Stránka 7 z 10

Napsal: ned 22.05.2011 19:38
od c4mel
jj zrovna včera sem viděl taky compact vzadu s kotoučema... ale já compact nechci já chci 4 dveřák... no to je právě to z toho německa že když to koupím z tama budu mít tak 45k (1800eur) + dovoz a přepis atd a když to koupím z tudma tak bych mohl dát asi 55k a mám strach že za to moc pěknej kousek v 323i nekoupím... ale možná dostanu 20k navíc ale to tak na 30% takže s tim moc počítat nemůžu

Napsal: ned 22.05.2011 21:27
od Radim_22
Zdravím
no já kupoval před pár dny 328 rv.97. Musel jsem měnit řemeny, kladky zadní brzdy(koupil je předchozí majitel jen sem je nechal namontovat) olej, vzduchový filtr. ještě mě čeká přední levý čep a zadní tlumiče jinak to vypadá v pohodě. Teď řešim lehce klepající motor. výbava abs, acs, digi. klima .... . Cena za auto 55tkč + 10 tkč za opravy jinak to vypadá že to chvílí vydrží.
Nikdy jsem neměl zadní náhon a najeté taky moc nemám pokud tomu hned nebudeš šlapat v zatáčce naučíš se teoriji a zajedeš na prázdné prakoviště tak si tam můžeš zkusit to z čeho máš strach.
Zkus si tady zajít na inzeráty většinou jsou auta udržováná a můžeš se zeptat ostatních určitě se tady znají takže budeš vědět o autě vše. Než jsem si koupil tohle tak tady byl inzerá na 325 v dobrém stavu za 50tkč ale nemělo asc tak sem to nebral.

Napsal: ned 22.05.2011 21:43
od Afri
Reknu to tak.. vetsina lidi se k tem autum neumi chovat.. neznam ani jednoho majtele BMW, ktery by se staral o svoje auto peclive mimo BMW klub.. A i kdyby stalo solidni prachy.. nebude to to, co bys dostal v deutchlandu.. zkus se dohledat.. myslim, ze tam jsou celkem slusny kousky z za levnejsi peniz.. jsou to 323i http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... ne&lang=de

Napsal: pon 23.05.2011 14:02
od c4mel
no právě proto bych kpupil bud bmw taky z klubu a nebo z německa... koumal sem to a sice nevypadaj zase tak hezky ale zase co můžu čekat za ty prachy... prostě jen potřebuju když už to koupím aby to tak 4-6 měsícu jezdilo bez poruchy :D když to vydrží tak už to bude v klidu...

Napsal: pon 23.05.2011 18:07
od c4mel
a eště si řikám jestli mi je k něčemu takovej výkon u 323i když vlastně asi 90% jízd nepojedu víc jak 120km/h

Napsal: pon 23.05.2011 18:20
od Afri
Kazdeho vec, co si koupi.. i 316 je super, kdyz je v dobrem stavu... a kdyz se auto postaras, tak ti to vrati.. :)

Napsal: pon 23.05.2011 19:12
od c4mel
no a právě proto ta otázka jestli to utáhnu a jestli na to popojíždění nebude stačit ta 318i ale azse skoro za ty samý prachy 323 a ten 6ti val to láka :-)

Napsal: pon 23.05.2011 20:48
od Afri
To si uz musis rozhodnout sam.. S 6 valem je sranda.. :) ale zere o neco vic.. Ale na druhou stranu je to auto, do ktereho se nemusis bat davat penize.. 4 valec skoro neni sance prodat za penize, ktere do toho das.. nicmene i na to popojizdeni staci.. Je to fakt jenom o tobe, casu a penezich..

Napsal: pon 23.05.2011 20:54
od jarda
Správný počet válců je rozhodně 6 a víc, ten pocit z motoru je neporovnatelný.

Napsal: pon 23.05.2011 20:56
od Afri
Jarda: Tak ale vis co.. kazdy kdo mel moznost to porovnat to vi.. ale porad bych nekoho radsi videl v 316 compactu v supr stavu, nez dalsi 325 na odpis..

Napsal: pon 23.05.2011 20:58
od jarda
O autech ve špatném stavu se snad nebavíme. A v dobrém je lepší šestiválec. Stejně ho v tom dobrém stau bude muset udržovat sám, stát to bude stejně a se šestiválem to bude dělat ochotněji.

Napsal: úte 24.05.2011 12:20
od c4mel
no jasné že bych určitě bral 6val o tom žádná... ale tedkom jestli se dá koupit 323 v německu za 50k a nebo tady za 60k... díval sem se na mobile.de a tam jsou jako kolem 1800e ale zase se bojím aby to nebyl nějaký skřep... a ještě teda otázka jestli to uživím se 3k za msíc a s nájezdem tak 350km za ten měsíc.... z toho mám hlavně strach abych si nekoupil 323 a nestálo mi to v garáži :D

Napsal: úte 24.05.2011 15:19
od c4mel
chtěl sem se eště zeptat dělalo se IS i v 4dveřích?? někde sem viděl už i ve 4dveřích ale nvm estli je to bastl a nebo origo

Napsal: úte 24.05.2011 15:29
od jarda
dělalo, několik se na klubu v inzerci i objevilo, ale je jich míň

Napsal: úte 24.05.2011 15:32
od Afri
Da se.. Vzdycky zalezi jak moc mu budes davat knedlik.. Da se jezdit kolem tech 9 cca (s tou 323)

Napsal: úte 24.05.2011 15:34
od Fx
Obě možnosti jsou možné. Origo sedany se označovaly iS Class II :-)

Napsal: úte 24.05.2011 15:56
od c4mel
no tak po prázdninách jak bude našetřeno tak se zkusím aj mrknout na to IS ale zase jestli nebude skoro stejně spotřeba jak u te 323 :D nvm no je to furt dokola některé má + to a iné zase to

Napsal: úte 24.05.2011 15:58
od zsteiner
ja mam 323i dva roky a jezdim bez problemu do 8,5l s tim, ze ji dam obcas napit a jezdim vetsinou same couracky. na devet jsem se snad jeste nedostal. a kdyz se hodne snazis a tak to jde i pod osm. jednou jsem to zkousel z Mlade Boleslavi do Chomutova a podle predpisu a s trochou predvidani sem jel za 7,2l

Napsal: úte 24.05.2011 15:58
od varkel
Hlavně když tě neuvidíme ve zprávách jak tě vystřihujou hasiči.
často vídám vzorec
TEPLÉ PAPÍRY + SILNÉ AUTO (nebo slabé snažící se vyrovnat komplex objemu) = VELKÁ NEHODA

Napsal: úte 24.05.2011 16:04
od c4mel
zsteiner píše:ja mam 323i dva roky a jezdim bez problemu do 8,5l s tim, ze ji dam obcas napit a jezdim vetsinou same couracky. na devet jsem se snad jeste nedostal. a kdyz se hodne snazis a tak to jde i pod osm. jednou jsem to zkousel z Mlade Boleslavi do Chomutova a podle predpisu a s trochou predvidani sem jel za 7,2l


no tak když je to tak tak už se aj víc přikláním k te 323i ale zase nevim jestli do te ceny seženu asi budu muset eště víc přišetřit :-( ted sem čuměl na to mobile.de a ve 4dveřáku do 2000e tam bylo jen 10 a nic moc...