Stránka 7 z 7
Napsal: sob 27.04.2013 21:13
od heven
pesa84 píše:heven píše:Tak jem dnes udělal na mém 325 tds rv1995 evry mod a můžu říct že to auto je teď pěkně divoký

teď jen vymýšlím jak natáhnout kabel do kokpitu abych to mohl ovládat zevnitř. Každá skušenost a rada se hodí tak děkuji za rady...
Máš nějaké foto? Začínám o tom též uvažovat.. už tam mam větší turbo a kdybych nemusel prozatím dávat mechaniku, bylo by to ok..

Já podle servisáka mam taky jiný turbo a je to na čipovaný ale tohle je fakt znat. Natáhl jsem to do kokpitu na tlacitko abych mohl prepinat mezi ekonomickym rezimem kdy to jede normalne a za normalni spotrebu nebo sportovním režimem kdy se zapne evry mod. muzu rict ze kdyz jedu do kopce a autu se moc nechce tak zapnu evry mod a auto zacne zniceho nic zatahovat do sedacky a rozjizdi se. Uz jsem i zkousel nejaky ten sprint a zatim neporazen. Jen nevim co tu ostatni pisou o otackách na volnobeh. Ja mam otáčky furt stejny... rv1995... Zitra vyfotim provedeni...
Napsal: ned 28.04.2013 09:38
od pesa84
zajímalo by mě co tam máš teda za turbo.. taky mam chip a ještě další chujoviny okolo..

tak jsem to včera spunktoval taky.. mam to jako ty, přez vypínač kvůli "eko režimu".. ale ještě přez potenciometr.. ten jsem vyndal ze starýho rádia tesla..

a ladí se stím suprově.. ted tam mam cca 980Ohm, ale ještě to nemam doladěný. S tím volnoběhem to tak opravdu je, když to přeženeš tak se začne celej motor třást.. ty tym máš jen ten 1kOhm odpor + vypínač?
zatím jsem to projel asi 3x u nás na rovince a fakt mazec! konečně se gt2052v pořádně roztočilo.. ještě mi to ani moc nehulí, takže budu moc asi ještě přidat.. ale jak říkám, zatím to zkouším a doufám, že se neudělá díra do pístu..

Napsal: ned 28.04.2013 10:10
od Tompo
Tak hoši sem s fotkama... Já teda budu muset ještě pořešit turbo, páč mi začíná pěkně dojit olej

. Ale to už je snad poslední problém, jelikož motor mám po kompletní výměně rozvodů vč těsnění pod palicej atd...
Napsal: ned 28.04.2013 12:16
od pesa84
já to dneska musím zušlechtit, mam jen zkušebně natahaný drátky.. a chci si na to koupit ten vypínač s krytkou(carbonovou..) pokud bys chtěl mam tu origo turbo po repasu, je to už myslím dva roky a má najeto tak jak se má cca25tis. pokud bys měl zájem ozvy se do SZ.

Napsal: ned 28.04.2013 13:23
od heven
Napsal: úte 30.04.2013 18:49
od pesa84
Dobrý, máš kouzelný kablíky. Tam jdou černý a bílý a ven černý a žlutý..

Ale hlavní je, že to funguje a halvně pekelně jede..
já se na to zkrz plot co dělám doma eště nedostal..

Napsal: úte 30.04.2013 19:04
od heven
jj je kouzelnej

tak to prichazis o hodne stoji to fakt za to...
Napsal: čtv 16.05.2013 09:58
od 318tds
Zdravim,ma uz evry nekdo na 318?dival jsem se do kulateho konektoru u cerpadla je tam jen 7pinu plati stale se pripojit na 2 a 3?
Napsal: čtv 16.05.2013 10:41
od beny-maser
to čerpadlo je stejný jen má pouze 4 vývody
Napsal: čtv 16.05.2013 10:44
od 318tds
Ok dobra tak to dneska skusim

jsem zvedavy turbo s325td,trysky s MB,velky IC,a dodatecne stelovani plniciho tlaku.
Napsal: čtv 15.05.2014 22:15
od plepic1
Tak jsem taky spájel evry mod do mýho 318tds, součástky z GME za 54 kaček, dočetl jsem se někde že je dobrý tam dát sériově k trimru antiparalelně diody, prej kvůli volnoběhu, tak jsem je tam dal taky. Jen mi to s nima ukazuje nějakej divnej odpor, ale to bude asi tim PN přechodem, bez nich normál 1000 Ohmů. Budu to mít na vypínač, zejtra to dám do auta, poladim a uvidím

Ještě se ozvu s brekem až se mi to celý rozesere
