Stránka 7 z 12

Napsal: čtv 24.01.2013 00:48
od zverbo
vsade len automat boha jeho.
Kedze som posluchal a jedol som len tatarak tak kukam vissie ciastky :D

vsade len automat :cry:

Napsal: čtv 24.01.2013 08:26
od filini28
koupil jsem e39 530da 2001 před rokem.
Nic jinýho než automat mít nemůžu-po ochrnutí.
To auto se mi strašně líbí svým vzhledem a cetl jsem ze jsou to kvalitni auta.Za rok co ho mam jsem do nej dal dalsích cca 170 000 na servisu,odeslo mi toho hodne.Kamaradi s koncerny me maj za blazna a maj ze me srandu,ze do toho porad sypu a starej kram..
Dokonce podnikatel 38let s Mondeem 2008 rekl,ze neni tak bohaty,aby mohl kupovat stara auta,coz me teda docela nastvalo....
Neustale smejdim v inzerci-mobile de a kocham se kousky co tam jsou na prodej.Chtel bych totiz pokud mozno min najeto,M-Paket a lamaci sedacky v elektrice-ani vyhrev nemam-Ital-Webasto.
Asi tak bych si to predstavoval:
http://www.mobile.de/cz/zna%c4%8dka/bmw ... 52046.html

Napsal: čtv 24.01.2013 08:27
od filini28
Samozrejme bych hned poslouchal,co za ty peníze muzu mit za auta.......

Napsal: čtv 24.01.2013 09:05
od ada540i
zverbo píše:1/ K 540i ano manual.
2/ K 540i za 50 nie dakujem.
3/ K 540i a speed racer za volantom ano.
4/ K 540i upgrade brake M5 e39 viac už to nejde
5/ K 540i podvozok jedine M varianta 2
6/ K 540i mini zraz Vamberk - Mníšek

1- ano bude to manual to je iste

2- mam obmedzeny rozpocet pokial nepredam moju 528i ale zase kupit pokladnicku resp. hnoj na kolesach to nie, preto som este nekupil a to som bol kukat uz boha ani neviem kolko 540i, to viete manzelka syn dom chata BMW a az potom ja - je to smutne ale co už zivot je boj a zasade som proti tomu kupovat BMW ked potrebujem dorobit dom alebo kupit BMW na leasing a potom sa kupat na dvore v kaluži.

3- nechcem byt blby ani sa vychvalovat ale myslim ze racer som dobry, od 18ky som mal len BMW nikdy nic ine, dokazem na svojej 528i ponahanat kamarada na 540i /ten co som pisal vyssie v topicu ktori mi ju pozical par krat/ ako som už pisal na rovine to vie aj moja manzelka ale manevrovat a byt rychly v zakrutach vie malokto a tam ja ziskavam aj ked mam len 153kw

4- v tomto topicu pisem ze prve co spravim z mojou 540i su brzdy z M5 a viac jej už dat nemozem

5- v tomto topicu pisem ze druha vec co na mojej 540i spravim je podvozok M varianta 2 a mozno mu aj pomozem nivom s posadenim M

6- ludi co mam rad a vedia mi pomoct si drzim lebo nikdy nevies co budes potrebovat. LOSOS grilovany na kameni bez korenia iba na prirodno je basta to mi verte - zatial sa nikto nestazoval ked pridete budem spokojny ked nie nevadi ale pridete o zabavu.
Jedine co sa umna nedockate je alkohol, bohudik nepijem, nefajcim a nefetujem uz beztak som magor agresivni /manzelku som nikdy neudrel ani som jej nikdy nevinadal - syn to iste/. Inak mam profi set karcher/bosch na tepovanie, vysavanie a lestenie milacika - takze kto bude potom chcet mozme nieco vymyslet.


:D

moja ucta páni a klobuk dole DAKUJEM, keby som takto uvazoval v roku 2009 ked som si kupoval prvu e39 a ponej dalsia a ponej dalsiu a ponej dalsiu tak hned som mal ist do 540i ale je len ale

a k BMW - co viac chcet, ludia ma dost zatracuju koly BMW pretoze unas su BMW neni len auta na premiestnovanie z bodu E do bodu T ale dost casto brane ako clen rodiny a preto ked idem na dovolenku do Norska a za mesiac spravim 7-8000km tak ma nesklame. NIKDY MA BMW NESKLAMALO preto NIKDY INE AUTO MAT NEBUDEM,


Je hezký vidět jak se na auto těšíš :) Měl jsem to stejně. 540i je moje asi osmé auto, ale stejně jsem noc před odjezdem nemohl spát. Připadal jsem si jako by mi bylo 12 a nemůžu se dočkat až k vánocům dostanu nové LEGO :lol: Ale kdo to nezažil, nepochopí. Jsem zvědavej jak tvůj příběh skončí. Snad budeš mít taky takové štěstí na auto a na prodávajícího jako já.

Napsal: čtv 24.01.2013 09:08
od ada540i
filini28 píše:koupil jsem e39 530da 2001 před rokem.
Nic jinýho než automat mít nemůžu-po ochrnutí.
To auto se mi strašně líbí svým vzhledem a cetl jsem ze jsou to kvalitni auta.Za rok co ho mam jsem do nej dal dalsích cca 170 000 na servisu,odeslo mi toho hodne.Kamaradi s koncerny me maj za blazna a maj ze me srandu,ze do toho porad sypu a starej kram..
Dokonce podnikatel 38let s Mondeem 2008 rekl,ze neni tak bohaty,aby mohl kupovat stara auta,coz me teda docela nastvalo....
Neustale smejdim v inzerci-mobile de a kocham se kousky co tam jsou na prodej.Chtel bych totiz pokud mozno min najeto,M-Paket a lamaci sedacky v elektrice-ani vyhrev nemam-Ital-Webasto.
Asi tak bych si to predstavoval:
http://www.mobile.de/cz/zna%c4%8dka/bmw ... 52046.html


To je hodně velká smůla :( 170tis. za rok? To si měnil snad úplně všechno ne? Vyplatí se to vůbec prodávat? Jsem zvědavej co ti na to napíše Jarax, asi má s tou naftou pravdu...

Napsal: čtv 24.01.2013 09:39
od filini28
V bazaru v čr! se mi to líbilo na pohled za 114000 a tak jsem ho vzal...Jen tam něco klepe.Klasika,asi rameno.
Po zvednutí v servisu kazdej tlumic jinej,auto po narazu jen poskladany,tady ulomeny a tamhle,webasto nejde,parkovaci senzory nejdou,tamhleto chybí...Vlnovce nejsou,výfuk křivej,tycky ve svetlech,termostaty,sem tam hadička,zhavicky,silenbloky,stabilizacni tycka,chladic klimy,podbehy,geometrie,oleje,filtry,baterka tam je 70mah!,kola srovnat vsechny,vodni clony,nacatej hreben rizeni,komplet brzdy,pneu koupit a mraky dalsich veci,uz jsem se vezl.Ted naposledy odeslo turbo,brzd válec a ted to vypada i na prevodovku.
Je to jen moje chyba,poucil jsem se dostatecne.
Presto ze si kazdej klepe v mym okoli na celo,za krasnej kus bych dal klidne i to,co je v odkazu vys,jo dal,ale pouze za top stav .
Tohle auto mam porad za kvalitni vuz,posral jsem si to sam.
530Da mi vyhovuje,jezdi za rozumnou spotrebu,samozrejme jako penzionovanej motorkar viz odkaz,bych uzil i 540i,ale v matu !

To jsem delal o sobe 8)
http://www.youtube.com/watch?v=6EKaVVVl2DQ

Napsal: čtv 24.01.2013 10:00
od Filozof
filini28 píše:V bazaru v čr! se mi to líbilo na pohled za 114000 a tak jsem ho vzal...Jen tam něco klepe.Klasika,asi rameno.
Po zvednutí v servisu kazdej tlumic jinej,auto po narazu jen poskladany,tady ulomeny a tamhle,webasto nejde,parkovaci senzory nejdou,tamhleto chybí...Vlnovce nejsou,výfuk křivej,tycky ve svetlech,termostaty,sem tam hadička,zhavicky,silenbloky,stabilizacni tycka,chladic klimy,podbehy,geometrie,oleje,filtry,baterka tam je 70mah!,kola srovnat vsechny,vodni clony,nacatej hreben rizeni,komplet brzdy,pneu koupit a mraky dalsich veci,uz jsem se vezl.Ted naposledy odeslo turbo,brzd válec a ted to vypada i na prevodovku.
Je to jen moje chyba,poucil jsem se dostatecne.
Presto ze si kazdej klepe v mym okoli na celo,za krasnej kus bych dal klidne i to,co je v odkazu vys,jo dal,ale pouze za top stav .
Tohle auto mam porad za kvalitni vuz,posral jsem si to sam.
530Da mi vyhovuje,jezdi za rozumnou spotrebu,samozrejme jako penzionovanej motorkar viz odkaz,bych uzil i 540i,ale v matu !

To jsem delal o sobe 8)
http://www.youtube.com/watch?v=6EKaVVVl2DQ


Mazec ....auto na celou generálku po nějakém hovadu..

Na motorku nikdy osobně nesednu ...měl jsem 3 kamarády kteří jsou teď na hřbitově a já se mám rád tak si raději užiji v něčem bezpečnějším jízdu a to je BMW.

Ono se to říká vím je plno lidí co jezdí do smrti bez problému ale nikdy nevíš jaké magory potkáš po cestě .... tak snad příště koupíš lepší kus ....benzín nějakou voňavku .... protože skoro 2kila nasypat do E39 to snad jedině do M5.

Byl to holt hodně špatnej kup - naleštěná krása ... ale technicky totální hujda .
Pokud si servis vezme svoje taky se pěkně napakuje...pokud bys to třeba řešil přes známého v servisu byl bys třeba na polovině částky.... těžko říci ... 8O

V tvém případě smůla že si nic neuděláš a vše musíš bohužel platit i výměnu oleje svíček atd...

Napsal: čtv 24.01.2013 10:07
od LukesE39
Hele, já měl před BMW Mondeo 2003 - TDCičko v kompletním ST paketu (to je to, co s tím jezděj poliši :) ), červený kožený RECARA, prostě nádherný auto, a při hodně svižném tempu jsem se nedostal přes 6 litrů spotřeby... JENŽE: zaklepaly vstřiky, dvouhmota, turbo, řemenice, žhaváky atd.. A jen do motoru jsem během půl roku puustil třicet tisíc s tím, že jsem dělal v autorizovaným servisu, takže ceny ND a práce jsem měl úplně jinde než kdokoli jiný... Takže moje rozhodnutí bylo jasný, naftu už ne. Sice by se mi vyplatila, a to jakože hodně, najezdím cca 50 kkm ročně, ale na zánovního nafťáka dle mých představ nemám.. Volba padla na 528iA v touru. V porovnání s Mondeem jízdní vlastnosti, pohodlí, zkrátka všecno úplně jinde. Však to víme všichni (a to to Mondeo bylo ve výsledku v TOPu). A za půl roku a 25 kkm co BMW mám do něj liju jen benzín a měním olej (+ těsnění ventildeklu asi za 700,- :lol: )... Sice mně to bere 10 litrů benzínu, ale nemusím mít strach že mi to v -20 nepojede díky zamrzlý naftě, ranní starty v mrazu stejný jako v létě, zvuk normálního auta a né traktoru. Teď to třeba střídám s dalším Mondeem TDCi, je krásný natankovat plnou za 1600,- a ujet s tím 1000 km, ale těch věcí co se teď udělalo a ještě musí udělat, aby to fungovalo.. :roll:

Faktem je, že ta 528 v matu je, si myslím tak akorát na hranici uživitelnosti. Jelikož jezdím denně 30 km do práce a 30 zpátky + cesty navíc, tak si nedokážu představit, že bych měl živit 540, ale jako víkendovku, není nic lepšího (pro toho, kdo má slabost pro E39)..

Napsal: čtv 24.01.2013 10:25
od filini28
Filozof píše:
filini28 píše:V bazaru v čr! se mi to líbilo na pohled za 114000 a tak jsem ho vzal...Jen tam něco klepe.Klasika,asi rameno.
Po zvednutí v servisu kazdej tlumic jinej,auto po narazu jen poskladany,tady ulomeny a tamhle,webasto nejde,parkovaci senzory nejdou,tamhleto chybí...Vlnovce nejsou,výfuk křivej,tycky ve svetlech,termostaty,sem tam hadička,zhavicky,silenbloky,stabilizacni tycka,chladic klimy,podbehy,geometrie,oleje,filtry,baterka tam je 70mah!,kola srovnat vsechny,vodni clony,nacatej hreben rizeni,komplet brzdy,pneu koupit a mraky dalsich veci,uz jsem se vezl.Ted naposledy odeslo turbo,brzd válec a ted to vypada i na prevodovku.
Je to jen moje chyba,poucil jsem se dostatecne.
Presto ze si kazdej klepe v mym okoli na celo,za krasnej kus bych dal klidne i to,co je v odkazu vys,jo dal,ale pouze za top stav .
Tohle auto mam porad za kvalitni vuz,posral jsem si to sam.
530Da mi vyhovuje,jezdi za rozumnou spotrebu,samozrejme jako penzionovanej motorkar viz odkaz,bych uzil i 540i,ale v matu !

To jsem delal o sobe 8)
http://www.youtube.com/watch?v=6EKaVVVl2DQ


Mazec ....auto na celou generálku po nějakém hovadu..

Na motorku nikdy osobně nesednu ...měl jsem 3 kamarády kteří jsou teď na hřbitově a já se mám rád tak si raději užiji v něčem bezpečnějším jízdu a to je BMW.

Ono se to říká vím je plno lidí co jezdí do smrti bez problému ale nikdy nevíš jaké magory potkáš po cestě .... tak snad příště koupíš lepší kus ....benzín nějakou voňavku .... protože skoro 2kila nasypat do E39 to snad jedině do M5.

Byl to holt hodně špatnej kup - naleštěná krása ... ale technicky totální hujda .
Pokud si servis vezme svoje taky se pěkně napakuje...pokud bys to třeba řešil přes známého v servisu byl bys třeba na polovině částky.... těžko říci ... 8O

V tvém případě smůla že si nic neuděláš a vše musíš bohužel platit i výměnu oleje svíček atd...


Já jsem motorkama žil,pár kamarádů mi také odešlo,jednou nás jelo 9 ve věku 20-60,všechno střelci,bohužel 3 spadli a muj nej kámoš z videa tam zustal..
A dnes si neumim představit že už bych nikdy nejel 200 s nohou na zemi,medicina je vsak proti..
S autem máš pravdu,asi tak no.Posral jsem si to sám.
A neudělám si téměř nic,ale už jsem i rezervu měnil jednou rukou....5km od domova,hodně sousedů zastavilo :D
Ještě čekám kdy přijdou vstřiky a jsem jasnej....Jak se dá jezdit s tou 540,za kolik v různých režimech?

Napsal: čtv 24.01.2013 10:32
od zverbo

Napsal: čtv 24.01.2013 10:47
od zverbo
myslim si ze kto kupuje 540i asi moc spotrebu neriesi, tak ako si myslim ze dvaosma je pre e39 minimalne, menej je vrazda, unas ma jeden pan 520i 110kw a ked som mu predaval svetla pytal som sa ho ako je spokojny "SUPER AUTO NEMOZEM SA STAZOVAT MAM HO 2ROKY BEZ PROBLEMOU VSETKO ALE SPOTREBA JE VELKA ALE JE MI TO NEJAK JEDNO" 12-15L

Kamos ma 530D auto je totalne to najhorsia e39 v ČR, nie len ze to bolo rozsekane nakasu a povodna kastla je z 520D ale menena strecha, lava strana nahovno urobena popraskany lek atd, kupil to s utrhnutym prednym axlom, dojebanou strunou, motor katastrofa, menena strecha a uplne na hovno, menil som už tolko veci zadarmo ale inak by ho to stalo miliardu.
Caka ho vymena acs a abs modulu, atd... TOMU HOVORIM DOBRA KUPA

Napsal: čtv 24.01.2013 10:57
od zverbo
Motorky zasrane zamrdane, prave koleno novy klb a 8 srobou, prave rameno s drotom dokonca zivota, same pikosky ako jazvy na tvary atd...
Po takomto zazitku si clovek uvedomi priority.

Napsal: čtv 24.01.2013 23:28
od zverbo
Tak a k 540i.
Par otazok pre vas majitelou co mi pomahate a ste somnou

1/ aky olej? Castrol ?w??
2/ sviecky
3/ gasoline 95 98 101
4/ co vykon? znese motor upravy typu narazove sanie a sport kit performance s ciklonovym filtrom, vaha vzduch s PB, lestene svody alebo nerezove - mate to niekto?

Vas nazor na tutu zakladnu upravu je?

Vyfuk ma nezaujima mam favorita.

Napsal: pát 25.01.2013 07:32
od Perunwit
s tím olejem.... když jsem studoval názory lidí, co se v tom pohybují, o Castrolu jsem se hned kousek pod povrchem nedozvěděl nic dobrého. Nejsem Gandalf šedý ani bílý, tak jsem zkoumal ještě dál a vyšel mi překvapivý vítěz a to jsem tam nakonec nalil. Fuchs Titan 10W40. Jde o M50B25. Vysoce hodnocený byl i Mobil1, ale to jsem nedokázal sehnat v menším množství, než je sud :-). O olejích je diskuse bez vítězů, každej tam nakonec naleje to, čemu věří...

Napsal: pát 25.01.2013 08:19
od ada540i
1/ Já dávám Castrol 5w40.
2/ Svíčky originál
3/ Normálně tankuju natural 95 a jednou za čas Vervu
4/ Výkon jsem zatím neřešil, nicméně na sání je 540i háklivá. Pro tyhle úpravy bude možná lepší verze bez vanosu a když něco odejde, bude to levnější :)

Napsal: pát 25.01.2013 08:23
od filini28
Do motorek jsem lil zásadně jenom Fuchs.Za prve jsem po naliti slysel rozdil a za druhe kvuli Electrosyntec technology-po zhasnuti motoru na kovovych součástech zůstává film,takže nestartujete to natvrdo.
Moc lidí Fuchs asi nezná,ale dělají oleje a maziva pro všechna odvětví,bývala to světová olejářská jednička-nevím jak teď a některé automobilky to tam lejou už při výrobě aut.

Tady něco o Fuchsu:
http://www.fuchs-oil.cz/images/stories/ ... _letak.pdf

Nabídka:
http://www.oleje-fuchs.cz/

Napsal: pát 25.01.2013 10:09
od JaraX
ja davam všem zákazníkům co tam patří,
pro M62 sou vypsané 3 typy olejů 5W30, 10W40, 5W40.
5W30 nedavam prakticky vubec, ta se hodí spíš pro diesely, nebo max na zimu.
5W40 je pro tu M62 lepší, pokud si kloboukář a podstivě to auto budeš zahřívat apod tak stačí bohatě i 10W40, ale všeobecně spíš držím olej kterej v autě byl předtím, pokud tam není uplně nějakej nesmysl.

Napsal: pát 25.01.2013 10:31
od Filozof
Perunwit píše:s tím olejem.... když jsem studoval názory lidí, co se v tom pohybují, o Castrolu jsem se hned kousek pod povrchem nedozvěděl nic dobrého. Nejsem Gandalf šedý ani bílý, tak jsem zkoumal ještě dál a vyšel mi překvapivý vítěz a to jsem tam nakonec nalil. Fuchs Titan 10W40. Jde o M50B25. Vysoce hodnocený byl i Mobil1, ale to jsem nedokázal sehnat v menším množství, než je sud :-). O olejích je diskuse bez vítězů, každej tam nakonec naleje to, čemu věří...



kolik se pohybuje cena pro nás se staršími motory bohatě stačí 10w40

Možná bych o tom taky uvažoval pokud to jen prospěje motoru tak dobře.

Napsal: pát 25.01.2013 10:36
od JaraX
ono to je jedno jak je ten motor starej, pokud to není turbomotor, kterej nutně potřebuje 5WXX
mám člověka co ma M50 a leju mu tam 10W60 jelikož s tím jezdí jak prase,
pak mám člověka co jezdí s N62 klobouka a tam se leje 10W40, je to prostě o tom kde to auto jezdí a jak se s tím jezdí, a pokud někdo dáva naprdel ještě uplně nezahřáté M50, M52, tak bych tam určitě nedal 10W40.

Napsal: pát 25.01.2013 10:44
od zverbo
Ja lejem do motorou iba len castrol nic ine, už 10rokou spokojnost, filtre zas len bosch alebo meyle HD, kupujem sviecky NGK BMW BR6.. podla motoru, snazim sa vzdy dat motoru len to TOP co je dostupne,

Na Bimmerforums som sa docital ze 540i ma kokotsky prepad sania vzduchu a ze vstup sanie je prilis maly na vstup rozdelenia vzduchu, lebo motr potrebuje 20,2mgp a ideal je az 28mgp takze to je dost pod priemer.
Maju problem s podtlakom a prave na foru som cital ze je dobre urobit double sanie koly dostatku vzduchu s dostatosnym priemerom.
Pisu narast vykonu az o 6kw.

Dalej viem ze motor je kurva tazky a tak naprava trpi ale tu v ČR sa to nemoze stat, podle vlady mame jedny z najTOP ciest v EU takze znicit si podvozok na aute v ČR je nezmysel.

540i ma dost velku provoznu teplotu a ich problem je ze mozu odchadzat hadice chladenia a motor sa prehrieva, pisu ze to je casta zavada ale verim ze ked kupim 540i umna sa docka noveho vsetkeho takze neni co riesit.

mam radu od jednoho nemca z fora ktory jazdi uz 6rokou na 540i a pise ze dost casto je potreba dotiahnut vole na sneku to asi znamena ze nema hrebenove riadenie co je asi lepsie na udrzbu.
a este separtor oleja zevraj odchadzaju a potom spatne tlacia nasledky su ze tece olej vsade mozne atd...