Já podle servisáka mam taky jiný turbo a je to na čipovaný ale tohle je fakt znat. Natáhl jsem to do kokpitu na tlacitko abych mohl prepinat mezi ekonomickym rezimem kdy to jede normalne a za normalni spotrebu nebo sportovním režimem kdy se zapne evry mod. muzu rict ze kdyz jedu do kopce a autu se moc nechce tak zapnu evry mod a auto zacne zniceho nic zatahovat do sedacky a rozjizdi se. Uz jsem i zkousel nejaky ten sprint a zatim neporazen. Jen nevim co tu ostatni pisou o otackách na volnobeh. Ja mam otáčky furt stejny... rv1995... Zitra vyfotim provedeni...pesa84 píše:Máš nějaké foto? Začínám o tom též uvažovat.. už tam mam větší turbo a kdybych nemusel prozatím dávat mechaniku, bylo by to ok..heven píše:Tak jem dnes udělal na mém 325 tds rv1995 evry mod a můžu říct že to auto je teď pěkně divokýteď jen vymýšlím jak natáhnout kabel do kokpitu abych to mohl ovládat zevnitř. Každá skušenost a rada se hodí tak děkuji za rady...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo 325 Tds
zajímalo by mě co tam máš teda za turbo.. taky mam chip a ještě další chujoviny okolo..
tak jsem to včera spunktoval taky.. mam to jako ty, přez vypínač kvůli "eko režimu".. ale ještě přez potenciometr.. ten jsem vyndal ze starýho rádia tesla..
a ladí se stím suprově.. ted tam mam cca 980Ohm, ale ještě to nemam doladěný. S tím volnoběhem to tak opravdu je, když to přeženeš tak se začne celej motor třást.. ty tym máš jen ten 1kOhm odpor + vypínač?
zatím jsem to projel asi 3x u nás na rovince a fakt mazec! konečně se gt2052v pořádně roztočilo.. ještě mi to ani moc nehulí, takže budu moc asi ještě přidat.. ale jak říkám, zatím to zkouším a doufám, že se neudělá díra do pístu..


zatím jsem to projel asi 3x u nás na rovince a fakt mazec! konečně se gt2052v pořádně roztočilo.. ještě mi to ani moc nehulí, takže budu moc asi ještě přidat.. ale jak říkám, zatím to zkouším a doufám, že se neudělá díra do pístu..

Tak jsem to trochu vyfotil tahnu to nad motorem v kabelovým žlabu...

Vtom žlabu mám i schovany ten odpor cca 970-980 ohmů mín už to nešlo.

Uprostřed obázku je vidět kulaty tesnení okolo prostupu do kabiny. Tama jsem to táhl a uvnitř u spolujezdce pod nohama...

No a tady to mám uvnitř... Vzhled tlačítka se dá vždycky změnit takže to neřeším...
[/b]
A co se týče toho turba tak nevím co tam je já to s nim koupil ale je kazdopadne hlucnejsi ....

Vtom žlabu mám i schovany ten odpor cca 970-980 ohmů mín už to nešlo.

Uprostřed obázku je vidět kulaty tesnení okolo prostupu do kabiny. Tama jsem to táhl a uvnitř u spolujezdce pod nohama...

No a tady to mám uvnitř... Vzhled tlačítka se dá vždycky změnit takže to neřeším...

A co se týče toho turba tak nevím co tam je já to s nim koupil ale je kazdopadne hlucnejsi ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Tak jsem taky spájel evry mod do mýho 318tds, součástky z GME za 54 kaček, dočetl jsem se někde že je dobrý tam dát sériově k trimru antiparalelně diody, prej kvůli volnoběhu, tak jsem je tam dal taky. Jen mi to s nima ukazuje nějakej divnej odpor, ale to bude asi tim PN přechodem, bez nich normál 1000 Ohmů. Budu to mít na vypínač, zejtra to dám do auta, poladim a uvidím
Ještě se ozvu s brekem až se mi to celý rozesere 


- Přílohy
-
- evry.jpg (101.51 KiB) Zobrazeno 170 x