Stránka 7 z 9
Napsal: stř 27.01.2016 22:38
od Snejk
to se stouras v retizku na olejovy cerpadlo. ten ma takovejhle vakl i jako novej. rozvodak je vejs, tam takhle nedosahnes. hlavne jsou tam dva retezy klika-cerpadlo a cerpadlo-vacka a treti je klika-olejovy cerpadlo a do toho tam prave strkáš prsty...
Napsal: úte 09.02.2016 10:21
od charllie
Do teto kategorie spadá i M57/T2????
Napsal: úte 09.02.2016 10:26
od JaraX
m57T2 = M57N2 takže ano
Napsal: úte 09.02.2016 10:29
od charllie
Do teto kategorie spadá i M57/T2????
Napsal: úte 09.02.2016 10:49
od surfis
Vítej v klubu

Napsal: úte 09.02.2016 11:58
od Giovany1971
Snejk píše:to se stouras v retizku na olejovy cerpadlo. ten ma takovejhle vakl i jako novej. rozvodak je vejs, tam takhle nedosahnes. hlavne jsou tam dva retezy klika-cerpadlo a cerpadlo-vacka a treti je klika-olejovy cerpadlo a do toho tam prave strkáš prsty...
A který teda praská???
Napsal: stř 10.02.2016 01:52
od gabikh
a co 535 200 kw 2005 M57N ????

Napsal: stř 10.02.2016 12:07
od Vlasta
To je ještě poctivej litinovej motor
Napsal: stř 10.02.2016 16:57
od mi00wa
přesně tak. Rozvodu bych se nebál, spíš viřivých klapek co tam jsou, pokud je nemáš zaslepené.
Napsal: stř 10.02.2016 18:55
od gabikh
Klapky su uz davno vonku takze toto uz je minulost. Chcel som vediet ako s rozvodmi lebo u nas na svk su to roznorode nazory . Diki za odpovede
Napsal: stř 10.02.2016 20:21
od Predator
Pánové co mi ještě chybí ke kompletní výměně rozvodů na E90 330D - 170KW, krom těchto dílů viz. níže co mi poslali přímo z BMW. Nejsou tam žádná těsnění a třetí řetěz....Prosím o doplnění co je ještě nutné dokoupit aby to bylo vše ok. dle obecného standardu.
13528506969 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
13527787279 ŘETĚZOVÉ KOLO VYSOKOTLAKÉ ČERP 1ks
13522249624 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
13522249623 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
13527787299 NAPÍNÁK ŘETĚZU 1ks
11312249627 VODÍCÍ LIŠTA 1ks
11318506869 ROZVODOVÝ ŘETĚZ 1ks
11312249626 NAPÍNACÍ VEDENÍ 1ks
Děkuji Víťa
Napsal: čtv 11.02.2016 15:10
od surfis
Těsnění pod prsa, víko ventilů, vana, řetěz na olejové čerpadlo.
Napsal: úte 15.03.2016 13:18
od mixsny
Na kolik tedy kompletně vyjdou díly

Napsal: pát 03.06.2016 12:43
od mixsny
Tak již jsem též po rozvodech.
Hlavní řetěz byl celkem cajk, nějaké protažení tam oproti novému bylo, ale ne nic extrémního.
Horší byl řetěz na olejové čerpadlo. Ten již neměl napínáky a každou chvíli mohlo dojít k upadnutí a všechno by tam rozsekal. To se ostatně stalo známému na X5...
Najeto v den výměny poctivých: 235 000KM
Motor 170kW

Napsal: pát 03.06.2016 20:33
od Giovany1971
No motor máš černý jak boty..ale to je jiný příběh.. ten řetízek na oil pumpu nemá napinák..a jeho prasknutí bych se vůbec nebál..respektive jsem se nebal..nebot již jako nový má provis..a při zkoušce vůle na každém článku...byl téměř bez jakekoli vůle.Nejhuře je natom vždy retěz klika čerpadlo...já ho měl téměř na roztržení při 260...napinák byl téměř venku..
mod Francis: Nepoužívej citaci na bezprostředně předcházející příspěvek, prosím.
Napsal: sob 04.06.2016 12:23
od mixsny
Noo, motor nikdy předtím nikdo nemyl.
Nechával jsem ho mejt až teďkon a od té doby si myslím, že slyším klíňák...ale doufám, že vyschne a bude to OK.
Jinak motor je teď i celý přetěsněný, tak by měl chvilku čistý vydržet snad i přes ty klapky sání.
Jinak hlavní rozvod jak píšeš byl prý celkem v cajku.
Opravdu by mě zajímalo proč ho někdo má před smrtí a někdo cajk.. Asi záleží jak s tim kdo lítal atd..

Re:
Napsal: čtv 01.12.2016 10:10
od LLada
mates5 píše:mě by zajímalo kolik aut s motorem M57N2 jezdí s původními rozvody a maji pres 300tis najeto.Ptal jsem se v Cartecu jake maji zkusenosti s prasklym retezem u naftovych 6valcu a prej tyto motory jsou oproti 4valcum řady N v pohode a řešit to až se začne řetěz ozývat.No nevim jak to tady čtu že většinou praskne bez jakychkoliv příznaků tak mě moc neuklidnili

Já mám tento motor 145 Kw a mám najeto 317000 km a vše chodí tak jak má. Sice si čtu tyto komentáře a trochu jsem dostal strach jestli to neudělat. Tak nevím.
Re: M57N2 retez
Napsal: pát 02.12.2016 10:06
od Jirke
Taky 145kw, 389.000km a rozvody puvodni.
Re: M57N2 retez
Napsal: úte 06.12.2016 10:22
od Polish
Tak jsem taky neodolal a udělal jsem rozvody na své M57/T2 najeto 260tis a mohu říct že to sice nebylo na 5 minut dvanáct ale napínák byl tak přes 1,5cm. Kovový zvuk při startování a chcípání zmizel a auto jede jako vyměněné. Jinak známej má firmu maj tam dvě báva on jezdí vpohodě má 3,0D a na 180 prasklo a pak maj 3,5 v x5 a stim lítaj jako hovada a tam jako u mýho. Je to kus od kusu. Ten materiál je prostě nahovno. Takže někohu to může prasknout v 160 a někomu nikdy. Kus od kusu. Sám jsem viděl ty vůle už u novýho. No nic to je zase můj názor s trošku praxí i teorií. Ať to šlape

Re: M57N2 retez
Napsal: čtv 08.12.2016 19:29
od Joj
Polish píše:Tak jsem taky neodolal a udělal jsem rozvody na své M57/T2 najeto 260tis a mohu říct že to sice nebylo na 5 minut dvanáct ale napínák byl tak přes 1,5cm. Kovový zvuk při startování a chcípání zmizel a auto jede jako vyměněné. Jinak známej má firmu maj tam dvě báva on jezdí vpohodě má 3,0D a na 180 prasklo a pak maj 3,5 v x5 a stim lítaj jako hovada a tam jako u mýho. Je to kus od kusu. Ten materiál je prostě nahovno. Takže někohu to může prasknout v 160 a někomu nikdy. Kus od kusu. Sám jsem viděl ty vůle už u novýho. No nic to je zase můj názor s trošku praxí i teorií. Ať to šlape

Ahoj kolik te vyšli rozvody myslim materialove a pak prace.dík za info