5,5roku) a mělo to najeto 240tis km. Ale super stav. Jelikož autem moc nejezdím-do práce jezdím jinak+jsem dost často mimo domov (bez auta).Manželka nemá ŘP a máme ještě další dvě auta, tak s tímto Bmw najezdím ročně jen něco kolem 5-8tis km...to je ale extrém :)
Ja najedu podobnej "prd". Precejenom kde jinde nez na bmwklubu by meli byt blazni jako my, co si auto koupi a chodej ho do garaze akorat lestit;)
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#150 Příspěvek od PPetr »

Taky najedu hovno oproti tomu co to auto ma v DE. Udělám cca 20 tis/rok. A stejně si kupuju Diesel. Líbí se mi ze umí jezdit úsporně ale taky rychle a spotřeba se nezveda na dvojnásobek jako jsem to měl u benzinových aut. (Ted mam 535d Fl a jsem max spokojenej. Kupoval jsem letos v červnu rok 2008 najeto měl 138 tis km a bylo to přímo v bmw autohausu. Cena byla vyšší ale zase mam skoro jistotu. Takže ty málo jety auta se sehnat daj.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#151 Příspěvek od kurevtor »

Jirke píše:Ja bych se chtel jen pozastavit u najezdu kilometru u aut z let 04-05.
Mam pocit, ze najezd 200.000km na desetiletym BMW 5er nekomu pripada jako snad neakceptovatelny...
Nevsimli jste si, ze 200.000km maj jak desetilety, tak petilety BMW ? Neni to trochu divny ?

Kurevtor: Pokud sezenes desetiletyho 530d s POCTIVYMI 200.000km, budes na sebe moct byt hrdy !

Ja

neboj, nedělám si iluze. Počítám s tím, že si pravděpodobně koupím stočené auto, proto řeším stav auta, km na přístrojovce jsou pro mě jen číslo. Když bude auto v pohodě tzn. motor, převodovka, periferie, interiér a dobře (a potichu) pojede tak mi to číslo bude celkem jedno. Dále je pro mě důležité, aby nebylo bourané a aby byl předchozí servis na autě vidět. Moje výhoda je, že si kupuju druhé auto jen tak pro radost, vůbec ho nepotřebuju a ani na něj nebudu mít moc čas, předpokládám, že s ním najedu tak 10 tisíc za rok, navíc v podstatě jen krátký trasy. Čili nemusím kupovat hned první k mání ;-)
(pokud si teď někdo klepete na čelo proč si tedy kupuju naftu, když s tim budu jezdit málo a navíc krátký trasy..... nejste první ani poslední ;-) )

mimochodem, taky mam za to, že ty km někdy matou - servisovaný auto s 350 tisíci na tom může být mnohem líp než mladší auto s 100 tisíci, to je prostě auto od auta, důležité je kdo byl majitel...

Přesto věřím, že taková auta jsou (starší diesel s "normál" nájezdem). Sám mám ještě starší TDi a nemá ještě ani 200 tisíc najeto.

Filozof: nevím, zda je Tvůj komentář adresován mně, ale přesně to mám v plánu - koupím pouze nadstandard výbavu v dobrém stavu.

Díky za rady :-) jsem si plně vědom toho, že kupuju starou věc a počítám s tím, že auto potřebuje servis (a lásku :-D ). Proto chci dobrou výbavu, abych měl chuť za auto utrácet a měl ho rád :-p

jak píšeš o těch problémech u starý nafty? Je tam nějaký specifický problém?
Případně stále bych potřeboval odpověď na tu otázku 3 -> 160 kw vs. 170 kw.... je to jedno? Je nějaká verze motoru výrazně lepší / horší?

a ještě jeden dotaz - ta výměna oleje v převodovce...jak často se u BMW automatu mění? A je to v servisním plánu? (V audi mám tiptronic a tam jsem olej měnil jen z lásky k autu - ve 3 autorizovaných servisech mi řekli, že to se měnit nemá ať to nedělam :roll: )

díky, přeji všem krásný den
Speedy530d
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#152 Příspěvek od Speedy530d »

Kdo ti rekl ze se v tiptronicu nemeni? Jestli to byl orig servis tak uz nechapu kvalitu servisu v cr.

I v manualu neni napln celoživotní
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#153 Příspěvek od kurevtor »

řekli mi to ve 3 autorizovaných servisech ;-)

"že náplň je celoživotní a bla bla bla...a že to není v servisním plánu bla bla a že to je bez záruky bla bla a že se to nikde nedělá a nikdo to neumí bla bla bla" samozřejmě kecy.
Zaprvý, "celoživotní" je pro ně 200 tisíc km a za druhý - zažil jsem toho v autorizovaných servisech tolik, že... :roll: ani na to nechci vzpomínat.. vyzkoušel jsem různý po praze a ČR - v 99% všechno lopaty a neumětelové a neprofesionálové :-(
a ty ceny :lol:

ale to už jsme mimo téma...zpět k nákupu E60! :)
Speedy530d
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#154 Příspěvek od Speedy530d »

matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#155 Příspěvek od matiz »

Ukazte ty vase sedaky v tech peticich, ja bych je moc rad videl jak vypadaji v takovem najezdu, protoze mne se to jeste nepodarilo spatrit.

kurevtor - jsem zvedavy kolik aut najdes pokud budes trvat na tom vyhrevu i vzadu. Jsem docela zvedavy co vyberes :mrgreen:
Speedy530d
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#156 Příspěvek od Speedy530d »

2003 - 281000km - e60 - 530d
Přílohy
sedacky.jpg
sedacky.jpg (147.76 KiB) Zobrazeno 2477 x
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#157 Příspěvek od Filozof »

prostě a jednoduše pro BMW 300-400tis km nic není pokud se člověk dobře stará a jezdí stím normální lidi a žádní idioti.
A kvalitně servisuje najede to auto jistě další statisíce.

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 16439.html

auto co má 410tis km najeto.

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 17278.html

další auto co má 383tis km.

tyto auta v čr mají napsáno běžně 180-200tis km. jen pro představu pro ostatní co si myslí že mají 150-2kila. :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#158 Příspěvek od kurevtor »

matiz kupodivu jsou k nalezení i s výhřevem vzadu, vždycky je tam ale nějaký ALE takže výhřev vzadu bych asi oželel, já stejně jezdím v 90% sám, případně s buchtou. Rozhodně neoželim to ostatní, jak říkám, nemusím spěchat s výběrem, ale už vybírám 3 měsíce :-( v záloze mam variantu nákupu 535d, kde výbavy už bývají lepší mi připadá.. 530d jsou velmi často holoty :-/ spíš než výhřev vzadu mě ale trápí odvětrávání sedaček v předu, to si to 530d nechal dát málokdo evidentně :-/
našel jsem krásnou E60 v hnědý kůži s masáží - chci se zeptat, je ta masáž co k čemu? Stojí to za to? :-) U takhle starýho auta s většinou prosezenýma sedačkama....?
xmen201
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 15.12.2013 01:00

#159 Příspěvek od xmen201 »

Masaz u bmw je bohuzel uplne k hovnu ale to ostatni je parada oproti ostatnim znackam.......
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#160 Příspěvek od Teddy »

verze 160 kw má řadu vrozených vad s fatálními následky. Verze 170 kw je už relativně vychytaná. Neni co řešit. Ber 170 kw.
Odpovědět