Napsal: pát 08.07.2016 16:29
				
				Převodovka u 525D a 530D by měla být totožná.Jen 525D má menší výkon,tudíž by nemusela dostávat takový ceres a mohla by déle vydržet.
			Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/

:palec:horan píše:Filozof: to je jedna z podminek. Manual.
A pak spousta dalsiho.
hodně pěkně zmapovaný vývojmatrose píše:Me vydrzela na 530D 142km automaticka převodovka 340tis.Turbo se poroucelo v 350tis a 500km na to cerpadlo pod ridicem a jinak je vsechno na motoru puvodni a mam prez 370tis. Tak kvalitni motor to urcite je.Pravda ze prevodovky GM jsou profkaknute ze se serou,ale na druhou stranu,jdou levneji repasovat
 hele, to turbo předtím než lehlo, tak dávalo najevo nějakýma indiciema, že jde srát? Já jenom jestli mám radši měnit preventivně nebo počkat co a jak. Olej mi zatím nemizí, turbo tlačí tolik, kolik by mělo, jenom se mi zdá asi trošku více pískající. Nicméně to může být celkem subjektivní pocit, protože nemám s čím porovnávat
 hele, to turbo předtím než lehlo, tak dávalo najevo nějakýma indiciema, že jde srát? Já jenom jestli mám radši měnit preventivně nebo počkat co a jak. Olej mi zatím nemizí, turbo tlačí tolik, kolik by mělo, jenom se mi zdá asi trošku více pískající. Nicméně to může být celkem subjektivní pocit, protože nemám s čím porovnávat
 koukam ze jsem uplnej debil tak samozrejme 530i a 535i
 koukam ze jsem uplnej debil tak samozrejme 530i a 535i


No, tak to teda nečtu moc rád... Letos se chystáme do Řecka a chtěl jsem jet autem...matrose píše:Turbo se odporoucelo uplne bez varování.... V 90 jsem jemne pridal do kopce a hotovo,auto bez vykonu.nejhorsi ze po ceste na dovolenou v Rakousku.
 teď nevím jestli to riskovat
 teď nevím jestli to riskovat  ani ti to třeba nežralo trošku víc olej nebo tak? Mně teď pětka mezi výměnama (10t km) nesežere ani deci.
 ani ti to třeba nežralo trošku víc olej nebo tak? Mně teď pětka mezi výměnama (10t km) nesežere ani deci.K tomu turbu, mám také 530d 142kw a když stáhnu okýnko tak taky slyším v zátahu trochu pískot - nejvíc na 1R° a 2R° (jsem na tom stejně, protože nemám s čím porovnat). Auto má 270tis a počítám, že je turbo původní. Tlačí jak má, olej nežere vůbec, DPF nemám a žádný kouř za kočárem se u mě taky nekoná.Misanek píše:No, tak to teda nečtu moc rád... Letos se chystáme do Řecka a chtěl jsem jet autem...matrose píše:Turbo se odporoucelo uplne bez varování.... V 90 jsem jemne pridal do kopce a hotovo,auto bez vykonu.nejhorsi ze po ceste na dovolenou v Rakousku.teď nevím jestli to riskovat
ani ti to třeba nežralo trošku víc olej nebo tak? Mně teď pětka mezi výměnama (10t km) nesežere ani deci.

 jenomže nejhorší na tom je to, že si člověk říká co to je 3000 km, to doma odjezdím jako nic a nic se neposralo a auto mě nikde nenechalo (teda jednou jo - prasklo těsnění u regulátoru tlaku paliva, ale tak u toho zase bude pokoj dalších 300t),ale nejhorší je to riziko, že se to může posrat někde v Srbsku... Ale ta pojistka mě zajímá. Vím, že něco takového existuje ale zatím jsem tuším nenarazil na žádnou takovou, u které bych byl opravdu v klidu a která by mi zaručovala bezplatný odtah až do ČR. Máš nějaký osvědčený tip kde hledat a koho oslovit? Byl bys moc hodný
 jenomže nejhorší na tom je to, že si člověk říká co to je 3000 km, to doma odjezdím jako nic a nic se neposralo a auto mě nikde nenechalo (teda jednou jo - prasklo těsnění u regulátoru tlaku paliva, ale tak u toho zase bude pokoj dalších 300t),ale nejhorší je to riziko, že se to může posrat někde v Srbsku... Ale ta pojistka mě zajímá. Vím, že něco takového existuje ale zatím jsem tuším nenarazil na žádnou takovou, u které bych byl opravdu v klidu a která by mi zaručovala bezplatný odtah až do ČR. Máš nějaký osvědčený tip kde hledat a koho oslovit? Byl bys moc hodný  
 mám k tomu přesně ten samý přístup jako ty - dokud se motor opravdu celý neprohřeje tak s tím jedu jako s atmosférou, chladit nechávám radši mnohem déle než krátce, řádově třeba i pět - deset minut, když plánuju zastávku, tak už cca dva kilometry před ní na dálnici dávám nohu z plynu a jedu mezi kamionama, leju do něj castrolácký 5w-40 že svého 60l sudu co mám doma... Ale nejhorší je, že i když všechno tohle člověk dělá, tak i tak nedokáže zvrátit případné negativní následky, co na tom autě zanechal předchozí majitel. A těžko (jestli vůbec) se pozná, jaké ty následky jsouZdenda530d píše:
K tomu turbu, mám také 530d 142kw a když stáhnu okýnko tak taky slyším v zátahu trochu pískot - nejvíc na 1R° a 2R° (jsem na tom stejně, protože nemám s čím porovnat). Auto má 270tis a počítám, že je turbo původní. Tlačí jak má, olej nežere vůbec, DPF nemám a žádný kouř za kočárem se u mě taky nekoná.
Dobře vím, že je to jen mechanická součástka se svou životností a chovám se k němu opravdu svědomitě (zhřívání - dochlazování, pravidelné výměny kvalitního oleje), tak doufám, že se taky dožije alespoň těch 370tis.
 
  jak se ti chová za studena u tebe? A taky při zahřátém motoru slyšíš jeho nástup? Myslím takové mírné zakňučení třeba pro jízdě po rovině a aktuální spotřebě mezi 5-8 l/100  a otáčkách okolo 1500 ot/min.
 jak se ti chová za studena u tebe? A taky při zahřátém motoru slyšíš jeho nástup? Myslím takové mírné zakňučení třeba pro jízdě po rovině a aktuální spotřebě mezi 5-8 l/100  a otáčkách okolo 1500 ot/min.  
  
  - takže asi tak...
 - takže asi tak...