Napsal: pát 08.07.2016 16:29
Převodovka u 525D a 530D by měla být totožná.Jen 525D má menší výkon,tudíž by nemusela dostávat takový ceres a mohla by déle vydržet.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
:palec:horan píše:Filozof: to je jedna z podminek. Manual.
A pak spousta dalsiho.
hodně pěkně zmapovaný vývojmatrose píše:Me vydrzela na 530D 142km automaticka převodovka 340tis.Turbo se poroucelo v 350tis a 500km na to cerpadlo pod ridicem a jinak je vsechno na motoru puvodni a mam prez 370tis. Tak kvalitni motor to urcite je.Pravda ze prevodovky GM jsou profkaknute ze se serou,ale na druhou stranu,jdou levneji repasovat
No, tak to teda nečtu moc rád... Letos se chystáme do Řecka a chtěl jsem jet autem...matrose píše:Turbo se odporoucelo uplne bez varování.... V 90 jsem jemne pridal do kopce a hotovo,auto bez vykonu.nejhorsi ze po ceste na dovolenou v Rakousku.
K tomu turbu, mám také 530d 142kw a když stáhnu okýnko tak taky slyším v zátahu trochu pískot - nejvíc na 1R° a 2R° (jsem na tom stejně, protože nemám s čím porovnat). Auto má 270tis a počítám, že je turbo původní. Tlačí jak má, olej nežere vůbec, DPF nemám a žádný kouř za kočárem se u mě taky nekoná.Misanek píše:No, tak to teda nečtu moc rád... Letos se chystáme do Řecka a chtěl jsem jet autem...matrose píše:Turbo se odporoucelo uplne bez varování.... V 90 jsem jemne pridal do kopce a hotovo,auto bez vykonu.nejhorsi ze po ceste na dovolenou v Rakousku.teď nevím jestli to riskovat
ani ti to třeba nežralo trošku víc olej nebo tak? Mně teď pětka mezi výměnama (10t km) nesežere ani deci.
mám k tomu přesně ten samý přístup jako ty - dokud se motor opravdu celý neprohřeje tak s tím jedu jako s atmosférou, chladit nechávám radši mnohem déle než krátce, řádově třeba i pět - deset minut, když plánuju zastávku, tak už cca dva kilometry před ní na dálnici dávám nohu z plynu a jedu mezi kamionama, leju do něj castrolácký 5w-40 že svého 60l sudu co mám doma... Ale nejhorší je, že i když všechno tohle člověk dělá, tak i tak nedokáže zvrátit případné negativní následky, co na tom autě zanechal předchozí majitel. A těžko (jestli vůbec) se pozná, jaké ty následky jsouZdenda530d píše:
K tomu turbu, mám také 530d 142kw a když stáhnu okýnko tak taky slyším v zátahu trochu pískot - nejvíc na 1R° a 2R° (jsem na tom stejně, protože nemám s čím porovnat). Auto má 270tis a počítám, že je turbo původní. Tlačí jak má, olej nežere vůbec, DPF nemám a žádný kouř za kočárem se u mě taky nekoná.
Dobře vím, že je to jen mechanická součástka se svou životností a chovám se k němu opravdu svědomitě (zhřívání - dochlazování, pravidelné výměny kvalitního oleje), tak doufám, že se taky dožije alespoň těch 370tis.