Stránka 8 z 8
Napsal: pát 19.08.2011 21:16
od Berserg
Souhlasím tu snad se vším...! A líbí se mi jak je BMW nakažlivé-úspěšně jsem nakazil už dva členy rodiny...z toho jeden z nich je moje matka-která má ráda klid a dobrou spotřebu (myšleno 6litrů paliva),ale moje BESTie jí učarovala (se spotřebou kolem 8,5litrů benzínu) a ted nechce řídit nic jiného! Jinak sám pocituji, že z BMW jde respekt...!:) Což se mi líbí!
Napsal: ned 21.08.2011 10:22
od MUF_IV
Berserg píše:Souhlasím tu snad se vším...! A líbí se mi jak je BMW nakažlivé-úspěšně jsem nakazil už dva členy rodiny...z toho jeden z nich je moje matka-která má ráda klid a dobrou spotřebu (myšleno 6litrů paliva),ale moje BESTie jí učarovala (se spotřebou kolem 8,5litrů benzínu) a ted nechce řídit nic jiného! Jinak sám pocituji, že z BMW jde respekt...!:) Což se mi líbí!
Přesně, kopuil jsem bafa 3.0D, manželce se prvně nelibil, provezl jsem ji cca 300km, zrychlení, pohodlí, spotřeba, ochcávky v zrcátku

))) teď jezdí i ona v 525D, zrychlení, pohodlí, spotřeba, ochcávky v zrcátku a náramně si to užívá...

)) je to mazel, myslím baf

Napsal: ned 21.08.2011 10:25
od MUF_IV
A ještě drobnost, většina z nás tady má bafa kolem 10 ti a více let, jak bude vypadat RS fabie za 10let?

Já jezdil 5 let v 1.2 http a když ji odevzdával, pošilhávala po vrakáči v 170tkm..

U Bafa po 10letech provozu a poctivé udržbě vyměníš vše kolem nápravy a když je motor OK, nepoznáš že má 200tkm...u fobky vyměníš vše a necháš gumy

Napsal: čtv 10.11.2011 03:00
od alpina
MUF_IV píše:A ještě drobnost, většina z nás tady má bafa kolem 10 ti a více let, jak bude vypadat RS fabie za 10let?

Já jezdil 5 let v 1.2 http a když ji odevzdával, pošilhávala po vrakáči v 170tkm..

U Bafa po 10letech provozu a poctivé udržbě vyměníš vše kolem nápravy a když je motor OK, nepoznáš že má 200tkm...u fobky vyměníš vše a necháš gumy

ja jezdil cca 2 roky v 10 let stary fabce(1.9 sdi) a nesralo se na ni narozdil od my stejne stary e46(2.8 ) fakt absoultne nic a to mela nalitano 300k a dostavala kotel v podobe ceskejch silnic studenejch startu atd takovej ze e46 by vyletela naprava s sibrem, vsim kolem motoru a dverma minimalne na Mars.. Je sice pravda ze motory jsou drzaky(sestihrnky, 4valec a bmw je pruserova kategorie sama pro sebe), ale to je tak jediny a vsecko kolem se sere a pochybuju ze si tu nekdo s klidnym svedomim dovoli tvrdit opak.
Taky bych to s tema RS v zrcatkach nevidel zas tak ruzove jak pisete, padz objektivne vzato vetsine z nas RSo nakope prdel i v zakladu, natoz cipla(coz v drtivy vetsine je)

Napsal: pát 11.11.2011 12:03
od KUBBACHER
alpina píše:MUF_IV píše:A ještě drobnost, většina z nás tady má bafa kolem 10 ti a více let, jak bude vypadat RS fabie za 10let?

Já jezdil 5 let v 1.2 http a když ji odevzdával, pošilhávala po vrakáči v 170tkm..

U Bafa po 10letech provozu a poctivé udržbě vyměníš vše kolem nápravy a když je motor OK, nepoznáš že má 200tkm...u fobky vyměníš vše a necháš gumy

ja jezdil cca 2 roky v 10 let stary fabce(1.9 sdi) a nesralo se na ni narozdil od my stejne stary e46(2.8 ) fakt absoultne nic a to mela nalitano 300k a dostavala kotel v podobe ceskejch silnic studenejch startu atd takovej ze e46 by vyletela naprava s sibrem, vsim kolem motoru a dverma minimalne na Mars.. Je sice pravda ze motory jsou drzaky(sestihrnky, 4valec a bmw je pruserova kategorie sama pro sebe), ale to je tak jediny a vsecko kolem se sere a pochybuju ze si tu nekdo s klidnym svedomim dovoli tvrdit opak.
Taky bych to s tema RS v zrcatkach nevidel zas tak ruzove jak pisete, padz objektivne vzato vetsine z nas RSo nakope prdel i v zakladu, natoz cipla(coz v drtivy vetsine je)

To je trochu neobjektívní tvrzení, že to auto vydrží více než to druhé.
K Fabii mám jiný přístup než k Bmw, určitě od Fabie 1,9sdi nebudu očekávat to co od E46, 2,8i, takže i automobilovýživot těchto aut bude dosti odlišný - jiné zacházení atd.
Kdybys napsal, že máš obě auta od novoty, jezdíš s nimi stejně, servis atd. tak to je jiná. Ale pokud máš to auto z druhé, třeti ruky, nikdy nevíš jak s tím před tebou kdo jezdil.
Fabii RS také nepodceňuji, manželka má Fabii I. generace, a je hodně spolehlivá je pravda, že jí máme od novoty, takže si servis hlídám.
Moje Bafko mělo přede mnou jednoho majitele, má najeto tři krát více než naše Fabia, a spolehlivost zatím dobrá - zase starám se o něj s láskou.
Napsal: pát 11.11.2011 17:53
od Filozof
KUBBACHER píše:alpina píše:MUF_IV píše:A ještě drobnost, většina z nás tady má bafa kolem 10 ti a více let, jak bude vypadat RS fabie za 10let?

Já jezdil 5 let v 1.2 http a když ji odevzdával, pošilhávala po vrakáči v 170tkm..

U Bafa po 10letech provozu a poctivé udržbě vyměníš vše kolem nápravy a když je motor OK, nepoznáš že má 200tkm...u fobky vyměníš vše a necháš gumy

ja jezdil cca 2 roky v 10 let stary fabce(1.9 sdi) a nesralo se na ni narozdil od my stejne stary e46(2.8 ) fakt absoultne nic a to mela nalitano 300k a dostavala kotel v podobe ceskejch silnic studenejch startu atd takovej ze e46 by vyletela naprava s sibrem, vsim kolem motoru a dverma minimalne na Mars.. Je sice pravda ze motory jsou drzaky(sestihrnky, 4valec a bmw je pruserova kategorie sama pro sebe), ale to je tak jediny a vsecko kolem se sere a pochybuju ze si tu nekdo s klidnym svedomim dovoli tvrdit opak.
Taky bych to s tema RS v zrcatkach nevidel zas tak ruzove jak pisete, padz objektivne vzato vetsine z nas RSo nakope prdel i v zakladu, natoz cipla(coz v drtivy vetsine je)

To je trochu neobjektívní tvrzení, že to auto vydrží více než to druhé.
K Fabii mám jiný přístup než k Bmw, určitě od Fabie 1,9sdi nebudu očekávat to co od E46, 2,8i, takže i automobilovýživot těchto aut bude dosti odlišný - jiné zacházení atd.
Kdybys napsal, že máš obě auta od novoty, jezdíš s nimi stejně, servis atd. tak to je jiná. Ale pokud máš to auto z druhé, třeti ruky, nikdy nevíš jak s tím před tebou kdo jezdil.
Fabii RS také nepodceňuji, manželka má Fabii I. generace, a je hodně spolehlivá je pravda, že jí máme od novoty, takže si servis hlídám.
Moje Bafko mělo přede mnou jednoho majitele, má najeto tři krát více než naše Fabia, a spolehlivost zatím dobrá - zase starám se o něj s láskou.
Já mám 18let starou E34 a ikdyž není karoserie co bývala za mlada a je to chycené rzí a prahy by taky chtěly výměnu, tak přesto se nebojím cestovat po celé evropě třeba 3000km v kuse.
Prostě to auto je držák a taky to tak hoši z NDR tak zamýšleli, aby to auto vydrželo milion když ho konstruovali.
Stále se v tom jezdí pohodlně a stále to jezdí ekonomicky výhodněji jako fabie či jiné podobné auta (9-11L/100km LPG) a 191koní má furt sílu když potřebuji bezpečně předjet nebo s plným autem jet pod plynem.
Nesmrdí z toho plasty ala nová fabie za 220-350tisic atd.
Zase pokud bych měl ženu a chtěla fabii do města pro mě za mě klidně benzínovou potvoru pořídím vím že to na krátké cesty je dostatečné přemístovadlo ale taky vím že to je auto na pár let ne na 20-30...to už dneska takové auta nedělají aby to byl držák co najede nesmysl.
Navíc to žádné emoce a radost nezpusobí pokud se nebavíme o fabii RS za 600tisic kč která je ale cenově jako nějaká zánovní 335d či jiné lepší auto za tu cenu.
Napsal: pát 11.11.2011 18:34
od alpina
KUBBACHER píše:alpina píše:MUF_IV píše:A ještě drobnost, většina z nás tady má bafa kolem 10 ti a více let, jak bude vypadat RS fabie za 10let?

Já jezdil 5 let v 1.2 http a když ji odevzdával, pošilhávala po vrakáči v 170tkm..

U Bafa po 10letech provozu a poctivé udržbě vyměníš vše kolem nápravy a když je motor OK, nepoznáš že má 200tkm...u fobky vyměníš vše a necháš gumy

ja jezdil cca 2 roky v 10 let stary fabce(1.9 sdi) a nesralo se na ni narozdil od my stejne stary e46(2.8 ) fakt absoultne nic a to mela nalitano 300k a dostavala kotel v podobe ceskejch silnic studenejch startu atd takovej ze e46 by vyletela naprava s sibrem, vsim kolem motoru a dverma minimalne na Mars.. Je sice pravda ze motory jsou drzaky(sestihrnky, 4valec a bmw je pruserova kategorie sama pro sebe), ale to je tak jediny a vsecko kolem se sere a pochybuju ze si tu nekdo s klidnym svedomim dovoli tvrdit opak.
Taky bych to s tema RS v zrcatkach nevidel zas tak ruzove jak pisete, padz objektivne vzato vetsine z nas RSo nakope prdel i v zakladu, natoz cipla(coz v drtivy vetsine je)

To je trochu neobjektívní tvrzení, že to auto vydrží více než to druhé.
K Fabii mám jiný přístup než k Bmw, určitě od Fabie 1,9sdi nebudu očekávat to co od E46, 2,8i, takže i automobilovýživot těchto aut bude dosti odlišný - jiné zacházení atd.
Kdybys napsal, že máš obě auta od novoty, jezdíš s nimi stejně, servis atd. tak to je jiná. Ale pokud máš to auto z druhé, třeti ruky, nikdy nevíš jak s tím před tebou kdo jezdil.
Fabii RS také nepodceňuji, manželka má Fabii I. generace, a je hodně spolehlivá je pravda, že jí máme od novoty, takže si servis hlídám.
Moje Bafko mělo přede mnou jednoho majitele, má najeto tři krát více než naše Fabia, a spolehlivost zatím dobrá - zase starám se o něj s láskou.
od novoty jsem nemel ani jedno, a je to uplne jedno ;] 'Baf' mam kolem sebe dost na to abych vedel jak se serou a ze odchazi v urcitejch km totez. Netusim jak by servis mohl ovlivnit ze kazdymu vodchazej alternatory palivovy pumpy atd.. proste ty auta sou super na pozitek jizdu a tak, ale spolehlivost mezi silny stranky urcite nepatri(mluvim o autech z tohodle tisicileti tzn 2000+

)
Napsal: sob 12.11.2011 22:32
od Dettektorr
Alpina
promiň musím se ti smát. Měl jsem celkem dost aut a cca půlku od nova. svoje první bmw jsem koupil na srdce aniž bych o bmw něco věděl. Tehdá mělo najeto 276 tis. km Dnes má s odstupem 1 roku 303 tis. a nebejt brzd kerý jsem měnil a o kterých jsem od koupě věděl nebyl problém a téměř žádná investice. Peníze na běžnou údržbu nepočítám, jsou u všech aut až na extremy plus minus stejný. Tak o čem to tu mluvíš?
Každej model každýho auta se sere a každej model každýho auta je spolehlivej, záleží přece na spoustě faktorů (řidič, konkrétní auto, štěstí apod.)
PS: sem řidič asi dost nezodpovědnej co se týče údržby, se zeptej Snejka

prostě jezdim a měnim olej a takový píčoviny a netrávim hodiny v garáži jako porno autař. Mě auto musí sloužit a až se rozbije tak pude do píči. A takhle se k autum chová 99% lidí. Báwo je pro mě unikát v tom, že to auto je po svejch 300 tis km v kondici jako byla moje kdysi služební fabka po 90 a to jsem na ní udělal sám všech 1OO% km.
Neútočím na tebe! Popravdě sem si tehdá, když sem auto koupil, asi po měsíci řek, co sem to udělal za píčovinu, že mě taková vojetá mrdka sežere na servise a dneska sem rád. Auto nezlobí a funguje. Jasně je na světě dalších asi milion aut, kerý sou nepoměrně lepčí, ale nemám zrovna volnej mega pyčo. Dle mýho je báwo vobyčejný auto a funguje i po hafo najetejch milometrech. Měl sem i italský auta, kerý fungovali bez problému a hafec lidí ti poví jaký sou to mrdky. Hovno, záleží kus na kusu.
Kua měl bych přestat kalit, mi ty písmenka se nějako motaj.
Napsal: ned 13.11.2011 12:31
od milan.vazeny
Škoda fabia rs 180koní 0-160 19,6s
Bmw 528i 193koní 0-160 16,8s
Tohle jsou naměřený hodnoty v silničních testech.
Napsal: pon 14.11.2011 03:20
od alpina
Dettektorr píše:Alpina
promiň musím se ti smát. Měl jsem celkem dost aut a cca půlku od nova. svoje první bmw jsem koupil na srdce aniž bych o bmw něco věděl. Tehdá mělo najeto 276 tis. km Dnes má s odstupem 1 roku 303 tis. a nebejt brzd kerý jsem měnil a o kterých jsem od koupě věděl nebyl problém a téměř žádná investice. Peníze na běžnou údržbu nepočítám, jsou u všech aut až na extremy plus minus stejný. Tak o čem to tu mluvíš?
Každej model každýho auta se sere a každej model každýho auta je spolehlivej, záleží přece na spoustě faktorů (řidič, konkrétní auto, štěstí apod.)
PS: sem řidič asi dost nezodpovědnej co se týče údržby, se zeptej Snejka

prostě jezdim a měnim olej a takový píčoviny a netrávim hodiny v garáži jako porno autař. Mě auto musí sloužit a až se rozbije tak pude do píči. A takhle se k autum chová 99% lidí. Báwo je pro mě unikát v tom, že to auto je po svejch 300 tis km v kondici jako byla moje kdysi služební fabka po 90 a to jsem na ní udělal sám všech 1OO% km.
Neútočím na tebe! Popravdě sem si tehdá, když sem auto koupil, asi po měsíci řek, co sem to udělal za píčovinu, že mě taková vojetá mrdka sežere na servise a dneska sem rád. Auto nezlobí a funguje. Jasně je na světě dalších asi milion aut, kerý sou nepoměrně lepčí, ale nemám zrovna volnej mega pyčo. Dle mýho je báwo vobyčejný auto a funguje i po hafo najetejch milometrech. Měl sem i italský auta, kerý fungovali bez problému a hafec lidí ti poví jaký sou to mrdky. Hovno, záleží kus na kusu.
Kua měl bych přestat kalit, mi ty písmenka se nějako motaj.
v pohode ;] Kazdopadne gratuluju k dobrejm kusum! Jinak asi nema cenu se tu hadat a radsi se odrazit od neceho globalnejsiho...
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... -10-11/297
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-8-9/301
Napsal: pon 14.11.2011 10:13
od Sweden
Achjo,promiň ale za mě jsi tragéd kterej prostě BMW nechce jenom o tom asi ještě neví

Vrať se nohama na zem BMW už není to co bývávalo,ostatně jako 99,9% aut,prostě se občas něco vysere,pochop to,dnes je to obrovskej byznys.BMW se ti prostě musí líbit musí mít pro tebe smysl ho mít,musí mít pro tebe duši a ne řešit že jedna bába povídala že odchází nejčastěji toto a toto nebo prolízat různé globální srovnávačky.

Aspoň tak to beru já

Napsal: pon 14.11.2011 10:29
od Spec
Tak musím povedat ze Fabia RS zas není taka srajda,stretol som jednu na Buchlove kto pozná vie ze je to seria zakrut do kopca cca 10km?Mal som problem sa jej drzat.Iné to bolo ked sme sa dostali na bezne okresky tam už problem nebol.Ale v tych zakrutach to bol rovnocenny super.E39 540i manual
Napsal: pon 14.11.2011 11:21
od Foli
Zajímavé téma toto

Myslím že je celkem mimo, porovnávat Fabii RS ( to nejsilnější co Fabia nabídne ) s pětkovou řadou BMW, které je konstruované hlavně na pohodlí a překonávání dálničních vzdáleností. Fabia která má sice jen 130 koní, ale váží jen necelých 1300 Kg proti kočáru, kterej váží 1600 kg a více. V tom případě by se měla Fábia porovnávat s jedničkovým BMW s nejvýkonějším motorem a tam to je celkem jasné. Octavia RS potom s M5 a podobně.
Samozřejmě, ta Fabia jede dobře, aby ne, když to má nosit označení RS. Ale pořád je to žebřiňák, ze kterého mě bolí záda, vše hučí a šumí a drncá. V komfortu se s BMW nemůže rovnat.
A jak tu někdo psal, jak se BMW sere.... Každé auto se sere. Některé méně, některé více. A to že si tu uživatel jednou koupil BMW e46 které se mu sralo z druhé ruky, kdoví, jakej vylítanej kus koupil.
Sám mám ještě Alfu Romeo, je to pro mě srdcovka a Alfy miluju. A víte co je divné? Nesere a to myslím vážně. Protože jsem neměl potřebu koupit ten nejlevnější kus s pochybnou histroií. Moje Alfa 156 Sportwagon z roku 2003 taky jede líp než BMW 5 Touring 530D z roku 2002. Je to logické. Alfa váží 1480 Kg a má 2,4 JTD 175 koní. BMW má 530 D 200 koní, ale váží 1880 Kg.
Chce to porovnávat auta stejné třídy, a né vozy mezi kterýma je propastnej rozdíl ve všem
Napsal: pon 14.11.2011 14:03
od noname
[/quote]Ale v tych zakrutach to bol rovnocenny super.E39 540i manual[/quote]
Tym sa ani nechlub :-d /// seriova 540i je ale těžky houpaci kuň a na dráze" typu cyklostezka není zrovna ve své kůži

Napsal: pon 14.11.2011 14:48
od Spec
Ja som len prispel do temy a pridal vlastnu skusenost,samozrejme tam je viacero faktorov, + vedla mna bola manželka a v kufrim 2 kartony kolačov.Mam e39 2003 M-packet podvozok + 18" M5 kolesa takže až take makke to nemam,rozhodne staci že tam ma čip,a dokaže s tym nasrat vacsinu vozoveho parku na cestách.
Napsal: pon 14.11.2011 18:50
od alpina
panove panove, je radost sledovat jak ani nectete co pisu. Neni to moje prvni bavo a nikdy bych si netroufl delat usudek na zaklade jednoho auta(uz na zacatku sem psal ze jich kolem sebe mam hodne). Jinak diky za nejen psychologicky posudky, asi bych jinak byl uplne ztracenej a nevedel co mam a nemam rad, fakt se musim smat

)) Nicmene kdyby mne bava nebavili tak si je nekupuju.
Radsi tady diskusi uzaviram, nez se to zvrhne jeste vic. Doufal jsem ze objektivni zebricek TUV(nebo jakejkoliv jinej) dostatecne osvetli ze zminovany bmw 5/3 proste nepatri mezi spolehlivy auta, ale pro nekoho je to holt 'jedna baba povidala' tak to je pak tezky..
Preju co nejmin poruch co nejlepsi driving zazitky a trosku ubrat na zaslepenosti, pri dnesni mlze by to mohlo dopadnou spatne

Napsal: pon 14.11.2011 19:09
od noname
je fakt, že na zkrutné tyči, švihadlech a vyhřivání zadního okna se nemá co pokazit, teda krom pažouta... a touto bombou končíme ?
Napsal: úte 15.11.2011 12:30
od jozin7
Foli-tvuj nazor je upromni a pravdivi.I kdyz patrim do 7er,davam ti za pravdu.Alfu nemam,s jednou zachovalou jsem jel,ropak 2,4,a udelala na me vetsi dojem,myslim motorove,nez tolik opevovane do nebes e39 530d-ale auto neni jen motor,to vime vsichni.Fabia u me neni auto,jednu mam doma,sice jen sluzebni ale mam.I kdyby mela motor z raketoplanu,ji nepomuze nic.
Napsal: čtv 17.11.2011 13:13
od zverbo
Sweden píše:Achjo,promiň ale za mě jsi tragéd kterej prostě BMW nechce jenom o tom asi ještě neví

Vrať se nohama na zem BMW už není to co bývávalo,ostatně jako 99,9% aut,prostě se občas něco vysere,pochop to,dnes je to obrovskej byznys.BMW se ti prostě musí líbit musí mít pro tebe smysl ho mít,musí mít pro tebe duši a ne řešit že jedna bába povídala že odchází nejčastěji toto a toto nebo prolízat různé globální srovnávačky.

Aspoň tak to beru já

PRIPAJAM SA!!!
Tak si kupte fabie a ine kktiny a je. Nerieste kktiny, 80percent zvas mala predtym fiat atd... a teraz neviem co vsetko BMW!
Popis nemenovaneho clena BMWklubu: Ty mas auto ja mam BMW!!!