Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Napsal: pát 01.10.2021 21:00
To je zase ta putovní co byla ve světě motorů?ettore píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/153238977
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
To je zase ta putovní co byla ve světě motorů?ettore píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/153238977
Je jí hodně podobná, ale ta měla vzadu idrive pokud si dobře pamatuju.soukupadam píše:To je zase ta putovní co byla ve světě motorů?ettore píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/153238977
JaraX píše: At se můžu taky trochu hájit, moji 6er měl tehdy půjčený můj moc fajn zákazník, byl s manželkou na víkendu na jížní moravě, šestku si večer vzali na vinici, stáhli střechu a pili v tom víno. Tehdy jsem byl členem jedné whatsapp skupiny, kam ten klučina posílal videa, jak to tam popíjí. Sice mě trochu sralo že auto běží tak dlouho na volnoběh, na druhou stranu jsem požitkář, a rozhodně jsem jim nechtěl kazit romantický večer. Přece jen to musí „něco vydržet“, tím že jsem věděl že o tom že auto na volnoběh běží a neřekl půl slova, tak jsem vlastně přebral veškerou odpovědnost na sebe, ted po něm nemůžu chtít ani korunu. Osobně jsem žil v tom že tam seděli tak 4-6 hodin(jelikož jsem ten večer taky popíjel) nevím co přesně jsem řekl martinovi, pokud mi Martine pošleš ten záznam hovoru, budu rád at vím co ze mě vylezlo. Ted jsem teda ptal pána jak to bylo dlouho a říkal že sám neví, ale mohlo to byt kolem 2,5 hod. Důkazy už nemáme Ono je to vlastně jedno,motor je v prdeli a dá se druhej. Z těch přes 100ks N62 co ke mě jezdí to bude třetí motor co budeme měnit, první byla 745Li 700k najeto, druhý byla pešova uhnáná 750i a třetí moje 6er . Do toho ted vím o dalších třech co klepou, to je pajkovice, ta klepe ale pokud vím oleje nežere, a asi se nevyplatí to rozdělat a zjištovat co tomu je, ta práce stojí víc než ty motory, ale todle si pajk řeší sám. Další je boulouclova 745i co koupil „břeclavskou“ sedmu za 100k, když připočtu i ty co ještě jezdí, tak je to furt 6% umrtnost motorů, když vidím jak chcípaj třeba M57N2 na rozvody(protože je nikdo nechce dělat preventivně), nebo N57 na klice, většinu 745d co znám, tak jim praskla vačka nebo shořeli od DPF, prostě dnes chcípají všechny motory a je uplně jedno co to je za auto. Jasně že Snejk který veme každý pelech bude mít jiné procento mrtvých motorů, ale prostě pelechy nekupovat. Rád bych upozornil, že většina těch aut nemá LPG, a ani neměla sníženy termostat. LPG má čistější spalování, třeba by to tomu pomohlo, ale todle je opět otázka pro odborníka motoráře. Snížený termostat by tomu taky mohl pomoct, čím vyšší teplota, tím horší pro blok. Jak psal kurevtor, že snížena teplota by tomu mohla ubližit. To by si přece mohl tím pádem ubližit i sám, protože i auto se sériovým termostatem i čas od času sniží teplotu na 95°C a taky znám auta co jezdili třeba 1-2 roky s vadným (nebo provrtaným
) termostatem na 60°C a nic se jim nestalo. A hlavně si myslím, že kdyby ten motor byl fungl nový, tak vydrží i 10 hodin volnoběhu, jenže ten motor měl 17 let, 17 s tím jezdil bůhví kdo, nikdo neví jeslti tomu někdo nedával zastudena, mohla být ztenčená stěna válce, atd. Svoji dvě sedmičky stejně ohřívám volnoběhem, i když vždy tak 15 min, prostě to nastartuju standklimou a hotovo, i když otázka jeslti je víc škodlivý studený nebo teplý volnoběh, přece jen na studený volnoběh to víc těsní. Ale to jsou vše otázky pro odborníka motoráře a tím já nejsem. Vadí tomu na volnoběh víc mazací poměry? Za mě spíš distribuce tepla v tom motoru, něco může hodně zhládnout, v jíných místech může byt blok zase teplejší apod. Ani mě tak nesere že se to stalo, spíš jak to že ten motor byl komplet udělanej a ted půjde na stolek, ale nejvíc mě sere, že se nemůžu dostat do pořadníku, abych ten motor udělal, druhý motor mám skladem, bohužel je ještě v autě a není čas se na to vrhnout, auto už nějaký ten měsíc stojí abych netrápil kat a platím na něj 20 litrů havarijko tak to budu muset nějak pořešit. Šestka byla vždy můj sen, větší jak 7er. Bohužel mě to auto nechytlo, náklady několikanásobně vyšší jak 7er, vše je na to drahé a nejde sehnat, vše je velmi nekvalitně vyrobeno, pak se stane, že i do pul roku starého origo BMW světla teče apod. Sedačky to má horší jak 3er, audio taky hrůza i když je tam logic, za průměrně vzrostlého člověka si nikdo nesedne, ale díky DD a V8 nabízí zase nějaké ty zážitky. Kdyby to auto dostalo logica a komforty z 7er a bylo o 20cm delší, tak bych ho nikdy neprodal, ale takové auto pro mě už nemá využítí a půjde do světa. Takže hůra do mě
![]()
pohledám, ale nevím, kam Ti to mám poslat....HyndaDan píše:JaraX píše: Osobně jsem žil v tom že tam seděli tak 4-6 hodin(jelikož jsem ten večer taky popíjel) nevím co přesně jsem řekl martinovi, pokud mi Martine pošleš ten záznam hovoru, budu rád at vím co ze mě vylezloale takové auto pro mě už nemá využítí a půjde do světa. Takže hůra do mě
![]()
Dneska už to musí prasknout.Filozof píše:Příští týden se bude dít několik událostí zásadních a uvidíme kam se posunu. Zatím nebudu říkat co se bude dít.![]()
Držte palce pokud vyjdou obě tak se změní hodně.