Stránka 7 z 7
					
				
				Napsal: sob 31.12.2011 13:59
				od Fx
				Odemkneš, nastoupíš, zavřeš dveře. Klíč do zapalování do polohy II (kontrolky) a do pěti seknund vypnout zapalování a vyndat klíč. Nyní máš pár vteřin na to, abys stiskl a držel tlačítko pro zamčení a současně třikrát stiskl tlačítko odemčení. Pak můžeš pustit držené tlačítko zamčení a auto se pro potvrzení spárování zamkne a odemkne.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 28.02.2012 10:02
				od Fx
				V sobotu 3. 3. 2012 opět akce dělání klíčů v Praze, cena zůstává stejná. Vše se koná na Praze 9 - Harfa od 13:00, dokud bude co dělat, podrobnosti zájemcům do SZ.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.05.2012 18:31
				od 9562
				Fx píše:Odemkneš, nastoupíš, zavřeš dveře. Klíč do zapalování do polohy II (kontrolky) a do pěti seknund vypnout zapalování a vyndat klíč. Nyní máš pár vteřin na to, abys stiskl a držel tlačítko pro zamčení a současně třikrát stiskl tlačítko odemčení. Pak můžeš pustit držené tlačítko zamčení a auto se pro potvrzení spárování zamkne a odemkne.
díky za radu, vše klaplo a fachčí jak má
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.05.2012 00:08
				od Fx
				Jenom ještě doplním, že kdyby někdo chtěl párovat více dálkových klíčů najednou, tak zaprvé se musejí párovat všechny (s každým párováním se vymažou dříve spárované klíče), zadruhé u každého dalšího klíče se postupuje pouze mačkáním tlačítek ihned po potvrzení spárování odemčením a zamčením, tedy ne celým procesem s klíčem v zapalování a otočením...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.05.2012 08:26
				od Lucifer
				A já ještě doplním, že se nemusí otáček klíček do kontrolek, ale stačí jen do první polohy I (rosvícení počítadla kilometrů).
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 14.06.2012 21:07
				od Fx
				Dnes mi přišel nový katalog klíčů a udělali mi radost, tak snad i vám vzhledem k častým dotazům:
Klíče s planžetami a spárovatelné s origo DO E36, E38, E39, E46. Bude do nich možné přepouzdření z klasického diamant klíče, protože vnitřní elektronika je stejná. V případě zájmu sem napíšu podrobnosti a cenu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.07.2012 12:11
				od party_boy
				Doufám, že položím svůj dotaz správně, kdyžtak pardon. Mám teď čerstvě e38 725tds 1997. Mám k ní jeden jedinný klíč bez dálky k centrálu. Vozidlo centrální zamykání má a je funkční. Šel by nějak rozpohybovat ten centrál na do? Na kolik by to vyšlo? Děkuji.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.07.2012 12:38
				od Fx
				Pocital bych cca 3tis, pokid je na strane auta vse v poradku. (a ma z vyroby do) Pokud bys mel zajem, tak bych pro upresneni jeste poprosil poslednich 7 znaku vin kodu do SZ.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.07.2012 12:44
				od Snejk
				do maj vsechny e38... takze bud dodelat celej klic i s DO nebo staci vzit jakejkoli vrakoidni klic. uriznout planzetu a mit to jako DO klicenku  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.07.2012 16:40
				od Fx
				Jojo, to vím, jen už se mi stalo, že se někdo třeba uklepl, tak se radši na to ptám...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.08.2012 08:09
				od Fx
				Kdyby někdo potřeboval klíč, má to do Prahy daleko a jede na BIG, tak si s sebou vemte peníze a můžeme to spáchat přímo tam. Čipování i řezání klíčů tam budu dělat.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.09.2015 11:54
				od jfrlbc
				Ahoj, mam moznost koupit original diamant na e46 novy za 1900. Nejprve bych se rad zeptal jestli nasledne jakykoliv zamecnik muze udelat vybrus dle aktualne funkcniho klicku a take, jestli nebude problem s jeho nakodovanim v pripade, ze mam k dispozici funkcni klic. Pripadne, pokud tady nekdo ma k dispozici origo diamant, prosim o cenovku. Diky JFR (Liberec)
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.09.2015 11:55
				od jfrlbc
				Ahoj, mam moznost koupit original diamant na e46 novy za 1900. Nejprve bych se rad zeptal jestli nasledne jakykoliv zamecnik muze udelat vybrus dle aktualne funkcniho klicku a take, jestli nebude problem s jeho nakodovanim v pripade, ze mam k dispozici funkcni klic. Pripadne, pokud tady nekdo ma k dispozici origo diamant, prosim o cenovku. Diky JFR (Liberec)
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.09.2015 12:20
				od Fx
				Ahoj, vezmu to postupně:
- originál polotovaru klíče je sehnatelný jen velmi obtížně. Spíš půjde o repasovaný starší originální klíč s novým čipem a pouzdrem.
- vybroušení ti udělají prakticky kdekoliv, DO si můžeš spárovat sám
- načipování pouze u lidí, kteří dělají BMW (např. u mě), jinak se setkáš spíš s problémy. K načipování není třeba (obrazně vzato) původní klíč, jen odemčené auto, aby šla demontovat jednotka imobilizéru a vyčíst z ní data, která se pak zapíšou do klíče. Jiná cesta není, z principu kódy z klíče do klíče nelze kopírovat, protože mezi klíčem a jednotkou imobilizéru běhá plovoucí kód a každý z deseti možných čipů pro jedno vozidlo je unikátní v kódech. I díky tomu je možno blokovat v jednotce ztracené klíče a znemožnit nálezci s autem odjet. Funkční tak zůstane pouze DO, pokud si nespáruješ znova zbylé klíče s DO, a samozřejmě planžeta pro mechanické odemčení auta přes zámek.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.08.2016 11:29
				od zener007
				Dobrý den, potřeboval bych poradit. Koupil jsem nový master key na E46 a nechal vybrousit. Spároval jsem DO. Po přečtení tohoto vlákna jsem pochopil, že chipnout imobilizér je nutno u odborníků.
Potřeboval bych poradit, zda to nedělá někdo tady v Brně. Objednávat k Renocaru se mi zrovna nechce.
Děkuji za radu a přeji pěkný den
			 
			
					
				
				Napsal: pát 05.08.2016 15:51
				od Fx
				Autorizovaný servis tohle nedělá a neumí. Tam zvládnou max. spárovat DO. Klíč aby startoval, umějí pouze objednat z továrny resp. nejbližšího továrního místa, kde je možné klíče vyrobit.