Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1221 Příspěvek od kurevtor »

Myscho píše:chcem sa opýtať, ako je to s výbavou... club mal okrem výhrevu aj odfuk a masáže? lebo ak som aj našiel club kožu, tak mal len výhrev... nasca viem, že môže mať všetky 3 a merino tiež všetky 3? Má zmysel kupovať club len s výhrevom? či lepšie hľadať merino výhrev + odfuk?
- Club nemůže mít odfuky.
- Masáže určitě chtěj, protože jsou boží a fungujou dobře - prdel z toho nebolí ani po velmi dlouhý trase.
- Odfuky asi taky chtěj, v létě je to dobrý, navíc je to prostě položka výbavy a těch není nikdy dost.
- Ten středovej panel vypadá 3x líp, když tam máš všechny 3 tlačítka.
- Osobně mi nejlepší varianta připadá Full Merino - takže s výhřevem, odfukem i masáží. Když Club tak alespoň s výhřevem a masáží.
- Samozřejmě zvaž nevýhodu odfuků - ta spočívá v té perforované kůži. Pokud máš auto na vození lidí a psa apod. tak odfuky mohou být nevýhoda, protože ta kůže samozřejmě tolik nevydrží, navíc ve svym věku... Já docela trnu, když mi někdo sedá do auta, aby neměla v zadní kapse něco ostrýho nebo aby neměla nějakou zkurvenou cvočku na zádech a tak :-D

"Má zmysel kupovať club len s výhrevom?"
-> myslim, že pokud je auto skvěle vybavené a za dobrou cenu tak Club s výhřevem "stačí". Ale neni to top prostě :-D :-D :-D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1222 Příspěvek od JaraX »

ty seš taky top, club byl branej u spousty aut jako TOP, proto má club většinou 760i, a taky když máš club tak máš i koženej tunel, což u nascy nikdy nemáš pokud to není individual, takže z non Individual je club nejvyšší varianta.a
a jak jsem psal, club masáže nepotřebuje, ale evidentně jsi v tom nejel
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1223 Příspěvek od kurevtor »

:D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1224 Příspěvek od kurevtor »

Nascu vůbec neřešim (i když bych jí asi přežil, kdyby byla full)

Souhlasim s tebou, že Club je to nejlepší co v NON-individualu dostaneš. To ale nemění můj názor, že nej je prostě Merino+výhřev+odfuky+masáže.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1225 Příspěvek od JaraX »

ale stejně pokud jezdíš dálky tak je nejlepší club, chtěl jsem dávat goldbraun merino se vším, ale nakonec jak furt jezdím vším, tak jsem zjistil že na club stejně nic nemá v pohodlí a dám golbraun club, klidně se budu radši par dní v roce potit, stejně krátký trasy se sedmou nejezdím a díky standklimě sedám do vyklimatizovanyho auta.
ale do E53 bych moc chtěl odvětrávaný sedačky.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1226 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Je fakt, že jsem v ničem jiným než nasce nejel, ale to odvětrání bez toho si to nedovedu v létě představit, právě když člověk jede dlouhou trasu.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1227 Příspěvek od JaraX »

v létě jsem jel 600km trasu, a když jsem byl před cílem tak jsem měl spoceny záda a prdel, tak si říkám, no jo, škoda že nemám odvětrávání, ale pak jsem se podíval a celou dobu jsem měl na 1ku zaplej výhřev :D :D, pak jsem jezdil nějakou odvětrávanou sedmou když bylo vedro jak prase, a odvětrávání pomohlo ale stejně to nebylo uplně ono, vedro mi bylo i tak. jak říkám, každej má jiny preference, pro mě je odvětráváná nasca něco co bych vubec nesnesl. odvětrávaný merino by mi nevadilo ale stejně bych radši club, to je prostě ten správnej starej proprděnej gauč :)
Uživatelský avatar
DonyR1
Registrovaný
Příspěvky: 250
Registrován: ned 31.08.2014 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 3714

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1228 Příspěvek od DonyR1 »

A masáže jdou dodělat do sedačky kde nejsou ? Co to obnáší?
BMW E65 750i 2006
Ex: BMW E61 530D 2005
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1229 Příspěvek od JaraX »

jasně, vše jde dodělat, otázka jak je to s molitanem, to si najdi přes ETK, co vše je jine pro másáže, ale nejspíš jen strčíš polštářky, kompresorek, zapojíš do jednotky, vyměníš ovládání a nakoduješ.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1230 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

To si nemyslim, pokud mas masaz pod penou budes mit jinou strukturu (rám) budou jiny kabely, a jiná jednotka ECU v sedačce.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
ls
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: čtv 06.03.2008 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1231 Příspěvek od ls »

Píšou že je to má hybridní pohon na co to teda jezdi?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Myscho
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 14.11.2016 14:51

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1232 Příspěvek od Myscho »

stačí pohľadať na googli a hneď nájdeš... úryvok z článku:
Hybridná sedmička je vybavená klasickým spaľovacím motorom a trojfázovým synchrónnym elektromotorom. BMW ActiveHybrid 7 nie je full hybrid, teda schopný samostatnej jazdy na elektrický pohon. Elektromotor má za úlohu pomáhať spaľovaciemu motoru pri akcelerácii a znižovať jeho nároky na palivo. Tento systém sa označuje „mild hybrid“. Li-Ion batérie sú umiestnené naprieč auta za zadnými sedadlami v batožinovom priestore vozidla. Pre uvedené dôvody je batožinový priestor menší ako pri nehybridnej verzii. Energia z batérie sa využívaná nielen pri akcelerácii, ale dodáva tiež vyrovnaný prúd energie kompresoru klimatizácie počas jazdy, aj keď auto stojí. Výhodou je, že počas teplých dní vodič pri čakaní v limuzíne nemusí míňať palivo, na pohon klimatizácie stačí energia z batérie, ktorá je zdrojom energie aj v klasickej 12-voltovej sieti vozidla. ActiveHybrid7 v rámci znižovania spotreby presedlal z pôvodného benzínového osemvalca na radový preplňovaný šesťvalec. Má výkon 235 kW (320 k) a poznáme ho aj z modelov 335i, M135i, 535i, či ostatných hybridných sedanov. Pri ActiveHybrid7 mu pomáha elektromotor integrovaný do prevodovky s výkonom 28 kW (34 k). Vozidlo ponúka aj režim čisto elektrickej jazdy. No zvládne tak maximálne nejaké to posúvanie v zápche, či presun na pár stoviek metrov. Potom sa už štartuje spaľovací motor.
ls
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: čtv 06.03.2008 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1233 Příspěvek od ls »

To je hybrid na prd. Musela by se předělat na LPg. Motor je vtom spolehlivý?
Myscho
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 14.11.2016 14:51

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1234 Příspěvek od Myscho »

Inak, čo som dal... 230kw je tuším až FL, ten 330kw, čo si dal je 8valec:
Osemvalcový benzínový motor s objemom 4,4 litra je vybavený technológiou s marketingovým označením BMW TwinPower Turbo. Motor má výkon 327 kW (445 k). Elektromotor integrovaný v automatickej prevodovke vyvinie výkon 15 kW (20 k). Celkový výkon systému BMW ActiveHybrid 7 je 342 kW (465 k) a maximálny krútiaci moment až 700 Nm. Toto spojenie umožňuje rozhýbať dvojtonový kolos z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h.
Myscho
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pon 14.11.2016 14:51

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1235 Příspěvek od Myscho »

Keď si pozrieš príspevky o motoroch F01, tak uvidíš, že motor skoro nič nevydrží, najmä 750i... mne sa osobne veľmi páči F01.. ale ako bolo viackrát spomenuté e65/66 je zatiaľ posledná spoľahlivá 7ma
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1236 Příspěvek od JaraX »

F01 LPG neumí, leda by dal do toho activehybridu generator a ten předělal na LPG :D :D by to žralo LPG a vyrábělo elektriku pro baterky a z té by jel elektromotor :D takže f01 na LPG jde předělat, ale pouze activehybrid :D
navíc Fka sou hodně drahá auta na provoz a palivo je tam to poslední, nějaká přestavba na LPG by neměla cenu.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1237 Příspěvek od Matt_CZE »

Jaraxi, to zní megaefektivně :D
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1238 Příspěvek od Teddy »

Kdyby zainvestoval tu super mega drahou pumpu, tak to na plyn klidně bejt může. Nebo systém 70-90/30-10%. Tak jako tak by to při tom výkonu bylo tak za 200 tis. Tušim, že standardně se přímovstřiky zaplynovávaji do výkonu kolem 200 kobyl.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1239 Příspěvek od pGb »

První varianta - vstřik zplynovaného lpg - problém s lpg u přímého vstřiku je ten, že musí být odladěn přesně na konkrétní motor (tj musí se to výrobci vyplatit a být dostatek potenciálních zákazníků). Pak to žere ještě benzín 70/30 nebo jiné poměry.

Druhá varianta je vstřik kapalného lpg přes originální benzínové vstřikovače, odpadá problém s chlazením (proto je ten přístik paliva v první variantě), ale problémem je s trvanlivostí lpg čerpadla .... a cena
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#1240 Příspěvek od kurevtor »

Celkově jsou hybridy akorát zkurvený ekoshit bolševiků z neobolševických stran, které se nazývají Zelené. Je to prostě prasopes. Ekologickej přínos je dost diskutabilní - ať už jde o energetickou stopu nebo běžné použití. Jako když si kokot Bursík pořídil Lexus 450h aby ukázal jak je ekologickej. Je to čistá póza, za míň než za osm na sto to stejně jezdit neumí. V západní evropě a ve skandinávii dostanou lidi slevu na dani několik tisíc eur, když se chovají "ekologicky" a koupí si hybrid. Takže to dopadá tak, že ty lidi mají hybridy, všichni jsou strašně ekologický, ale vůbec to nenabíjí a jezdí jen na benzín, protože chtěli jen tu slevu. :-D

Já třeba jezdil s Mitsubishi Outlander hybrid - neskutečně dementní auto! Ale hlavně - po celodenním nabíjení ukázala baterka max. dojezd 23 mil...! Po ujetí 500m to bylo 21 mil a po ujetí dalšího kilometru to bylo asi 16 mil... pak se baterka jakoby vybila a stejně hned naskočil motor. Prostě je to demence. Když auto na elektriku tak Teslu nebo prostě pravý elektromobil, ale nikdy hybrid!!!
Odpovědět