Stránka 8 z 19

Napsal: čtv 02.02.2012 23:02
od Lucifer
To jsme dva, jestli mi zejtra chytne auto tak se :pivo2: :D

Napsal: čtv 02.02.2012 23:04
od Blahis
Tak to budem dva :lol:

Napsal: čtv 02.02.2012 23:05
od Carpadian
Hoši, přeji mnoho zdaru. :wink:

Napsal: čtv 02.02.2012 23:05
od Lucifer
Ale abych pravdu řekl tak jsem se svýho autíčka ptal co ho bolí a proč se mu nechce naskočit, nějak nebyl ve svý kůži a nechtěl mi odpovědět :?

Napsal: čtv 02.02.2012 23:07
od Carpadian
Jsem hledal domeček na E28, jak poradil Misanek, no zatím marně. :( Jestli to fakt bude nutný originál, tak to bude asi haluz.

Napsal: čtv 02.02.2012 23:16
od Lucifer

Napsal: čtv 02.02.2012 23:29
od Carpadian
Díky, takže nějaký 2.000kč. To se dá unést a odpadne plno starostí. Jsem zvyknutý na offroady a tam je to holá mechanika. :ja_nic:

Napsal: čtv 02.02.2012 23:34
od Lucifer
Za málo, no počítej plus daň a přirážku toho že to kupuješ zrovna u nich v salónu :roll:

Napsal: čtv 02.02.2012 23:35
od Carpadian
Myslím, že to za ty prachy stojí. :wink:

Napsal: čtv 02.02.2012 23:37
od Lucifer
Tak pokud se ti to vyplatí tak jo :D já bych nechal origo

Napsal: čtv 02.02.2012 23:55
od Misanek
Lucifer píše:Když chci utěsnit radiátor tak ho snad budu letovat nebo lepit dohromady. Ale kdo proboha dá do chladiče utěsňovač musí bejt blázen však je to jak lepidlo :roll:
Mrkni sem a pochopíš, že i takoví lidi jsou bohužel stále mezi nama: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=107876
Carpadian píše:
Misanek píše:Ale jak se ho pomocí této pumpičky zbavíš? Já to pořád nechápu :) Jediná cesta jak se toho bordelu zbavíš je buďto ta, že ho vypustíš anebo vyměníš. nebo co jsi teda vlastně myslel?
:) Nevím, jak vypadá ten domeček na E28. Obecně si prostě zapumpuji ručně a vypustím ten humus dole přes motýlka. Nevím, jak to popsat, jsem prd vypravěč. :wink:
Ano, tento samý postup můžeš udělat taky tím, že zapneš klíček a tím pádem si uštříš pumpování, shánění a prasení :D


Carpadian píše: Teď mám benzínový auto, takže jsem loni a letos tohle neřešil. Ale příští rok už zase budu. :wink:
Tak vidím, že pro motorizaci už jsi rozhodnutý, co? :D
Carpadian píše: Mařeny měli plastový kolo vodní pumpy. To musel vymyslet velkej chytrák. :ja_nic:
Bohužel i některé TDSa mají plastové pumpy, nedávno se mi vysypala tak jsem byl koupit novou a jaké bylo moje rozčarování, že byla taky plastová... Čuráci :roll:

Napsal: pát 03.02.2012 00:00
od Lucifer
Jinak pro Carpadiana TDS je podle mě uplně ideální motor. Strašně se mi líbí jak se chová jak benzín nic se neděje kolem 2000 otáček se ukáže v plný síle a vystřelí do omezovače :driver: i když mám lehčí e36 teda :lol:

Ty plastový pumpy bych jim strčl do prdele a pořádně zatočil :lol:

Ale nerozumím tomu jak někdo může nalejt do tak složitýho systému lepidlo v podstatě....chudáci auta který maj takový majitele. Ale ono je to jednoduchý lidi na to slyšej ucpou chlazení a pak je na řadě pumpa, chladiče hlava atd atd a to je způsob jak si zajistit další kšeft kdo by tenhle systém neustálýho přísunu peněz nebral ? :D

Napsal: pát 03.02.2012 00:03
od Carpadian
Ano už jsem rozhodnul. TDs + automat, 1995 a novější. Ten filtr ještě uvážím no. :D Vodní pumpu vyměním s rozvodama za kovovou. Tak nalije to obvykle ten, co mu třeba chybí kačáky na nový chladič. Možná to chce uvažovat, že krom auta nějaké kategorie, je cena servisu adekvátní kategorii vozu. :ja_nic: Ale třeba se pletu.
PS: Budu muset posunout vrata u garáže, chybí mi 20 cm, aby za BMW zavřel. :smich:

Napsal: pát 03.02.2012 00:17
od Lucifer
E34 že ano ? :) :palec:

Nebo nedej bože to tam naleje ženská což se taky stát může už se mě na to pár holek ptalo jestli to funguje :D

Tak já negarážuju ale když bych garážoval tak bych potřeboval okolo auta 2metry místa ještě :D

Napsal: pát 03.02.2012 00:20
od Carpadian
E34 pochopitelně. Na E36 jsem moc tlustej. :smich: :smich:

Napsal: pát 03.02.2012 00:23
od Lucifer
No podle fotky nevypadáš :lol: :lol: Ale je pravda že to tdso je línější když se naloží v e34 to bude taková pohodička v tý 36 to fakt umí jet dobře ostře když člověk chce ale mám manuál tu spojku bych nerozdejchal kdybych jí neměl v autě :D

Napsal: pát 03.02.2012 00:25
od Misanek
Carpadian píše:Ano už jsem rozhodnul. TDs + automat, 1995 a novější. Ten filtr ještě uvážím no. :D Vodní pumpu vyměním s rozvodama za kovovou. Tak nalije to obvykle ten, co mu třeba chybí kačáky na nový chladič. Možná to chce uvažovat, že krom auta nějaké kategorie, je cena servisu adekvátní kategorii vozu. :ja_nic: Ale třeba se pletu.
PS: Budu muset posunout vrata u garáže, chybí mi 20 cm, aby za BMW zavřel. :smich:
Nevim jestli ji seženeš a kde, já jsem po tom ještě nějak extra nepátral. Potřeboval jsem jezdit, tak jsem šel koupit fungl novou, která je bohužel plastová jak už jsem psal, ale dalších 300 000 v tom motoru zase vydrží... ...pokud to teda zase někde nerozštípu :lol: Díval jsem se u kámoša na litinovou pumpu z m50, ta je na první pohled skoro totožná, nicméně v etk má jinačí číslo, co jsem to porovnával tak nevim. Nějaký nepatrný ale podstatný rozdíl tam být může.

Jinak to s tou garáží je teda slušná oběť no. Tak má aspoň vypadat správný srdcař! :twisted: Zájem o test drive ještě platí?

Napsal: pát 03.02.2012 00:31
od Carpadian
Tak to platí každopádně. Teď tam mám Saab, posral se automat. Opel, co bych chtěl, takže potáhne z baráku. Tudíž se vozím ve stavebním vozidle Escort 1.6 16v. :lol: Sešroubovat 3ks stavebních hranolů zase taková oběť není, a máme v Jeseníkách v létě často kroupy. 8)

Napsal: pát 03.02.2012 00:44
od Lucifer
Tak to je paráda že máš takovou vlastně nafukovací garáž podle potřeby :lol: :lol:

Napsal: pát 03.02.2012 00:49
od Carpadian
Klasika, zděná nějaký to postarší dřevěný obložení. Když před vrata předsadím hranoly a chemickou kotvou upevním ke stěně, vkusně natřu do barvy ostatních dřev. doplňků, tak to je za den, dva hotový. :wink: Než to bourat, tak raději takhle. :oops: