Stránka 7 z 8
Napsal: čtv 01.11.2012 14:15
od jiriik
Maslista píše:zeptám se .. máš EURO 4 s DPF a lambdou..?
hele nevím protože mám model 2004 160kw ... netuším, nevyznám se
Napsal: čtv 01.11.2012 16:25
od MUF_IV
Tak to máš Euro 4 a filtr DPF

Napsal: čtv 01.11.2012 18:59
od jiriik
MUF_IV píše:Tak to máš Euro 4 a filtr DPF

Tak díky za info

)
Napsal: pát 02.11.2012 08:27
od Maslista
a opravdu máš na 100% zaslepenou tu trubku (přívod výfukových plynů díl č. 6 viz odkaz) a nic ti to nehlásí..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
Napsal: pát 02.11.2012 10:29
od Eks
Na E39/2004 mám na EGR ventilu zaslepenou hadičku podtlakového ovládání a zhruba po 1km jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka motoru. Abych měl klid, že je to tím odpojením tak jsem ji znovu připojil a kontrolka zhasla. Teď mám hadičku trvale odpojenou a kontrolka mě nevzrušuje. U E61/2007 jsem nenašel odvahu odpojit EGR ventil.
Eks
Napsal: pát 02.11.2012 10:48
od Raadii
A e39 2004 má jinej motor nebo jiný to hlídání, že se ti rozsvítila kontrolka? Já jsem si ho na svojí taky zaslepil a nic mi nesvítí. Ale mam před FL, proto mě to zajímá.
Napsal: pát 02.11.2012 22:14
od Eks
Prosím tě, nevím. Je to motor 142kW, jeden z posledních touringů, protože v sedanech se už vyráběly E60. Ta rozsvícená kontrolka je skutečně kvůli EGR. Ještě mě napadá jestli tam není jiný software.
Eks
Napsal: sob 03.11.2012 09:40
od Dettektorr
Mám 142kW E39 EGR zaslepenej dvacetikorunou + odpojenou hadičku a žádná hláška.
Napsal: sob 03.11.2012 12:48
od jiriik
Ano přesně tu a odpojené podtlakové ovládání a nic mi to nehlásí
Napsal: pon 05.11.2012 08:50
od Maslista
Já v sobotu zaslepil přívod výfukových plynů (na přírubě před EGRventilem).. samotný EGR ventil jsem nechal zapojený..
..popojížděl jsem s tím po městě, jel na výlet do KV cca 40km tam kde to stálo cca 2h a 40km zpět, v neděli popojetí po městě zase to stálo venku cca 2h a při odjezdu domů se rozsvítila kontrolka motoru a hláška "Erhöhte emision" nebo tak nějak.. záslepku jsem vyndal.. 2x s tím popojel a zatím stále svítí..
Tímto bych rád poprosil každého kdo má u e60-61 530d 160kW EURO4 zaslepený EGR aby napsal svou skušennost se zalepením případně co jsem udělal špatně.. DĚKUJI..!
Napsal: čtv 08.11.2012 09:48
od Maslista
Tak kontrolka po odstranění záslepky sama zhasla ..
Poprosím ještě jednou majitelé 530d 160kW co mají skušenost se zaslepeným EGR ventilem.. jak to mají udělané a zda jim to něco hlásí ..
DĚKUJI..

Napsal: pát 23.11.2012 11:21
od Eks
Tak mi to nedalo a na zkoušku jsem připojil odpojenou hadičku podtlaku k EGR ventilu a kontrolka zhasla.
Eks
Napsal: pon 15.07.2013 19:39
od Exclusive
Mám E61 3.0d 6/2004, zaslepený ventyl nemám, před hodinou jsem dal nový EGR a hláška soustavně vyskakuje a mizi jak se jí zlíbí, přesně tak to dělalo i se starým, klapky ani filtr pevných částic nemám(obě odstraněné). Jede to normálně tak jak má, vypadá to že jsem jen tak vyhodil 4400Kč

Řekněte mi někdo, co to dělá???
Napsal: pát 21.03.2014 09:53
od Speedy530d
Ve 212000km se mi na 530d 2003 manuál utrhly dvě klapky
Oprava 165000kc v autorizovanem servisu
Saní mi bylo namontovano s c. 11617800580
Jedna se alespoň o to zesílené?
Nejdražší byla nova hlava motoru a prace v autorizaku, šlo by to jistě opravit za poloviční penize
Napsal: pát 21.03.2014 10:42
od kadli
Kdo chce aby jeho diesel zil dyl, tak zaslepit swirl klapky a zaslepit EGR, proste to auto zbavit vsech emisnich sracek. Nejlepsi kombinace co mam ja na sve 530d 2004: EGR off, swirl off, DPF off, KAT off. Auto nezakouri ani pri plnem plynu, proste v zadny situaci, taky to bude nizkym najezdem km, ale ten vykon, je uplne nekde jinde.
Napsal: pát 21.03.2014 10:54
od Filozof
Přesně jak píše KADLI: tak je to nejlepší.
Ta oprava byla teda brutální raketa. Pomalu jak za jiné auto. Kolik by stál jinej motor 3,0D ? 50tis ?
Za ty prachy se dnes prodávají celé e60/61 ....

Napsal: pát 21.03.2014 11:13
od Speedy530d
Ve finále je to defakto novy motor, s novou hlavou,svodama a vsema mozmyma tesnenima, chtěl jsem ji i prodat, na sbazaru mi ještě zůstal inzerát, ale říkám si co za 220tisic pořídim za auto
Podle čísla dílu těch klapek to vypadá na již zesílené, je na tom zatím po té generalce najeto cca 70tisickm a žádný problém (tuk tuk)
Napsal: pát 21.03.2014 12:11
od Filozof
Asi bych si to auto nechal dalších 10let ...nebo nadosmrti po takové obrovské investici.... bych ho jistě neprodal.
Napsal: sob 22.03.2014 11:26
od Zama
[quote="Speedy530d"]Ve 212000km se mi na 530d 2003 manuál utrhly dvě klapky
Oprava 165000kc v autorizovanem servisu
Ty jo tak teď jsi mě celkem vystrašil.Mám taky 530d v manuálu r.2003 najeto 211000km.Měl jsem za to že se všude psalo že manuály ty klapky nemají??? Já se i díval pod sání zrcátkem a nic z toho co jsem viděl na fórech o jinde (myslím to ovládací táhlo apod.)jsem tam nezahlédl.Tak asi budu muset to sání zdělat a přesvědčit se na vlastní oči jestli tam jsou nebo ne.
Napsal: sob 22.03.2014 14:07
od VRsix
Taky jsem se pustil do zaslepeni klapek. Kdyz jsem to rozdelal, zjistil jsem, ze klapky jsou 2008, nicmene jsem je zaslepil. Auto jede uplne stejne jako s nima, zadny rozdil nepocituju, jen v dobrym pocitu
