
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745li - inzerát - poraďte jestli koupit
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
do auta z roku 2007 mohu nasypat klidně 2x tolik co do auta z roku 2000 nebo 2002.
Top je problém že po prvním majiteli to bude chtít velké výdaje a velký servis ale třeba třetí majitel už má jen drobný servis. Nebo je auto po servisu a může bejt za 220k a může bejt v perfektním stavu. oproti autu za 400k které je komplet na servis za kilo ještě k tomu. Akorát je novější o 7let.
Top je problém že po prvním majiteli to bude chtít velké výdaje a velký servis ale třeba třetí majitel už má jen drobný servis. Nebo je auto po servisu a může bejt za 220k a může bejt v perfektním stavu. oproti autu za 400k které je komplet na servis za kilo ještě k tomu. Akorát je novější o 7let.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Jako neda se nesouhlasit, ale ja zcela urcite rok zohlednuju, protoze o sedm let starsi auto znamena o sedm let vetsi najezd, je vic "vybydlene" pokud to neni od fandy, ale bezny uzivatel na auto zvysoka kasle. A za sedm let pri najezdu cca 30k rocne to je proste o dve kila vic. A v tip top stavu to maji akorad velci fandove. A jelikoz do toho cpou horem dolem, zpravidla ty auta neprodavaji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no třeba v západním německu sou skoro všechny 7er top, tam se na servise moc nešetří, a je uplně jedno jeslti je to 2001 nebo 2009,
kolikrát se najde 2001 od prvního majitele najeto 150tkm, a někdy taky 2008 najeto 600tkm, každej to užívá jinak, většinou 7er mají bohatí lidi, ted jsem byl kupoval od soukromníka 2005 750, najeto 250tkm, tzn 25tis km ročně, jelikož pán měl ještě 911 cabrio, 320i cabrio, S65 AMG a ML v AMG, starší pán duchodce.
rok je relativní pojem, mám zakazníky s autama rok 2010 první majitelé a sou to pojizdné vraky, protože oni už v tom přece nebudou měnit olej když to budou prodávat. jedno to auto má KO převodovku a tu si pán někde nechal spravit tak prasácky že až to auto někdo koupí tak se pujde zastřelit, až zjistí že má špony v převodovce.
z toho mi tady jezdí topstavové 2001 E65 kde se spravuje odrřená hlavička šroubku.
nájezd a stav je prostě relativní pojem, kdybych hleděl na rok tak dám těžko 230tis kč za 12let starý auto.
kolikrát se najde 2001 od prvního majitele najeto 150tkm, a někdy taky 2008 najeto 600tkm, každej to užívá jinak, většinou 7er mají bohatí lidi, ted jsem byl kupoval od soukromníka 2005 750, najeto 250tkm, tzn 25tis km ročně, jelikož pán měl ještě 911 cabrio, 320i cabrio, S65 AMG a ML v AMG, starší pán duchodce.
rok je relativní pojem, mám zakazníky s autama rok 2010 první majitelé a sou to pojizdné vraky, protože oni už v tom přece nebudou měnit olej když to budou prodávat. jedno to auto má KO převodovku a tu si pán někde nechal spravit tak prasácky že až to auto někdo koupí tak se pujde zastřelit, až zjistí že má špony v převodovce.
z toho mi tady jezdí topstavové 2001 E65 kde se spravuje odrřená hlavička šroubku.
nájezd a stav je prostě relativní pojem, kdybych hleděl na rok tak dám těžko 230tis kč za 12let starý auto.
Ti, pro které není rok výroby důležitý, případně je pro ně "nicneříkající".......
Vysvětlete mi prosím jednu věc - Pokud rok výroby neřešíte a skutečně řešíte jen stav (a výbavu) tak nechápu k čemu ten stav auta vztahujete. Když ne ke stáří vozu tak k čemu? K nájezdu?
K něčemu to logicky vztáhnout musíte, protože jinak musíte uplatňovat stejný metr na všechna auta. Tzn. od rok starého auta očekáváte stejný stav jako od 15 let starého auta.
Vysvětlete mi prosím jednu věc - Pokud rok výroby neřešíte a skutečně řešíte jen stav (a výbavu) tak nechápu k čemu ten stav auta vztahujete. Když ne ke stáří vozu tak k čemu? K nájezdu?
K něčemu to logicky vztáhnout musíte, protože jinak musíte uplatňovat stejný metr na všechna auta. Tzn. od rok starého auta očekáváte stejný stav jako od 15 let starého auta.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
srovnatelná pokud myslíš ve stejným stavu a stejné výbavě, tak ano,kurevtor píše:cože? Vždyť to neni pravda. Srovnatelá E65 z 2001 nebude stát stejně jako "stejná" E65 z 2005.JaraX píše:tak tak, rok je jedno, jde o auto jako takové, stejně to nikdo moc nezohlednuje a jeslti je E65 2001 předface nebo 2005 předface tak cena je furt závislá na stavu a výbavě.
ale není problém prodat vybavenou 2001 za 280tis kč, stejně jako že socialni 2007 nemá cenu ani 200tkč
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
já rok neřeším vůbec, km taky ne, protože 90 procent aut je stočených, výbava je parametr číslo 1, BMW bez výbavy není BMW, krom výbav které to auto zhoršují jako je Xdrive nebo sportovní podvozek(pokud to není funcar),kurevtor píše:Ti, pro které není rok výroby důležitý, případně je pro ně "nicneříkající".......
Vysvětlete mi prosím jednu věc - Pokud rok výroby neřešíte a skutečně řešíte jen stav (a výbavu) tak nechápu k čemu ten stav auta vztahujete. Když ne ke stáří vozu tak k čemu? K nájezdu?
K něčemu to logicky vztáhnout musíte, protože jinak musíte uplatňovat stejný metr na všechna auta. Tzn. od rok starého auta očekáváte stejný stav jako od 15 let starého auta.
jak říkám, velice často se stane že 3leté auto nemá stav 10letého které je na tom mnohem líp.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 540
- Registrován: úte 19.08.2008 00:00
- Klubové ID: 2522
- Kontaktovat uživatele:
kurevtor: K čemu vztahuji stav vozu? Tak například: vůle v řízení a podvozku, stav tlumičů, zda a jak bylo bourané, jak je na tom interiér, jak běží a těsní motor s převodovkou, co je funkční... Prostě tyhle faktory, tenhle stav. No a pak samozřejmě ta výbava, neboť souhlasím s tím, že ta dělá spolu s podvozkem BMW tím čím je.
Zkrátka může být auto staré pět let a zcela vybydlené a vylítané, oproti tomu může být auto staré deset let a když o něj bylo dobře staráno, je to daleko lepší a pro mě mnohem důležitější faktor, kdy jsem pak ochoten dát víc peněz za starší ročník.
Zkrátka může být auto staré pět let a zcela vybydlené a vylítané, oproti tomu může být auto staré deset let a když o něj bylo dobře staráno, je to daleko lepší a pro mě mnohem důležitější faktor, kdy jsem pak ochoten dát víc peněz za starší ročník.