Stránka 7 z 8

Napsal: čtv 01.11.2012 14:15
od jiriik
Maslista píše:zeptám se .. máš EURO 4 s DPF a lambdou..?


hele nevím protože mám model 2004 160kw ... netuším, nevyznám se

Napsal: čtv 01.11.2012 16:25
od MUF_IV
Tak to máš Euro 4 a filtr DPF :)

Napsal: čtv 01.11.2012 18:59
od jiriik
MUF_IV píše:Tak to máš Euro 4 a filtr DPF :)


Tak díky za info :-))

Napsal: pát 02.11.2012 08:27
od Maslista
a opravdu máš na 100% zaslepenou tu trubku (přívod výfukových plynů díl č. 6 viz odkaz) a nic ti to nehlásí.. :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50

Napsal: pát 02.11.2012 10:29
od Eks
Na E39/2004 mám na EGR ventilu zaslepenou hadičku podtlakového ovládání a zhruba po 1km jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka motoru. Abych měl klid, že je to tím odpojením tak jsem ji znovu připojil a kontrolka zhasla. Teď mám hadičku trvale odpojenou a kontrolka mě nevzrušuje. U E61/2007 jsem nenašel odvahu odpojit EGR ventil.
Eks

Napsal: pát 02.11.2012 10:48
od Raadii
A e39 2004 má jinej motor nebo jiný to hlídání, že se ti rozsvítila kontrolka? Já jsem si ho na svojí taky zaslepil a nic mi nesvítí. Ale mam před FL, proto mě to zajímá.

Napsal: pát 02.11.2012 22:14
od Eks
Prosím tě, nevím. Je to motor 142kW, jeden z posledních touringů, protože v sedanech se už vyráběly E60. Ta rozsvícená kontrolka je skutečně kvůli EGR. Ještě mě napadá jestli tam není jiný software.
Eks

Napsal: sob 03.11.2012 09:40
od Dettektorr
Mám 142kW E39 EGR zaslepenej dvacetikorunou + odpojenou hadičku a žádná hláška.

Napsal: sob 03.11.2012 12:48
od jiriik
Maslista píše:a opravdu máš na 100% zaslepenou tu trubku (přívod výfukových plynů díl č. 6 viz odkaz) a nic ti to nehlásí.. :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50


Ano přesně tu a odpojené podtlakové ovládání a nic mi to nehlásí

Napsal: pon 05.11.2012 08:50
od Maslista
Já v sobotu zaslepil přívod výfukových plynů (na přírubě před EGRventilem).. samotný EGR ventil jsem nechal zapojený..
..popojížděl jsem s tím po městě, jel na výlet do KV cca 40km tam kde to stálo cca 2h a 40km zpět, v neděli popojetí po městě zase to stálo venku cca 2h a při odjezdu domů se rozsvítila kontrolka motoru a hláška "Erhöhte emision" nebo tak nějak.. záslepku jsem vyndal.. 2x s tím popojel a zatím stále svítí.. :?

Tímto bych rád poprosil každého kdo má u e60-61 530d 160kW EURO4 zaslepený EGR aby napsal svou skušennost se zalepením případně co jsem udělal špatně.. DĚKUJI..!

Napsal: čtv 08.11.2012 09:48
od Maslista
Tak kontrolka po odstranění záslepky sama zhasla ..

Poprosím ještě jednou majitelé 530d 160kW co mají skušenost se zaslepeným EGR ventilem.. jak to mají udělané a zda jim to něco hlásí ..
DĚKUJI.. :wink:

Napsal: pát 23.11.2012 11:21
od Eks
Tak mi to nedalo a na zkoušku jsem připojil odpojenou hadičku podtlaku k EGR ventilu a kontrolka zhasla.
Eks

Napsal: pon 15.07.2013 19:39
od Exclusive
Mám E61 3.0d 6/2004, zaslepený ventyl nemám, před hodinou jsem dal nový EGR a hláška soustavně vyskakuje a mizi jak se jí zlíbí, přesně tak to dělalo i se starým, klapky ani filtr pevných částic nemám(obě odstraněné). Jede to normálně tak jak má, vypadá to že jsem jen tak vyhodil 4400Kč :evil: Řekněte mi někdo, co to dělá???

Napsal: pát 21.03.2014 09:53
od Speedy530d
Ve 212000km se mi na 530d 2003 manuál utrhly dvě klapky
Oprava 165000kc v autorizovanem servisu

Saní mi bylo namontovano s c. 11617800580
Jedna se alespoň o to zesílené?

Nejdražší byla nova hlava motoru a prace v autorizaku, šlo by to jistě opravit za poloviční penize

Napsal: pát 21.03.2014 10:42
od kadli
Kdo chce aby jeho diesel zil dyl, tak zaslepit swirl klapky a zaslepit EGR, proste to auto zbavit vsech emisnich sracek. Nejlepsi kombinace co mam ja na sve 530d 2004: EGR off, swirl off, DPF off, KAT off. Auto nezakouri ani pri plnem plynu, proste v zadny situaci, taky to bude nizkym najezdem km, ale ten vykon, je uplne nekde jinde.

Napsal: pát 21.03.2014 10:54
od Filozof
Přesně jak píše KADLI: tak je to nejlepší.

Ta oprava byla teda brutální raketa. Pomalu jak za jiné auto. Kolik by stál jinej motor 3,0D ? 50tis ?
Za ty prachy se dnes prodávají celé e60/61 .... :?

Napsal: pát 21.03.2014 11:13
od Speedy530d
Ve finále je to defakto novy motor, s novou hlavou,svodama a vsema mozmyma tesnenima, chtěl jsem ji i prodat, na sbazaru mi ještě zůstal inzerát, ale říkám si co za 220tisic pořídim za auto :-)

Podle čísla dílu těch klapek to vypadá na již zesílené, je na tom zatím po té generalce najeto cca 70tisickm a žádný problém (tuk tuk)

Napsal: pát 21.03.2014 12:11
od Filozof
Asi bych si to auto nechal dalších 10let ...nebo nadosmrti po takové obrovské investici.... bych ho jistě neprodal.

Napsal: sob 22.03.2014 11:26
od Zama
[quote="Speedy530d"]Ve 212000km se mi na 530d 2003 manuál utrhly dvě klapky
Oprava 165000kc v autorizovanem servisu

Ty jo tak teď jsi mě celkem vystrašil.Mám taky 530d v manuálu r.2003 najeto 211000km.Měl jsem za to že se všude psalo že manuály ty klapky nemají??? Já se i díval pod sání zrcátkem a nic z toho co jsem viděl na fórech o jinde (myslím to ovládací táhlo apod.)jsem tam nezahlédl.Tak asi budu muset to sání zdělat a přesvědčit se na vlastní oči jestli tam jsou nebo ne.

Napsal: sob 22.03.2014 14:07
od VRsix
Taky jsem se pustil do zaslepeni klapek. Kdyz jsem to rozdelal, zjistil jsem, ze klapky jsou 2008, nicmene jsem je zaslepil. Auto jede uplne stejne jako s nima, zadny rozdil nepocituju, jen v dobrym pocitu :)