http://auto.bazos.cz/inzerat/55197828/L ... SH-AWD.php
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
Honda je kvalitní, ale problém tohohle modelu je, ze na to neseženeš nic v druhovýrobě a nikde se moc neválej rozbořený atd... Tzn. pouze a jedině origo díly koupené přímo v Hondě, která na to má patřičnou cenu.
Cena tech dílů je vyšší taky díky tomu, že jich moc není - tzn. malé výrobní série pro náhradní díly -> vyšší cena.
Cena tech dílů je vyšší taky díky tomu, že jich moc není - tzn. malé výrobní série pro náhradní díly -> vyšší cena.
Na hory dobra:
https://www.youtube.com/watch?v=JSNlxf2qQII
A spolehlivost ma japonec taky slusnou.
Ale ptat se na Hondu na BMW foru a jeste v 7er vlakne...co cekat za vysledek
https://www.youtube.com/watch?v=JSNlxf2qQII
A spolehlivost ma japonec taky slusnou.
Ale ptat se na Hondu na BMW foru a jeste v 7er vlakne...co cekat za vysledek
Jeden znamy Hondy zbiera (do cca rv 1995, novsie nechce) a ich vyhoda oproti BMW je v podstate hlavne v cene starsich kusov u ktorych narast ceny nieje taky ako u BMW. Takze clovek moze kludne vlastnit 10 takych Hond (rozne modely), vsetko rozumne kusy a financne sa nezruinuje.
Mne se libi Honda Legend druha generacia v kupe, viz http://seemycar.co.uk/photos/standard-c ... end-coupe/, problem je ze vecsina su automaty, maju velmi nizky strop co je v spojeni so stresnym oknom problem. Je to este klasicky design ako v tej dobe mali E38/E39, tie auta su u nas tiez dost vzacne.
O tom novom Legendu z roku 2007 by som ani neuvazoval.
Mat okrem E66 tiez aspon 2 z E38, E32, E39, E34 v garazi by nebolo odveci ako spomienka na to ake boli kedysi auta. Za par desiatok rokov sa ich cena znasobi.
Mne se libi Honda Legend druha generacia v kupe, viz http://seemycar.co.uk/photos/standard-c ... end-coupe/, problem je ze vecsina su automaty, maju velmi nizky strop co je v spojeni so stresnym oknom problem. Je to este klasicky design ako v tej dobe mali E38/E39, tie auta su u nas tiez dost vzacne.
O tom novom Legendu z roku 2007 by som ani neuvazoval.
Mat okrem E66 tiez aspon 2 z E38, E32, E39, E34 v garazi by nebolo odveci ako spomienka na to ake boli kedysi auta. Za par desiatok rokov sa ich cena znasobi.
4x4 japonci umeli vzdycky nejlip
P.
P.
zzeli píše:Na hory dobra:
https://www.youtube.com/watch?v=JSNlxf2qQII
A spolehlivost ma japonec taky slusnou.
Ale ptat se na Hondu na BMW foru a jeste v 7er vlakne...co cekat za vysledek
a proc kdyz ma nekdo e60 je hned blb?jozin7 píše:ta posledni veta je fajn.ze to zere to vime a ze to je tiche to taky.Jine ci divne to mozna je ale ma to svou kvalitu.a hlavne to nema kazdy blb jak ma tady v okoli kazdy e60,cernou,v dehtu,s napisem M pres cely kufr.Ja bych se za ni vubec nestydel,jsou podstatne horsi auta ,VW a spol..
Tu Hondu sice nema kazdej blb, ale kdyz uz to nekdo ma tak to pravdepodobne blb je
Poradíte někdo?
Podle mého pocitu má z hlediska duše k sobě blíž 39 vs 65. Protože den D se blíží. sleduji to tady intenzivněji. Zpočátku 3er nebo 5er? Teď musím dát za pravdu Jaraxovi,a pokročil jsem e39 530 - 540 nebo e65,66 745. 750 nepočítám, ta je je cenově trochu dál. Samozřejmě projev V8
.7er je 7er a je o výbavě,ale chtěl bych takový chopeer na 4kolech k dennímu dojíždění do zaměstnání - 15km - a i mimo o víkendech po ČR a užít si. Asfalt netrhám a 250 nejezdím. Nevím, jestli to se 7er nepřepálím. Nesnáším poddimenzované oturbované motory, obyč atmosféra je krásná. Na plné výbavě se stolečkama a ledničkou bych až tak netrval(nic proti), spíš bych kladl důraz na tech.stav a polovýbavu ve stejné cenové relaci vozu.(DD,L7 jsem pochopil jako základ)
Teď jsem si zajel s X1 2.5i v plné na předváděčce, docela pěkné auto, ale ten motor
.To už není BMW. R4 napříč, projev motoru otřesný a předohrab 90/10%. Cena 1,6 mega a vůbec mě nevadí, že na něj nemám. Tak rychle něco koupit, za pár let už tak babetu, když je v kurzu malý objem a málo válců.
Tož tak, děkuji za reakce a klidně mě oholte teď, než si rvát vlasy sám a pozdě.
Podle mého pocitu má z hlediska duše k sobě blíž 39 vs 65. Protože den D se blíží. sleduji to tady intenzivněji. Zpočátku 3er nebo 5er? Teď musím dát za pravdu Jaraxovi,a pokročil jsem e39 530 - 540 nebo e65,66 745. 750 nepočítám, ta je je cenově trochu dál. Samozřejmě projev V8
Teď jsem si zajel s X1 2.5i v plné na předváděčce, docela pěkné auto, ale ten motor
Tož tak, děkuji za reakce a klidně mě oholte teď, než si rvát vlasy sám a pozdě.
kup e65
e39ky hezky uz moc nejsou a kdyz jsou, tak za to lidi chteji nesmysl. Ja vim, je to klasika a bla bla, ale dat za 150? Kdyz priplatis 50 a mas e65? uplne jinej vesmir? Jasna volba...
Btw. To samo plati pro e38..(kterou bych teda volil radsi, v porovnani s e39...sportovni neni nic z vyse psanyho a kdyz komfort, tak naplno...)
e39ky hezky uz moc nejsou a kdyz jsou, tak za to lidi chteji nesmysl. Ja vim, je to klasika a bla bla, ale dat za 150? Kdyz priplatis 50 a mas e65? uplne jinej vesmir? Jasna volba...
Btw. To samo plati pro e38..(kterou bych teda volil radsi, v porovnani s e39...sportovni neni nic z vyse psanyho a kdyz komfort, tak naplno...)
