Stránka 8 z 15
Napsal: pát 08.03.2013 10:09
od cabatomas
DaweTDS píše:Mám dlouhodobou spotřebu 7,4l a to jezdím každej den 3,5km do práce a zpět.
Jinak okersky 50/90 jedu kolem 5,5-6 a dálková po dálnici 130km tempomat kolem 7l/100km
Po opravení korekcí už měří BC přesně.
Po opraveni korekci?Co tim myslis?Me BC taky lze?Jak ho nakalibruju?
Napsal: pát 08.03.2013 10:30
od DaweTDS
cabatomas píše:DaweTDS píše:Mám dlouhodobou spotřebu 7,4l a to jezdím každej den 3,5km do práce a zpět.
Jinak okersky 50/90 jedu kolem 5,5-6 a dálková po dálnici 130km tempomat kolem 7l/100km
Po opravení korekcí už měří BC přesně.
Po opraveni korekci?Co tim myslis?Me BC taky lze?Jak ho nakalibruju?
Tohle si pročti akorát ten vzorec pro výpočet je jinej
http://www.bmw-club.cz/forum-tema/testy ... -e46-18786
Musí se spočítat skutečná spotřeba * 1000 děleno spotřeba kterou ukazuje BC. a to číslo se zadá do toho testu 20 a hotovo.
Z výroby je tam tuším 1200 a maximální hodnota 1250.
Je tam,ale taky psaný,že to na všech nejde...snad budeš mít štěstí.
Je třeba dobrý át uplně plnou a vynulovat BC a po dotankování změřit skutečnou hodnotu a tu pak dát do toho vzorce..Já zkoušel dát i koeficient 750 a 530d jezdilo za 3,5L

Napsal: ned 10.03.2013 19:58
od Dettektorr
ne nemáš pravdu. Z výroby je tam 1000. A pokud si pošteluješ ten koef. tak při dalším štelování nenásobíš koeficientem 1000, ale posledním nastaveným. Už sem to tu někde popsal hodně dopodrobna. Laboroval jsem s tím dobře půl roku.
Napsal: ned 10.03.2013 20:47
od cmelak
Nevim jestli je to vůbec možný ale dnes Tábor−Praha s E39 530D 135kW (chip na 160kW) se spotřebou 4,6 l/100km

Napsal: ned 10.03.2013 20:52
od DaweTDS
Dettektorr píše:ne nemáš pravdu. Z výroby je tam 1000. A pokud si pošteluješ ten koef. tak při dalším štelování nenásobíš koeficientem 1000, ale posledním nastaveným. Už sem to tu někde popsal hodně dopodrobna. Laboroval jsem s tím dobře půl roku.
Jo to vím,ale on to ještě nedělal a tak by to měl násobit tou 1000.
Já si s tým hrál 3 měsíce..docela pakárna.
Napsal: ned 10.03.2013 22:25
od Filozof
podle mě měřit spotřebu podle pc je na nic .... měřte ji prosím vás když tankujete do plné .... a zase doplné s propočítáním...
To je nejpřesnější uvidí se pak jak se to rozchází s palubákem...
ideál vyresetovat na benzince když se bude brát plná ...pak jet trasu a zase plná a přepočítát a kouknout se na čísla co ukazují jakej je rozdíl.
ideálně tankovat uplně po okraj na hrdle at je to jasné na deci...
ale myslím si že není problém jet s 530d v pohodě za 4,5litru /100km i v realu ...
známe jezdí stále za 5,3-5,5litru do práce a zpět na spotřebu a to jsem mu řekl pár chyb kde by mohl nabrat ještě 0,5litru do mínusu když jede občas neefektivně....
Vím že je to divné téma na BMWKLUBU ale aspon je vidět že i BMW dokáže jezdit levně ... nemusí všichni jezdit stále na krev za 15/100
Napsal: ned 10.03.2013 22:39
od cmelak
Bohužel já u benzínky už nějakou dobu netankuju a trychtýř se sám při přeplnění nevypne
Jinak v čem se ukládá ten koeficient spotřeby? Jdou ty všechny informace z přístrojovky pokuď se nepletu? Protože já před časem dodělával MK4 a nevim jestli to na to nemá taky nějakej vliv:)
Napsal: pon 11.03.2013 07:06
od DaweTDS
Filozof píše:podle mě měřit spotřebu podle pc je na nic .... měřte ji prosím vás když tankujete do plné .... a zase doplné s propočítáním...
To je nejpřesnější uvidí se pak jak se to rozchází s palubákem...
ideál vyresetovat na benzince když se bude brát plná ...pak jet trasu a zase plná a přepočítát a kouknout se na čísla co ukazují jakej je rozdíl.
ideálně tankovat uplně po okraj na hrdle at je to jasné na deci...
ale myslím si že není problém jet s 530d v pohodě za 4,5litru /100km i v realu ...
známe jezdí stále za 5,3-5,5litru do práce a zpět na spotřebu a to jsem mu řekl pár chyb kde by mohl nabrat ještě 0,5litru do mínusu když jede občas neefektivně....
Vím že je to divné téma na BMWKLUBU ale aspon je vidět že i BMW dokáže jezdit levně ... nemusí všichni jezdit stále na krev za 15/100
V tom je právě ten fígl.. když to vychytáš (porovnává se to podle tankování) ,tak se podle toho budíku už můžeš řídit.
Já mám teť odchylku cca 0,1L.
Pokaždé,když jedu dál,tak PC nuluju a porovnávám + si píšu spotřebu na spotreby.cz a tam jde vidět dlouhodobá.
Napsal: pon 11.03.2013 10:30
od jenas523
za víkend najeto s 523i celkem 400km převážně po dálnici, při cestě tam pomalejší předpisová jízda, spotřeba - průměr dle BC 8.4l/100km, při cestě zpátky svižnější jízda, dle BC spotřeba - průměr 8.9l/100km
Napsal: pon 11.03.2013 13:18
od Filozof
včera pohodička dálnice 120-140km/h občas 160km/h
vyškov - mohélnice a zpět 8,2litru 525i 24v e34

Napsal: úte 12.03.2013 17:45
od filini28
Filozof píše:podle mě měřit spotřebu podle pc je na nic .... měřte ji prosím vás když tankujete do plné .... a zase doplné s propočítáním...
To je nejpřesnější uvidí se pak jak se to rozchází s palubákem...
ideál vyresetovat na benzince když se bude brát plná ...pak jet trasu a zase plná a přepočítát a kouknout se na čísla co ukazují jakej je rozdíl.
ideálně tankovat uplně po okraj na hrdle at je to jasné na deci...
ale myslím si že není problém jet s 530d v pohodě za 4,5litru /100km i v realu ...
známe jezdí stále za 5,3-5,5litru do práce a zpět na spotřebu a to jsem mu řekl pár chyb kde by mohl nabrat ještě 0,5litru do mínusu když jede občas neefektivně....
Vím že je to divné téma na BMWKLUBU ale aspon je vidět že i BMW dokáže jezdit levně ... nemusí všichni jezdit stále na krev za 15/100
Naprostý souhlas,řídit se dle stojanu...
Passat 81kw mi taky ukazoval 4.5 a po propočtu dle stojenu to dělalo asi 7.
No a známej píšeš 5.5?
70 litrů v nádrži cca,takže na nádrž ujede cca 1272km?Něco podobného by měl mít před vynulováním u dalšího tankování...
To by byla pecka
Napsal: úte 12.03.2013 19:50
od Filozof
filini28 píše:Filozof píše:podle mě měřit spotřebu podle pc je na nic .... měřte ji prosím vás když tankujete do plné .... a zase doplné s propočítáním...
To je nejpřesnější uvidí se pak jak se to rozchází s palubákem...
ideál vyresetovat na benzince když se bude brát plná ...pak jet trasu a zase plná a přepočítát a kouknout se na čísla co ukazují jakej je rozdíl.
ideálně tankovat uplně po okraj na hrdle at je to jasné na deci...
ale myslím si že není problém jet s 530d v pohodě za 4,5litru /100km i v realu ...
známe jezdí stále za 5,3-5,5litru do práce a zpět na spotřebu a to jsem mu řekl pár chyb kde by mohl nabrat ještě 0,5litru do mínusu když jede občas neefektivně....
Vím že je to divné téma na BMWKLUBU ale aspon je vidět že i BMW dokáže jezdit levně ... nemusí všichni jezdit stále na krev za 15/100
Naprostý souhlas,řídit se dle stojanu...
Passat 81kw mi taky ukazoval 4.5 a po propočtu dle stojenu to dělalo asi 7.
No a známej píšeš 5.5?
70 litrů v nádrži cca,takže na nádrž ujede cca 1272km?Něco podobného by měl mít před vynulováním u dalšího tankování...
To by byla pecka
jo ale jede jak šnek 100-120km/h s 530d manual 2001 rok bere často vervu ... nestál jsem u něj když bral plnou u stojanu ... jel jsem sním 2x ..
To s 4litrem snad pojedu taky za 7-8l na sto pomalu na volnoběh ...

Napsal: úte 12.03.2013 20:20
od filini28
Mam e39 530dA,beru pouze Vervu+Super Diesel Aditiv,v létě letní,v zimě zimní...
Jednak mi to doporučili v POWERTEC v Kladně jako nej palivo v ČR s nejvyšším cetanovým číslem a aditivum,které je na kdeco a pak mám lepší pocit že se starám
Ukazuje mi to dloooooouho 7.4,ale že bych tomu věřil
Jezdim spíš předpisově,někdy klobouka a když mám chuť nebo se na mě někdo vytahuje,chytnu MOTOstav a jedu střelbu....
Napsal: úte 12.03.2013 20:20
od filini28
Mam e39 530dA,beru pouze Vervu+Super Diesel Aditiv,v létě letní,v zimě zimní...
Jednak mi to doporučili v POWERTEC v Kladně jako nej palivo v ČR s nejvyšším cetanovým číslem a aditivum,které je na kdeco a pak mám lepší pocit že se starám
Ukazuje mi to dloooooouho 7.4,ale že bych tomu věřil
Jezdim spíš předpisově,někdy klobouka a když mám chuť nebo se na mě někdo vytahuje,chytnu MOTOstav a jedu střelbu....
Napsal: úte 12.03.2013 21:32
od Killingman
Tak nevím, už jsem to asi psal, ale podle tankování v Road Trip mám dlouhodobou 8.4 (za 30.000km a dva roky je to už dost dlouhý interval) a nemyslím si, že bych s tím jezdil jak drak, když u Priusu mám 3.9 a jezdím ty samý trasy. Podle diagnostiky vše OK, vstřiky v pořádku, dodávám VIF aditiva. Beru to jako fakt a vlastnost vozu. Po dálnici s tím umím za 7.4 při tempomatu na 130. Ale jakmile vjedu do města a nebo krátký trasy, spotřeba leze nahoru. Proto všechny ty kecy jak s tím jezdí za 6 litrů s automatem a třílitrem beru s rezervou

Napsal: úte 12.03.2013 23:42
od DaweTDS
Dnes Mohelnice - Olomouc - Mohelnice. Dálnice 140km/h (tacho tempomat) podle BC 7,7 na 100 a podle tankování 7,8
Jinak mám na spotreby.cz dlouhodobou za cca 6500 km 7,42/100 a když třeba 2 měsíce nenuluju,tak BC ukazuje kolem 7,4
A to jezdím hooodně po městě a sem tam nějakej výlet a nějaká cihla...dojíždět třeba 15km do práce,tak bych dlouhodobou byl určitě pod 7.
Napsal: stř 13.03.2013 07:39
od Filozof
tak nevim jak jezdíte ale já jel PRAHA - Mohelnice...
10procent Praha , 40procent dálnice a 50procent okresky ... s 530xd rok 06 6st automat pohoda max 140km/h snad jednou dvakrát 160km/h jinak po okresce 110km/h a výsledek je 7,1litru /100km.
Takže dálky super.
Jo je vyndanej DPF. Sním to jezdilo o cca 0,5-0,7litru víc.
takže i e61 s třílitrem v automatu dálky se dají za slušnou spotřebu ...
a to kdybych nejel prahu věřím že to padlo pod 7 určitě.
Po praze 9,5-10litru / 100km.
Napsal: stř 13.03.2013 08:12
od DaweTDS
Filozof píše:tak nevim jak jezdíte ale já jel PRAHA - Mohelnice...
10procent Praha , 40procent dálnice a 50procent okresky ... s 530xd rok 06 6st automat pohoda max 140km/h snad jednou dvakrát 160km/h jinak po okresce 110km/h a výsledek je 7,1litru /100km.
Takže dálky super.
Jo je vyndanej DPF. Sním to jezdilo o cca 0,5-0,7litru víc.
takže i e61 s třílitrem v automatu dálky se dají za slušnou spotřebu ...
a to kdybych nejel prahu věřím že to padlo pod 7 určitě.
Po praze 9,5-10litru / 100km.
jj když jsem jel stejnou trasu Praha - Hradec - Mohelnice,tak jsem měl 6,9.
U E61 automatu je dobrý,že při 120 km/h to točí 1650ot a mě to na E39 manuál při 120 km/h točí 2300ot a to je i na dálnici dost velká úspora.
Město je zase o něčem jiném.
Napsal: stř 13.03.2013 08:56
od Filozof
DaweTDS píše:Filozof píše:tak nevim jak jezdíte ale já jel PRAHA - Mohelnice...
10procent Praha , 40procent dálnice a 50procent okresky ... s 530xd rok 06 6st automat pohoda max 140km/h snad jednou dvakrát 160km/h jinak po okresce 110km/h a výsledek je 7,1litru /100km.
Takže dálky super.
Jo je vyndanej DPF. Sním to jezdilo o cca 0,5-0,7litru víc.
takže i e61 s třílitrem v automatu dálky se dají za slušnou spotřebu ...
a to kdybych nejel prahu věřím že to padlo pod 7 určitě.
Po praze 9,5-10litru / 100km.
jj když jsem jel stejnou trasu Praha - Hradec - Mohelnice,tak jsem měl 6,9.
U E61 automatu je dobrý,že při 120 km/h to točí 1650ot a mě to na E39 manuál při 120 km/h točí 2300ot a to je i na dálnici dost velká úspora.
Město je zase o něčem jiném.
Jasně nejel jsem na spotřebu ale na pohodu a pár aut jsem předjel a chvilk si to i užil
....navíc 4x4 Xdrive a tak veme víc ...o cca 0,5litru...
takže 530d musí jezdit v poho kolem 6-6,5l dálky...
Ale pokud člověk spěchá vyleze to klidně o 2litry to je jasný...
By mě zajímalo jak by to jelo s 8mi stupnovým automatem ... musí jet tu samou trasu za 4,5-5litru při stejné rychlosti....
Napsal: stř 13.03.2013 09:36
od LukesE39
Momentální "dlouhodobá" - poslední měsíc. 9,7 l/100km - 30% město, 60% okresky, 10% dálnice. Často předjíždím, klidně i s kickdownem.. E39 528iA Touring