Stránka 8 z 45

Napsal: pon 07.01.2013 23:07
od Jendix
JaraX píše:ale taky nebyli commonrialy se vstřikovacím tlakem 2000 baru, ktere vyrábí tydle mikročastice, jak jsem psal, stará TDS je min škodlivá jak nová F10 3.0d bez DPF!


no nevim jestli si to čet, ale sám osobě DPF produkuje ještě jemnější částice, ale jen ve velmi málém množství..

jinak když tady protlačuješ všema dírama benzín uvědom si následující:

1. do pěti let maji filtr pevnejch částic všechny přímovstřikový benzínáky

2. podivej se na koncovky výfuku přímovstřikovejch benzínů, jsou černější než u nafty bez dpf.

3. když tu zminuješ tu změnu pravidel stk a zelný zony, pokud to přijde přijde s ní i dodatečná daň a tam zaplatíš za osmiválcovej benzín možná ještě víc než šestiválcovou naftu (v německu je právě při výpočtu přihlíženo k množství co2)

Napsal: pon 07.01.2013 23:08
od JaraX
ale to je CR první, resp druhé generace se vstřikovacíma tlakama do 1000 bar, tam je škodlivost menší, ale furt horší než TDSo, myslím že každej majitel CR dieselu muže potrvrdit jak je kouř z vyfuku štiplavej,

Napsal: pon 07.01.2013 23:24
od butthead740
Jo takze jako lajk muzu rict ze sem pochopil ze voni neco vymysli, vyzenou to do extremu a pak vlastne zjisti ze to prepalily tak musi zase vymyslet neco co to pochyta.. 8O to je super, pak ty kary nemaj bejt tak drahy! tvl fakt ze jo V8 LPG a zdar :mad:

Napsal: pon 07.01.2013 23:36
od m.deejay
Ono v dnešní době není ideální asi nic. Benzin+ lpg taky není bez chyby-znám spoustu lidí, co s tím má nějaké problémy,nehledě na nádrž, kterou musím někde mít...nafta zase má dpf+další kraviny kvůli emisím...na klasickej benzin dnes můžem skoro taky zapomenout-tříválce(jaká asi bude jejich životnost), honěj to všechno turbama,přímovstřik,kde budou kvůli emisím taky nějakej filtr cpát...
Takže to bude za chvíli skoro jedno co si koupíš...Jinak na ten dpf jsou i jiné "finty" -dá se celke spolehlivě zrepasovat za slušný peníze,údajně se dá z němec sehnat nový za méně než poloviční cenu,nebo zkusit tu novinku z Polska co se psalo výše...rozhodně to nemusí stát 30tis.

Napsal: úte 08.01.2013 10:13
od butthead740
m.deejay píše:Ono v dnešní době není ideální asi nic. Benzin+ lpg taky není bez chyby-znám spoustu lidí, co s tím má nějaké problémy,nehledě na nádrž, kterou musím někde mít...nafta zase má dpf+další kraviny kvůli emisím...na klasickej benzin dnes můžem skoro taky zapomenout-tříválce(jaká asi bude jejich životnost), honěj to všechno turbama,přímovstřik,kde budou kvůli emisím taky nějakej filtr cpát...
Takže to bude za chvíli skoro jedno co si koupíš...Jinak na ten dpf jsou i jiné "finty" -dá se celke spolehlivě zrepasovat za slušný peníze,údajně se dá z němec sehnat nový za méně než poloviční cenu,nebo zkusit tu novinku z Polska co se psalo výše...rozhodně to nemusí stát 30tis.


Jo ted uz se to da nejak resit, ale me se to stalo cca 2 roky zpatky a to proste bud byl za 30kuli a nebo ven tak je jasny co vyhralo.. No s LPG pokud ozelis rezervu, ja osobne pichnul 3x za zivot tak mi v aute zrovna nechybi :-) a pokud to nechas udelat, nebo max kdyz uz v aute je seridit poradnou firmou tak s lpg celkem problemy nejsou, No a s tema new motorama jako kdyz i BMW cpe do aut 3! turba tak to je vazne pecka, jak sem psal, ted zacina byt evidentne v mode delat auta co vydrzi uz jen prvnim majitelum a my asi hold muzeme zustat u starsich rocniku, bo predstava ze koupim auto co ma 200tkm DPF 3xturbo atd atd tak by mi ho museli dat zadara, pac tam az se to posere tak to je na uver 8O

Napsal: úte 08.01.2013 10:18
od JaraX
m.deejay píše:Ono v dnešní době není ideální asi nic. Benzin+ lpg taky není bez chyby-znám spoustu lidí, co s tím má nějaké problémy,nehledě na nádrž, kterou musím někde mít...nafta zase má dpf+další kraviny kvůli emisím...na klasickej benzin dnes můžem skoro taky zapomenout-tříválce(jaká asi bude jejich životnost), honěj to všechno turbama,přímovstřik,kde budou kvůli emisím taky nějakej filtr cpát...
Takže to bude za chvíli skoro jedno co si koupíš...Jinak na ten dpf jsou i jiné "finty" -dá se celke spolehlivě zrepasovat za slušný peníze,údajně se dá z němec sehnat nový za méně než poloviční cenu,nebo zkusit tu novinku z Polska co se psalo výše...rozhodně to nemusí stát 30tis.


ano souhlasím, u takové F01 už si prostě nevybereš, proto jsem tu taky ted komusi psal že předělovat E60 s přimovstřikem do LPG je kravina at se na to radši vysere, že z toho budou jen problemy.
ale pokud se v době E65 a E60 bavíme tak si radši koupím za 250 našláplou E65 s atmosferickým osmiválcem než socialni 3.0d E60 a nebudu řešit debilní DPF apod.
už se psychicky smiřuju s tím že v F01 pujdu do nafty, ale zatím není duvod naftu mít.

Napsal: úte 08.01.2013 18:17
od mara
Tady je odkaz na cisteni dpf kde jsem si ho kdysi nechal cistit se zarukou

http://www.dpfe.cz/?utm_source=Sitelink ... gn=Adwords

Napsal: úte 08.01.2013 18:52
od JH76
mara: Jasně, tohle je asi jediná firma, která to v ČR dělá, zatím nevím o žádné jiné. Nikde nepíšou, co je podstatou té jejich metody Smart Clean, vím jen, že to není žádná mokrá cesta, žádná tlaková voda, žádné tekuté chemikálie apod., takže zřejmé jde o opakované vypalování v nějaké speciální peci při velmi vysoké teplotě. Ta pec bude nejspíš dost drahá a to bude asi ten důvod, proč to mají jako (asi) jediná firma u nás. Zřejmě chtějí brzkou návratnost investice, proto je dost vysoká ta cena za renovaci. Ale když někdo nechce DPF v obavě z budoucích změn legislativy a přísnějších kontrol úplně zrušit, tak asi nezbývá, než ty prachy dát, když tu nemají v téhle metodě konkurenci, která by cenu tlačila dolů.

Jinak jak jsem sem dával odkaz z YT na tu německou firmu:

Helo Automobiltechnik

http://www.go-helo.de

http://www.DPF-Info.de

co dělá totéž a ještě o něco dráž, než to stojí u nás (za 399,- EUR), tak ta je asi na tohle taky jediná v Německu, resp. nenašel jsem v Německu nikoho dalšího, a dělají to stejným způsobem, jako dpfe.cz. Tzn. buď tam dojet osobně (je to někde poblíž hranic Beneluxu), nebo mají sběrná místa po celém Německu (autoservisy apod.) a DPFka se k nim na renovaci zasílají DHLkou nebo UPS. Stejně tak to u nás dělá dpfe.cz a jak říkám, o něco levněji.

Kdy jsi to nechal dělat a kolik tě to tehdy stálo (aktuální cenovka je za 5er bez desetikačky 8.000.- Kč)? Vyřešilo to tvůj problém a byl jsi spokojený? Jel jsi osobně do Prahy a udělali to na počkání (a za jak dlouho), nebo jsi musel vymontovaný filtr poslat jako zásilku? Kolik dnů odstavení auta to obnášelo? Kolik km už jsi od renovace najel? Jaký dojezd do zaplnění filtru ti auto v menu psalo v době, kdy jsi to nechal udělat, a jakou hodnotu to začalo psát renovaci a jak rychle ta hodnota postupně klesá? Začalo to novou hodnotu psát samo, nebo se muselo něco nastavit diagnostikou?

Napsal: úte 08.01.2013 20:31
od mari
Jak je vůbec možný že teda pustili do provozu E60 530d bez DPF ?????

Napsal: úte 08.01.2013 21:53
od VRsix
mari píše:Jak je vůbec možný že teda pustili do provozu E60 530d bez DPF ?????
presne :)

Napsal: úte 08.01.2013 22:24
od JH76
Otázka filozoficky samozřejmě dobrá, ale to můj problém jako majitele auta vyrobeného s DPF, na kterém je to na první pohled poznat, stejně jako to, když DPF najednou mít nebude, vůbec neřeší.

Napsal: úte 08.01.2013 23:16
od Jendix
JH76 píše:Otázka filozoficky samozřejmě dobrá, ale to můj problém jako majitele auta vyrobeného s DPF, na kterém je to na první pohled poznat, stejně jako to, když DPF najednou mít nebude, vůbec neřeší.


v první řadě nechápu jak to na první pohled poznáš že auto nemá dpf?

jinak to co jsi tu psal o čištění je nesmysl, neříkám že vyčištění filtru nepomůže.. já sám sem ho měl čištěnej dvakrát přímo na to speciální chemii a když jsem filtr nakonec kuchal, bylo mi jasný proč to nemůže fungovat.. některý cely byly prostě uplně zaškvařený..

filtr je jednou dělanej na přibližně 200tkm a +- podobný kilometry i vydrží..

Napsal: úte 08.01.2013 23:19
od Angelos
Jendix píše:v první řadě nechápu jak to na první pohled poznáš že auto nemá dpf?


Pokud si to dobře pamatuju, tak bez DPF má koncovky vejfuku zahnutý k zemi a s DPF je má rovný.

Napsal: úte 08.01.2013 23:21
od rooc
Jendix píše:
JH76 píše:Otázka filozoficky samozřejmě dobrá, ale to můj problém jako majitele auta vyrobeného s DPF, na kterém je to na první pohled poznat, stejně jako to, když DPF najednou mít nebude, vůbec neřeší.


v první řadě nechápu jak to na první pohled poznáš že auto nemá dpf?

jinak to co jsi tu psal o čištění je nesmysl, neříkám že vyčištění filtru nepomůže.. já sám sem ho měl čištěnej dvakrát přímo na to speciální chemii a když jsem filtr nakonec kuchal, bylo mi jasný proč to nemůže fungovat.. některý cely byly prostě uplně zaškvařený..

filtr je jednou dělanej na přibližně 200tkm a +- podobný kilometry i vydrží..


nech je při tom..ať si tu všichni jezdí v lpg ,,,,,nebo to donekonečna čistej a kupujou si nový...., každej je tu chytrej jak rádio.., ale ať mi sem někdo naskenuje fakturu, že si šel koupit novej :D až je to potká....tak si to jednou vyčistí...možná 2x a pak jim taky dojdou nervy..jelikož vyhodej prachy za čistění..., tak už do toho nedaj ani korunu..a rovnou to vyperou

Napsal: úte 08.01.2013 23:23
od JaraX
a někteří ho ted vyhodí a za dva roky ho budou dávat zpět.

Napsal: úte 08.01.2013 23:27
od Jendix
Angelos píše:
Jendix píše:v první řadě nechápu jak to na první pohled poznáš že auto nemá dpf?


Pokud si to dobře pamatuju, tak bez DPF má koncovky vejfuku zahnutý k zemi a s DPF je má rovný.


ale jo, to je jasný.. já myslel že ho původně mělo, ale je vykuchanej.. to člověk na první pohled nepozná.. resp. může se domnívat.. ale kdo mi dokáže že tam dpf skutečně neni..

Napsal: úte 08.01.2013 23:27
od m.deejay
VRsix píše:
mari píše:Jak je vůbec možný že teda pustili do provozu E60 530d bez DPF ?????
presne :)


...asi v tý době ještě naplno nefungovala legislativa...jinak v tý době kdy prodávali E60 bez dpf se lámaly roky se zavedením euro3 a euro4...

Napsal: úte 08.01.2013 23:29
od rooc
Jendix píše:
Angelos píše:
Jendix píše:v první řadě nechápu jak to na první pohled poznáš že auto nemá dpf?


Pokud si to dobře pamatuju, tak bez DPF má koncovky vejfuku zahnutý k zemi a s DPF je má rovný.


ale jo, to je jasný.. já myslel že ho původně mělo, ale je vykuchanej.. to člověk na první pohled nepozná.. resp. může se domnívat.. ale kdo mi dokáže že tam dpf skutečně neni..



pán se znalecky ohne.... :D a koukne se dovnitř :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 08.01.2013 23:47
od JH76
Když se mi někdo teď koukne do výfuku, který má koncovky rovně a ne k zemi, uvidí čisté vnitřní stěny. Když vyhodím DPF, bude vnitřek koncovky černý. Jasná známka vyhozeného DPF. Plus to pak může místy viditelně zakouřit při přeřazování atd.

Když mě zastaví policajt, který bude trochu orientovaný a jenom se ze dvou metrů koukne na výfuk, může rovnou pokračovat tímhle:

http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktual ... 29282.html

Na STK zase takoví blbci nebudou, aby nebyli schopní na jámě zjistit chybějící DPF (pokud se z něj nechá jako kamufláž jen vnější obal, tak i povolit pár šroubů a podívat se). Já vím, že to třeba policajti zatím nedělají, ale tu možnost mají a je podle mě otázkou času, kdy to začnou využívat a kdy se po částicových filtrech začne cíleně jít.

Navíc jezdím relativně často do Německa a tam už se vůbec nehodlám s policajtama o DPF dohadovat.

A jak už jsem psal, auto chci ještě nějakou dobu mít a předpisy se zřejmě změní. Já naprosto rozumím tomu, že "dnes" bych DPF vyhodil a měl svatý klid. Ale je slušná šance, že "zítra" bude legislativně a kontrolně vše jinak a já budu pak budu muset koupit úplně nový a v celkovém souhrnu mě to vyjde dráž, než teď za pětinovou částku zrepasovat, pokud filtr po repasi ještě třeba 80-100 tis. km vydrží.

Napsal: stř 09.01.2013 00:20
od Jendix
no a vždyť jak si myslíš že to řeší ostatní.. prostě to dneska vyhoděj a jestli něco někdy přijde, není problém koupit náhradu a domontovat, pořád se mi to zdá jako logičtější řešení než se tady trápit každej 20tis se zanešenym filtrem a zvyšující se spotřebou.. nehledě na to že regenerací trpí i díly kolem svodů a turba..

s německem bych se vůbec netrápil, pár němců co jezdí bez dpf znám a bez problému.. nehledě na to, že auto může kouřit i s dpf, byl to i muj případ kdy byl filtr už z části propálenej.. nehledě na to že né všechny auta s dpf mají zcela čisté koncovky..

nevim, myslim že policajti maji hromadu jinejch podstatně horších nedostatků na buzerování..

řešení tohodle problému takhle do hloubky mi přijde jako kdyby jsme začali řešit co bude až přestane svítit slunce..