Stránka 67 z 165
Napsal: sob 02.01.2016 19:25
od JaraX
ano dodělat to tak jde, Snejk to ted dodělaval do svojí co webasto nemá, akorát já mám nějaké vyjímečné auto a mám CAS C02, Snejk a spousta ostatních mají CAS C03. na mojem autě stačilo kodovani a sparovani a hned to jelo, u auta s C03 je problém, spáruješ to, nakoduješ to, klima funguje, ale rozjedeš se a pak to nefunguje do doby než cas překoduješ nebo zresetuješ, prostě je tam ochrana aby to nešlo dodělat, takže musíš ještě sehnat CAS C02, jo a Snejk to běžně používá místo webasta a chválí si to, u auta na LPG to pak sežere asi tak stejně finančně jako webasto, pokud bude LPG trochu ohřaty, jinak ALL ted testuju elektrickej ohřev v cenně cca 4k, kterej dáš k reduktoru a hned mu ohřeje vodu, takže pak bys nastartoval dalkovym startem, hned by to přeplo na LPG, vyrábělo elektriku a topilo

Napsal: sob 02.01.2016 19:46
od zzeli
Tak to je ovsem paradicka. Jeste premluvit Falcona, aby umel z C03 udelat C02 a pak uz jenom rozjet byznys webasto bez webasta, "instalace" behem par minut. Tim padem az budu hledat auto, tak nemusim hledat nutne kus s webastem, cimz se rozsiri pole pusobnosti

Diky za podnetne info.
Napsal: ned 03.01.2016 11:09
od Jaris330D
Dá se pomocí Inpi zjistit, jaký CAS mám?
Napsal: ned 03.01.2016 11:18
od Snejk
a hlavně jdou kodovat dva(tři) režimy.. zimni (topi na max), letni(klima max) a neutralni(22st)
Napsal: ned 03.01.2016 11:20
od Snejk
no instalace na par mnut rozhodne není... ale urcite lehci jak webasto... a je to machrovina.. ja to teda ještě mam v planu predelat na verzi přes mobil... dosah ovladace je dobry, ale ne uplně všemocný. a taky počítejte s investicí min 5000 za ovladač..
Napsal: ned 03.01.2016 11:21
od Snejk
pokud nemate italskou americkou saudskoarabskou nebo jaraxovu verzi tak nejspis mate c03 a vejš

Napsal: ned 03.01.2016 12:13
od zzeli
Tak to abych koukal po aute s uzkou zadni SPZ
Jak pres mobil donutis auto, aby nastartovalo? Zapomenes v kastliku klicek?

Neumim si ted predstavit zpusob, ktery by byl rozumne proveditelny a pritom to nebyla bezpecnostni dira pro zlodeje.
Napsal: ned 03.01.2016 12:15
od zzeli
BTW hadam, ze cim novejsi auto, tim novejsi verze CAS, takze u fl auta je "dodelani" telestartu nemozne? Nebo jde CAS preprogramovat? Nebo i do fl auta jde dat CAS 02 ?
Napsal: ned 03.01.2016 13:42
od JaraX
ja mam právě novější auto než Snejk a mám CAS C02, takže o věku to není,
přes ten mobil se to řeší tzv Wandlerem, někam do auta zašiješ ten ovladač od webasta a jeho "tlačítko" "mačká" přes nějaké relé GSM spínač.
Napsal: ned 03.01.2016 16:01
od zzeli
Koukam do navodu. Pise se, ze kdyz chces odjet s autem s bezici nezavislou klima, tak mas dat klicek do slotu (nebo ho mit u sebe v pripade CA). Nejde ale nahodou odjet i bez klicku? Jestli ne, tak je to vicemene ok. Jestli jo, tak bych se toho trochu bal.
To uz je snad posledni otazka
Edit: No asi nejde, to uz by pak bylo jedno jestli ten ovladac je v aute nebo neni. Jen by si zlodej musel pockat, az klimu zapne primo majitel

Napsal: ned 03.01.2016 16:05
od JaraX
nejde, pokud mám nastartovany přes Standklimu, tak zaprvé systém kontroluje zamčení auta, nejde nastartovat odemčené auto, když pak odemču a nejdu do auta s klíček tak zaprvé je odpojené řazení a vůbec nejde zařadit a za druhé když se dotknu pedálu plynu tak hned zdechne motor, takže auto na standklime nejde ani turovat, neuvěřitelny jak maji takovou raritní fuknci vychytanou.
Napsal: ned 03.01.2016 16:24
od zzeli
Nemecka preciznost...v tomto pripade je vitana
Diky za odpovedi.
Napsal: pon 04.01.2016 00:35
od JohnyB
Napsal: pon 04.01.2016 07:48
od JaraX
Napsal: sob 16.01.2016 22:39
od kawaman
Po dnešním poohlédnutí se za E66kou musím konstatovat, že je to auto absolutně nesrovnatelné s e61, kterou doteď vlastním. E61 má fajn praktický kufr, ale tam to asi začíná i končí. Asi to bude důvod, proč si jí lidi kupují. Samozřejmě že i já si ji koupil z toho důvodu, ale to sem ještě neseděl v 7er

Tím nechci říct, že by 5er byla špatná, jen si nedovolím to k 7er přirovnat. E66ka je auto jakoby z jiné planety(prostě ho musím mít). Uvnitř je všechno praktické, po ruce a výborně zpracované. Prodloužená verze nabízí opravdu dostatek místa a myslím, že za ty menší trable při parkování to stojí za to. Tímto bych chtěl poděkovat Jaraxovi za ochotu a čas strávený k podání informací ohledně mého budoucího vozu.
Napsal: ned 17.01.2016 12:42
od jozin7
muj chlebodarce ma e60 M5.koupenou od nova.Vzdy jak do toho sednu,z e65,musim se smat...Tak jak z venku to je krasne auto,ktere jede jak pila,ma bezkonkurencni zvuk ze vsech BMW,uvnitr to je tragedie total...Ty knefl na dverich kdo to vymyslel...
Napsal: ned 17.01.2016 17:57
od Giovany1971
kawaman píše:Po dnešním poohlédnutí se za E66kou musím konstatovat, že je to auto absolutně nesrovnatelné s e61, kterou doteď vlastním. E61 má fajn praktický kufr, ale tam to asi začíná i končí. Asi to bude důvod, proč si jí lidi kupují. Samozřejmě že i já si ji koupil z toho důvodu, ale to sem ještě neseděl v 7er

Tím nechci říct, že by 5er byla špatná, jen si nedovolím to k 7er přirovnat. E66ka je auto jakoby z jiné planety(prostě ho musím mít). Uvnitř je všechno praktické, po ruce a výborně zpracované. Prodloužená verze nabízí opravdu dostatek místa a myslím, že za ty menší trable při parkování to stojí za to. Tímto bych chtěl poděkovat Jaraxovi za ochotu a čas strávený k podání informací ohledně mého budoucího vozu.
E 61 jsem si koupil protože potřebuji kufr...do sedmy nic nedám nic v ní neodvezu...až bude 7er v combi pak si ji koupim taky

..vůbec nepochybuji o tom že jsi byl z auta unešen..je to přeci vlajková lod... neni očem
Napsal: ned 17.01.2016 18:08
od JaraX
on ten kufr zas tak větší není, se zataženou roletou je ten prostor pod roletou menší než kufr u E65, naopak s odtaženou je naprd že jde vše vidět atd.
mě třeba u kombíka vadí že cokoliv co vezu tak slyším v kabině, jak to tam rachtá atd, to je meganekomfortní stejně jako hluk od těch zadních oken. naopak u E65 člověk muže nasypat hrnec šroubků do kufru a neví o ničem.
ale já mam k E65 ještě Transita, takže všechen bordel odvezu v tom, do BMW jsem si nikdy nerval.
Napsal: ned 17.01.2016 18:19
od Killingman
Pokud nemáš vzadu lednici, pak je kufr poloviční. Je fakt, že češi jsou mistři světa v převážení vzduchu dieselovými auty na krátké vzdálenosti

Napsal: ned 17.01.2016 19:59
od jozin7
naprosta pravda...vidimto stejne.u nas kazdy mele furt jen kufr a spotreba.jak budu chtit odvest almaru,vezmu tranzita.a jak chcu jet za 0,001 litru jedu na kole.Kufr v e 65 neni mozna maxi,dira je mala,ale jak umis naukladat veci taky tam neco vleze.Pro me osobne je naprosto vyhovujici(barak uz mam postaveny,cement nevozim)