Stránka 7 z 8
Napsal: úte 10.04.2007 15:21
od Hanz
Napsal: úte 10.04.2007 17:19
od Speedy
AHa, takze tam jako das vod voka trandaky, ktery se staraj od dobu predstihu? No tak to je teda dost husty a fakt lamersky reseni. Uff, masakr

Napsal: úte 10.04.2007 23:43
od JFK
Speedy píše:AHa, takze tam jako das vod voka trandaky, ktery se staraj od dobu predstihu? No tak to je teda dost husty a fakt lamersky reseni. Uff, masakr

ale vsadim se ze jsi o tom aspon chvilku premejslel

Napsal: stř 11.04.2007 09:14
od Hanz
jj, presne tak... ona ta jednotka E-manage ultimate mi totiz bude ridit vytapeni zadniho okna

jde o to, ze umi ovladat jen malym proudem, z OEM RJ jde ven uz vykonnej proud k civkam, proto to musim tahnout jeste pred tema trandakama, zremixovat v te extra RJ a poslat zpatky a nechat to dojit na civku-svicku-valec-na jih

Napsal: stř 11.04.2007 12:52
od bavo
..a kdy to už pojede?

Napsal: čtv 12.04.2007 09:09
od Hanz
nevim, ale nekdy v lete jedu k mori, tak si to vezmu na plaz, tam snad bude chvilka casu

Napsal: pon 16.04.2007 12:45
od Hanz
keramikou ošetřená vnitřní stěny kvůli omezení přestupu tepla... pokud by měl někdo zájem o rychlejší reakce, dřívější nástup, zelpšení efektivnosti systému a nižší teploty pod kapotou, můžu zajistit, přijde to tak na 2tis/kus
Napsal: ned 29.04.2007 00:04
od Hanz
dual měřák od Nismo
fucked up Greddy Profec by pošta

Napsal: ned 29.04.2007 21:27
od Hanz
malinko jsem pokrocil, pozapojoval a pridelal par veci, neskutecny kolik casu clovek stravi drobnostma jako je vrtani sroubu kvuli zajisteni dratem a pod...
Napsal: ned 29.04.2007 21:30
od LOPOLO
mno ... sem zvedavej a drzim palce!
Napsal: pon 30.04.2007 08:26
od sumachr
no tak to sem zvedavej take, ale preju at to vyjde
Napsal: pon 30.04.2007 16:18
od Speedy
Mno, pěkné, jako ono to půjde, jenom jsem zvědavý, jak dlouho vydrží gumy

Napsal: pon 30.04.2007 18:37
od LuCKy69
Čo je nové, ako pokračuje projekt?
Držím palec
LuCKy
Napsal: stř 11.07.2007 11:40
od Hanz
měl jsem menší zdržení kvůli hlavě (netěsná sedla ventilů), tak jsem ji nechal celou udělat (zabrousit sedla, vyměnit stírátka)... e-manage je pozapojovaný do sériového svazku, přišel mi už stavební držák na motor, jak se vrátím od moře, můžu skládat
jinak zajímavý graf US M3 s Garrett gt35r na 18psi:
Napsal: stř 11.07.2007 18:54
od JFK
zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor

jinak co muzu doporucit: mej 100% v poradku motorovou kabelaz... jinak se to bude obcas srat jako me v Lanceru... ted mam kabelaz new a vypada to ze uz bude vse OK

Napsal: čtv 02.08.2007 15:32
od Hanz
JFK píše:zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor
no jestli myslis max hodnoty, tak proc ne, plochu pod krivkama zcela jiste ne

klidne neco postni, zajima me to porovnani se stejnym turbem na 2,0... dik
Napsal: sob 04.08.2007 15:06
od LuCKy69
JFK píše:zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor
To si dával na ktorý motor, M50B20, M52B20 alebo iný?
LuCKy
Napsal: pon 06.08.2007 14:18
od Speedy
LuCKy69 píše:JFK píše:zajimave, podobne hodnoty mam se stejnym turbem ale dvoulitr motor
To si dával na ktorý motor, M50B20, M52B20 alebo iný?
LuCKy
Motor z Mitsubishi Lancer EVO 8 myslím

S BMW to nemá nic společného

Napsal: pon 06.08.2007 14:27
od patras
prispevek rozdelen ... zbytek ty EVO/BMW debaty je tady
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=30708
Napsal: pon 13.08.2007 09:33
od Hanz
trochu se nám to zvrhlo
o víkendu jsem dovezl konečně udělanou hlavu (zabroušená sedla, vyměněná gufera) a trochu to poskládal... montovat ty svody byl hustej opruz, je tam 24 šteftů, každej vytočit, sundat z něj pomocí 2 matek matku, natočit jej zpátky do hlavy a pak postupně dávat matky, protože je tam málo místa (svody jsou větší než sériové)... prostě mrsk
no a zapojení do svazku brnkačka na pár hodin
