Stránka 8 z 11

Napsal: pát 02.11.2012 15:32
od Money
Ke klukům už jezdim přes 4 roky a každym rokem jsou lepší a lepší. Dovolat se jim dá vždycky, na emaily reagujou do druhýho dne. Na jaře mi i opravovali Rav4 s odřeným bokem, čili mám zkušenost i s lakýrníkem a ta je víc než dobrá a fotodokumentace potěšila. :) I když nemám leštěnku, tak auto pod jejich dohledem jezdí skvěle a bez závad. :)

Napsal: pát 18.01.2013 16:09
od Fucida
Dnes jsem našel ideální příležitost napsat svůj první příspěvek na BMW forum :)

Řešil jsem technický problém u své letité e36 320i - po nastartování se studeným motorem nepravidelný chod motoru a zpravidla chcípnutí. Hledal jsem na fórech někoho, kdo by mi byl schopný pomoct a díky velmi dobrým referencím jsem narazil právě na Pupíky.
Problém jsem sepsal, objednal se, oni našli, objednali ND, vyměnili co bylo potřeba a auto nakonec jede ještě lépe, než kdy předtím (měnil se jakýsi regulátor a zpuchřelé hadice, mj. i hadice sání), vše proběhlo k mé naprosté spokojenosti. Jednání ze strany servisu bylo naprosto skvělé a zanechalo ve mně výborný dojem.

Co ale čert nechtěl :). Jedu si ze servisu takhle v klidu zpátky do práce, na vrátnici stahuji okýnko, říkám: "to jsem já", vytahuju okýnko...a prásk. A ja jaj, něco prasklo, okýnko zůstalo viset. Věděl jsem, že mě to dřív, nebo později čeká, občas trochu drhlo - nu což, volám Pupíkům, že bych nutně potřeboval ještě trochu pomoct, protože venku přecijen mrzne. Nebudu to zbytečně natahovat - přijel jsem, zavezl auto do dílny, mechanik se na to vrhnul, s hodou okolností měl i ND (prasklé plastové vodicí "kostky") a za necelou hodinku byl se vším hotovej. Stahování jde krásně plynule a na dalších X let bude klid :). Byla to pomoc sice asi s relativní maličkostí, ale přišla v pro mě kritickou chvíli. Navíc i cena za proběhnuvší servis byla dle mého názoru skutečně velice solidní.

Dnešního dne ve mně Pupíci získali věrného zákazníka :thumbsup:


PS: a taky jsem si nechal vyčistit klimatizaci ozonem, rozdíl nebe a dudy. Jen mě mrzí, že jsem to neudělal už před lety, když jsem si tuhle e36 pořizoval :)

Napsal: čtv 28.02.2013 19:08
od mikiwiki
taky jsem před pár měsíci zašel k pupíkům objednaný na výměnu oleje a brzdovky. vše proběhlo v pohodě a rychle, u oleje jsme se domluvili na zkrácení intervalů a řidší olej, když jezdím teď spíš město. brzdovku měnit třeba nebylo, i když se hlásila, což potěšilo, dále se na zvedáku přišlo, že je potřeba vyměnit nějaký díl na podvozku za pár korun, tak jsme se domluvili, že až bude, tak mi dají vědět.. od té doby pár měsíců uteklo a nikdo nic, tak snad jen z toho jsem trochu rozpačitej. kdybyste si vzpomněli, tak to byla červená x5 e70 :) teď mi lehce píská motor na volnoběh (najeto 65tkm, 3.0sd a při startu slyším občas takový jakýsi zaskřípnutí, tak nevím jestli to s tím souvisí, ale můžete se na to podívat, až bude chvilka a vyřešit ten podvozek, ať mohu hodnocení opravit, takhle jen jedna mínus :) ondřej

Napsal: čtv 28.02.2013 20:29
od mikiwiki
tak musím rychle reagovat, madu mi během asi hodiny odpověděl, že objednané díly jsou skladem už asi od konce září, takže jednička, jen asi komunikační šum, kdy jsem říkal že mi mají psát sms. takže oceňuji sílu diskuze i reakci pupíků, takhle by to mělo fungovat všude. úplně jsem to pustil z hlavy, jen tuším včerejší newsletter na mail mi připomněl, že tam máme tohle nedořešené. takže upravuji hodnocení na jedna + :twisted:

Napsal: stř 13.03.2013 23:31
od Knight
E46 mám teď 4. rokem, první 3 roky jsem jezdil jen k Pupíkům, celkem jsem u nich za tu dobu nechal ~100 tisíc, takže myslím, že si můžu dovolit hodnotit.

Za ty 4 roky do dneška jsem najezdil asi 43 tisíc km, přičemž za poslední rok asi 5 tisíc z toho.

Kluci mají moc sympatické vystupování, když tam člověk přijel, tak neměl problém se zakecat na půl hodiny o autech. I se vždycky snažili ve všem vyjít vstříc. Když třeba bráchovi potřetí opravovali vytékající nádržku ostřikovače, a ona zase vytekla, tak už pak i nabízeli, že přijedou a opraví to na místě. Většina mechaniků by asi nezvedala telefon. :)

Sám se považuju za amatéra / nadšence, takže když mi v servisu někdy řekli, že se něco má vyměnit, vyměnilo se to.

První servis u Pupiků byl hned po koupi, kdy se měnila většina přední nápravy (ramena Meyle HD). Asi rok a půl po té výměně jsem byl na STK, kde mi hlásili, že na LP rameni je mírná vůle. Byl jsem v tu dobu někdy objednanej, tak jsem chtěl, aby mi zkoukli i podvozek, že by se to rameno vyměnilo ještě v záruce. Rameno bylo zřejmě ok.

Před měsícem, kdy mi současný mechanik měnil brzdy, tak na LP rameni našel vůli. Nebudu spekulovat, jestli ji Pupici v té době přehlídli, o to mi ani tak nejde, jako spíš o kvalitu toho dílu. Vzpomínám si, jak se při tom prvním servisu v 65 tisících divili, že jsou tam vůle na ramenou. Tak Meyle, pánové, je má mnohem dřív. A ne, nevjel jsem nikde do díry, kde bych zničil i kolo.

Když teď s odstupem koukám na tehdejší cenu toho samotného ramene (5500), asi by za to byl origo Lemforder, který by třeba vydržel víc, škoda.


Další věc, kterou jsme třeba měnili, byly zadní pružiny. Uplná blbost, ale auto se mi od tý doby zdálo na zadku trochu níž, když jsem se na to ptal, tak to prý bylo normální, neřešil jsem. Tak pánové, není to normální. Když jsem našel současného mechanika, tak se smál co to tam mam, že pružiny se absolutně nevyplatí jiný než origo. Origo pružiny stály 5k (oproti tehdejším 3368 u Pupíků), ale už je to na obou stranách OK.


Pak mě jednu dobu začalo trápit bouchání od přední nápravy. Pupíci nevěděli, vše na nápravě bylo prý pevné, přemýšleli o tlumičích. Ze zoufalství jsem si nechal pro zkoušku vyměnit horní uložení. Když to měli dole, začal se tam kinklat stabilizátor. Tohle mi přijde jako základní věc, kterou by jakýkoliv mechanik mohl poznat.

Mno, měli jsme příčinu bouchání nápravy a k tomu jen tak vyměněný horní uložení asi za 5k. S tím je spojená další vtipná věc, že jsem odjel a asi za hodinu, kdy už jsem byl doma, mi volali, že zapomněli zašroubovat ty 3 šrouby jak jsou na kloboucích pod kapotou. Nad tím jsem mávnul rukou, naopak si jich za to vážím, protože volat vůbec nemuseli... Ale nebyl to konec s horním uložením, druhý den auto začalo vrzat při točení volantem, tak se nakonec znovu vyměnilo v rámci reklamace.


Rozhodně nemůžu říct, že bych u nich byl vždycky nespokojenej, ale zpětně, v kontextu současnýho mechanika, na to koukám jako na službu za cenu naprosto neodpovídající kvalitě.

Moje poslední návštěva u Pupíků byla, když mi naúčtovali 700 korun za diagnostiku, z čehož mi řekli, že je špatný nějaký čidlo. V tu chvíli jsem si uvědomil, že bych si za ty peníze ten kabel mohl koupit taky a dělat si diagnostiku každý den. Chápu, že mají třeba GT1 za 1000 dolarů, ale na vadný čidlo stačí i ten obyč. kabel za 650 korun. Nemluvě o tom, že za zvednutí auta se taky neplatí 1500, protože zvedák stoji 50 tisíc. To prostě má být součást práce mechanika - najde diagnostikou vadný čidlo, vymění ho, a má peníze za práci. V tu chvíli jsem fakt měl pocit, že se mě tu snaží natáhnout.


Abych nebyl jen negativní, tak spoustu věcí Pupíci umí dobře a měli se mnou trpělivost. Vyměnili mi oil separátor, o kterým jsem v tý době ani netušil, nebo mi jednou sami od sebe nastavili blikání při zamčení auta, protože jsem se někdy zmínil, že by se mi to líbilo. To jsou věci který člověka potěší, ale pak jsou tu ty věci, co jsem psal výše, které jsou imho trochu zásadnější.

Jednou když u nich auto bylo, jsem si vzpomněl, že je ještě něco potřeba. Zavolal jsem a v tu chvíli mi vypadlo co jsem chtěl. :D Tak jsem se spontánně zeptal jak jim to jde (zrovna měnili snad spojku). Madu mi do toho telefonu dal takovou čočku, že takhle se nevolá, že na to vzpomínám do dneška. No, v tu chvíli mi ta moje otázka přišla taky nešťastná, ale přecijen jsem ho za ten jeho čas zrovna platil a i kdybych fakt chtěl vědět jak to jde, tak tam mohla být lepší reakce. :)

Kdyby někoho zajímaly moje opravy / ceny u Pupiku, všechno to mam na carstoru http://cs.carstor.com/lkjhgf/expenses?f ... =AutoPupik

Napsal: čtv 21.03.2013 10:06
od ST3Pi
Zdravim vespolek, take me to neda a pridam svuj prispevek. V mnohem musim souhlasit s predchozim komentarem knighta. Uprimne hanba by me fackovala, kdyby si ke me nekdo dal auto v dobre vire s tim, ze mam diagnostiku umim ji pouzivat a na problem prijdu. Ikdyby mela diagnostika mela trvat 6 hodin, je to porad vase prace na problem prijit a kdyz ne a to zduvodu bud profesni nezpusobilosti nebo boha pustym nezajmem, nauctovat 800kc je vysmech do oci zakaznika.

S teplym autem po 20ti minutach na diagnostice, S NEJKym, kdo to si tu praci doopravdy dal, to na 95% mame. Jak rikaji pupici jsou veci mezi nebem a zemi, ano panove jsou, ale tak si za ne neuctuju.

Po tydnu jsem nakonec od pupiku odjel s timto a nevyresenym problemem:

Obrázek

Na mechanicke prace jsou mozna dobri, nemam zkusenost, nemohu posoudit, ale doporucit je nemohu.

Tagy pro vyhledavani:
Auto pupik
diagnostika
lenost

Napsal: pon 06.05.2013 23:50
od Francis
Do roka a skoro do dne. Dnešní rychlá odpolední návštěva s čímsi ťukajícím na přední nápravě. Opotřebený kloub tyčky předního stabilizátoru. Potěšením na konci dne byly nové tyčky skladem, aniž bych se předem objednal. Rychle a bezbolestně vyřešeno. Dík.

Napsal: sob 18.05.2013 09:42
od freedommp
no, závidím všem co jsou se servisem pupik spokojeni. mě na co šáhli to zničili, na závadu nepřišli a to tam auto bylo třeba 3dny. při měnění oleje si účtujou nehoráznou sumu a ještě ani s klientem nekomunikujou. A co navíc, na autě jsem měl škrábance a najeto o 120km víc na tacháči. !!!!

Napsal: sob 18.05.2013 13:09
od Pavel H
freedommp píše:no, závidím všem co jsou se servisem pupik spokojeni. mě na co šáhli to zničili, na závadu nepřišli a to tam auto bylo třeba 3dny. při měnění oleje si účtujou nehoráznou sumu a ještě ani s klientem nekomunikujou. A co navíc, na autě jsem měl škrábance a najeto o 120km víc na tacháči. !!!!


Vazeny, muzete se nam ozvat osobne. Toto co pisete je lez. S vozidly zakazniku bez jejich vyslovneho souhlasu nejezdime. A cena 300 kc za vymenu oleje se nam zda vskutku nizka. Cenik mate na nasich strankach. Je mi skutecne lito cloveka, co nedokaze jednat primo a radeji pomlouva.

Napsal: sob 18.05.2013 17:31
od freedommp
Nejsem zdaleka jedinej, kdo na servis nadává a to že na tacháči jsem měl 120km navíc je fakt tak kdo s tim jezdil žeby jinej klient?..a 300kč za olej? vypláznuj jsem 14tis k tomu poškrábaný auto slyšel jsem jak jste dokonce promáčkli celej bok jednomu z letitejch klientů.

Napsal: sob 18.05.2013 18:09
od Pavel H
freedommp píše:Nejsem zdaleka jedinej, kdo na servis nadává a to že na tacháči jsem měl 120km navíc je fakt tak kdo s tim jezdil žeby jinej klient?..a 300kč za olej? vypláznuj jsem 14tis k tomu poškrábaný auto slyšel jsem jak jste dokonce promáčkli celej bok jednomu z letitejch klientů.


Vazeny, poslete mi na sebe kontakt do SZ. Toto bych si s Vami velmi rad vysvetlil.

Napsal: ned 19.05.2013 11:04
od freedommp
Vážený pane, pravda je taková, že ty zkušenosti s váma takový prostě jsou, kdyby nebyly neunavuju se tady psát. Jen at vědí i ostatní, zkušenosti jinejch, od toho tady to forum snad je ne?

Napsal: ned 19.05.2013 11:24
od Pavel H
Kontakt jste mi neposlal, takze to povazuji za ukoncene. Chytry clovek si obrazek udela.

Napsal: ned 19.05.2013 11:49
od Fx
Já byl u Pupíků se službama i s cenou vždycky spokojen. Několikrát mi vytrhli trn z paty i třeba se služebním autem, když si šéf v půl šesté večer vzpomněl, že vlastně ihned potřebuje naplnit klimu a podobně.

Chápu, že se najde nespokojený zákazník, to se stane asi všude, ale když tu čtu ty příspěvky, tak mi přijde, že někteří (neříkám, že všichni) nemají soudnost...

Napsal: ned 19.05.2013 16:33
od freedommp
A co myslíte tím , ukončené...já nic s vámi nezačal :roll: příspěvek fx podezřele stejný styl vyjadřování :D ano chytrý člověk si obrázek opravdu udělá

Napsal: ned 19.05.2013 16:39
od Fx
Tak to jsi trefil :) Já a Pavel H jsme jedna osoba :lol:

Napsal: ned 19.05.2013 16:39
od freedommp
jak přirovnal kolega - pat a mat, obyčejné opravy - výměna oleje, filtrů,atd..to si myslím zvládáte solidně (i když cenově..no ...), ale jakmile jde o závadu složitějšího rázu, slyšel jsem kolegu - jak má přítele na telefonu,že si nevíte rady..a nééé jednou. ano, jsou spokojení a nespokojení zákazníci, ale těch nespokojenech začíná přibývat víc a víc. kdyby se všichni rozepsali...status by byl jinde...neměli by lidi dávat jen a kladný doporučení tady - kdo ví kdo je píše

Napsal: ned 19.05.2013 17:22
od PPK
freedommp píše:kdo ví kdo je píše

A ze zrovna ty ses opravdu duveryhodna osoba. Pan anonymni s registraci par dni. Celkem 5 prispevku a ve vsech se tady snazis nekoho ocernit bez jedinyho dukazu :lol: Jo na takovyho vsichni daj :roll:

Napsal: ned 19.05.2013 17:38
od madu
Njn .. tak to se má asi tak ... když se tu pojmenováváme Pat a Mat tak já budu asi ten Mat. Neznáme všechno a ani to snad nejde a proto k tomu co se snažíme dělat podle svého nejlepšího svědomí patří i neznalost .. A pak jsou tu ti "na telefonu" ... dozajista přátelé z BMW klubu ..
Např. FX nám pomáhá s klíči k vaším miláčkům aniž by vaše kapsa krvácela jako při zakoupení nových klíčů .. Pak Snejk nám pomáhá s veškerou elektronikou čemu prostě nemůžeme přijít na kloub a nebo na to nejsme zařízení, tzn. veškerá kodování jednotek, češtiny do aut apd .. Pak Marci z Vrchlabí, s ním konzultujeme závady ohledně motorů nebo Jirka Savka atd atd ...
Je těch lidí co se motá okolo BMW více a my jsme jen jedni z nich .. S vozidlem zákazníka se jezdí pouze v několika málo případech .. a to .. hledá se závada specifická při jízdě .. provede se oprava např. motoru a chceme mít jistotu, že vše je jak má být, nebo se jede právě za kolegy ve víře že právě oni nám pomohou problém zákazníka vyřešit a nebo pokud se jede do lakovny-klempírny ... Jinak opravdu ne ...
A to že se vyskytnou reklamace .. ANO .. reklamace jsou .. buď dílu a nebo práce .. díl vyměníme a pokud není odvedená práce, tak ta se nepočítá .. a na tom si trváme ..
V servisu nepracuje jen Pat a Mat, ale je nás tam celkem 5 a prostě se to stát může a proto je normální se ozvat s daným problémem .. Klient přijede, přednostně jde na řadu a ihned se snažíme sjednat nápravu ..

Vše je jednoduché, adresa, spojení je stále stejné a pokud chcete svou věc řešit, stačí jen zavolat a nebo přijet .. Obyčejný lidský přístup, bez her na schovávanou a zbytečného mlžení ..

madu

Napsal: ned 19.05.2013 17:45
od freedommp
pánové, jen zkušenost se servisem nic víc nic mín... 8O